Ухвала
від 05.05.2022 по справі 283/384/22
МАЛИНСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 283/384/22

Провадження №1-кс/283/187/2022

У Х В А Л А

05 травня 2022 року м. Малин

Слідчий суддя Малинського районного суду Житомирської області ОСОБА_1 розглянувши клопотання слідчого СВ відділення поліції № 1 Коростенського РУП ГУНП в Житомирській області старшого лейтенанта поліції ОСОБА_2 , погоджене прокурором Малинського відділу Коростенської окружної прокуратури ОСОБА_3 , про надання тимчасового доступу до речей та документів,-

в с т а н о в и в :

В клопотанні, яке надійшло до суду зазначено, що досудовим розслідуванням встановлено, що група осіб за попередньою змовою між собою та посадовими особами державних органів в 2021 році, з метою незаконного заволодіння земельними ділянками комунальної власності, включили себе до складу засновників СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_1 ), який з 2005 року перебував в стані ліквідації та мав більше 50 засновників членів кооперативу, також внесли в статутні документи неправдиві відомості що вищевказаний кооператив являється правонаступником реформованого КСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » Дібрівської сільської ради Малинського району, а також виключили зі складу засновників всіх інших осіб.

Зазначена вище група осіб ніколи не були членами (пайовиками) реформованого КСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 », майновий сертифікат (пай) вказаного КСП не отримували особисто, у спадщину та не викупляли, що підтверджується витягом з Державного реєстру речового права на нерухоме майно, а відповідно майнових прав на розпайовані землі не мали. Також відповідно до даних Державного реєстру речового права на нерухоме майно СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » у власності (статутному капіталі) будь яких земельних ділянок до 08.04.2021 року не мало.

За даним фактом слідчим відділенням відділення поліції №1 Коростенського районного управління поліції Головного управління Національної поліції в Житомирській області було внесено відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань за №12022060510000029 від 28 січня 2022 року, за ознаками злочину, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України.

На підставі рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 17.05.1996 року ІНФОРМАЦІЯ_3 виданий державний акт серії ІІ-ЖТ № 000110 про право колективної власності на землю. Невід`ємною частиною вказаного акту являється додаток в якому вказані всі члени (пайовики) вказаного підприємства які мають право на земельні ділянки із масиву відповідно до акту про право колективної власності та законодавства України. Важливо підставою та правовстановлюючим документом для оформлення права власності на земельну ділянку із земель колективної власності являється майновий сертифікат члена КСП, який видавався органом самоврядування відповідно до вищевказаного додатку.

Відповідно до Указу Президента України «Про невідкладні заходи прискорення реформування аграрного сектору економіки» від 03.12.1999 року № 1529/99 передбачено реформування протягом грудня 1999 - квітня 2000 років КСП на засадах приватної власності на землю та майно шляхом забезпечення всім членам колективних сільськогосподарських підприємств права вільного виходу з цих підприємств із земельними частками (паями) майновими паями та створення на їх основі приватних підприємств, інших суб`єктів господарської діяльності, заснованих на приватній власності.

Розпорядженням ІНФОРМАЦІЯ_4 від 04 червня 2004 року № 272 (із змінами відповідно до розпорядження ІНФОРМАЦІЯ_4 від 23 серпня 2005 року № 305) надано дозвіл НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » на розборку проекту землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв) реформованих КСП, яким було здійснено розпаювання земель відповідно до кількості пайовиків.

У зв`язку з набранням чинності 01.01.2019 ЗУ «Про внесення до деяких законодавчих актів України до деяких законодавчих актів України щодо вирішення питання колективної власності на землю, удосконалення правил землекористування у масивах земель сільськогосподарського призначенням, запобігання рейдерству та стимулювання зрошення в Україні» № 2498-VIII від 10.07.2018, який вносить у розділ ІІІ Земельного кодексу України зміни, а саме: п. 21 установити, що землі колективних сільськогосподарських підприємств, що припинені (крім земельних ділянок, які на день набрання чинності зазначеним Законом перебували у приватній власності), вважається власністю територіальних громад, на території яких вони розташовані. Зазначений закон є підставою для державної реєстрації права комунальної власності на земельні ділянки, сформовані за рахунок земель, які в силу зазначеного Закону переходять до комунальної власності.

