Ухвала
від 12.06.2022 по справі 916/2254/17
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

65119, м. Одеса, просп. Шевченка, 29, тел.: (0482) 307-983, e-mail: inbox@od.arbitr.gov.ua

веб-адреса: http://od.arbitr.gov.ua


УХВАЛА

"13" червня 2022 р.м. Одеса Справа № 916/2254/17

Господарський суд Одеської області у складі судді Літвінова С.В.,

при секретарі судового засідання Липі Т.О.

За участю представників сторін:

Від позивача (заявника): Грищенко О.М.

Від відповідачів: не з`явився

Від суб`єкт оскарження: Костюк Т.А.

розглянувши скаргу (вх. №2-285/22 від 27.04.2022) товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" у справі № 916/2254/17

за позовом Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС"; (вул.Ак.Заболотного,буд.38,оф.23,Київ 187,03187)

до відповідачів: 1) товариство з обмеженою відповідальністю "СОВАГРО" (вул. Мала Арнаутська, 2-А, Одеса, 65012)

2) Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма Угринів" (Угринів,Сокальський район, Львівська область,80012)

про стягнення

Суб'єкт оскарження: державний виконавець Сокальського районного відділу державної виконавчої служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївни (вул. Міцкевича, 5, м. Сокаль, Львівська область , 80000).

ВСТАНОВИВ:

Рішенням господарського суду Одеської області від 08.11.2017р. позов Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" задоволено. Стягнуто солідарно з товариства з обмеженою відповідальністю „СОВАГРО та товариства з обмеженою відповідальністю " АГРОФІРМА УГРИНІВ " на користь товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "Ніко-тайс" заборгованість у вигляді до оцінки вартості товару (курсової різниці) 130грн. /сто тридцять грн. 87коп. / штраф в розмірі 3096грн. /три тисячі дев`яносто шість грн. 79коп./ 30% річних у розмірі 2561 грн. /дві тисячі п`ятсот шістдесят одна грн. 35 коп./, збитки від інфляції у розмірі 679 грн. /шістсот сімдесят дев`ять грн. 91 коп./, пеню у розмірі 1839 грн. /одна тисяча вісімсот тридцять дев`ять грн. 99 коп./, судовий збір у розмірі 1600 грн. /одна тисяча шістсот грн. 00коп./, витрати на правову допомогу адвоката у розмірі 700,00 грн. /сімсот грн. 00 коп./

24.11.2017р. на виконання вищевказаного рішення видано відповідний наказ.

27.04.2022р. за вх.№2-285/22 господарським судом одержано скаргу на бездіяльність державного виконавця Сокальського районного відділу державної виконавчої служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївни щодо примусового виконання наказу господарського суду Одеської області по справі №916/2254/17 від 24.11.2017р.

Ухвалою суду від 29.04.2022р. прийнято до провадження скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" та призначено розгляд скарги .

Державний виконавець Сокальського районного відділу державної служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївна 17.05.2022р. надав відзив на скаргу відповідно якого просить суд відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" в задоволені скарги, з підстав зазначених у відзиві.

Скаржник, 24.05.2022 надав до суду письмові пояснення, відповідно яких заперечує проти обставин викладених у відзиві на скаргу.

Відповідачі про дату, час і місце судового засідання щодо розгляду скарги повідомлений належним чином, про що свідчить відповідна відмітка суду на зворотній стороні ухвали від 29.04.2022р. про відправлення цієї ухвали відповідачу, але у судове засідання не з`явився, що в силу вимог ч.2 ст.342 ГПК України не перешкоджає розгляду скарги.

Представник позивача (скаржник) підтримав вимоги по скарзі та просить суд задовольнити її в повному обсязі.

Державний виконавець проти задоволення скарги заперечував та просив відмовити скаржнику у задоволені скарги.

Розглянувши скаргу ТОВ "Компанія "НІКО-ТАЙС" на бездіяльність державного виконавця Сокальського районного відділу державної служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївни, господарський суд прийшов до наступного.

Постановою Сокальського РВДВС ГТУЮ у Львівській області від 22 грудня 2017 року відкрито виконавче провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 про стягнення із Товариства з обмеженою відповідальністю «АГРОФІРМА УГРИНІВ» (80012, Львівська область, Сокальський район, село Угринів; код ЄДРПОУ 22395714) на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія «НІКО-ТАЙС»» (03187, м. Київ, вул. Академіка Заболотного, 38 кв. 23; код ЄДРПОУ 38039872) боргу у розмірі 10 608,01 грн.

Відповідно до Постанови Сокальського РВДВС ГТУЮ у Львівській області від 21 червня 2019 року наказ Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 повернутий Стягувачеві на підставі п.2 ч.1 ст. 37 Закону України Про виконавче провадження.

Відповідно до Постанови Сокальського РВДВС ГТУЮ у Львівській області від 16 грудня 2019 року, із врахуванням Ухвали Господарського суду Одеської області від 17 вересня 2019 року по справі №916/2254/17, відновлено виконавче провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Відповідно до Постанови Сокальського РВДВС ГТУЮ у Львівській області від 21 червня 2019 року наказ Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 повернутий Стягувачеві на підставі п.2 ч.1 ст. 37 Закону України Про виконавче провадження.

