Тендер

2015 15130000-8 М’ясопродукти ( Ковбаса варена з свинини, курятини сорт вищий, Сосиски з свинини, курятини сорт вищий)

UA-2025-01-17-004090-a

Опис

1.Постачання товару здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника. Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин. Місце поставки товарів - Україна, 51610, Дніпропетровська обл., Кам’янський район, с. Мишурин Ріг, вул. Зелена, 2а. 2. Учасник процедури закупівлі, протягом 24 години після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.

Статус

Пропозиції розглянуто

Сума
227 300 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ФОП Новіков Олександр Сергійович165 438 ₴
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна103 933 ₴
ТОВ «ПРЕМ'ЄР»98 172 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Договір ЗПП проєкт.docx