Тендер
Канцелярський товар, Папір А-4
UA-2025-02-03-012416-a
- Замовник
- Благовіщенська міська рада
- Опис
Строк поставки товару: Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору. Зазначений строк поставки товару "до 28.02.2025" в електронних полях запиту пропозицій постачальників є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата не зазначається в проекті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
- Статус
Кваліфікація переможця
- Сума
- 40 338 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «АСТЕОН» | 34 005 ₴ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІМПОРТ ПАПІР» | 32 283 ₴ |
ФОП Бердник Олександр Сергійович | 36 070 ₴ |
ФОП Гринько Ярослав Володимирович | 36 770 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 37 395 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Договір Проект(канц.товари).doc |