Тендер
Папір офісний, форматний
UA-2025-02-05-008726-a
- Опис
Місце поставки товару: поставка Товару здійснюється партіями згідно заявок у строк, що не перевищує 3 (трьох) робочих днів з моменту отримання заявки Постачальником, за адресою Замовника: вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця Житомирського району Житомирської області. Доставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. Строк поставки товару - до 15 березня 2025 року; інші примітки: Місцезнаходження Замовника: 12403, вул. М. Грушевського, буд. 2, с.Глибочиця, Житомирського району, Житомирської області. Код ЄДРПОУ: 04348289. Категорія замовника – пункт 1 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2. Вид закупівлі: закупівля товарів шляхом використання електронного каталогу на підставі пункту 10 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Тип процедури закупівлі - запит пропозицій постачальників (на підставі змін, внесених відповідно до Постанови КМУ від 04 липня 2023 р. №677 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України з питань публічних закупівель"). У зв'язку з відсутньою технічною можливістю у замовника вибрати тип процедури закупівлі "запит пропозицій постачальників", бо даний тип процедури відсутній у випадаючому списку, то замовником вибрано тип "запит ціни пропозиції". У разі, якщо Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, пропонує до постачання товар, який не відповідає інформації критеріям профілю, встановленого для такого товару у даному запиті пропозицій постачальників, то це вважатиметься письмовою відмовою Постачальника від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників і відповідно пропозиція такого Постачальника буде відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 64 Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого Постановою КМУ 14 вересня 2020 р. № 822 (зі змінами).
- Статус
Завершено
- Сума
- 66 586 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП КОЗАКЕВИЧ СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ | 46 800 ₴ |
ФОП «ЗЕРНІЙ ВАЛЕНТИНА ДМИТРІВНА» | 59 994 ₴ |
ТОВ «ПРОМ ПЛЮС» | 50 400 ₴ |
ПП «ПАЛЕЙ» | 47 880 ₴ |
ТОВ «ПАПІР СЕРВІС» | 50 328 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 51 062 ₴ |
ТОВ «Ромус-Поліграф» | 47 822 ₴ |
ФОП Бердник Олександр Сергійович | 54 720 ₴ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРБІВСЬКИЙ ЮРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ | 48 384 ₴ |
Фізична особа-підприємець Бердник Олександр Сергійович | 55 800 ₴ |
ТОВ «ВИЛАЙН ГРУП» | 53 525 ₴ |
ФОП «ТЮКАЛОВ БОГДАН ВІТАЛІЙОВИЧ» | 52 142 ₴ |
Товариство з обмеженою відповідальністю «Експрес Папір» | 54 000 ₴ |
ФОП «ЄГОРОВА ОКСАНА ВАСИЛІВНА» | 50 292 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт договору.docx |