Справа № 645/470/21
Провадження № 1-кс/645/1015/21
У Х В А Л А
І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И
07 липня 2021 року Фрунзенський районний суд м. Харкова у складі:
слідчого судді - ОСОБА_1 ,
секретар судового засідання ОСОБА_2 ,
за участі прокурора ОСОБА_3 ,
розглянув в залі судових засідань в приміщенні суду клопотання прокурора Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 про тимчасовий доступ до речей і документів у кримінальному провадженні, внесеному до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №42020221050000110 від 18 серпня 2020 року, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 1 ст. 15, ч. 2 ст. 191, ч. 1 ст. 233 КК України, -
в с т а н о в и в:
Прокурор Немишлянськоїокружної прокуратурим.Харкова ОСОБА_3 звернувся доФрунзенського районногосуду м.Харкова зклопотанням,в якомупросить суднадати слідчомуВП №2ХРУП №2ГУ НПв Харківськійобласті ОСОБА_4 ,прокурору Немишлянськоїокружної прокуратурим.Харкова ОСОБА_3 ,прокурору Немишлянськоїокружної прокуратурим.Харкова ОСОБА_5 тимчасовий доступз можливістювилучення оригіналівдокументів,які перебуваютьу володінніКП « ІНФОРМАЦІЯ_1 »Харківської міськоїради,а саме: матеріалів інвентаризаційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , матеріалів реєстраційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , які перебувають у відданні (розпорядженні) КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, розташованого згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань за адресою: АДРЕСА_2 , для подальшого долучення до матеріалів кримінального провадження.
В обґрунтуванняклопотання зазначив,що впровадженні СВВП №2ХРУП №2ГУ НПв Харківськійобласті перебуваєкримінальне провадження,внесене доЄдиного реєструдосудових розслідувань18.08.2020року зареєстраційним номером42020221050000110за ознакамискладу кримінальногоправопорушення (злочину),передбаченого ч.1ст.15ч.2ст.191КК України,за фактомприйняття протиправнихрішень службовимиособами Федераціїпрофспілок ПрАТ« ІНФОРМАЦІЯ_2 » шляхомзловживання своїмслужбовим становищем,що моглопотягнути засобою незаконневідчуження тареалізацію державногомайна -готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 »,та спричинитидержаві збиткиу великихрозмірах.Також,у провадженніСВ НемишлянськогоВП ГУНП вХарківській областіперебуває кримінальнепровадження,внесене доЄдиного реєструдосудових розслідувань26.11.2020за реєстраційнимномером 42020221050000143за ознакамискладу кримінальногоправопорушення (злочину),передбаченого ч.1ст.233КК України,за фактомздійснення незаконноїприватизації туристичногоготелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 »без погодженняйого приватизаціїз ІНФОРМАЦІЯ_4 .Постановою прокурораХарківської місцевоїпрокуратури №3Харківської області матеріали досудового розслідування у кримінальному провадженні №42020221050000110 від 18.08.2020 року та №42020221050000143 від 26.11.2020 року об`єднані в одне провадження під № 42020221050000110.
У ході досудового розслідування встановлено, що постановою від 17.04.1936 року Центрального виконавчого комітету СРСР « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на ІНФОРМАЦІЯ_6 ( ІНФОРМАЦІЯ_7 ) та її організації покладено керівництво роботою в галузі туризму, що стало підставою для створення мережі туристично-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_8 перебували у складі Української республіканської ради по туризму та екскурсіям, підпорядкованої Укрпрофраді. Постановою від 20.07.1962 року ІНФОРМАЦІЯ_7 , республіканські, краєві і обласні туристично-екскурсійні управління реорганізовані в Центральний, республіканські, краєві і обласні ради по туризму. Встановлено, що постановою Президіуму Центральної ради по туризму та екскурсіях №8-3 від 27.07.1982 року затверджено положення про Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям. Так, Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям працює під керівництвом, в тому числі, Центральної ради по туризму та екскурсіям; Українська республіканська рада по туризму та екскурсіям у своїй діяльності керується законодавством СРСР, законодавством УРСР, постановами ВЦРПС, Центральної ради по туризму та екскурсіях, Української республіканської ради профспілок та іншими нормативними актами; Українську республіканську раду по туризму та екскурсіям очолює голова, якого затверджує ВЦРПС за пропозицією Центральної ради по туризму та екскурсіям та Української республіканської ради профспілок; реорганізація та ліквідація ІНФОРМАЦІЯ_9 по туризму та екскурсіях за згодою ВЦРПС та Української республіканської ради профспілок. Українська республіканська рада по туризму та екскурсіях працює під керівництвом Центральної ради по туризму і екскурсіях Української республіканської ради профспілок ( ІНФОРМАЦІЯ_10 ). Українська республіканська рада по туризму і екскурсіях здійснює свою діяльність на началах госпрозрахунку, являється юридичною особою, має розрахунковий рахунок, самостійний баланс. Положенням також визначені завдання, зміст роботи, склад коштів. Зокрема, кошти Української республіканської ради по туризму і екскурсіях формувались із відрахувань від прибутку рад по туризму та екскурсіям, частини централізованих амортизаційних відрахувань та інших джерел. Таким чином, була створена мережа туристсько-екскурсійних закладів профспілок, які в ІНФОРМАЦІЯ_8 перебували у складі ІНФОРМАЦІЯ_11 (Українській республіканській раді профспілок).
