Тендер
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221, Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
UA-2025-01-15-007035-a
- Замовник
- КУ Комунальний заклад загальної середньої освіти " Початкова школа № 5 Хмельницької міської ради"
- Опис
Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом післяоплати Замовником. Факт передачі Постачальником та приймання Замовником Товару підтверджується видатковою накладною за підписом із зазначенням прізвища та ініціалів уповноважених осіб Сторін та скріплюється печатками (у разі використання). Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок. Термін поставки - до 31.12.2025 року. Поставка товару здійснюється щоденно, окрім вихідних днів з 07:00 до 12:00 ранку на склад Замовника. Обсяг поставки узгоджується із Замовником щоденно за допомогою телефонного зв’язку, або електронного листування. Поставка товару здійснюється за адресою м. Хмельницький, вул. М.Мазура, 17
- Статус
Завершено
- Сума
- 273 700 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП Салабай Ігор Олегович | 231 200 ₴ |
ТОВ « » КРАЇНА ВІЛЬНИХ «» | 264 000 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Договір Картопля.docx |