Тендер

Бензин А-95 (Євро 5), картка; Дизельне паливо (Євро 5), картка

UA-2025-01-21-016161-a

Опис

1. Розрахунки між Покупцем та Постачальником здійснюються в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів після підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або Видаткової накладної. Платіжні зобов’язання Замовника по цьому Договору виникають за умови наявності відповідного фінансування на його виконання. У разі затримки фінансування розрахунок із Постачальником за Товар здійснюється після отримання Замовником фінансування на закупівлю Товару. Розрахунки за товар можуть здійснюватися Покупцем із казначейського рахунку за рахунок кошторисних витрат. 2. Відпуск пального повинен здійснюватися відповідно до платіжних талонів/скретч-карт, безпосередньо на стаціонарних АЗС згідно з «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1442 від 20.12.1997 (зі змінами). Пропозиції учасників щодо поставки пального з швидко монтованих пересувних модульних заправок будуть відхилені замовником як такі, що не відповідають технічним вимогам. 3. Поставка платіжних талонів/скретч-карт, повинна здійснюватися частинами (партіями) згідно заявок Замовника. 4. Відстань від АЗС з яких ПОСТАЧАЛЬНИК має можливість здійснювати відпуск пального до місця знаходження автотранспорту Замовника, який розташований за адресою: 89502, Закарпатська обл., місто Чоп, вул. Головна, 43, повинна не перевищувати 5 км. (відстань вимірюється за допомогою інтернет – ресурсу Googlemaps). Постачальник має бути емітентом талонів, талон має бути єдиного зразка, єдиного бренду 5. Термін дії талонів/скретч-карт має бути безстроковим або не менше одного року з моменту їх отримання та гарантованим продовженням їх терміну.

Статус

Завершено

Сума
450 000 ₴
Створений
Останнє оновлення

Учасники

Документи

Документи
Назва документуДата останньої зміни
Проект Договору пальне.docx