Рішенням ІНФОРМАЦІЯ_12 депутатів трудящих №594 від 31.12.1971 року затверджено акти державних приймальних комісій та дозволено введення в експлуатацію готелю ІНФОРМАЦІЯ_13 по туризму при облпрофраді по АДРЕСА_1 . Радою Федерацій незалежних профспілок України та ІНФОРМАЦІЯ_14 04.10.1991 року укладено установчий договір про створення на базі туристсько-екскурсійних підприємств і організацій Української республіканської ради по туризму і екскурсіях акціонерного товариства « ІНФОРМАЦІЯ_2 » (далі - АТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 ») та затверджено його статут. Рішенням загальних зборів Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 » від 15.11.2000 року реорганізовано Харківське обласне дочірнє підприємство « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в ІНФОРМАЦІЯ_15 та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». На час створення Рада Федерацій незалежних профспілок передала до статутного фонду ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_2 » основні фонди та оборотні засоби туристсько-екскурсійних підприємств, об`єднань та організацій профспілок України на суму 381206 тис. руб., Фонд соціального врахування - 10 млн. руб. В ході проведення реорганізації АТ в ІНФОРМАЦІЯ_3 », передано у власність ЗАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » як внесок до його статутного фонду основні фонди, матеріальні цінності та обігові засоби, закріплені на правах повного господарського відання за обласним підприємством « ІНФОРМАЦІЯ_3 ». Рішенням установчих зборів ІНФОРМАЦІЯ_16 та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » від 29.11.2000 створено ІНФОРМАЦІЯ_3 » шляхом реорганізації Харківського обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » Українського закритого акціонерного товариства по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 ».
Засновником ІНФОРМАЦІЯ_16 та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » визнано:
1)Українське закрите акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_2 », яке внесло до статутного фонду товариства майно інші цінності загальною балансовою (залишковою вартістю 3 644 600 грн.);
2)громадян, членів трудового колективу обласного дочірнього підприємства « ІНФОРМАЦІЯ_3 » в кількості 173 особи, які внесли до статутного фонду товариства грошові кошти на загальну суму 31 100,00 грн.
В подальшому, ІНФОРМАЦІЯ_15 та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » змінило своє найменування на приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » відповідно до вимог Закону України «Про акціонерні товариства».
Крім того, приватне акціонерне товариство по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » є повним правонаступником готельного комплексу « ІНФОРМАЦІЯ_3 » дочірнього підприємства ПрАТ « ІНФОРМАЦІЯ_3 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) в результаті його припинення шляхом приєднання до акціонерного товариства.
Основний вид діяльності вказаного товариства є діяльність готелів і подібних засобів тимчасового розміщування, товариство в стадії припинення не перебуває.
Відповідно до п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 » від 01.11.1996 №461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за №10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значиться 1) автобаза « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_3 ), 2) туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_18 » (Харківська область, Зміївський район, смт. Комсомольське), 3) автотуристична база « ІНФОРМАЦІЯ_19 » ( АДРЕСА_4 ) туристична база « ІНФОРМАЦІЯ_20 » ( АДРЕСА_5 ), 5) Харківська обласна рада по туризму та екскурсіях ( АДРЕСА_6 ), 6) Харківське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_6 ), 7) туристично-експедиційне виробниче об`єднання « ІНФОРМАЦІЯ_3 » ( АДРЕСА_6 ), 8) Ізюмське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_7 ), 9) ІНФОРМАЦІЯ_21 ( АДРЕСА_8 ), 10) Первомайське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_9 ), 11) Куп`янське бюро подорожей та екскурсій ( АДРЕСА_6 ), 12) ІНФОРМАЦІЯ_22 ( АДРЕСА_10 ), 13) ІНФОРМАЦІЯ_23 ( АДРЕСА_11 ), 14) ІНФОРМАЦІЯ_24 ( АДРЕСА_12 ).
