Тендер
Система ПР (інфузійна) (НК 024:2023 код 43324- Система для переливання рідин загального призначення) згідно ДК 021:2015 код 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33194120-3 Інфузійне приладдя)
UA-2025-01-31-002599-a
- Опис
Умови постачання: Товари постачаються на склад Замовника окремими партіями в залежності від потреби, щотижня з 08:00 до 16:00 години на основі узгоджених заявок Замовника. Товар повинен бути поставлений Замовнику протягом 1 (одного) календарного дня з дати узгодження заявки Замовника. Доставка товару на склад Замовника здійснюється спеціалізованим транспортом Постачальника та за його рахунок. Умови укладення договору з переможцем відбору: Замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через 5 календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Умови договору не можуть відрізнятися від умов, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та/або пропозиції переможця відбору, крім випадку зменшення ціни договору без зміни обсягу. Протягом робочого дня після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір, переможець відбору надсилає на електронну адресу уповноваженої особи замовника заповнений проєкт Договору (формат Word) відповідно до проекту договору в запиті пропозицій постачальників, для перевірки та узгодження. Після перевірки та узгодження переможець відбору повинен відправити замовнику поштою (кур’єрською службою) два примірники підписаного договору не пізніше наступного дня на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13. Не отримання примірників договору, а також отримання не повного пакету документів, протягом 5 днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору, буде трактуватись замовником як відмова переможця від укладення договору, що є підставою для відхилення пропозиції переможця відбору відповідно до підпункту 1 пункту 64 Постанови КМУ № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» (із змінами та доповненнями). У випадку відмови від укладення договору переможець відбору повинен надіслати замовнику листа на поштову адресу: 49074, м. Дніпро, вул. Батумська, 13 та/або на електронну пошту: olgamaterinska45@gmail.com про відмову від укладення договору. Якщо підписантом договору про закупівлю за результатом цього запиту пропозицій постачальників є особа, яка не є керівником, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з договором про закупівлю надати документ, яким підтверджується повноваження цієї особи підписувати договори (довіреність, доручення на таку особу тощо)
- Статус
Пропозиції розглянуто
- Сума
- 1 661 352 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ПП «ТЕНДЕРМЕД» | 1 623 160 ₴ |
ТОВ «ЛЕДУМ» | 1 605 428 ₴ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЮКС ФАРМ ГРУП» | 1 634 618 ₴ |
ФОП «КОНДРАТЬЄВА ЛЮДМИЛА ОЛЕКСАНДРІВНА» | 1 636 800 ₴ |
ФОП «ПЕХОТІН АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ» | 1 650 440 ₴ |
ТОВ «ІГАР» | 1 660 888 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «М-ФАРМ ДИСТРИБЮШН» | 1 659 988 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕДПРОФІЛЬ» | 1 658 624 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
ЗПП - Проєкт Договору - витратні матеріали.docx |