Тендер

63720000-2«Послуги з обслуговування водних видів транспорту» (Послуги з обслуговування (переосвідчення) аварійно-рятувального та протипожежного майна суден портофлоту ДП «МТП «Чорноморськ»)

UA-2024-07-19-005846-a

Опис

1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ». 2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001. 4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: З питань проведення процедури закупівлі - Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua З питань, які стосуються технічної специфікації - Соколова Тетяна Володимирівна, затупник начальника портового флоту з експлуатації та БМ (80-38) e-mail: T.Zhigadlo@imtp.ua 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Конкретна назва предмета закупівлі: Послуги з обслуговування (переосвідчення) аварійно-рятувального та протипожежного майна суден портофлоту ДП «МТП «Чорноморськ»7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Послуги з обслуговування водних видів транспорту», за кодом ДК 021:2015 - 63720000-2 8. Кількість товарів, робіт послуг: 24 послуги 9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: місця постійного базування суден ДП «Морський торговельний порт «Чорноморськ» та/або виробнича база Виконавця 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2024 року, Строк надання Послуг складає не більш 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Виконавцем заявки 11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Замовник оплачує Послуги шляхом здійснення прямого банківського переказу грошових коштів на рахунок Виконавця у безготівковій формі на підставі виставленого Виконавцем рахунку, а також зареєстрованої Виконавцем податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних, протягом 60 (шістдесяти) робочих днів з дня підписання Акта приймання-передачі наданих послуг та отримання від Виконавця належним чином оформленого рахунку. 12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 1 589 908,34 грн без ПДВ. 13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється. 14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. 15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1% 16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується. 17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться. 18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.07.2024 о 00-00 год. 19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично. 24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами. 26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.

Статус

Завершено

Сума
1 589 908 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
ТД 6372.docx
Додаток 1 6372.docx
Додаток 2 6372.docx
Додаток 3 6372.docx