Тендер
Сир твердий , Сир кисломолочний
UA-2025-01-02-001407-a
- Замовник
- ВИЖНИЦЬКА МІСЬКА РАДА
- Опис
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження. Строк поставки (передачі) товарів: з дати укладання договору кожного робочого дня протягом 2025 року. Місце поставки (передачі) товарів: 1 Вижницький ЗДО №1 м. Вижниця, вул. Йосипа Бурги,12 2 Вижницький ЗДО №2 м. Вижниця вул. Н.Яремчука,12 3 Виженський ЗДО с. Виженка вул. Головна,239 4 Іспаський ЗДО Іспас вул. Шевченка,85 5 Міліївський ЗДО с. Мілієве вул. Церковна,4 6 Черешенський ЗДО с. Черешенька, вул. Українська, 30 7 Чорногузівський ЗДО с. Чорногузи , вул. Котляревського,17 Умови постачання Товару – доставка товару здійснюється окремими партіями два рази на тиждень, впродовж дії договору за адресою Покупця у період часу з 08.00 – 12.00 години (крім вихідних днів) за погодженням згідно потреби, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок, згідно заявок Покупця, які можуть бути подані електронною поштою, факсом та/або особисто в телефонному режимі тощо. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 2-х годин з часу отримання претензій від Замовника. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків, якості товару, виправлення претензій Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору. При узгодженні проєкту договору та разом з договором Постачальник зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат виданий на адресу постачальника, яким посвідчується, що система управління безпечністю харчових продуктів, відповідає вимогам «ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT). Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі». Сфера сертифікації Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками, цукром, шоколадом і кондитерськими виробами, молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами, м'ясом і м'ясними продуктами, фруктами й овочами; послуги вантажного автомобільного транспорту категорія харчового ланцюга: F (підкатегорія FI), G підкатегорія (GI, GII). Сертифікат повинен бути виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України Органом з сертифікації. У разі ненадання Постачальником вищезазначеного сертифікату щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) це буде вважатись відмовою Постачальника від підписання договору про закупівлю.
- Статус
Завершено
- Сума
- 367 500 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП Мокрієнко Віталій Андрійович | 316 500 ₴ |