Тендер
ДК 021:2015: 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037; Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035; Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033)
UA-2025-02-12-006886-a
- Опис
ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ТА РОЗРАХУНКІВ Оплата поставленого товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Постачальника. Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 7-ми банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій розрахунковий рахунок. Витрати, пов’язанні з транспортуванням (поставкою товару) враховані в п.4.1 цього Договору. СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ Строк поставки товару до 11 квітня 2025 року. Доставка овочів повинна здійснюватися партіями. Не допускається зараження шкідниками. Овочі очищені від землі сухим способом, фасовані у споживчу тару. Овочі цілі, чисті, здорові, сухі, не пророслі, без ознак в’ялості, не пошкоджені комахами та хворобами, без механічних пошкоджень, без слідів гниття. Порядок здійснення поставки: поставка Товару здійснюється після отримання заявки (за допомогою поштового, телефонного зв’язку, електрона пошта, тощо) від уповноважених осіб Замовника протягом трьох робочих днів. Датою поставки вважається дата, зазначена представником Замовника на відповідних товаросупровідних документах, наданих Постачальником, про приймання Товару (накладних про поставку товару). Місце поставки: КНП «Вишгородська ЦРЛ» ВМР, за адресою: місто Вишгород, вулиця Кургузова, 1. Поставка товару здійснюється згідно потреби Замовника по заявці з 8:00 до 12:00 години. Всі витрати, пов'язані з транспортуванням та доставкою Продукції, здійснюються за рахунок Постачальника. Постачальник несе всі витрати по втраті або ушкодженню Товару, до моменту переходу права власності до Замовника. Право власності на Товар переходить від Постачальника до Замовника після підписання Замовником накладної про отримання Товару. Приймання-передача товару по кількості проводиться відповідно до супровідних документів на товар, по якості – відповідно до документів, що засвідчують його якість згідно з розділом 5 Договору. Приймання-передача товару оформлюється Актом приймання -передачі та видатковою накладною Постачальника, що підписуються матеріально-відповідальними особами Постачальника та Замовника. В накладній відповідно до специфікації вказується назва товару, кількість, ціна за одиницю, загальна вартість поставки, номер і дата Договору. У разі виявлення: - недостачі товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу товару; - товару, якість якого не відповідає вимогам цього Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення усієї партії товару Постачальнику.
- Статус
Завершено
- Сума
- 66 560 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «АГРООВОЧ ТРЕЙД» | 59 440 ₴ |
ТОВ «УБК АГРОКРАЙ» | 65 520 ₴ |
ФОП Рибаков О. І. | 66 560 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Проєкт договору.docx |