Відповідно до Постанови Сокальського РВДВС ГТУЮ у Львівській області від 16 грудня 2019 року, із врахуванням Ухвали Господарського суду Одеської області від 17 вересня 2019 року по справі №916/2254/17, відновлено виконавче провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Відповідно до Постанови Сокальського РВДВС Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) від 14 січня 2020 року прийнято до примусового виконання виконавче провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Скаргу мотивовано тим, що за період із 24 вересня 2021 року по 18 квітня 2022 року, в силу дії обов`язкових норм Закону України Про виконавче провадження, всіх можливих та необхідних своєчасних, належних, допустимих та об`єктивних виконавчих дій, Сокальським ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) не вчинялось.

ТОВ «Компанія «НІКО-ТАЙС» зазначає, що ознайомившись із матеріалами виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 в Автоматизованій системі виконавчих проваджень та тими даними/відомостями про вжиті заходи та застосовані виконавчі дії Сокальським ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів), котрі останнім розміщенні в даній системі на підтвердження їх вжиття та/або застосування, зазначає про порушення та недотримання Сокальським ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) як статей 10, 18, 36 Закону України «Про виконавче провадження» в цілому, так і положення частини 8 статті 48 Закону України «Про виконавче провадження» зокрема.

Адже, виявлення рахунків Боржника як в загальному, так і на предмет відкриття Боржником нових рахунків із метою уникнення від виконання рішення суду у даній справі, за період із 24 вересня 2021 року по 19 квітня 2022 року або взагалі не проводилась, або проводилась із порушенням та недотриманням положення частини 8 статті 48 Закону України «Про виконавче провадження»: 28 жовтня 2021 року, 17 січня 2022 року, тобто за більше півроку лише двічі.

Скаржник також зазначає, що як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 станом на 28 жовтня 2021 року, були виявлені рахунки, котрі відкриті Боржником у АТ «ОЩАДБАНК», АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ». Натомість, як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, грошові кошти на виявлених рахунках, відкритих Боржником у АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» не було арештовано та відповідно й платіжні вимоги на списання коштів Сокальським ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) не виставлялись наявність надходження та/або знаходження грошових коштів Боржника на його арештованих рахунках не перевірялись.

Скаржник також наголошує на тому, що, як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, по-перше, платіжні вимоги, котрі було підготовлено та направлено до АТ «ОЩАДБАНК» державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною із відповідними недоліками та помилками (котрі так і не було усунуто станом на 19.04.2022 року), по-друге, однією із підстав для не можливості виконання платіжного доручення на списання коштів АТ «ОЩАДБАНК» вказано наявність арешту за заблокованих коштів згідно іншого виконавчого документу. В цей же час, як підтверджують дані Автоматизованої системи виконавчих проваджень за останні три роки, окрім виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, жодних будь-яких інших не існувало.

Також скаржник вказує, що як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, було виявлено рахунок №UA258999980385199000000025907, котрий відкрито Боржником органах Казначейства України (ел. адм. подат.), із метою здійснення сплати різного роду податків, зборів та платежів до держави, за результатами здійснення власної господарської діяльності. Натомість, як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 було порушено не лише вказані вище норми виконавчого процесуального законодавства України, а й також положення статей 53, 54, 56 ,75, 76 Закону України «Про виконавче провадження».

Також, обгрунтовуючи скаргу, скаржник стверджує, що за період із 21 березня 2020 року по 02 листопада 2020 рокуСокальський ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) не був позбавлений здійснити такі виконавчі заходи в рамках виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 на предмет перевірки та встановлення джерел доходів, та іншого майна/активів Боржника як:

·здійснити перевірку та виявлення рахунків боржника, та в подальшому, накладення арешту на грошові кошти, що знаходяться на поточних рахунках, що відкриті у банківських та фінансових установах на ім`я Боржника, а також знаходяться у володінні чи користуванні інших осіб;

·здійснити перевірку та виявлення джерел доходів Боржника;

·направити запити до реєстраційних органів (МРЕВ ДАЇ, Реєстраційної служби, Державної сільськогосподарської інспекції) щодо наявності у власності Боржника належного йому майна: транспортних засобів (автомобілів, самохідних машин, мотоциклів, тощо), об`єктів нерухомого майна (споруди, будівлі), тракторів, комбайнів, інших сільськогосподарських машин, сільськогосподарської техніки та інших механізмів, котрі містяться в електронних базах даних державних реєстрів, створених після 01 січня 2012-2013 років, із врахуванням Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1141 «Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно», тощо, та котрі 15.06.2020р. позивачем (стягувач) надіслано до Сокальського районного відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) клопотання про вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказів господарського суду Одеської області від 24.11.2017р. по справі №916/2254/17 та просив повідомити про результати розгляду даного клопотання. містяться в архівах паперових баз даних державних реєстрів, котрі функціонували до 2012-2013 років із врахуванням Наказу Міністерства Юстиції України №7/5 від 07 лютого 2002 року «Про затвердження Тимчасового положення про порядок державної реєстрації права власності та інших речових прав на нерухоме майно»

·направити запити до реєстраційних органів (Регіональний сервісний центр Міністерства внутрішніх справ України, Департамент державної реєстрації та нотаріату Міністерства юстиції України, Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів) щодо наявність у власності Боржника належного йому рухомого та/або нерухомого майна, та при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії

·витребувати від Центру державного земельного кадастру, районного управління земельних ресурсів, сільського (селищної) ради інформації щодо наявності у власності чи у оренді Боржника земельних ділянок, із зазначенням їх місцезнаходження, розміру та цільового призначення, із метою встановлення факту вирощування культур, їх опису та арешту.

