Тендер
Яйця курячі
UA-2024-12-11-008697-a
- Опис
1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2023-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Яйце куряче столове, категорія перша (М). • Маса одного яйця - від 53 до 62,9 г. • Умови зберігання: від 0 ºС до 5 ºС. • Яйця курячі повинні бути свіжі, шкарлупа чиста, непошкоджена, без стороннього запаху, відповідає встановленим вимогам. Упаковані в гофровані лотки по 30 шт. з подальшою упаковкою в картонні ящики по 360 шт. • На кожному ящику, повинно бути маркування, що ідентифікує партію, до якої належить харчовий продукт, у вигляді печатки або етикетки із зазначенням: найменування та адреса підприємства-виробника, найменування та вид, термічний стан, вага нетто, дата виготовлення, термін придатності та умови зберігання, дані про харчову та енергетичну цінність, позначення нормативних документів у відповідності до супровідних документів на поставку. • Етикетування харчових продуктів повинно відповідати вимогам, зазначеним у Законі України «Про основні принципи та вимог до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997. 4. Необхідний строк поставки товарів: Товар поставляється Постачальником окремими партіями (поетапно) згідно з розділом 3 «Строки і умови поставки» Договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 30.07.2025 року.
- Статус
Завершено
- Сума
- 639 576 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина | 524 880 ₴ |
ТОВ «БГМ-АГРО» | 602 640 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПІВНІЧНИЙ ЛІДЕР» | 544 320 ₴ |
ФОП Водько Ігор Іванович | 612 360 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт.doc |