Тендер
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (вироби медичного призначення)
UA-2024-10-16-005354-a
- Опис
Умови оплати: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 робочих днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 робочих днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. Умови доставки: Строк поставки товарів: з моменту укладання договору до 25.12.2024 року. Після укладання договору перша партія товару повинна бути поставлена в найкоротший термін після подання заявки Замовником – в термін до 7 днів, для забезпечення надання медичної допомоги хворим, або в інший термін, попередньо узгоджений з Замовником. Постачальник здійснює поставку якісного товару Замовнику в асортименті, кількості та за цінами, визначеними цим Договором. Поставка здійснюється з дати подання заявки шляхом мобільного зв’язку або на електронну адресу Постачальника протягом 7 днів з моменту отримання заявки. Доставка товару без представника постачальника не допускається, якщо інше не передбачено окремо. Найменування товару згідно документів виробника в цьому договорі повинні відповідати технічній специфікації товару, сформованої адміністратором електронного каталогу даної закупівлі запиту пропозиції постачальників. Місце поставки товару: 61058, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Постачальник одночасно з товаром повинен передати Замовнику документи, що підтверджують якість товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору та актів цивільного законодавства. Датою поставки товару є дата підписання уповноваженою особою Замовника видаткової накладної. Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару у власність Замовника за умовами цього Договору. Постачальник за свій рахунок, проводить доставку товару на адресу Замовника транспортом, що забезпечує якість, комплектність товару з урахуванням фізико-хімічних властивостей товару. Прийомка товару по якості та комплектності проводиться Замовником за умови обов’язкової присутності уповноваженого представника Постачальника на підставі товарно-супровідних документів. У разі виявлення недостачі, некомплектності або порушення якості товару при його прийомі, представник Замовника, що здійснює приймання товару, і представник Постачальника складають відповідний акт впродовж 3 робочих днів і приймають заходи по усуненню виявлених недоліків. Розвантаження товару по місцю призначення проводиться силами та засобами постачальника. БІЛЬШ ДЕТАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ ЗАЗНАЧЕНА В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
- Статус
Завершено
- Сума
- 3 897 591 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ПП «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА „НЕМАН“» | 3 466 158 ₴ |
ТОВ «ВОК - Медіка Груп» | 3 797 998 ₴ |
ТОВ «ЛЕДУМ» | 2 283 487 ₴ |
ТОВ « Медичний центр „М. Т. К. “» | 3 598 640 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТАЇР-ФАРМ» | 3 750 000 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
проєкт_Договору_медичні вироби!!!.doc |