Встановлено, що ІНФОРМАЦІЯ_25 25.05.2001 року на підставі розпорядження Харківського міського голови від 18.05.2001 №859 видано Харківському обласному закритому акціонерному товариству по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » свідоцтво про право власності на нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м. Відповідно до реєстраційного посвідчення вказана нежитлова будівля належить товариству на праві колективної власності.
Крім того, на підставі рішення державного реєстратора ІНФОРМАЦІЯ_26 за №9860030 від 13.01.2014 здійснено за приватним акціонерним товариством по туризму та екскурсіях « ІНФОРМАЦІЯ_3 » державну реєстрацію права власності на вищевказану нежитлову будівлю літ. «А-9» загальною площею 6455,1 кв.м.
Згідно інформації ІНФОРМАЦІЯ_4 встановлено, що на виконання п. 1 Постанови Верховної Ради України «Про проект Постанови Верховної Ради України про тлумачення Постанови Верховної Ради України «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 » від 01.11.1996 №461/96 Фондом разом з громадськими організаціями, за участю відповідних органів державної влади було складено, зокрема, Перелік установ, організацій і підприємств, які станом на 24.08.1991 знаходились у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок (колишнього ВЦРПС) та листом від 01.04.1997 за №10-16-3252 направлено на адресу Верховної Ради України.
Відповідно до вказаного Переліку значиться туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Указом від 30.08.1991 року Президії Верховної ради України «Про передачу підприємств, установ та організацій союзного підпорядкування, розташованих на території України, у власність держави» встановлено, що підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України, з прийняттям цього Указу переходять у державну власність України.
Одночасно, вказаним нормативно-правовим актом визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, встановленого постановою Верховної Ради України 29.11.1990, а також встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності після прийняття Постанови Верховної Ради України від 24.08.1991 року «Про проголошення незалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Крім того, відповідно до ст. 1 Закону України «Про підприємства, установи та організації союзного підпорядкування, розташовані на території України» від 10.09.1991 року встановлено, що майно та фінансові ресурси підприємств, установ, організацій та інших об`єктів союзного підпорядкування, розташованих на території України, є державною власністю України.
Згідно зі ст.ст. 3, 4 вказаного Закону визнано недійсними майнові договори, якими змінено форму власності, укладені під час дії мораторію, введеного постановою Верховної Ради ІНФОРМАЦІЯ_27 29.11.1990 та встановлено, що рішення державних органів, органів громадських, політичних, кооперативних, інших організацій і підприємств, посадових осіб, а також договори та інші угоди, прийняті чи здійснені на основі законодавства СРСР щодо зміни власника і форм власності, а також створення акціонерних та спільних підприємств за участю органів влади та управління ІНФОРМАЦІЯ_17 після прийняття Постанови Верховної Ради України від 24.08.1991 року «Про проголошення незалежності України» без узгодження з відповідними органами управління, визначеними Кабінетом Міністрів України, вважаються недійсними.
Відповідно до п. 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про розмежування державного майна України між загальнодержавною (республіканською) власністю і власністю адміністративно-територіальних одиниць (комунальною власністю)» від 05.11.1991 року №311, яка прийнята на виконання постанов Верховної Ради УРСР від 08.12.1990 року «Про порядок введення в дію Закону Української PCP «Про місцеві Ради народних депутатів Української PCP та місцеве самоврядування», від 26.03.1991 року «Про введення в дію Закону Української PCP «Про власність», затверджено перелік державного майна України, яке передається до власності адміністративно-територіальних одиниць (комунальної власності). Установлено, що державне майно України, крім майна, яке належить до комунальної власності, є загальнодержавною (республіканською) власністю.
Відповідно до Постанови Верховної Ради України «Про управління майном підприємств, установ та організацій, що є у загальнодержавній власності» від 14.02.1992 року функція по управлінню державним майном покладена на Кабінет Міністрів України.
Постановою Верховної Ради України від 07.07.1992 року затверджено Тимчасове положення про ІНФОРМАЦІЯ_4 , пунктом 1 якого визначено, що ІНФОРМАЦІЯ_4 є державним органом, який здійснює державну політику в сфері приватизації державного майна, виступає орендодавцем майнових комплексів, що є загальнодержавною власністю та у своїй діяльності підпорядкований і підзвітний Верховній Раді України.
