Тендер
Аксесуари до робочого одягу (Рукавиці робочі)
UA-2024-10-23-011309-a
- Опис
Строк поставки товарів: 45 календарних днів з дати укладення договору. Спосіб (умови) поставки товарів: DDP «Поставка зі сплатою мита» (місце поставки: с.Угерсько, Стрийського р-ну, Львівської обл.), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року). Покупець зобов’язаний оплатити вартість отриманих товарів відповідно до п.4.2 проекту договору: «4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі _______________ грн, (сума цифрами та прописом) що складає 5 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в Додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам Додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх постачальників, постачальник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
- Статус
Завершено
- Сума
- 250 850 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Хауберт» | 245 050 ₴ |
ФОП «БОЛОТО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» | 248 820 ₴ |
ФОП Кутенкова О. О. | 250 111 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проект договору_Рукавиці робочі.docx |