Відповідно до ст. 12 Земельного кодексу України до повноважень сільських, селищних, міських рад у галузі земельних відносин на території сіл, селищ, міст належить: розпорядження землями територіальних громад та передача земельних ділянок комунальної власності громадянам та юридичним особам відносно цього Кодексу.

Частиною 4 статті 122 Земельного кодексу України передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади з питань земельних ресурсів у галузі земельних відносин та його територіальних органів належить передача земельних ділянок сільськогосподарського призначення державної влади, крім випадків визначених частиною 8 цієї статті, у власність або у користування для всіх потреб.

Разом з цим, відповідно до ч.ч. 1,2 статті 124 Земельного кодексу України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здійснюється на підставі рішення відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування згідно із повноваженнями, визначеними статтею 122 цього Кодексу, чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки (у разі продажу права оренди), шляхом укладання договору оренди земельної ділянки чи договору купівлі-продажу права оренди земельної ділянки.

Всупереч вищевказаним нормам чинного законодавства державний кадастровий реєстратор відділу у Малинському районі Житомирської області, діючи за попередньою змовою із засновниками СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » здійснив реєстрацію технічної документації із землеустрою розробленої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_2 ) щодо встановлення меж 36 земельних ділянок загальною площею 509,0469 га в натурі за СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » без передбаченого Законом України «Про землеустрій» та Земельного кодексу України погодження органу державної влади або місцевого самоврядування на таку розробку (Дібрівська сільська рада ліквідована 2020 року), видав 30.03.2021 витяги про зареєстроване право власності за СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на земельні ділянки для реєстрації речового права на них на підставі не відповідних документів, а саме лише на підставі державного акту серії ІІ-ЖТ № 000110 про право колективної власності на землю, статуту кооперативу та технічної документації розробленої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » на вихідних даних проектів організації земельних ділянок (паїв) реформованих КСП виготовлених в 2006 році НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 ».

Так державним кадастровим реєстратором не було враховано невід`ємний додаток до акту де зазначені всі фактичні власники земельних ділянок (паїв) та які мають право на реєстрацію вказаних земельних ділянок на підставі сертифікатів, а також технічна документація із землеустрою на вищевказані земельні ділянки була розроблена на вихідних даних проектів організації земельних ділянок (паїв) реформованого КСП « ІНФОРМАЦІЯ_1 » та КСП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » Дібрівської сільської ради Малинського району Житомирської області в 2006 році.

Вищевказані проекти погоджені лише сільським головою ІНФОРМАЦІЯ_8 , хоча станом на 2006 рік, відповідно до ст. 186 ЗКУ, вказані проекти повинні бути погоджені головою ІНФОРМАЦІЯ_9 , а ІНФОРМАЦІЯ_10 припинила існування 2020 року. Також СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не являється правонаступником КСП « ІНФОРМАЦІЯ_7 » та відповідно не має будь яких прав на земельні ділянки вищевказаного підприємства. Відповідно до конфігурації земель наданих у власність СВК та проектів НВФ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » вони не відповідають один одному.

Також, відповідно даних Публічної кадастрової карти частина неправомірно зареєстрованих земель перебувають під інформаційним шаром законсервованих, які не підлягають приватизації.

08.04.2021 державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_11 на підставі державного акту серії ІІ-ЖТ № 000110 про право колективної власності на землю, статуту кооперативу, були прийняті рішення про державну реєстрацію права власності на 36 земельних ділянок із кадастровими номерами, загальною площею 509,0469 га за СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 ».

