Тендер

Офісне приладдя різне

UA-2025-01-19-001008-a

Опис

Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15лютого 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами Календар на 2025 рік

Статус

Завершено

Сума
37 106 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Учасники
Назва компаніїСума
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІД­ПО­ВІД­АЛЬ­НІ­СТЮ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС»18 505 ₴
ТОВ «АГАТ ІМПЕКС»20 892 ₴
ТОВ «АСТЕОН»19 992 ₴
ФОП Бердник Олександр Сергійович19 118 ₴
ТОВ «ОМІКС ТРЕЙД»22 107 ₴
ФОП «ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ»34 998 ₴
ФОП ГАЙНЕТДІНОВА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА23 960 ₴
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР»22 945 ₴

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект договору Офісне приладдя різне.docx