Тендер
(ПК-25П_065_ВО) Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - T400ME
UA-2025-02-21-010214-a
- Опис
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-02-21-011183-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_065_ВО) ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій MINI - T400ME) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 643 252,50 грн без ПДВ (шістсот сорок три тисячі двісті п’ятдесят дві гривні 50 копійок), в тому числі: лот № 1: 159 390,00 без ПДВ грн (сто п’ятдесят дев’ять тисяч триста дев’яносто гривень 00 копійок); лот № 2: 5 692,50 грн без ПДВ (п’ять тисяч шістсот дев’яносто дві гривні 50 копійок); лот № 3: 68 310,00 грн без ПДВ (шістдесят вісім тисяч триста десять гривень 00 копійок); лот № 4: 119 542,50 грн без ПДВ (сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот сорок дві гривні 50 копійок); лот № 5: 96 772,50 грн без ПДВ (дев’яносто шість тисяч сімсот сімдесят дві гривні 50 копійок); лот № 6: 125 235,00 грн без ПДВ (сто двадцять п’ять тисяч двісті тридцять п’ять гривень 00 копійок); лот № 7: 28 462,50 грн без ПДВ (двадцять вісім тисяч чотириста шістдесят дві гривні 50 копійок); лот № 8: 39 847,50 грн без ПДВ (тридцять дев’ять тисяч вісімсот сорок сім гривень 50 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03.03.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
- Статус
Очікування пропозицій
- Сума
- 643 253 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
Оголошенння.doc | |
ТД послуги.docx | |
4. Обґрунтування технічних х-к.doc | |
5. Обґрунтування очікуваної вартості.doc | |
Додаток 4. Проект договору.doc |