Під час проведення державної реєстрації прав власності за СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на земельній ділянки державним реєстратором вчинено зловживання своїми повноваженнями як державним реєстратором з огляду на наступне.

Згідно частини 1 статті 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» державна реєстрація права власності та інших речових прав, крім державної реєстрації права власності на об`єкти незавершеного будівництва проводиться на підставі інших документів, що відповідно до законодавства підтверджують набуття, зміну або припинення прав на нерухоме майно.

Пунктами 1, 2 частини третьої статті 10 даного Закону, що державний реєстратором встановлює відповідність заявлених прав і поданих/отриманих документів вимогам законодавства, а також відсутність суперечностей між заявленими та вже зареєстрованими речовими правами на нерухоме майно та їх обтяженнями.

Згідно п. 1 ч. 1 статті 23 Закону визначено, що розгляд заяви про державну реєстрацію прав може бути зупинено державним реєстратором у випадку подання документів для державної реєстрації прав не в повному обсязі, передбаченому законодавством.

Для проведення державної реєстрації права власності СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » на перелічені вище земельні ділянки державному реєстратору не було долучено документів, що підтверджують набуття права власності на ці земельні ділянки СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », оскільки державний акт на право колективної власності на землю за № ЖТ 000109, поданий державному реєстратору, не містить кадастрових номерів земельних ділянок, щодо яких проведено державну реєстрацію виникнення права власності СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а має містити та містить лише виключний перелік осіб які мають право на власність відповідно до майнових сертифікатів, які у даному випадку являються правовстановлюючим документом.

Більше того, реєстратором не встановлено суперечностей у поданих документах, що обмежують реєстрацію права приватної власності, а саме, що засновники СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 » не включені до додатку до акту та не являються власниками майнових сертифікатів реформованого КСП. А також що вищевказані земельні ділянки не входять до статутного капіталу кооперативу та виділення їх не погоджено відповідним органом самоврядування так як ІНФОРМАЦІЯ_10 (ЄДРПОУ: НОМЕР_3 ) як окремий орган ліквідована в 2020 році.

Також для реєстрації не подано документів, які б підтверджували факт передачі вище перелічених земельних ділянок від КСП до ІНФОРМАЦІЯ_12 (передавальний акт, акт приймання-передачі земельних ділянок тощо), а подані документи у сукупності не дозволяють встановити виникнення такого права саме на ті земельні ділянки, щодо яких воно зареєстровано.

Частиною 2 статті 19 Земельного кодексу України передбачено, що земельні ділянки кожної категорії земель, які не надані у власність або користування громадян чи юридичних осіб, можуть перебувати у запасі.

У подальшому 01.11.2021, державним реєстратором ІНФОРМАЦІЯ_13 на підставі розподільного балансу СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », акту прийому передачі, проведено державну реєстрацію права власності на 36 земельних ділянок, загальною площею 509,0469 га за ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (ЄДРПОУ: НОМЕР_4 ) засноване 21.10.2021, засновником та власником якого являється одна особа, яка також входить до складу засновників СВК « ІНФОРМАЦІЯ_1 », а саме на земельні ділянки з кадастровими номерами:

1.1823483200:06:000:0240, площа (га): 6.2699;

2.1823483200:06:000:0241, площа (га): 22.2445;

3.1823483200:06:000:0242, площа (га): 9.987;

4.1823483200:06:000:0243, площа (га): 9.1074;

5.1823483200:06:000:0244, площа (га): 11.8248;

6.1823483200:06:000:0245, площа (га): 35.0378;

7.1823483200:06:000:0246, площа (га): 40.338;

8.1823483200:06:000:0247, площа (га): 19.7049;

9.1823483200:06:000:0248, площа (га): 15.0262;

10.1823483200:06:000:0249, площа (га): 6.9426;

11.1823483200:06:000:0250, площа (га): 40.1644;