·витребувати від ДП «Держреєстри України» відомості щодо наявності та/або відсутності у Базі даних «Реєстр сільськогосподарської техніки» даних щодо тракторів, комбайнів, інших сільськогосподарських машин, сільськогосподарської техніки та інших сільськогосподарських механізмів, належному Боржнику на праві власності, та при його виявлені не здійснені належні заходи примусового виконання;

·витребувати від ДП «Аграрні Реєстри» Міністерство аграрної політики та продовольства України (є адміністратором-держателем відповідного реєстром) відомостей щодо наявності та/або відсутності у Базі даних Реєстру даних про видані Боржником аграрні розписки, а також відомості про майно та осіб, що є боржниками і кредиторами за такими розписками, та у позитивному випадку вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·витребувати від Регіонального сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України відомості щодо вжиття протягом 2020-2022 років Боржником та/або іншими уповноваженими особами Боржника дій по відчуженню/продажу належних Боржнику транспортних засобів: тракторів, комбайнів, інших сільськогосподарських машин, сільськогосподарської техніки та інших сільськогосподарських механізмів;

·направити запити до ДП «НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ» щодо встановлення факту видання Боржником протягом 2020-2022 років довіреностей на ім`я третіх осіб на право користування/розпорядження належним Боржнику майном;

·витребувати від Фонд Державного майна України відомостей про те, чи брав участь Боржник відповідно до діючого законодавства участь в приватизації майна.

·направити запити до податкових органів щодо встановлення та підтвердження факту перебування Боржника протягом 2020-2022 років серед платників земельного податку та/або інших зборів, котрі справляються за користування землею, у відповідності до норм чинного законодавства України;

·витребувати від ДП «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» відомостей щодо наявності та/або відсутності у Єдиному державному реєстрі тварин протягом 2020-2022 років Боржника серед власників тварин (худоби), та вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до податкового органу з метою отримання інформації про дебіторську заборгованість Боржника протягом 2019-2022 років

·із метою отримання та встановлення інформації про майновий стан боржника, витребувати від обслуговуючого банку Боржника відомостей про рух коштів по відповідному рахунку;

·витребувати від податкових та/або інших компетентних органів щодо встановлення та підтвердження факту перебування Боржника серед одержувачів державних дотацій у відповідній сфері господарської діяльності за певною державною програмою фінансування/підтримка господарської діяльності за рахунок держави;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у Боржника ведення книги обліку розрахункових операцій (книга ОРО)/журналу використання реєстраторів розрахункових операцій (РРО);

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у Боржника у реєстрі осіб, котрі здійснюють операції з товарами;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність у Боржника у реєстрі осіб, котрим має бути відшкодовано за рахунок державного бюджету суми податку на додану вартість;

·направити запити до Державної авіаційної служби України про наявність у власності Боржника належного йому в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України, та звісно при його виявлені накласти арешти на виявлене майно;

·направити запити до районного (обласного) управління Інспекції державного архітектурно- будівельного контролю, про наявність у електронному реєстрі інспекції інформації про видачу і реєстрацію Боржником дозвільних документів та ліцензій на провадження господарської діяльності, пов`язаної зі створенням об`єктів архітектури, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до Державної служби інтелектуальної власності України, про наявність за Боржником в Єдиному реєстрі одержувачів контрольних марок для маркування примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп`ютерних програм, баз даних, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до структурного підрозділу районного (обласного) підпорядкування - філії «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг» про наявність та/або відсутність Боржника серед власників об`єктів промислової власності, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті, їх структурних підрозділів районного (обласного) підпорядкування, про наявність та/або відсутність інформації відомостей, котрі містяться в Державному судновому реєстрі України та Судновій книзі України, про записи щодо суден, власником або судновласником яких є Боржника, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку, їх структурних підрозділів районного (обласного) підпорядкування, про наявність та/або відсутність Боржника серед власників, які володіють 10% і більше пакетів акцій емітентів, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України, їх структурних підрозділів районного (обласного) підпорядкування, про наявність та/або відсутність Боржника серед власників великотоннажних та інших технологічних транспортних засобів, що не підлягають експлуатації на вулично-дорожній мережі загального користування, підіймальних споруд, парових та водогрійних котлів, посудин, що працюють під тиском пари, трубопроводів пари та гарячої води, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·направити запити до Міністерства інфраструктури України, Центру транспортного сервісу «ЛІСКИ» ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦІ», ДП «Головного інформаційно-обчислювальний центр Укрзалізниці» із вимогою підтвердити наявність та/або відсутність Боржника серед власників на залізничний транспорт, а саме, проте не обмежуючись: контейнери, електровози, тепловози, моторвагонного рухомого складу вагони всіх видів, локомотивів, монорейкового транспорту, тощо, та звісно при його виявлені вчинити відповідні та належні виконавчі дії;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників загальнодержавних податків, у відповідності до норм чинного законодавства України: Податок на прибуток підприємств, Податок на доходи фізичних осіб, Податок на додану вартість, Акцизний податок, Екологічний податок, Плата за користування надрами, Рентна плата за об`єкти використання, тощо;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників місцевих податків, у відповідності до норм чинного законодавства України: Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, Єдиний податок для юридичних осіб, Транспортний податок, Єдиний податок для юридичних осіб - сільськогосподарських товаровиробників, Плата за землю (у складі податку на майно), тощо;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників загальнодержавних зборів, у відповідності до норм чинного законодавства України: Збір за першу реєстрацію транспортного засобу, Збір за користування радіочастотним ресурсом України, Збір за спеціальне використання води, Збір за спеціальне використання лісових ресурсів, Збір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства, Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на електричну та теплову енергію, крім електроенергії, виробленої кваліфікованими когенераційними установками, Збір у вигляді цільової надбавки до діючого тарифу на природний газ для споживачів усіх форм власності, Плата за використання інших природних ресурсів, тощо;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про наявність та/або відсутність Боржника серед платників місцевих зборів, у відповідності до норм чинного законодавства України: Туристичний збір, Збір за місця для паркування транспортних засобів, Збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності, тощо;

