Тендер
НУШ Комплект мультимедійного обладнання. Тип 3: Інтерактивна панель 65", комп. модуль (i3, від 8 ГБ ОП, від 256 ГБ SSD, Windows), настінне кріплення
UA-2024-12-06-015307-a
- Опис
1.Переможець під час підписання договору повинен надати замовнику наступні документи, які підтверджують якість і походження товару: - Лист від виробника (представництва, філії виробника) або його офіційного дистриб’ютора в Україні**, наданий Постачальнику до підписання Договору, в якому підтверджуються гарантійні зобов’язання на товар. Лист повинен включати найменування та кількість товару, назву Замовника та ідентифікатор запиту ціни пропозицій в електронній системі закупівель; - Декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання на інтерактивну панель - Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивну панель та програмне забезпечення - Сертифікат відповідності на інтерактивну панель - Сертифікат відповідності енергоефективності стандарту EnergyStar - Технічний паспорт на інтерактивну панель та комп’ютерний модуль (за наявності) із характеристиками, зображеннями та технічними кресленнями виробів, в т.ч. габаритними розмірами. - Декларація відповідності вимогам ЄС щодо електромагнітної сумісності, низьковольтного електричного обладнання, обмеження використання небезпечних речовин в електричному та електронному обладнанні, екодизайну для електронних дисплеїв - Гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» на програмне забезпечення, щ обуло запропоновано учасником згідно технічних характеристик електронного каталогу 2.Ціна включає вартість одиниці Товару у комплектації, визначеній у Специфікації, вартість упаковки/тари, маркування, сплату мита, податків та інших зборів і обов’язкових платежів, транспортні витрати, вантажно-розвантажувальні роботи, збирання та/або налаштування Товару, а також вартість доставки Товару до Замовника відповідно до визначених Договором умов поставки, а також всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням Договору. 3.Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Товару. 4.У випадку, якщо після підписання Договору Постачальник відмовився від взятого на себе зобов’язання щодо постачання Товару та/або відмовився від даного Договору, Постачальник сплачує Замовнику штраф у розмірі 30 % від суми
- Статус
Завершено
- Сума
- 750 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «СОФТСТЕМ» | 749 000 ₴ |
ТОВ «ІНТЕРАКТИВНІ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ» | 715 704 ₴ |
ФОП «РУДИК ОЛЕГ ІГОРОВИЧ» | 647 724 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт_договору_НУШ.doc |