Постановою Верховної Ради України від 10.04.1992 року «Про майнові комплекси та фінансові ресурси громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 , розташовані на території України» визначено, що майно та фінансові ресурси розташованих на території України підприємств, установ та об`єктів, що перебували у віданні центральних органів цих організацій, до визначення правонаступників загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 вирішено передати ІНФОРМАЦІЯ_4 .
Згідно з п.п. 1, 3 Постанови Верховної Ради України від 04.02.1994 року «Про майно загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 » встановлено, що тимчасово, до законодавчого визначення суб`єктів права власності майна загальносоюзних громадських організацій колишнього ІНФОРМАЦІЯ_17 , розташованого на території України, це майно є загальнодержавною власністю.
Таким чином, майно передане, зокрема, профспілковим організаціям, належало до державної власності та передавалось останнім виключно у відання. Проте, передача майна у відання ніяким чином не є передачею майна у власність з огляду на різне правове значення даних форм управління майном, так і на юридичні наслідки реалізації прав на це майно, а відтак об`єкти нерухомого майна, які перебували у віданні Української республіканської ради по туризму та екскурсіях Федерації профспілок України Загальносоюзної конфедерації профспілок, є державною власністю і здійснення будь-яких дій щодо зміни власника цього майна без погодження з уповноваженим суб`єктом управління є неправомірним.
Водночас, Фонд не надавав погодження на відчуження туристичного готелю « ІНФОРМАЦІЯ_3 », внаслідок реєстрації вищевказаного нерухомого майна за суб`єктом господарювання без погодження уповноваженого органу та відсутності у зв`язку з чим законних на те підстав, незаконно відчужено туристичний готель « ІНФОРМАЦІЯ_3 », що знаходиться за адресою: АДРЕСА_1 .
Харківською місцевою прокуратурою № 3 на адресу керівництва КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради 09.12.2020 за № 44/1-5144-20 направлено листа щодо надання належним чином завіреної копії інвентаризаційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 .
Згідно відповіді директора КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради за № 12975/04-12/20 від 24.12.2020 на вищевказаний запит, місцеву прокуратуру повідомлено про те, що у підприємства відсутні правові підстави для надання на запит прокуратури документів, що містяться в інвентаризаційній, реєстраційній справі на нежитлову будівлю, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 , які зможуть бути надані лише після отримання відповідної ухвали суду про тимчасовий доступ до речей і документів.
Водночас, матеріали інвентаризаційної, реєстраційної справи на нежитлову будівлю, що розташована за адресою: АДРЕСА_1 мають суттєве значення для досудового розслідування та встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та відповідно до ст. 98, ч. 1 ст. 99 КПК України є речовим доказом-документом.
Прокурор зазначив, що зволікання з вилученням оригіналів документів, що перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради призведе до порушення процесуальних строків, а також можливості їх приховування, знищення чи пошкодження з боку зацікавлених осіб. За результатами досудового розслідування без наявності вказаних документів іншими способами довести обставини, що встановлюються під час вказаного кримінального провадження, неможливо. Отримання можливості тимчасового доступу до вказаних документів, та проведення вилучення (виїмки) оригіналів документів інвентаризаційної, реєстраційної справи обґрунтовується необхідністю подальшого призначення та проведення судових експертиз, а також використання отриманих документів у якості доказів під час судового розгляду обвинувального акту у кримінальному провадженні.
Також вказав,що зазначенідокументи маютьсуттєве значеннядля встановленняважливих обставину кримінальномупровадженні,зберегли насобі слідизлочину.Відомості,що містятьсяу вказанихдокументах будутьвикористані якдоказ фактучи обставин,що встановлюютьсяпід часкримінального провадження, тому існує обґрунтована необхідність у застосуванні заходу забезпечення кримінального провадження - тимчасового доступу до речей і документів. Матеріали інвентаризаційної та реєстраційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 , мають суттєве значення для досудового розслідування та встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні та відповідно до ст. 98, ч. 1 ст. 99 КПК України є речовим доказом-документом.
