Тендер
Вершкове масло
UA-2024-12-05-012174-a
- Опис
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Вершкове масло • Масло солодковершкове, вироблене з пастеризованих натуральних вершків з масовою часткою жиру 72,5%. • Консистенція однорідна, пластична, щільна. • Поверхня на розрізі блискуча або слабо блискуча, суха, без сторонніх включень та плісняви. • Смак та запах чистий, добре виражений вершковий з присмаком пастеризації, без сторонніх запахів і присмаків. • Колір від світло-жовтого до жовтого, однорідний за всією масою. • Фасування: від 5 кг до 10 кг. • Пакування: масло у вигляді брикетів, обгорнуте пергаментом (або іншою споживчою упаковкою) у картонних коробках, які повинні забезпечувати цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. • Маркування: на кожній одиниці фасування повинна бути наступна інформація: назва продукту, назва та адреса підприємства-виробника, вага нетто, склад, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання. 4. Необхідний строк поставки товарів: Сторонами погоджено, що поставка товару здійснюється Постачальником з 01 січня 2025 року протягом 30-ти календарних днів. Кількість товару, який повинен бути поставлений, визначений у специфікації № 1 (додаток № 1 до договору). 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 31.05.2025 року.
- Статус
Завершено
- Сума
- 1 506 961 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина | 935 300 ₴ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Радивилівмолоко» | 1 409 765 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНИЙ ЛІДЕР» | 1 491 310 ₴ |
ФОП «Лебединський Валерій Геннадійович» | 1 348 900 ₴ |
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ ГОРЯНКА ІФ» | 1 200 192 ₴ |
ТОВ «ЮДАР-М» | 1 338 936 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт.doc |