Постанова
від 27.06.2022 по справі 520/3340/21
ДРУГИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

28 червня 2022 р. Справа № 520/3340/21Другий апеляційний адміністративний суд у складі колегії:

Головуючого судді: Рєзнікової С.С.,

Суддів: Бегунца А.О. , Курило Л.В. ,

розглянувши в порядку письмового провадження у приміщенні Другого апеляційного адміністративного суду адміністративну справу за апеляційною скаргою Товариства з обмеженою відповідальністю "БЦ КИЯНОЧКА" на рішення Харківського окружного адміністративного суду від 13.05.2021, головуючий суддя І інстанції: Білова О.В., майдан Свободи, 6, м. Харків, 61022, повний текст складено 13.05.21 по справі № 520/3340/21

за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "БЦ КИЯНОЧКА"

до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові

третя особа Харківська міська рада

про визнання дій протиправними та зобов`язання вчинити певні дії, визнання протиправними та скасування витягів,

ВСТАНОВИВ:

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "БЦ КИЯНОЧКА", звернувся до Харківського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові, в якому просить суд:

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові з розрахунку розміру нормативної грошової оцінки при формуванні витягу від 24.06.2019 № 1619/176-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24, з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029, в частині застосування коефіцієнтів локальних факторів: «Земельна ділянка, що примикає до вулиці без твердого покриття» із значенням - 0,98395; «Зони залягання ґрунтових вод менше 3 метрів» зі значенням - 0,91255; «Зони забруднення атмосферного повітря» зі значенням - 0,94307; «Місцезнаходження земельної ділянки в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали), на територіях, зайнятих породними відвалами і териконами» зі значенням - 0,95602;

- визнати протиправним та скасувати Витяг від 24.06.2019 № 1619/176-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24 з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029;

- визнати протиправними дії Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові з розрахунку розміру нормативної грошової оцінки при формуванні витягу від 03.09.2020 № 5417 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24, з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029, щодо визначення сукупного коефіцієнту КмЗ у значенні 1,5, коли сукупний коефіцієнт КмЗ, як добуток застосованих у витязі у максимальних значеннях коефіцієнтів локальних факторів, становить 1.632;

- визнати протиправним та скасувати Витяг від 03.09.2020 № 5417 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24, з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029;

- зобов`язати Головне управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки по вул. Шевченко, 24 в м. Харкові з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029 за 2019-2020 роки із застосуванням коефіцієнтів локальних факторів в межах значень, передбачених «Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів», затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489, рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 № 1209/13 «Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішенням Харківської міської ради від 27.02.2019 № 1474/19 «Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018», а саме: «Земельна ділянка, що примикає до вулиці без твердого покриття» у межах значень 0,90-0,95; «Місцезнаходження земельної ділянки у зоні обмеження забудови за ступенем забруднення атмосферного повітря» у межах значень 0,80-0,95; «Місцезнаходження земельної ділянки у зоні перевищення припустимого рівня шуму від залізниці, автодоріг, електропідстанцій та аеродромів» у межах значень 0,90-0,97; «Місцезнаходження земельної ділянки в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали), на територіях, зайнятих породними відвалами і териконами» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим водопостачанням» у межах значень 0,9-0.95; «Не забезпечена централізованим водовідведенням» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим теплопостачанням» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим газопостачанням» у межах значень 0,9-0,95.

В обґрунтування заявлених позовних вимог позивачем зазначено про протиправність дій відповідача, які полягали у зазначені в оскаржуваних витягах вищих розмірів локальних коефіцієнтів КмЗ, ніж максимальні граничні розміри, визначені рішенням Харківської міської ради.

Ухвалою Харківського окружного адміністративного суду від 06.04.2021 залучено в якості третьої особи, яка не заявляє самостійні вимоги щодо предмету спору - Харківську міську раду.

Рішенням Харківського окружного адміністративного суду від13.05.2021 позов задоволено частково.

Скасовано Витяг від 24.06.2019 № 1619/176-19 із технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24 з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029.

В задоволенні позову в іншій частині вимог відмовлено.

Стягнуто на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "БЦ КИЯНОЧКА" за рахунок бюджетних асигнувань Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові судовий збір у розмірі 1135,00 грн (одна тисяча сто тридцять п`ять гривень 00 копійок).

Не погодившись з рішенням суду першої інстанції в частині відмови в задоволенні позовних вимог, позивачем подано апеляційну скаргу, згідно з якою апелянт просить суд скасувати оскаржуване рішення в цій частині та прийняти постанову про задоволення позовних вимог, посилаючись на невідповідність висновків суду першої інстанції обставинам справи.

