Тендер
Фарба різна
UA-2024-09-24-006089-a
- Опис
ПОРЯДОК ПОСТАЧАННЯ: Строк поставки Товару протягом 10 днів з моменту укладення Договору про закупівлю, але не пізніше 25.11.2024 року. Місце поставки Товару – склад Замовника за адресом: м. Хмельницький. Отримувачами Товару є представники Національної академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького (військова частина 9960). Товар постачається згідно з установленими нормами відвантаження у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно- розвантажувальних робіт. Відвантаження Товару представникам Замовника здійснюється згідно з графіком та в кількостях, зазначених у Специфікації до цього Договору та у відповідних заявках Замовника. За попередньою письмовою взаємною згодою Сторін черговість поставки може змінюватись. Товар належить перевозити автотранспортом за рахунок Постачальника. Обов’язки щодо забезпечення транспортом покладаються на Сторону Постачальника. ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ТОВАРУ: Приймання Товару за кількістю та якістю буде здійснено Замовником (отримувачем) у присутності представника Постачальника відразу після прибуття Товару до місця поставки. Приймання Товару за кількістю та якістю засвідчується підписом представника Замовника в видатковій накладній в день закінчення приймання Товару. У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Замовник (отримувач) спільно з представником Постачальника відображає це в видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Замовник пред’являє претензію Постачальнику. При виявленні Замовником невідповідності якості або кількості отриманого Товару відвантажувальним документам (накладним) або документам про якість Товару, який поставляється, Постачальник протягом десяти робочих днів за свій рахунок здійснює до поставку Товару належної кількості та якості. Замовник (отримувач) може відкласти приймання Товару за кількістю та якістю, доки Постачальник не надасть документи, що підтверджують кількість і якість поставленого Товару. ПОРЯДОК ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань за цим договором. Будь яка зміна цін Товару, що підлягає поставці за цим договором, можлива лише після попередньої письмової згоди сторін. Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки за Договором, є гривня.
- Статус
Завершено
- Сума
- 57 028 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ ПП «ЗІП» | 43 591 ₴ |
ФОП «ШАПОВАЛ ВАЛЕРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» | 45 315 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРО ФАРБА ТРЕЙД» | 52 628 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАНТ БУД СХІД» | 49 090 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДНІПРОВСЬКИЙ ЛАКОФАРБОВИЙ ЗАВОД „СПЕКТР“» | 53 824 ₴ |
ТОВ «Епіцентр К» | 45 199 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт договору.docx |