Тендер
Засоби реабілітації (калоприймачі)
UA-2025-01-24-015910-a
- Замовник
- Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги" Житомирської міської ради
- Опис
Калоприймач стомічний однокомпонентний, мішок відкритий, непрозорий, розмір для вирізання 10-70 мм (по типу 17450) - 2 880 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, мішок відкритий, непрозорий, фланець 40 мм (1691) - кількість 360 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, пластина, фланець 40 мм, розмір для вирізання 10-35 мм (1771) - кількість 120 штук Калоприймач стомічний, двокомпонентний, мішок відкритий, непрозорий, розмір для вирізання 50 мм, фланець 50 мм (по типу 13985) - 360 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, уростомічний, мішок відкритий, прозорий, фланець 50 мм, об'єм 375 мл. (по типу 1758) - 1440 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, пластина, фланець 50 мм, розмір для вирізання 10-45 мм (1776) - кількість 360 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, пластина, фланець 50 мм, розмір для вирізання 10-45 мм (13181) - кількість 120 штук Калоприймач стомічний двокомпонентний, пластина, фланець 50 мм, розмір для вирізання 15-33 мм (46759) - кількість 120 штук Термін придатності товару на момент поставки має становити не менше 80 % терміну, визначеного виробником. Строк поставки товару до 28.02.2025 року. Обов'язково ознайомтеся з проєктом договору. ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!!!! Присутнє забезпечення виконання договору Забезпечення виконання Договору про закупівлю здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника UA 453204780000026005924904386 в АБ “УКРГАЗБАНК”, МФО 320478. Перерахування коштів, в якості забезпечення виконання договору, має бути проведено не пізніше дати укладання договору про закупівлю, але в будь-якому випадку не більше 2-х календарних днів з моменту визнання електронною системою закупівель учасника переможцем закупівлі. Призначення платежу має бути наступного змісту: “Забезпечення виконання Договору про закупівлю укладеного за результатами закупівлі (зазначити UA закупівлі) за предметом: (зазначити предмет закупівлі).” Документ, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору Переможцем є платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок Замовника. Скановану копію платіжного доручення Переможець має надіслати на електронну адресу n.podsukha@likar.center. Процедура підписання договору буде розпочата після отримання від бухгалтерії Замовника підтвердження зарахування коштів на рахунок Замовника.
- Статус
Завершено
- Сума
- 372 031 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «СТМ-Фарм» | 363 866 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт договору поставки товару (засоби реабілітації (калоприймачі)).pdf |