Крім того, прокурор просив дане клопотання розглянути за відсутністю сторони, у володінні якої знаходяться вказані вище документи, оскільки є достатні підстави вважати, що до зазначеної інформації можуть мати доступ сторонні особи, таким чином у разі будь-якого зволікання з їх вилученням, будуть створені можливості для втрати документів, тобто існує реальна загроза для їх зміни та знищення, що в подальшому унеможливить прийняття законного рішення по даному провадженню.
Посилаючись на викладене, з метою всебічного, повного дослідження обставин кримінального провадження, беручи до уваги, що іншими способами встановити обставини, які передбачається довести, за допомогою зазначених документів неможливо, з метою виконання вимог ст. 2 КПК України, в частині забезпечення швидкого, повного та неупередженого досудового розслідування, встановлення всіх осіб, які винні у скоєні зазначеного злочину, прокурор просив надати тимчасовий доступ до вказаних документів.
Прокурор у судовому засіданні клопотання підтримав, просив його задовольнити.
Представник КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради у судове засідання не викликався на підставі ч. 2 ст. 163 КПК України.
Згідно з ч. 4 ст. 163 КПК України слідчий суддя, суд розглядає клопотання за участю сторони кримінального провадження, яка подала клопотання, та особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, крім випадків, передбачених частиною другою цієї статті. Неприбуття за судовим викликом особи, у володінні якої знаходяться речі і документи, без поважних причин або неповідомлення нею про причини неприбуття не є перешкодою для розгляду клопотання.
Частиною 2 ст. 163 КПК України передбачено, що якщо сторона кримінального провадження, яка звернулася з клопотанням, доведе наявність достатніх підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, вважає необхідним зазначити наступне.
Відповідно до ч. 1 ст. 160 КПК України, сторони кримінального провадження мають право звернутися до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у статті 161 цього Кодексу.
За змістом ч. 5 ст. 163 КПК України, слідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.
Згідно ч. 6ст. 163 КПК Українислідчий суддя постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5ст.163КПК України, доведе можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів.
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 162 КПК України до охоронюваної законом таємниці, яка міститься в речах і документах, належить конфіденційна інформація, в тому числі така, що містить комерційну таємницю.
Слідчий суддя, вивчивши документи та матеріали, якими прокурор обґрунтовує доводи клопотання, а також витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо кримінального провадження, в рамках якого подається клопотання, приходить до висновку про наявність підстав дляйого часткового задоволення, оскільки на виконання вимогст. 163 КПК Українипрокурор довів наявність достатніх підстав вважати, що було вчинено кримінальне правопорушення; відшукувана інформація має значення для досудового розслідування; відшукувана інформація знаходиться у зазначеному в клопотанні місці.
Проте, прокурором не доведена необхідність вилучення саме оригіналів вказаних документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради, для подальшого долучення до матеріалів кримінального провадження, тому суд вважає за необхідне надати тимчасовий доступ до вказаних документів з можливістю вилучення їх належним чином завірених копій.
На підставі викладеного і керуючись ст.ст. 159, 163, 164, 165, 166, 372 КПК України, слідчий суддя,
п о с т а н о в и в:
Клопотання прокурора Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 задовольнити частково.
Надати слідчому ВП № 2 ХРУП № 2 ГУ НП в Харківській області ОСОБА_4 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_3 , прокурору Немишлянської окружної прокуратури м. Харкова ОСОБА_5 тимчасовий доступ з можливістю вилучення належним чином завірених копій до документів, які перебувають у володінні КП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Харківської міської ради ( АДРЕСА_2 , код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), а саме:
- матеріалів інвентаризаційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 ;
- матеріалів реєстраційної справи на нежитлову будівлю літ. «А-9», загальною площею 6455,1 кв.м., за адресою: АДРЕСА_1 .
Встановити строк дії даної ухвали два місяці, відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 164 КПК України, тобто по 07 вересня 2021 року включно.
Наслідки невиконання ухвали слідчого судді про надання тимчасового доступу до речей і документів підлягають вирішенню згідно діючого законодавства.
Ухвала слідчого судді оскарженню в апеляційному порядку не підлягає. Заперечення проти неї можуть бути подані під час підготовчого провадження в суді.
Повний текст ухвали виготовлено та оголошено 07 липня 2021 року.
Слідчий суддя ОСОБА_1
Суд | Фрунзенський районний суд м.Харкова |
Дата ухвалення рішення | 07.07.2021 |
Оприлюднено | 14.05.2024 |
Номер документу | 98189003 |
Судочинство | Кримінальне |
Категорія | Провадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів |
Кримінальне
Фрунзенський районний суд м.Харкова
Мартинова О. М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні