Тендер
ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція (Морфін, розчин для ін`єкцій, 10 мг/мл по 1 мл; Діазепам, розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 2 мл)
UA-2024-11-27-006261-a
- Замовник
- Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради "Самбірська центральна лікарня"
- Опис
5.1 Строк (термін) поставки товару: здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту замовлення. Інші терміни поставки з погодженням з замовником. 5.2 Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлення. При кожній поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів якості на товар та/або інших документів згідно законодавства України. 5.3 Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Покупця повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності встановленого виробником. Постачання товару з меншим терміном придатності здійснюється виключно за погодженням Замовником. 5.4 Постачальник забезпечує поставку товару на умовах поставки DDP - Україна (Інкотермс-2020), включаючи розвантаження товару. За вимогою Замовника, Постачальник зобов’язаний здійснити розгрузку власними силами до місця прийняття товару (на склад Замовника), який має бути поставленим за договором за адресою: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Шпитальна,14 5.5 Перехід права власності на товар від Постачальника до Замовника відбувається в момент передачі товару. 5.6 Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість. 5.7 Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару Замовнику за адресою, визначеною у його заявці. 5.8 У разі виникнення в Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні коротший Строк (термін) поставки Товару, ніж передбачений п 5.1. Договору, але не раніше 24 годин з моменту замовлення. 5.9 У разі виявлення: – недостачі Товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу Товару; – у разі, якщо якість Товару не відповідає вимогам Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення дефектного Товару Постачальнику. 5.10.Підтвердженням факту виконання зобов’язань згідно з Договором є підписання Постачальником і Замовником видаткових накладних на поставлений Товар та виконання умов Договору. 5.11. Відповідно до приписів постанови КМУ №187 від 03.03.2022р. «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постачальник, як Переможець закупівлі, гарантує, що товар не вироблений на території країн-агресорів та не пов’язаний з отриманням доходів громадянами країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є країна-агресор чи пов’язані з нею особи, громадянин країни-агресора чи пов’язані з ними особи або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб.
- Статус
Завершено
- Сума
- 44 940 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ АПТЕЧНИЙ СКЛАД» | 42 800 ₴ |
КП Львівської обласної ради «Міжлікарняна аптека № 272» | 44 512 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проект договору Мед.матеріали.docx |