Тендер

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221; Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701

UA-2024-12-24-013758-a

Опис

Замовник залишає за собою право у будь – який час відібрати зразки поставленої продукції для проведення лабораторних випробувань та експертних досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки у спеціально акредитованих на це лабораторіях. В такому випадку учасник зобов’язується вжити заходів, щодо забезпечення доставки проб товару до лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та в строки зазначені Замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії , що здійснюватиме дослідження товару, щодо технічних та якісних показників. Уразі встановлення невідповідності продукції заданим параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції Загальні вимоги : Замовлення надається у телефонному або електронному режимі, за 7 днів до 1 та до 20 числа кожного поточного місяця до 11:00 години, окремо на кожен навчальний заклад. Доставка товару здійснюється на 01 та 20 числа поточного місяця з 08:00 до 11:00 години, за місцем призначення (крім вихідних та святкових днів). Графік поставки не змінюється у зв’язку з відсутністю приміщень для тривалого зберігання овочів. Замовлення може бути змінено до 17.00 години у день подачі заявки або скасовано зовсім за 24 години до дня поставки товару. Вимоги до постачання продукції : - супровідні документи на горох мають відповідати ЗУ « Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів». - картопля має бути фасована у сітки окремо на кожен заклад згідно замовлення; - товар, у випадку його пакування, має бути упакований таким чином, щоб забезпечувати його належне збереження та безпеку. Тара, яка має бути використана для пакування та транспортування товару, повинна бути чистою, неушкодженою, без стороннього запаху; - продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному автотранспорті з дотриманням санітарно-гігієнічних норм, передбачених розділом ХІ «Санітарні вимоги до транспортування харчових продуктів» Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі, в тому числі щодо сумісності продуктів харчування, мати у наявності довідку про санітарну обробку автотранспорту. Водій транспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні виконувати вантажно-розвантажувальні роботи по закладах освіти, мати при собі особову медичну книжку (копія) з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів, повинні бути забезпечені санітарним одягом /халатом, фартухом, рукавицями/маскою; - термін придатності предмету закупівлі повинен складати на момент поставки не менше 80% від строку зберігання, який зазначається у супровідній документації; - картопля повинна мати супровідні документи, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, відповідність державним стандартам (протокол лабораторних досліджень на кількість та рівень пестицидів і нітратів, норму концентрації) у двох примірниках на кожен заклад окремо (один примірник – заклад освіти, 1 примірник - бухгалтерія); - кожна партія товару до дошкільних навчальних закладів повинна супроводжуватися видатковими накладними у 4-х примірниках (1 накладна – постачальнику, 1накладна – заклад освіти, 2 накладних - бухгалтерія); - при прийомі, продукти харчування повинні відповідати вазі, яка зазначена у супровідних документах та на впакуванні; - супровідні документи мають бути засвідченні печаткою учасника (за наявності), ПІБ та підписом уповноваженої особи , штамп « Згідно з оригіналом», читабельними. Без наявності супровідних документів, щодо якості та безпеки передбаченого чинним законодавством продукція не приймається. За якість та безпечність продукції Постачальник відповідає до кінця терміну її використання. Замовник залишає за собою право у будь-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості, складу та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує Постачальник. В разі встановлення невідповідності продукції за даним параметрам Замовник залишає за собою право повернення продукції Постачальнику та у подальшому розірвання існуючого договору на постачання продукції. Учасник надає гарантійний лист щодо зобов’язання виконання цієї вимоги у разі укладення договору. У випадку виявлення неякісного товару Замовник складає дефектний акт у присутності представника Постачальника. Неякісний товар повертається Постачальнику. Всі витрати за заміну товару несе Постачальник. Заміна відбувається на протязі 24 годин Замовник залишає за собою право здійснювати контроль за дотриманням санітарних норм постачання продуктів харчування. Доставка товарів здійснюється до кожного навчального закладу згідно з графіком та маршруту постачання транспортом постачальника, розвантажувальні роботи здійснюються за рахунок постачальника в спеціальні приміщення навчальних закладів. Адреси закладів освіти №з/п Найменування закладу Адреса закладу 1 ЗДО №9 «Джерельце» м. Ладижин, вул. Процишина, 58 2 ЗДО №3 «Дзвіночок» м. Ладижин, вул. Процишина, 22 3 ЗДО №2 «Казка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 57 4 ЗДО №8 «Ромашка» м. Ладижин, вул. Будівельників, 58 5 ЗДО №5 «Берізка» м. Ладижин вул. Будівельників, 20 6 Заозерненськагімназія с. Заозерне, вул. Шкільна, 25А, Ладижинської міської територіальної громади

Статус

Кваліфікація переможця

Сума
246 930 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВ « » КРАЇНА ВІЛЬНИХ «»224 250 ₴
ФОП «МАЗУР ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ»230 000 ₴
ФОП Шевчук О. М.246 930 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект договору на картоплю та горох.docx