Тендер
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
UA-2024-09-26-010776-a
- Опис
Якість – згідно з ДСТУ 9221. Зовнішній вигляд –доброякісна (без слідів гниття, наявності зеленого забарвлення), бульби зрілі, цілі, чисті, здорові, сухі, без ознак в’ялості. Однорідні за формою та забарвленням. Без стороннього запаху та смаку. Наявність органічних та мінеральних домішок (солома, бадилля, земля, каміння та ін.) не допускається. Розфасована у мішки сітчасті. Середня маса картоплини від 90 -180 грам. Смак і запах – має відповідати ботанічному сорту, без стороннього запаху і присмаку. Пакування – сітка полімерна. Тара для пакування повинна бути ціла, міцна, чиста, суха. Тара повинна захищати картоплю від пошкоджень або псування під час перевезення (доставки). У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – харчовий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, в робочі дні з 09:00 год. до 16:30 год. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями не рідше 2-х разів на тиждень. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. 1.3.1 Разом з Товаром, тобто в день поставки Товару на склад Замовника, Постачальник зобов’язаний передати уповноваженій особі Замовника видаткову накладну на відвантажений Товар та сертифікат якості на поставлений Товар. У разі відсутності видаткової накладної та/або сертифікату якості на доставлений Товар, останній не розвантажується, не приймається Замовником та зобов’язання Постачальника за відповідним замовленням вважається не виконаним, що є підставою для нарахування штрафних санкцій, передбачених Договором з подальшим одностороннім припиненням даного Договору відповідно до розділу 11 даного Договору. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП.
- Статус
Завершено
- Сума
- 317 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОМЕГА-К ТРЕЙД» | 264 000 ₴ |
ФОП «Боднарчук Віталій Іванович» | 281 820 ₴ |
ТОВ « » КРАЇНА ВІЛЬНИХ «» | 277 200 ₴ |
ФОП Сандульська Олеся Вікторівна | 290 400 ₴ |
ФОП «Сокол Лариса Олександрівна» | 289 476 ₴ |
ФОП ОЛОМПІЄВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА | 313 764 ₴ |
ТОВ «МКТ23» | 290 400 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Договір.docx |