Тендер

ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки (молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г; молоко згущене, звичайне, з цукром, 8,5%, фасування 370г, банка консервна, ДСТУ 4274)

UA-2025-01-14-002493-a

Опис

Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі пред’явленої зведеної накладної на оплату (за фактом поставки товару) протягом 30 календарних днів з дня його надходження. Строк поставки (передачі) товарів: з дати укладання договору кожного робочого дня протягом 2025 року. Місце поставки (передачі) товарів: Чернівецька область, м. Вижниця, вул. Романа Шухевича, 8. Умови постачання Товару – доставка товару здійснюється окремими партіями кожного робочого дня, впродовж дії договору за адресою Покупця у період часу з 08.00 – 10.00 години (крім вихідних днів) за погодженням згідно потреби, спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок, згідно заявок Покупця, які можуть бути подані електронною поштою, факсом та/або особисто в телефонному режимі тощо. Завантажувальні – розвантажувальні роботи за рахунок постачальників. Транспортний засіб повинен бути чистим, сухим, без стороннього запаху, з проведеною дез(сан)обробкою. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки. Товар поставляється з: видатковими накладними та копіями Сертифікату якості на товар або висновком держаної санітарно-епідеміологічної служби для кожного закладу окремо. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Постачальник повинен усунути недоліки не пізніше 2-х годин з часу отримання претензій від Замовника. У разі порушення Постачальником умов щодо порядку поставки, строків, якості товару, виправлення претензій Замовник має право в будь-який час в межах строків позовної давності застосувати до Постачальника, крім пені, грошовий штраф у розмірі 100% від загальної суми Договору. Учасник, протягом 24 годин після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника, установчі документи та разом з договором зобов’язаний надати Замовнику Сертифікат на систему керування безпечністю харчових, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі», сфера сертифікації: 46.19 Діяльність посередників у торгівлі товарами широкого асортименту 46.31 Оптова торгівля фруктами й овочами 46.32 Оптова торгівля м'ясом і м'ясними продуктами 46.33 Оптова торгівля молочними продуктами, яйцями, харчовими оліями та жирами 46.36 Оптова торгівля цукром, шоколадом і кондитерськими виробами 46.38 Оптова торгівля іншими продуктами харчування, у тому числі рибою, ракоподібними та молюсками 47.73 Роздрібна торгівля фармацевтичними товарами в спеціалізованих магазинах 47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах 47.99 Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації систем менеджменту. Компетентність органу з сертифікації менеджменту повинна бути підтверджена Національним агентством з акредитації України. В разі ненадання Замовнику протягом 24 годин з дня визначення учасника переможцем таких документів, Замовник розцінює це як письмову відмову учасника від підписання договору, та відповідно відхиляє пропозицію такого учасника.

Статус

Завершено

Сума
168 000 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ФОП Музика Наталія Ярославівна165 000 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект договору запит ціни на 2025 рік.docx