Відповідачем подано відзив на апеляційну скаргу, в якому він просить суд апеляційної інстанції залишити апеляційну скаргу без задоволення.

Третя особа не скористалась своїм правом на подання відзиву на апеляційну скаргу.

Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 29.10.2021 зупинено провадження у справі № 520/3340/21 до набрання законної сили постанови Судової палати з розгляду справ щодо захисту соціальних прав Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду по справі № 817/1780/17.

Ухвалою Другого апеляційного адміністративного суду від 25.01.2022 поновлено провадження по справі № 520/3340/21.

На підставі положень п. 3 ч. 1 ст. 311 Кодексу адміністративно судочинства України справа розглянута в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.

Колегія суддів, заслухавши суддю-доповідача, перевіривши рішення суду першої інстанції, доводи апеляційної скарги, дослідивши докази по справі, дійшла висновку, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 308 КАС України, суд апеляційної інстанції переглядає справу за наявними у ній і додатково поданими доказами та перевіряє законність і обґрунтованість рішення суду першої інстанції в межах доводів та вимог апеляційної скарги.

Судом першої інстанції встановлено та підтверджено в суді апеляційної інстанції, що Товариство з обмеженою відповідальністю «БЦ КИЯНОЧКА» є власником нежитлової будівлі літ. «И-4». що розташована за адресою: м. Харків, вул. Шевченко, 24, на підставі договору купівлі-продажу від 24.06.2019 № 331, рішення про державну реєстрацію прав та їх обтяжень 47477304.

ТОВ «БЦ Кияночка» отримало право користування земельною ділянкою площею 0,5053 га з 08.10.2020, на якій розміщено нерухоме майно позивача, що підтверджується відомостями Державного земельного кадастру.

08.10.2020 Товариство з обмеженою відповідальністю «БЦ КИЯНОЧКА» отримало позовну заяву Харківської міської ради про стягнення безпідставно збережених коштів у розмірі орендної плати за використання земельної ділянки площею 0.5053 га по вул. Шевченка. 24 у м. Харкові (кадастровий номер 6310136600:03:012:0029) з 01.07.2019 по 31.08.2020, а також ухвалу господарського суду Харківської області від 05.10.2020 про відкриття провадження у справі №922/3168/20 за позовом Харківської міської ради.

Харківська міська рада, обґрунтовуючи позовні вимоги в частині розрахунку суми безпідставно збережених коштів за використання земельної ділянки по вул. Шевченко. 24. посилалась на Витяги з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки від 24.06.2019 № 1619/176-19 та від 03.09.2020 № 5417, складені Відділом у м. Харкові Головного управління Держгеокадастру у Харківській області.

Судовим розглядом встановлено, що рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 №1209/13 затверджено технічну документацію з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013, згідно з п. 1.1 якого затверджено базову вартість одного квадратного метра земель міста Харкова у сумі 291,18 грн., яка отримана на підставі витрат на освоєння і облаштування території міста станом на 01.01.2013 та підлягала в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Пунктом 2 вказаного рішення встановлено, що рішення вводиться в дію з моменту оприлюднення в установленому порядку, а нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2013 застосовується з 01.01.2014.

Вказаним рішенням у тому числі затверджено значення коефіцієнтів зон впливу локальних факторів.

Рішенням Харківської міської ради від 27.02.2019 № 1474/19 затверджена Технічна документація з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018. Відповідно до п. 2 цього рішення нормативна грошова оцінка земель міста Харкова станом на 01.01.2018 застосовується з 01.01.2020.

Відповідно до Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018 базова вартість одного квадратного метра земель міста Харкова станом на 01.01.2018 становить 639,78 грн і підлягає в подальшому індексації в порядку, встановленому законодавством України.

Позивач вважає, що відповідачем в оскаржуваних витягах встановлені розміри локальних коефіцієнтів КмЗ виші, ніж максимальні граничні розміри, визначені рішенням Харківської міської ради, що слугувало підставою для звернення до суду з вказаним позвоом.

Надаючи правову оцінку спірним правовідносинам, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до ст. 1 Закону України від 11.12.2003 №1378-ІV «Про оцінку земель» (надалі - Закону №1378-ІV), нормативна грошова оцінка земельних ділянок - це капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений за встановленими і затвердженими нормативами, а під рентним доходом розуміється дохід, який можна отримати із землі як фактору виробництва залежно від якості та місця розташування земельної ділянки.

Згідно з ч. 5 ст. 5 Закону № 1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується, окрім іншого, для визначення розміру земельного податку, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст. 13 Закону № 1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться у разі визначення розміру орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності.

