Тендер
Сир твердий 45%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
UA-2025-01-16-002794-a
- Опис
Твердий сир,типу Голландський. Сир має бути білковим молочним продуктом, отриманим внаслідок зсідання молочної сировини (молока) під дією молокозсідальних ферментів, закваски (заквашувального препарату), або впливу фізико - хімічних чинників, без повної чи часткової заміни жодної зі складових частин молочної сировини та без додавання складових рослинного походження. Поверхня чиста, рівна, без механічних ушкоджень, сторонніх нашарувань і товстого поверхневого шару, покрита захисним покривом, який щільно прилягає до поверхні сиру. Смак і запах має бути сирний, злегка кислуватий, без сторонніх присмаків та запахів. Дозволено наявність присмаку пастеризації. Сир має бути без цвілі, плісняви, гнилі. Залишковий термін придатності на момент постачання повинен складати не менше ніж 90% від загального терміну зберігання. Оцінка якості згідно ДСТУ 6003:2008. Продукція не повинна містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО» Фізико-хімічні показники: масова частка молочного жиру в сухій речовині не менше ніж 40%; масова частка вологи не більше ніж 47%; масова частка кухонної солі не більше ніж 3%; показник твердості від 51 до 60%; масова частка р-каротину (у перерахунку на каротин) не більше ніж 6 мг/кг; масова частка екстракту аннато не більше ніж 15мг/кг. Продукція повинна доставлятися авторефрижератором, при температурі від мінус 4С до 0С, з дотриманням товарного сусідства. Ціна за одиницю Продукції, що надана в складі цінової пропозиції не повинна перевищувати середньостатистичну вартість Продукції, встановлену Державною службою статистики України на дату електронних торгів. Доставка Продукції, та розвантаження здійснюється за рахунок Учасника. Замовлення передається постачальнику не менш ніж за три доби до поставки. Строк поставки Продукції: січень - грудень 2025 року, щотижня. Документи, що підтверджують якість Продукції: сертифікати відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або декларації виробника, або інше документальне підтвердження походження продуктів харчування, що є предметом закупівлі разом з документом виданим державною лабораторією або випробувальним центром відповідного напрямку (протокол випробувань або експертний висновок виданий на ім’я Учасника), щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів, державного стандарту, а саме аналіз на мікротоксини, радіонукліди, жирокислотний склад та оргонолептичні показники (дата видачі не раніше 2024 року). Сканована кольорова копія оригіналу Акту, складеного за результатами проведення заходу державного контролю підприємства Учасника щодо додержання вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 року № 446 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 27.08.2019 980/33951 (акт без виявлених порушень датований не раніше 2024 року). Сканована кольорова копія оригіналу Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) на підприємстві Учасника стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми , здоров’я та благополуччя тварин за формою затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08 серпня 2023 року № 1503 (акт без виявлених порушень датований не раніше 2024 року). Документи, які підтверджують інформацію про транспортні засоби та контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, що вони чисті, продезінфіковані (засобами, дозволеними для використання МОЗ України), утримуються у належному стані (санітарний паспорт), а працівники, які контактують з харчовими продуктами (експедитори, водії, вантажники) перед початком роботи обов’язково проходять температурний скринінг та забезпечені спецодягом, засобами індивідуального захисту (масками, рукавичками) та дезінфектантами, антисептиками. Інформаційна довідка учасника щодо здійснення дезінфекції, дератизації складських приміщень із зазначенням інформації щодо способу здійснення такої дезінфекції: власними силами або на основі договору з установою (надати сканований оригінал договору на ім`я Учасника), уповноваженою на проведення цього виду діяльності та документи, що підтверджують здійснення дезінфекції, дератизації складських приміщень у поточному році. Відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції експертний висновок або звіт про результати дослідження паталогічного (біологічного) матеріалу (зроблений в поточному році), що підтверджує здійснення процедури виявлення бактеріального забруднення середовища життєдіяльності людини методом змивів на наявність та/або відсутність бактерії групи кишкової палички (санітарно – мікробіологічне дослідження) з поверхні яка контактує з харчовими продуктами, зокрема: кузову(ів) автотранспорту з середини; столу(ів) для фасування та/або пакування; холодильної(их) та/або морозильної(их) камер(и); тари для продуктів харчування. Надати сканований оригінал договору на ім`я Учасника на лабораторні дослідження. Продукція повинна відповідати чинним стандартам якості, згідно з українським законодавством. Продукція повинна відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ. Неякісна продукція підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною продукції несе постачальник. ПОСТАВКА НЕ ЯКІСНОЇ ПРОДУКЦІЇ МОЖЕ БУТИ ПРИЧИНОЮ ДОСТРОКОВОГО РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ. Місце поставки Продукції: вул. Космонавтів, 90, м. Ніжин, Чернігівська обл. 16603 Поставка здійснюється за адресою замовника на продовольчий склад з 8:00 до 16:00 години. (в склад покупця). Розрахунки за Продукцію проводяться протягом 30 днів від дня передачі партії продукції.
- Статус
Завершено
- Сума
- 280 500 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП Березницький М. М. | 256 020 ₴ |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ЮРІЯ» | 263 833 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
ДОГОВІР ПОСТАВКИ проект 2025doc |