Тендер
Офісне приладдя різне
UA-2025-01-19-001008-a
- Замовник
- Військова частина А1872
- Опис
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», п 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : до 15лютого 2025 року Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п'ятнадцяти ) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами Календар на 2025 рік
- Статус
Завершено
- Сума
- 37 106 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС» | 18 505 ₴ |
ТОВ «АГАТ ІМПЕКС» | 20 892 ₴ |
ТОВ «АСТЕОН» | 19 992 ₴ |
ФОП Бердник Олександр Сергійович | 19 118 ₴ |
ТОВ «ОМІКС ТРЕЙД» | 22 107 ₴ |
ФОП «ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ» | 34 998 ₴ |
ФОП ГАЙНЕТДІНОВА ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА | 23 960 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 22 945 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проект договору Офісне приладдя різне.docx |