Тендер

Офісне приладдя - 27 найменувань : Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Олівець графітовий HB, дерев'яний, заточений, з ластиком; Скріпки металеві 25-33мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Клей-олівець, PVP, 25-35г; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм; Лоток для паперів, звичайний, вертикальний, пластиковий, А4, чорний; Степлер , №24/6-26/6, 30 арк., глибина скріплення 65мм, метал; Підстругачки для олівців без контейнеру; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Антистеплер, метал, пластик, Розмір скоб 24/6, 26/6, без фіксатора; Скріпки металеві 50мм, круглі, нікельовані, 100шт.; Фарба штемпельна, водна основа, колір синій, 25-30 мл; Затискачі для паперів 41мм, 12шт. в пачці; Ніж канцелярський, корпус пластиковий, металева направляюча, гумова вставка, ширина леза 18 мм; Закладки-стікери, 12х45х125мм., прапорці, пластик 5 кольорів; Ручка гелєва, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Діркопробивачі з лінійкою, 60 листів; Паперові блоки для нотаток проклеєні, 55 г/м2, 75х75мм, 100шт.; Паперові блоки для нотаток непроклеєні, від 50 г/м2, 90х90мм, 1000 шт; Блокнот , А5, спіраль, 60 арк; Блокнот, А5, тверда обкладинка, 96 арк, клітинка; Лінійки пластикові, 20-30см; Лінійки пластикові, 40-50см; Клей ПВА 100мл, кришка-дозатор; Печатка з автоматичною оснасткою, кругла, діаметр 42мм ; Ножиці від 180 мм, пластикові ручки без ергоном. вставок.

UA-2024-07-19-004871-a

Опис

Поставка Товару здійснюється на підставі наданої Замовником заявки на поставку товару, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності Замовника до приймання Товару. Заявка на поставку Товару направляється Постачальнику Замовника за допомогою інтерактивного способу зв’язку (на електронну пошту) та/або загальним поштовим зв’язком (поштове відправлення) або в іншій формі.Постачальник здійснює поставку протягом 5 робочих днів з моменту отримання заявки, але не пізніше 10.08.2024р. Місце поставки: м. Київ, вул. Казимира Малевича, 84. Завантаження, поставка, передача та відвантаження Товару в приміщення Замовника здійснюється силами, засобами, транспортом Постачальника та за рахунок Постачальника. УМОВИ ОПЛАТИ :Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником вартості поставленого Товару на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів з дня їх підписання. Згідно зі статтею 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються

Статус

Завершено

Сума
99 858 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект договору.docx