·із метою встановлення та/або перевірки факту здійснення Боржником господарської діяльності, перевіркою та встановленням майнового стану Боржника, встановлення та/або перевірки наявності вигодонабувачів від діяльності Боржника, направити запити до Державної податкової служби України, її регіональних структурних підрозділів, про надання інформації щодо суб`єктів, відповідно до правовідносин із котрими Боржник виступає податковим агентом; у випадку існування перешкод у здійсненні даного заходу вжити дій щодо захисту прав та обов`язків органу ДВС та стягувача, звернувшись до суду із вимогами відповідного характеру;

·направити Боржнику вимоги про з`явлення до ВДВС та надання документів, котрі підтверджують та/або спростовують можливість виконання виконавчого документу, зокрема довідку про доходи, податковий звіт за формою 1-ДФ, бухгалтерські, податкові документи, тощо;

·із врахуванням приписів статті 22 Закону України Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю, здійснити звернення стягнення на частку Боржника як учасника Товариства із врахуванням особливостей того факту, що поряд із часткою Боржника у Товаристві у сфері корпоративного права кореспондується об`єктивна фінансова можливість, як на майновий актив частку у Товаристві, на виплату дивідендів, інших сум;

·вжити заходів щодо звернення до районного (та/або обласного) відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Міністерства юстиції України та до територіального (районного та/або обласного) управління Державної міграційної служби України з метою встановлення факту перебування Боржника у ЄДРПОУ серед власників (засновників) суб`єктів господарювання;

·звернутись до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районного реєстраційної служби Міністерства юстиції України з метою встановлення ідентифікуючих (персональних даних паспортних даних та ідентифікаційного номеру, місця реєстрації проживання (перебування)) Боржника.

·направити на встановлену адресу Боржника вимоги про з`явлення до ВДВС та надання документів Боржника, зокрема бухгалтерських, установчих, а також відомостей про фактичне перебування майна Боржника, інших пояснень;

·звернутись до відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців районного реєстраційної служби Міністерства юстиції України з метою встановлення Боржника.

·вжити заходів щодо підготовки до суду подання про тимчасове обмеження у праві виїзду за межі України керівника Боржника, звернувшись:

·до районного (та/або обласного) відділу державної реєстрації актів цивільного стану реєстраційних служб Міністерства юстиції України та до територіального (районного та/або обласного) управління Державної міграційної служби України з метою встановлення ідентифікуючих (персональних даних паспортних даних та ідентифікаційного номеру, місця реєстрації проживання (перебування)) керівника Боржника;

·до ДП «ДОКУМЕНТ» та Державної міграційної служби України, її регіональних структурних підрозділів, із запитом щодо надання інформації про ідентифікуючі дані Боржника, котрі містяться у відповідних баз/реєстрах даних із метою встановлення місця проживання (перебування) керівника Боржника на території України, дату та місце звернення Боржника щодо відповідних установ із вимогою про здійснення щодо нього відповідної певної сервісної послуги, котра надається ДП «ДОКУМЕНТ» та/ Державною міграційною службою України.

·до Центральної виборчої комісії як розпорядника/держателя Державного реєстру виборців, із запитом щодо надання інформації про ідентифікуючі (персональні) дані керівника Боржника, котрі містяться у відповідних баз/реєстрах даних із метою встановлення місця проживання (перебування) Боржника на території України, дату та місце звернення керівника Боржника щодо відповідних установ із вимогою про здійснення щодо нього відповідної певної сервісної послуги, зокрема та не обмежуючись, підтвердження відомостей та включення керівника Боржника до Реєстру виборців, зміна персональних даних керівника Боржника про себе як про виборця, зміна місця голосування із зазначенням тимчасово зміненої, зазначеної Боржника, адреси виборця, тощо

·направити до Державної прикордонної служби України запитів з метою з`ясування факту перетинання Боржника державного кордону України, частоти (періодичності) такого здійснення, встановивши при цьому період перебування Боржника поза межами України

·із врахуванням вищевикладеного, звернутись до правоохоронних органів із поданням про притягнення до кримінальної відповідальності Боржника за невиконання рішення суду, перешкоджання при його виконанні та/або ухилення від його виконання, приховувані майна належному до примусового стягнення в рахунок погашення існуючого боргу;