12.1823483200:06:000:0251, площа (га): 15.9719;

13.1823483200:06:000:0252, площа (га): 2.1743;

14.1823483200:07:000:0198, площа (га): 5.7689;

15.1823483200:07:000:0199, площа (га): 5.6809;

16.1823483200:07:000:0200, площа (га): 28.6925;

17.1823483200:07:000:0201, площа (га): 1.8676;

18.1823483200:07:000:0202, площа (га): 25.5335;

19.1823483200:08:000:0209, площа (га): 6.4032;

20.1823483200:08:000:0210, площа (га): 27.0775;

21.1823483200:08:000:0211, площа (га): 4.98;

22.1823483200:08:000:0212, площа (га): 2.6031;

23.1823483200:08:000:0213, площа (га): 12.4164;

24.1823483200:08:000:0214, площа (га): 3.0274;

25.1823483200:08:000:0215, площа (га): 35.0123;

26.1823483200:08:000:0216, площа (га): 27.2123;

27.1823483200:08:000:0217, площа (га): 3.8703;

28.1823483200:08:000:0218, площа (га): 2.5231;

29.1823483200:08:000:0219, площа (га): 24.2601;

30.1823483200:09:000:0018, площа (га): 25.4709;

31.1823483200:09:000:0019, площа (га): 4.0337;

32.1823483200:09:000:0037, площа (га): 4.7026;

33.1823483200:09:000:0038, площа (га): 6.7471;

34.1823483200:09:000:0039, площа (га): 8.8135;

35.1823483200:09:000:0040, площа (га): 2.9827;

36.1823483200:09:000:0041, площа (га): 4.5736.

Відповідно до вимогст. 98 КПК Україниречовими доказами є матеріальні об`єкти, які були знаряддям вчинення кримінального правопорушення, зберегли на собі його сліди або містять інші відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження, в тому числі предмети, що були об`єктом кримінально протиправних дій, гроші, цінності та інші речі, набуті кримінально протиправним шляхом або отримані юридичною особою внаслідок вчинення кримінального правопорушення.

З огляду на обставини вчинення кримінального правопорушення, представлених доказів в матеріалах провадження в їх сукупності, з метою дослідження ланцюга набуття права власності на земельні ділянки, встановлення ролі та правових наслідків діяння кожної особи причетної до вчинення кримінального правопорушення,, а також проведення експертизи, запобігання можливості приховування та знищення документів, виникла необхідність у отриманні тимчасового доступу до оригіналів документів, а саме, технічної документації на земельні ділянки з кадастровими номерами: №№ 1823483200:06:000:0240, площа (га): 6.2699, 1823483200:06:000:0241, площа (га): 22.2445, 1823483200:06:000:0242, площа (га): 9.987, 1823483200:06:000:0243, площа (га): 9.1074, 1823483200:06:000:0244, площа (га): 11.8248, 1823483200:06:000:0245, площа (га): 35.0378, 1823483200:06:000:0246, площа (га): 40.338; 1823483200:06:000:0247, площа (га): 19.7049, 1823483200:06:000:0248, площа (га): 15.0262, 1823483200:06:000:0249, площа (га): 6.9426, 1823483200:06:000:0250, площа (га): 40.1644, 1823483200:06:000:0251, площа (га): 15.9719, 1823483200:06:000:0252, площа (га): 2.1743, 1823483200:07:000:0198, площа (га): 5.7689, 1823483200:07:000:0199, площа (га): 5.6809, 1823483200:07:000:0200, площа (га): 28.6925, 1823483200:07:000:0201, площа (га): 1.8676, 1823483200:07:000:0202, площа (га): 25.5335, 1823483200:08:000:0209, площа (га): 6.4032, 1823483200:08:000:0210, площа (га): 27.0775, 1823483200:08:000:0211, площа (га): 4.98, 1823483200:08:000:0212, площа (га): 2.6031, 1823483200:08:000:0213, площа (га): 12.4164, 1823483200:08:000:0214, площа (га): 3.0274, 1823483200:08:000:0215, площа (га): 35.0123, 1823483200:08:000:0216, площа (га): 27.2123, 1823483200:08:000:0217, площа (га): 3.8703, 1823483200:08:000:0218, площа (га): 2.5231, 1823483200:08:000:0219, площа (га): 24.2601, 1823483200:09:000:0018, площа (га): 25.4709, 1823483200:09:000:0019, площа (га): 4.0337, 1823483200:09:000:0037, площа (га): 4.7026, 1823483200:09:000:0038, площа (га): 6.7471, 1823483200:09:000:0039, площа (га): 8.8135, 1823483200:09:000:0040, площа (га): 2.9827, 1823483200:09:000:0041, площа (га): 4.5736, які розташовані на території бувшої Дібрівської сільської ради Малинського району Житомирської області, виготовленої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Оскільки оригінали документів можуть бути використані для встановлення обставин у кримінальному провадженні, а відомості, що містяться в документах, можуть бути використані як докази, враховуючи те, що на даний час неможливо всебічно, повно й об`єктивно дослідити всі обставин справи в сукупності та винести законного й обґрунтованого рішення у кримінальному проваджені, слідча СВ просить задоволити клопотання.

