Тендер
Порошок для прання, гель для унітаза, порошок для чищення(код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 39830000-9-Продукція для чищення)
UA-2025-02-28-006068-a
- Опис
Порошок для прання Бренд: ONIKS Призначення за типом білизни: універсальний Тип прання: автомат, ручне прання Порошок для чищення кухні Бренд: ONIKS Вага: від 0.5 до 0.5 Вид засобу: порошок Гель для чищення унітазу Бренд: ONIKS Дезинфікуюча дія: Так Об'єм: від 1 до 1 У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – промисловий склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96, протягом робочого дня з 09:00-16:30. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями без мінімальної кількості замовлення протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту вказану на майданчику або в проєкті договору для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару. Заміна товару на «той, який є Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!! У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
- Статус
Пропозиції розглянуто
- Сума
- 102 000 ₴
- Створений
- Останнє оновлення
Учасники
Назва компанії | Сума |
---|---|
ТОВ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-КАНАДСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО » АКАН «» | 62 111 ₴ |
ТОВ «КОРВЕТ» | 76 963 ₴ |
Фізична особа-підприємець МАРТИНЦОВ АРТЕМ ФЕДОРОВИЧ | 71 200 ₴ |
ТОВ «Ромус-Поліграф» | 70 910 ₴ |
ТОВ «ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» | 70 567 ₴ |
ФОП Клименко Вікторія Вікторівна | 88 250 ₴ |
ПП «КРОК» | 72 600 ₴ |
Документи
Назва документу | Дата останньої зміни |
---|---|
проект договору.docx |