Між тим, скаржник вказує, що відповідно до відомостей щодо виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, котрі розміщені в Автоматизованій системі виконавчих проваджень, встановлено, що державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження було виявлено рухоме майно/транспортний засіб Боржника: надійшла відповідь МВС України, згідно якої за Боржником на праві власності значиться автомобіль марки ВАЗ 21214, 2005 року випуску, державний номер НОМЕР_1 . Виявлене та встановлене за Боржником майно ще у листопаді 2020 року нібито було оголошено в розшук. Натомість, доказів прийняття відповідної Постанови про розшук майна Боржника органами поліції не існує у матеріалах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Крім того, скаржник наголошує на тому, що відповідно до відкритих джерел/баз даних, ТОВ «Компанія «НІКО-ТАЙС» встановлено, що ТОВ «АГРОФІРМА УГРИНІВ» (80012, Львівська область, Сокальський район, село Угринів; код ЄДРПОУ 22395714) є учасником та/або засновником СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУЮЧОГО КООПЕРАТИВУ «АГРОТОРГОВИЙ ДІМ СОКАЛЬ» (80040, Львівська обл., Сокальський район, смт. Жвирка, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 1; код ЄДРПОУ 32323218). Наявність у власності Боржника корпоративних прав передбачає та зумовлює участь у діяльності іншої юридичної особи, що передбачає можливість отримання доходу у вигляді розподілу відповідного прибутку від діяльності суб`єкта господарювання СОК ««АГРОТОРГОВИЙ ДІМ СОКАЛЬ». Натомість, відсутні будь-які докази вжиття будь-яких/жодних передбачених чинним законодавством України заходів примусового виконання у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 на виконання та дотримання положень статті 53-1 Закону України «Про виконавче провадження» та статті 22 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

ТОВ «Компанія «НІКО-ТАЙС» зазначає та просить врахувати те, що на сьогодні в державі розроблено та існують цілий ряд та значна кількість інформаційних, відкритих, достовірних та публічний сайтів (порталів), котрі створено/розроблено державними інституціями, а також приватними структурами виключно на базі збору, аналізу та дослідження офіційних державних реєстрів та баз, що, в свою чергу, надають можливість ознайомитись не лише із діяльністю тих чи інших державних органів, а оцінити сферу діяльності та фінансову/майнову потужність приватного сектору.

Так, відповідно до відкритих джерел/баз даних - http://agroua.net/animals/plem/farms/f-1943/, ТОВ «Компанія «НІКО-ТАЙС» просить врахувати те, що станом на грудень 2019 року у Боржника в наявності знаходяться різного роду племінні породи тварин у сфері свинарства та скотарства. Натомість, відсутні вжиття будь-яких/жодних передбачених чинним законодавством України заходів примусового виконання у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 щодо наявного у Боржника майна.

Таким чином, скаржник вважає, що бездіяльність державного виконавця Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 є наслідком та слугує причиною фактичного невиконання в примусовому порядку грошового зобов`язання згідно наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Державний виконавець Сокальського районного відділу державної служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївна 17.05.2022р. надав відзив на скаргу відповідно якого просить суд відмовити товариству з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" в задоволені скарги, з підстав зазначених у відзиві, а саме зазначає, що згідно матеріалів виконавчого провадження, які є в наявності у Відділі, державним виконавцем вчинялися у вказаний період усі дії примусового виконання рішення суду та вчинялись виконавчі дії по даному виконавчому провадженню.

Дослідивши скаргу ТОВ "Компанія "НІКО-ТАЙС" на бездіяльність державного виконавця Сокальського районного відділу державної служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіональноо управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяна Андріївни, господарський суд дійшов висновку про задоволення скарги, з наступних підстав.

Так, умови і порядок виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), що відповідно до закону підлягають примусовому виконанню у разі невиконання їх у добровільному порядку, визначено, зокрема та не обмежуючись, Законом України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 року №1404-VIII та Законом України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів».

Поряд із цим, відповідно до аналізу положень Інструкції з організації примусового виконання рішення, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 року №2832/5, норми даної Інструкції доповнюють та/або розширюють умови та порядок здійснення заходів примусового виконання.

Відповідно до статті 1 Закону України Про виконавче провадження, виконавче провадження, як завершальна стадія судового провадження та примусове виконання рішень інших органів (посадових осіб) - це сукупність дій органів і посадових осіб, зазначених у цьому Законі, спрямованих на примусове виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), які здійснюються на підставах, у спосіб та в межах повноважень, визначених цим Законом, іншими нормативно-правовими актами, виданими відповідно до цього Закону

Завданням органів та осіб, котрі здійснюють примусове виконання є своєчасне, повне і неупереджене виконання рішень, примусове виконання яких передбачено законом (статті 3 Закону України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів»).

Виконавчі дії це заходи примусового виконання, перелік яких міститься в ст.. 10 названого Закону, а саме: 1) звернення стягнення на кошти, цінні папери, інше майно (майнові права), корпоративні права, майнові права інтелектуальної власності, об`єкти інтелектуальної, творчої діяльності, інше майно (майнові права) боржника, у тому числі якщо вони перебувають в інших осіб або належать боржникові від інших осіб, або боржник володіє ними спільно з іншими особами; 2) звернення стягнення на заробітну плату, пенсію, стипендію та інший дохід боржника; 3) вилучення в боржника і передача стягувачу предметів, зазначених у рішенні; 4) заборона боржнику розпоряджатися та/або користуватися майном, яке належить йому на праві власності, у тому числі коштами, або встановлення боржнику обов`язку користуватися таким майном на умовах, визначених виконавцем; 5) інші заходи примусового характеру, передбачені цим Законом.

Відповідно чинної редакції статті 18 Закону України «Про виконавче провадження» перелічені основоположні зобов`язання, котрі мають бути дотримані та застосовані державним виконавцем під час примусового виконання судових рішень, дія котрих також поширюється й на державного виконавця Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяни Андріївни під час здійснення заходів примусового виконання в межах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Так, зокрема, відповідно до частин 4 статті 18 Закону України «Про виконавче провадження» вимоги виконавця щодо виконання рішень є обов`язковими на всій території України. Під час виконання рішень виконавець має право на безпосередній доступ до інформації про боржників, їхнє майно, доходи та кошти, у тому числі конфіденційної, яка міститься в державних базах даних і реєстрах, у тому числі електронних. Порядок доступу до такої інформації з баз даних та реєстрів встановлюється Міністерством юстиції України разом із державними органами, які забезпечують їх ведення (частина 5 статті 18 Закону України «Про виконавче провадження»).