Дослідивши матеріали, суд вважає, що клопотання підлягає задоволенню з наступних підстав.

За даним фактом було внесено відомості до Єдиного реєстру досудового розслідування за № 12022060510000029 від 28.01.2022, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 190 КК України.

Відповідно до ст. 132 КПК України, заходи забезпечення кримінального провадження застосовуються на підставі ухвали слідчого судді або суду, за винятком випадків, передбачених цим кодексом.

Застосування заходів забезпечення кримінального провадження не допускається, якщо слідчий, прокурор не доведе, що існує обґрунтована підозра щодо вчинення кримінального правопорушення такого ступеня тяжкості, що може бути підставою для застосування заходів забезпечення кримінального провадження, потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання у права та свободи особи, про який йдеться у клопотання слідчого, прокурора, може бути виконане завдання, для виконання якого слідчий, прокурор, звертається з клопотанням.

Ст. 160 КПК України передбачено, що сторони кримінального провадження мають право звернутись до слідчого судді під час досудового розслідування чи суду під час судового провадження із клопотанням про тимчасовий доступ до речей і документів, за винятком зазначених у ст. 161 КПК України. Слідчий має право звернутись із зазначеним клопотанням за погодженням з прокурором.

Відповідно до ч. 6 ст. 163 КПК України, слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю, якщо сторона кримінального провадження, крім обставин, передбачених ч. 5 цієї статті, доведе можливість використання як доказів, відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачаються довести за допомогою цих речей і документів.

Вважаю, що потреби досудового розслідування виправдовують такий ступінь втручання в діяльність товариства, та існує обґрунтування підстав вважати, що відповідні документи самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні, а тому клопотання слід задовольнити.

Звертаючись з даним клопотанням до слідчого судді, суду, слідча СВ довела, що інформація, яку вона просить отримати буде використана як доказ та, що іншими способами неможливо довести обставини, які передбачає довести за допомогою даної інформації.

Тому вважаю, що клопотання є обґрунтованим, зі змісту якого вбачається необхідність застосувати даний захід забезпечення кримінального провадження.

На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 132, 162, 163, 164 КПК України,-

у х в а л и в :

Клопотання задовольнити повністю.

