Тендер
ДК 021:2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя. Папка-реєстратор у кількості 30 штук, на суму 3600,00. Закупівля папки-реєстратор А4 у кількості 30 штук з характеристиками: ширина торця 80 мм, тип механізму Арочний, формат A4, змінний індекс на торці є, металева окантовка є, колір чорний, матеріал - картон ламінований, країна виробник товару – зазначається Учасником).
UA-2025-01-11-000165-a
- Опис
Закупівля папки-реєстратор А4 у кількості 30 штук з характеристиками: ширина торця 80 мм, тип механізму Арочний, формат A4, змінний індекс на торці є, металева окантовка є, колір чорний, матеріал - картон ламінований, країна виробник товару – зазначається Учасником). Папка реєстратор – за кодом ДК 021:2015 – 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя Закупівля здійснюється за КЕКВ – 2210 Конкретні обсяги та технічні характеристики закупівлі визначені у Додатку №2 до тендерної документації. Місце поставки товарів: Україна, 54030, м. Миколаїв, *******. (поставка товару здійснюється по узгодженню з МЗВ ВСП, може бути змінена) Поставка товару здійснюється протягом 2025 року до 30.10.2025 (включно). Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі пред’явленого рахунку та видаткової накладної. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем відповідно до вимог бюджетного законодавства, протягом 7 банківських днів з дати фактичного отримання товару Покупцем за видатковою накладною, У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. Оригінал рахунку та видаткова накладна надаються представнику Покупця під час передачі Товару. Поставка товару здійснюється протягом 2025 року, частинами згідно з заявкою Покупця з дня підписання договору за рахунок Продавця. Датою отримання Товару вважається дата його фактичної передачі та підписання накладних. Покупець здійснює видатки з Державного бюджету України - за КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар».
- Статус
Безуспішно
- Сума
- 3 600 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
ТД закупівля_канцелярія_папка реєстратор_2025 (3600,00 грн).doc |