Згідно частиною 2 статті 36 Закону України «Про виконавче провадження», розшук боржника - юридичної особи, майна боржника організовує виконавець шляхом подання запитів до відповідних органів, установ або проведення перевірки інформації про майно чи доходи боржника, що міститься в базах даних і реєстрах, та перевірки майнового стану боржника за місцем проживання (перебування) або його місцезнаходженням. У разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов`язковою для виконання поліцією.

Виконавець проводить перевірку майнового стану боржника у 10-денний строк з дня відкриття виконавчого провадження. У подальшому така перевірка проводиться виконавцем не рідше ніж один раз на два тижні - щодо виявлення рахунків боржника, не рідше ніж один раз на три місяці - щодо виявлення нерухомого та рухомого майна боржника та його майнових прав, отримання інформації про доходи боржника (частина 8 статті 48 Закону України «Про виконавче провадження»).

Тобто, згідно вимог Закону України «Про виконавче провадження» державний виконавець повинен періодично, неодноразово та/або систематично проводити перевірки майнового стану Боржника із метою належного виконання рішення суду із врахуванням всього періоду перебування виконавчого документу на примусовому виконанні в органі примусового виконання.

Пунктом 1,4 статі 8 Закону України Про виконавче провадження передбачено, що реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження, фіксування виконавчих дій здійснюється в автоматизованій системі виконавчого провадження, порядок функціонування якої визначається Міністерством юстиції України.

Відповідно до пунктів 2-4 Розділу ІV Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, котре затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 року за №2432/5, виконавцем до Системи обов`язково вносяться відомості про проведення всіх виконавчих дій та прийняття процесуальних рішень.

Отже, обов`язковість внесення державним виконавцем відомостей про вчинення всіх виконавчих дій у виконавчому провадженні до Автоматизованої системи виконавчого провадження передбачена Законом України Про виконавче провадження, Законом України «Про органи та осіб, які здійснюють примусове виконання судових рішень і рішень інших органів», Інструкції з організації примусового виконання рішення, затвердженої наказом Міністерства юстиції України від 29.09.2016 року №2832/5, Положенням про автоматизовану систему виконавчого провадження, котре затверджено Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 року за №2432/5.

Частина 3 статті 13 Закону України Про виконавче провадження передбачає, що платіжні вимоги на примусове списання коштів надсилаються не пізніше наступного робочого дня після накладення арешту та в подальшому не пізніше наступного робочого дня з дня отримання інформації про наявність коштів на рахунках.

Як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 станом на 28 жовтня 2021 року, були виявлені рахунки, котрі відкриті Боржником у АТ «ОЩАДБАНК», АТ КБ «ПРИВАТБАНК» та АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ».

Боржник є суб`єктом господарювання за реєстрованого як юридична особа, здійснює свою діяльність із обов`язковим здійсненням сплати податків, ЄСВ, військового збору, тощо (навіть при мінусових показниках), та відповідно до офіційного он-лайн сервісу ДПС України (http://tax.gov.ua/businesspartner), заборгованості по будь-яким податках не має.

Відповідно до матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, було виявлено рахунок №UA258999980385199000000025907, котрий відкрито Боржником органах Казначейства України (ел. адм. подат.), із метою здійснення сплати різного роду податків, зборів та платежів до держави, за результатами здійснення власної господарської діяльності.

Відповідно до частини 1, 2 та 52 Закону України «Про виконавче провадження», виконавець звертає стягнення на кошти боржника - юридичної особи, що перебувають у касах або інших сховищах боржника - юридичної особи, у банках або інших фінансових установах, у порядку, встановленому цим Законом. Інформацію про наявні у боржника рахунки виконавець отримує в податкових органах, інших державних органах, на підприємствах, в установах та організаціях, які зобов`язані надати йому інформацію невідкладно, але не пізніше ніж у триденний строк, а також за повідомленнями стягувача.

Виконавець може звернути стягнення на кошти боржника - юридичної особи, розміщені на його рахунках і на рахунках, відкритих боржником - юридичною особою через свої філії, представництва та інші відокремлені підрозділи

У разі відсутності у боржника - юридичної особи коштів в обсязі, необхідному для покриття заборгованості, стягнення звертається на інше майно, належне такому боржникові або закріплене за ним, у тому числі на майно, що обліковується на окремому балансі філії, представництва та іншого відокремленого підрозділу боржника - юридичної особи (крім майна, вилученого з цивільного обороту, або обмежено оборотоздатного майна, майна, на яке не може бути звернено стягнення), незалежно від того, хто фактично використовує таке майно

Натомість, як підтверджують матеріали виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 було порушено не лише вказані вище норми виконавчого процесуального законодавства України, а й також положення статей 53, 54, 56 ,75, 76 Закону України «Про виконавче провадження».

Згідно частиною 2 статті 36 Закону України «Про виконавче провадження», розшук боржника - юридичної особи, майна боржника організовує виконавець шляхом подання запитів до відповідних органів, установ або проведення перевірки інформації про майно чи доходи боржника, що міститься в базах даних і реєстрах, та перевірки майнового стану боржника за місцем проживання (перебування) або його місцезнаходженням. У разі необхідності розшуку транспортного засобу боржника виконавець виносить постанову про такий розшук, яка є обов`язковою для виконання поліцією.

Так, відповідно до відомостей щодо виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, котрі розміщені в Автоматизованій системі виконавчих проваджень, встановлено, що державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження було виявлено рухоме майно/транспортний засіб Боржника: надійшла відповідь МВС України, згідно якої за Боржником на праві власності значиться автомобіль марки ВАЗ 21214, 2005 року випуску, державний номер НОМЕР_1 . Виявлене та встановлене за Боржником майно ще у листопаді 2020 року нібито було оголошено в розшук але доказів прийняття відповідної Постанови про розшук майна Боржника органами поліції не надано.

Так, відповідно до відкритих джерел/баз даних, ТОВ «Компанія «НІКО-ТАЙС» встановлено, що ТОВ «АГРОФІРМА УГРИНІВ» (80012, Львівська область, Сокальський район, село Угринів; код ЄДРПОУ 22395714) є учасником та/або засновником СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУЮЧОГО КООПЕРАТИВУ «АГРОТОРГОВИЙ ДІМ СОКАЛЬ» (80040, Львівська обл., Сокальський район, смт. Жвирка, ВУЛИЦЯ ЛЬВІВСЬКА, будинок 1; код ЄДРПОУ 32323218).

Наявність у власності Боржника корпоративних прав передбачає та зумовлює участь у діяльності іншої юридичної особи, що передбачає можливість отримання доходу у вигляді розподілу відповідного прибутку від діяльності суб`єкта господарювання СОК ««АГРОТОРГОВИЙ ДІМ СОКАЛЬ».

Натомість, відсутні будь-які докази вжиття будь-яких/жодних передбачених чинним законодавством України заходів примусового виконання у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 на виконання та дотримання положень статті 53-1 Закону України «Про виконавче провадження» та статті 22 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю».

Крім того, відповідно до відкритих джерел/баз даних - http://agroua.net/animals/plem/farms/f-1943/ станом на грудень 2019 року у Боржника в наявності знаходяться різного роду племінні породи тварин у сфері свинарства та скотарства.

Натомість, відсутні вжиття будь-яких/жодних передбачених чинним законодавством України заходів примусового виконання у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 щодо наявного у Боржника майна.

Таким чином, суд вважає, що бездіяльність державного виконавця Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною в межах виконавчого провадження №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 є наслідком та слугує причиною фактичного невиконання в примусовому порядку грошового зобов`язання згідно наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17.

Згідно з положеннями ст.129 Конституції України обов`язковість рішення суду визначено однією із основних засад судочинства.

Відповідно до ст. 129-1 Конституції України суд ухвалює рішення іменем України. Судове рішення є обов`язковим до виконання. Держава забезпечує виконання судового рішення у визначеному законом порядку. Контроль за виконанням судового рішення здійснює суд.

У ч.ч.2,4 ст.13 Закону України "Про судоустрій і статус суддів" встановлено, що судові рішення, що набрали законної сили, є обов`язковими до виконання всіма органами державної влади, органами місцевого самоврядування, їх посадовими та службовими особами, фізичними і юридичними особами та їх об`єднаннями на всій території України. Обов`язковість урахування (преюдиційність) судових рішень для інших судів визначається законом. Невиконання судових рішень має наслідком юридичну відповідальність, установлену законом.

Відповідно до ст.17 Закону України "Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини" суди застосовують при розгляді справ Конвенцію про захист прав людини і основоположних свобод (далі - Конвенція) та практику Європейського суду з прав людини (далі - Європейський суд) як джерело права.

У рішенні Європейського суду від 20.07.2004р. у справі "Шмалько проти України" (заява № 60750/00) зазначено, що пункт 1 статті 6 Конвенції гарантує кожному право на звернення до суду або арбітражу з позовом стосовно будь-яких його цивільних прав та обов`язків. Таким чином, ця стаття проголошує "право на суд", одним з аспектів якого є право на доступ, тобто право подати позов з приводу цивільно-правових питань до суду. Однак це право було б ілюзорним, якби правова система держави допускала, щоб остаточне судове рішення, яке має обов`язкову силу, не виконувалося, на шкоду одній із сторін. Отже, для цілей ст.6 Конвенції виконання рішення, ухваленого будь-яким судом, має розцінюватися як складова частина "судового розгляду".

Правові висновки про те, що виконання рішення, ухваленого тим чи іншим судом, треба розглядати як складову частину судового розгляду, як цього вимагає положення статті 6 Конвенції, у якій йдеться про необхідність забезпечення справедливого судового процесу, містяться також у рішеннях Європейського суду у справах "Бурдов проти Росії", "Горнсбі проти Греції".

Відсутність у заявника можливості домогтися виконання судового рішення, винесеного на його користь, становить втручання у право на мирне володіння майном, як це передбачено першим реченням першого пункту статті 1 Першого протоколу до Конвенції (справа "Юрій Миколайович Іванов проти України", рішення Європейського суду від 15.10.2009р.).

Господарський суд вважає, що встановлена судом бездіяльність державного виконавця під час примусового виконання наказу господарського суду Одеської області від 24.11.2017р. у справі №916/2254/17 порушує права стягувача на виконання рішення суду, яке гарантоване йому Конституцією України.