Надати слідчому СВ відділення поліції №1 Коростенського РУП Головного управління Національної поліції в Житомирській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_2 , слідчому СВ відділення поліції №1 Коростенського РУП Головного управління Національної поліції в Житомирській області старшому лейтенанту поліції ОСОБА_4 , заступнику начальника СВ відділення поліції №1 Коростенського РУП Головного управління Національної поліції в Житомирській області майору поліції ОСОБА_5 , старшому слідчому СВ відділення поліції №1 Коростенського РУП Головного управління Національної поліції в Житомирській області капітану поліції ОСОБА_6 , начальнику СВ відділення поліції №1 Коростенського РУП Головного управління Національної поліції в Житомирській області майору поліції ОСОБА_7 , а також за дорученням іншій особі, тимчасовий доступ та можливість вилучити оригінали наступних документів: технічної документації на земельні ділянки з кадастровими номерами: №№ 1823483200:06:000:0240, площа (га): 6.2699, 1823483200:06:000:0241, площа (га): 22.2445, 1823483200:06:000:0242, площа (га): 9.987, 1823483200:06:000:0243, площа (га): 9.1074, 1823483200:06:000:0244, площа (га): 11.8248, 1823483200:06:000:0245, площа (га): 35.0378, 1823483200:06:000:0246, площа (га): 40.338; 1823483200:06:000:0247, площа (га): 19.7049, 1823483200:06:000:0248, площа (га): 15.0262, 1823483200:06:000:0249, площа (га): 6.9426, 1823483200:06:000:0250, площа (га): 40.1644, 1823483200:06:000:0251, площа (га): 15.9719, 1823483200:06:000:0252, площа (га): 2.1743, 1823483200:07:000:0198, площа (га): 5.7689, 1823483200:07:000:0199, площа (га): 5.6809, 1823483200:07:000:0200, площа (га): 28.6925, 1823483200:07:000:0201, площа (га): 1.8676, 1823483200:07:000:0202, площа (га): 25.5335, 1823483200:08:000:0209, площа (га): 6.4032, 1823483200:08:000:0210, площа (га): 27.0775, 1823483200:08:000:0211, площа (га): 4.98, 1823483200:08:000:0212, площа (га): 2.6031, 1823483200:08:000:0213, площа (га): 12.4164, 1823483200:08:000:0214, площа (га): 3.0274, 1823483200:08:000:0215, площа (га): 35.0123, 1823483200:08:000:0216, площа (га): 27.2123, 1823483200:08:000:0217, площа (га): 3.8703, 1823483200:08:000:0218, площа (га): 2.5231, 1823483200:08:000:0219, площа (га): 24.2601, 1823483200:09:000:0018, площа (га): 25.4709, 1823483200:09:000:0019, площа (га): 4.0337, 1823483200:09:000:0037, площа (га): 4.7026, 1823483200:09:000:0038, площа (га): 6.7471, 1823483200:09:000:0039, площа (га): 8.8135, 1823483200:09:000:0040, площа (га): 2.9827, 1823483200:09:000:0041, площа (га): 4.5736, які розташовані на території бувшої Дібрівської сільської ради Малинського району Житомирської області, виготовленої ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), що розташоване за адресою: АДРЕСА_1 .

Дану інформацію надати на паперових та електронних носіях.

Строк дії ухвали до 05 липня 2022 року.

Наслідки невиконання ухвали передбачені статтею 166 КПК України.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя: ОСОБА_1

СудМалинський районний суд Житомирської області
Дата ухвалення рішення05.05.2022
Оприлюднено17.05.2024
Номер документу104188956
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —283/384/22

Ухвала від 29.06.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Кіянова С. В.

Ухвала від 29.06.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Кіянова С. В.

Ухвала від 22.06.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Кіянова С. В.

Ухвала від 15.06.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Зав'язун С. М.

Ухвала від 15.06.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Зав'язун С. М.

Ухвала від 05.05.2022

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Тимошенко А. О.

Ухвала від 04.05.2022

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Тимошенко А. О.

Ухвала від 25.04.2022

Кримінальне

Житомирський апеляційний суд

Зав'язун С. М.

Ухвала від 02.03.2022

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

Ухвала від 24.02.2022

Кримінальне

Малинський районний суд Житомирської області

Ярмоленко В. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні