Тендер
«Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків»
UA-2025-02-12-011879-a
- Опис
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків», код 64210000-1 (Послуги телефонного зв'язку та передачі даних) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Очікувана вартість Закупівлі визначена у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Визначення очікуваної вартості здійсненне на підставі даних ринку, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. За даною процедурою закупівлі планується закупівля Послуг зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків на загальну суму 262 000,00 грн (двісті шістдесят дві тисячі гривень, 00 коп.), разом з ПДВ, за кошти Державного бюджету України. . № Адреса включення Тип послуги К-сть каналів телефонних ліній Строк надання послуг Кількість хвилин на мережі фіксованого зв’язку Кількість хвилин на мобільні мережі в межах України 1 вул. Січових Стрільців, буд. 73, м. Київ Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 2 вул. Дмитрівська, буд. 80, м. Київ Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 3 вул. Костомарова М., 1-3, м. Львів Абонентська лінія (SIP-лінія) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 4 вул. Велика Арнаутська, 61, м. Одеса Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 5 просп. Науки, 77, м. Харків Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 6 Центральний офіс вул. Січових Стрільців, буд. 73, м. Київ Абонентська лінія (SIP-лінія) з використання телефонного номеру (код оператора) 213103 10 з 01.03.2025 по 31.12.2025 7 200 900 000 Послуги плануються надаватися з 01.03.2025 по 31.12.2025. Обґрунтування кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі «Послуги зі здійснення вхідних та вихідних дзвінків», код 64210000-1 (Послуги телефонного зв'язку та передачі даних) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Терміни та визначення • SIP (англ. Session Initiation Protocol - протокол встановлення сеансу) протокол передачі даних, описує спосіб встановлення і завершення користувацького інтернет-сеансу, що включає обмін мультимедійним контентом; • DID (Direct Inward Dialing) - можливість АТС здійснювати маршрутизацію дзвінків з телефонної мережі загального користування безпосередньо на внутрішні номери Учасника (абонента), що дозволяє використовувати декілька міських ліній для дзвінків значно більшій кількості внутрішніх абонентів. Опис (обсяг) послуг Таблиця 1 № Адреса включення Тип послуги К-сть каналів телефонних ліній Строк надання послуг Кількість хвилин на мережі фіксованого зв’язку Кількість хвилин на мобільні мережі в межах України 1 вул. Січових Стрільців, буд. 73, м. Київ Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 2 вул. Дмитрівська, буд. 80, м. Київ Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 3 вул. Костомарова М., 1-3, м. Львів Абонентська лінія (SIP-лінія) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 4 вул. Велика Арнаутська, 61, м. Одеса Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 5 просп. Науки, 77, м. Харків Абонентська лінія (SIP-ЛІНІЯ) 1 з 01.03.2025 по 31.12.2025 3 120 540 6 Центральний офіс вул. Січових Стрільців, буд. 73, м. Київ Абонентська лінія (SIP-лінія) з використання телефонного номеру (код оператора) 213103 10 з 01.03.2025 по 31.12.2025 7 200 900 000 Надавач послуг повинен надати Замовнику послуги каналу зв'язку з використанням SIP протоколу з фіксованим номером, який має складатись з коду оператора та номеру 213103. Технічні характеристики послуги Таблиця 2 № Тип послуг Фіксований та мобільний телефонний зв’язок 1 Технологія послуг SIP trunk 4 Тип кодеків, підтримуваних мережевим обладнанням Замовника Alaw, Ulaw, gsm, 5 Передача DTMF Inband 6 Підключення по SIP відповідно рекомендації RFC 3261 7 Технологія з’єднання обладнання Замовника з обладнанням Учасника Ethernet 8 Час відгуку служби технічної підтримки Учасника на аварійні ситуації* Не більше 30 хвилин 9 Час відновлення надання послуг у разі аварійної ситуації* Не більше 1 годин у робочий час. Не більше 4 годин у неробочий час. Технічні параметри цифрових каналів Таблиця 3 № п/п Характеристика цифрового каналу Параметри 1 Тип каналу Цифровий, оптичний Надійність каналу Не нижче 99,9 Режим роботи Цілодобово Інтерфейс для Замовника Ethernet IEEE 802.3 100BASE-FX Коефіцієнт помилок Не гірше 10-8 Вимоги до Учасника • Надавач послуг повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів електронних комунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ. • Надавач послуг повинен підтвердити законність використання номерного ресурсу. На підтвердження даного пункту Учасник повинен надати копії відповідних дозволів на використання номерного ресурсу. • Можливість організації резервування телефонії на рівні Учасника (оператора). • Режим надання сервісу 24/7/365. • Надавач послуг повинен надати гарантовану технічну підтримку надання послуги в режимі 24/7/365. • Повідомлення про проведення запланованої недоступності послуг (надалі - ЗНП) за 3 робочих дні (проміжок часу для проведення ЗНП 23:00-08:00). • Реагування служби технічної підтримки на звернення, не пізніше 1 години. • Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Технічні параметри цифрових каналів Таблиця 3 № п/п Характеристика цифрового каналу Параметри 1 Тип каналу Цифровий, оптичний Надійність каналу Не нижче 99,9 Режим роботи Цілодобово Інтерфейс для Замовника Ethernet IEEE 802.3 100BASE-FX Коефіцієнт помилок Не гірше 10-8 Вимоги до надання послуг Надавач послуг повинен бути включений до реєстру операторів, провайдерів електронних комунікацій відповідно до порядку затвердженому рішенням НКРЗІ. Надавач послуг повинен підтвердити законність використання номерного ресурсу. Можливість організації резервування телефонії на рівні (оператора). Режим надання сервісу 24/7/365. Надавач послуг повинен надати гарантовану технічну підтримку надання послуги в режимі 24/7/365 Повідомлення про проведення запланованої недоступності послуг (надалі - ЗНП) за 3 робочих дні (проміжок часу для проведення ЗНП 23:00-08:00). Реагування служби технічної підтримки на звернення, не пізніше 1 години. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
- Статус
Пропозиції розглянуто
- Сума
- 262 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» | — |