Тендер
Канцелярський товар, папір А-4
UA-2025-02-13-009375-a
- Замовник
- Благовіщенська міська рада
- Опис
Товар: Папки-планшети (кліпборди); Папки-реєстратори; Антистеплери; Календар; Календар; Клей ПВА; Клей-олівець; Коректори; Маркери; Канцелярські ножиці; Олівці графітні; Папір офісний, форматний; Паперові блоки для нотаток; Паперові блоки для нотаток; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,5мм; Ручки кулькові; Ручка кулькова, неавтоматична, пластиковий корпус, пише синім, 0,7мм; Скоби для степлера; Файли для документів; Затискачі для паперів; Затискачі для паперів. Строк поставки товару: Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору. Зазначений строк поставки товару "до 28.02.2025" в електронних полях запиту пропозицій постачальників є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата не зазначається в проекті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
- Статус
Завершено
- Сума
- 42 948 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ФОП Гринько Ярослав Володимирович | 37 222 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 40 605 ₴ |
ФОП Бердник Олександр Сергійович | 41 920 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Договір Проект(канц.товари).doc |