Отже, суд зазначає, що періодом оскарження у скарзі, котрі на сьогодні розглядається, є період із 24 вересня 2021року по 18 квітня 2022року.

Відповідно до ч.1 ст.74 Закону України "Про виконавче провадження" рішення, дії чи бездіяльність виконавця та посадових осіб органів державної виконавчої служби щодо виконання судового рішення можуть бути оскаржені сторонами, іншими учасниками та особами до суду, який видав виконавчий документ, у порядку, передбаченому законом.

Відповідно до ч.ч.1,2 ст.343 ГПК України за результатами розгляду скарги суд постановляє ухвалу. У разі встановлення обґрунтованості скарги суд визнає оскаржувані рішення, дії чи бездіяльність неправомірними і зобов`язує державного виконавця або іншу посадову особу органу державної виконавчої служби, приватного виконавця усунути порушення (поновити порушене право заявника).

Заперечення Сокальського районного відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) судом до уваги не приймаються так як документи, котрі надано державним виконавцем Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17, як додатки до відзиву на скаргу, були раніше відомі для Скаржника, адже всі вони містяться в Автоматизованій системі виконавчих проваджень, за виключенням документів, що датовані та були вжиті вже після подачі скарги до суду після 19 квітня 2022 року.

Також, слід наголосити на тому, що статі 8 Закону України Про виконавче провадження передбачено, що рішення виконавців та посадових осіб органів державної виконавчої служби виготовляються за допомогою автоматизованої системи виконавчого провадження. У разі тимчасової відсутності доступу до автоматизованої системи допускається виготовлення документів на паперових носіях з подальшим обов`язковим внесенням їх до автоматизованої системи не пізніше наступного робочого дня після відновлення її роботи.

Таким чином, оскільки вбачається деякі документи, не внесенні до бази АСВП або одразу після виготовлення, або протягом одного дня після усунення перешкод, котрі зумовлювали їх виготовлення поза базою АСВП, дані документи носять характер сумнівності та порушують принцип об`єктивності та належності вчиненій виконавчій дії.

Посилання державного виконавця Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) на рахунок існування певних обмежень у здійсненні заходів примусового виконання у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 в період дії воєнного стану в Україні, спростовується сутністю та змістом скарги, згідно котрої періодом оскарження бездіяльності державного виконавця Сокальського ВДВС у Червоноградському районі Львівської області Західного МРУ Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяни Андріївни у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу Господарського суду Одеської області від 24 листопада 2017 року по справі №916/2254/17 є саме період із 24 вересня 2021 року по 18 квітня 2022 року.

До матеріалів даної справи, не надано належних та повноцінних доказів невиконання рішення суду в даний період, а наявність відсторонення та/або відсутність на робочому місці державного виконавця не є обставиною відсутності вини та допущенні порушення норм законодавства України у невиконанні рішення суду.

Отже, господарський суд виходить з того, що державним виконавцем Сокальського районного відділу державної виконавчої служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяною Андріївною не надано до суду жодних доказів, які б спростовували встановлені господарським судом обставини щодо бездіяльності державного виконавця під час виконання судового рішення.

З огляду на вищевикладене господарський суд дійшов висновку про задоволення скарги.

Керуючись ст.ст. 123, 234, 340, 343, 344 Господарського процесуального кодексу України, суд, -

У Х В А Л И В:

1.Скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Компанія "НІКО-ТАЙС" задовольнити.

2. Визнати за період із 24 вересня 2021року по 18 квітня 2022року неправомірною бездіяльності державного виконавця Сокальського районного відділу державної виконавчої служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяни Андріївни у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу господарського суду Одеської області по справі №916/2254/17 від 24.11.2017р., котра виразилась у порушенні строків та порядку вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу господарського суду Одеської області від 24.11.2017р. по справі №916/2254/17 із врахуванням норм та положень Закону України "Про виконавче провадження".

3.Зобов`язати державного виконавця Сокальського районного відділу державної виконавчої служби у Червоноргадському районі Львівської області Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) Костюк Тетяну Андріївну або іншу посадову особу Сокальського районного відділу державної виконавчої служби Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Львів) усунути допущене порушення (поновити порушене право заявника) шляхом дотримання строків та порядку вчинення виконавчих дій у виконавчому провадженні №55432979 щодо примусового виконання наказу господарського суду Одеської області по справі №916/2254/17 від 24.11.2017р. із врахуванням норм Закону України "Про виконавче провадження",.

Повний текст ухвали складено 20.06.2022р.

Ухвала набирає чинності 13.06.2022р. та може бути оскаржена в апеляційному порядку до Південно-західного апеляційного господарського суду шляхом подачі апеляційної скарги протягом 10 днів з дня складення повного тексту ухвали.

Суддя С.В. Літвінов

СудГосподарський суд Одеської області
Дата ухвалення рішення12.06.2022
Оприлюднено24.06.2022
Номер документу104848652
СудочинствоГосподарське
КатегоріяСправи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із правочинів, зокрема, договорів Невиконання або неналежне виконання зобов’язань купівлі-продажу

Судовий реєстр по справі —916/2254/17

Постанова від 08.02.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 30.01.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Постанова від 16.01.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 16.01.2023

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 06.12.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Принцевська Н.М.

Ухвала від 02.11.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Літвінов С.В.

Ухвала від 27.10.2022

Господарське

Господарський суд Одеської області

Літвінов С.В.

Постанова від 29.09.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

Ухвала від 19.09.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

Постанова від 11.09.2022

Господарське

Південно-західний апеляційний господарський суд

Діброва Г.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні