Тендер
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494)
UA-2025-01-22-019494-a
- Опис
УМОВИ ПОСТАВКИ: Строк поставки товару: з моменту укладення договору до 31 грудня 2025 року. Місце поставки товару: 61058, Україна, Харківська область, Харків, ПРОСПЕКТ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 13. Замовник отримує товар згідно своїх Заявок. Поставка товарів здійснюється дрібними партіями, відповідно до потреб Замовника, в обсягах та у строк визначений замовленням (заявкою) Замовника, протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання замовлення (заявки). Замовлення (заявка) на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну адресу Постачальника або за допомогою телефонного зв’язку чи в месенджері за телефонним номером (через Viber, WhatsApp, Telegram тощо)), зазначену в цьому Договорі. Заявка вважається отриманою Постачальником через дві години з моменту відправки Замовником електронного повідомлення. ОРІЄНТОВНИЙ ГРАФІК ПОСТАВКИ – ОДИН-ДВА РАЗИ НА МІСЯЦЬ. Постачальник зобов'язаний передавати товар Замовнику з 6-00 до 8-00 ранку, або в термін, вказаний в заявці Замовника. В момент поставки товару Замовнику, останній проводить прийомку по супроводжуючим документам. Постачальник за свій рахунок проводить доставку товару до місць використання спеціалізованим транспортом, що забезпечує зберігання і якість товару, який обладнаний у відповідності з вимогами щодо транспортування харчових продуктів, затвердженими Санітарними правилами. Товар повинен бути переданий у тарі та (або) упакований звичайним для нього способом в упаковку, що забезпечує збереження товару цього роду за звичайних умов зберігання і транспортування та відповідає встановленим вимогам, встановленим актами цивільного законодавства, стандартам. Маркування згідно діючих ТУ і ГОСТів. Тара та упаковка товару повинні бути чистими, сухими, без стороннього запаху й порушення цілісності. Датою поставки товару є дата підписання Замовником видаткової накладної. Кожна партія товару повинна відповідати заявці Замовника, та мати супроводжувальні документи, що підтверджують кількість та якість. УМОВИ ОПЛАТИ: Розрахунки за наданий товар здійснюється на підставі видаткової накладної протягом 14 календарних днів з дня поставки товару. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі, розрахунок за надані товари здійснюється протягом 14 календарних днів з дати отримання Замовником таких коштів на свій реєстраційний рахунок. Замовник не здійснює оплату за поставлений Товар, та така несплата не є порушенням строку оплати зі сторони Замовника у випадку ненадання Постачальником оригіналу видаткової накладної на оплату чи його неналежного оформлення. Оплата за товар здійснюється Замовником в залежності від реального фінансування видатків. ІНШІ УМОВИ ВИКЛАДЕНО В ПРОЄКТІ ДОГОВОРУ.
- Статус
Завершено
- Сума
- 393 650 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГУСЄВ ВЛАДИСЛАВ ІГОРОВИЧ | 265 000 ₴ |
ТОВ «АКВАТІНТА» | 357 000 ₴ |
ФОП «ГОНЧАР БОРИС ІВАНОВИЧ» | 392 000 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» | 289 800 ₴ |
ФОП «Лянной Ігор Георгійович» | 314 500 ₴ |
ФОП НАЗАРЕНКО НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА | 285 600 ₴ |
ФОП ТРУБЧАНІНОВ ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ | 360 000 ₴ |
ТОВ «Спарта 2015» | 336 000 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
02_Проєкт Договору_1533.docx |