Згідно з пп. 14.1.125 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України, нормативна грошова оцінка земельних ділянок для цілей розділу XII. глави 1 розділу XIV цього Кодексу - капіталізований рентний дохід із земельної ділянки, визначений відповідно до законодавства центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону №1378-ІV, підставою для проведення оцінки земель (бонітування ґрунтів, економічної оцінки земель та нормативної грошової оцінки земельних ділянок) є рішення органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування.

Згідно з ст. 18 Закону №1378-ІV, нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться відповідно до державних стандартів, норм, правил, а також інших нормативно-правових актів на землях усіх категорій та форм власності.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться на землях, розташованих у межах населених пунктів, незалежно від їх цільового призначення не рідше ніж один раз на 5-7 років.

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок проводиться юридичними особами, які є розробниками документації із землеустрою відповідно до Закону України «Про землеустрій».

Відповідно до ч. 2 ст. 20 Закону №1378-ІV, дані про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації з нормативної грошової оцінки земель.

Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону № 1378-ІV, витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку окремої земельної ділянки видається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин.

Відповідно до розділу III «Нормативна грошова оцінка земель населених пунктів» Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213, нормативна грошова оцінка земель населених пунктів визначається за відповідною формулою з урахуванням окрім інших величин, величин зазначених коефіцієнтів Км2 і КмЗ.

Дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформлюються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви (пункт 2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель сільськогосподарського призначення та населених пунктів).

Згідно з ч. 1 ст. 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень, а згідно зі ст. 73 цього Закону акти ради сільського, селищного, міського голови, голови районної в місті ради, виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі створення) ради, прийняті в межах наданих повноважень, є обов`язковими для виконання всіма розташованими на відповідній території органами виконавчої влади, об`єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.

Механізм нормативної грошової оцінки земельних ділянок в межах населених пунктів та порядок оформлення Витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки регламентується Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489 (надалі - Порядок № 489).

Відповідно до п. 1 Порядку № 489, в основі нормативної грошової оцінки земель населених пунктів лежить капіталізація рентного доходу, що отримується залежно від місця розташування населеного пункту в загальнодержавній, регіональній і місцевій системах виробництва та розселення, облаштування його території та якості земель з урахуванням природно-кліматичних та інженерно-геологічних умов, архітектурно-ландшафтної та історико-культурної цінності, екологічного стану, функціонального використання земель.

Згідно з п. 10 Порядку № 489, вартість одного квадратного метра земельної ділянки певного функціонального використання (Цн) визначається з урахуванням територіально-планувальних, інженерно-геологічних, історико-культурних, природно-ландшафтних, санітарно-гігієнічних та інженерно-інфраструктурних особливостей місця її розташування в межах економіко-планувальної зони за формулою: Цн = ЦНЗ х Кф х КмЗ, де Цнз - середня для економіко-планувальної зони вартість одного квадратного метра земель (у гривнях); Кф - коефіцієнт, який характеризує функціональне використання земельної ділянки; КмЗ - локальний коефіцієнт, який враховує місце розташування земельної ділянки в межах економіко-планувальної зони.

Значення коефіцієнта Км3 визначається щодо кожного населеного пункту, виходячи з його особливостей. Значення локального коефіцієнта для окремої земельної ділянки можливо встановлювати на основі визначення частки площі, яку займає цей фактор на земельній ділянці. Встановлення частки площі здійснюється переважно шляхом використання ГІС-технологій та електронних цифрових карт масштабу не менше ніж 1:10000 - для міст з чисельністю населення понад 100 тис. осіб, та 1:5000 - для інших населених пунктів.

Для обчислення Км3 враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7, при цьому добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50.

Стосовно правомірності витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.09.2020 № 5417, судовим розглядом встановлено, що вказаний витяг складений під час дії рішення Харківської міської ради від 27.02.2019 № 1474/19 «Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018».

Відповідно до вказаного Витягу земельна ділянка кадастровий номер: 6310138800:05:042:0049 знаходиться в зоні дії наступних локальних факторів у межах економіко-планувальної зони, які впливають на її вартість, а саме: Місцезнаходження земельної ділянки в зоні пішохідної доступності до громадських центрів: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 1,2; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 1.04-1.2.

Місцезнаходження земельної ділянки у зоні магістралей підвищеного містоформувального значення: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 1,2; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 1.05-1.2.

Місцезнаходження земельної ділянки у зоні пішохідної доступності швидкісного міського та зовнішнього пасажирського транспорту: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 1,15; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 1.04-1.15.

Місцезнаходження земельної ділянки у зоні пішохідної доступності до національних природних, регіональних ландшафтних, зоологічних га дендрологічних парків, парків-пам`яток садово-паркового мистецтва. ботанічних садів, заказників, заповідних урочищ, біосферних та природних заповідників, пам`яток природи, курортів, парків, лісопарків, лісів, зелених зон, пляжів: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 1,15; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 1.04-1.15.

Місцезнаходження земельної ділянки на ґрунтах з несучою спроможністю менше 1.0 кг/см кв. при потужності монад два метри: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 0,95; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 0.85-0.95.

Місцезнаходження земельної ділянки у зоні залягання ґрунтових вод менше 3 м: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 0,94; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 0.90-0.95.

Місцезнаходження земельної ділянки у санітарно-захисній зоні: значення, застосоване у Витягу від 03.09.2020, - 0,96; значення Порядку № 489 (Додаток № 7) - 0.80-0.96.

Сукупний коефіцієнт Км3 1,5.

Тобто, з аналізу вказаного витягу вбачається, що показники Км3 не перевищують гранично допустимих показників, визначених Порядком № 489 та Рішенням Харківської міської ради від 27.02.2019 № 1474/19 «Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018» (а.с. 57).

Норми чинного законодавства визначають, що добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0,50 і вище 1,50. Як вбачається з витягу від 03.09.2020 № 5417, сукупний коефіцієнт Км3, зазначений у витягу складає 1,5.

З урахуванням вказаного вище, колегія суддів вважає правомірним висновок суду першої інстанції про відсутність підстав для задоволення позовних вимог в частині визнання дій відповідача з розрахунку розміру нормативної грошової оцінки при формуванні витягу від 03.09.2020 № 5417 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24, з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029 протиправними та скасування витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки від 03.09.2020 № 5417.

Відтак, суд першої інстанції дійшов обґрунтованого висновку про відмову в задоволенні позовних вимог в частині визнання протиправними дій Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові з розрахунку розміру нормативної грошової оцінки при формуванні витягу від 03.09.2020 № 5417 з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки по вул. Шевченко, 24, з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029, щодо визначення сукупного коефіцієнту КмЗ у значенні 1,5, коли сукупний коефіцієнт КмЗ, як добуток застосованих у витязі у максимальних значеннях коефіцієнтів локальних факторів, становить 1.632, оскільки для обчислення КмЗ враховуються локальні фактори, наведені в додатку 7 Порядку № 489, в межах максимальних значень, при цьому добуток пофакторних оцінок не має бути нижче 0.50 і вище 1.50, що і дотримано відповідачем.

Стосовно позовних вимог в частині зобов`язання Головного управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки по вул. Шевченко, 24 в м. Харкові з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029 за 2019-2020 роки із застосуванням коефіцієнтів локальних факторів в межах значень, передбачених «Порядком нормативної грошової оцінки земель населених пунктів», затвердженим Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.11.2016 № 489, рішенням Харківської міської ради від 03.07.2013 № 1209/13 «Про затвердження «Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2013», рішенням Харківської міської ради від 27.02.2019 № 1474/19 «Про затвердження Технічної документації з нормативної грошової оцінки земель міста Харкова станом на 01.01.2018», а саме: «Земельна ділянка, що примикає до вулиці без твердого покриття» у межах значень 0,90-0,95; «Місцезнаходження земельної ділянки у зоні обмеження забудови за ступенем забруднення атмосферного повітря» у межах значень 0,80-0,95; «Місцезнаходження земельної ділянки у зоні перевищення припустимого рівня шуму від залізниці, автодоріг, електропідстанцій та аеродромів» у межах значень 0,90-0,97; «Місцезнаходження земельної ділянки в ареалі забруднення ґрунтів (важкі метали), на територіях, зайнятих породними відвалами і териконами» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим водопостачанням» у межах значень 0,9-0.95; «Не забезпечена централізованим водовідведенням» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим теплопостачанням» у межах значень 0,9-0,95; «Не забезпечена централізованим газопостачанням» у межах значень 0,9-0,95, колегія суддів зазначає наступне.

Відповідно до п. 2-1 Методики нормативної грошової оцінки земель населених пунктів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 23.03.1995 №213, дані за результатами проведення нормативної грошової оцінки земельної ділянки оформляються як витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земель, що видається територіальним органом Держгеокадастру за місцезнаходженням земельної ділянки у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дати надходження відповідної заяви.

Позивач за отриманням витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки до відповідача не звертався, оскаржувані витяги отримані за зверненням іншої особи. Відтак, Головне управління Держгеокадастру у Харківській області в особі Відділу у м. Харкові прав позивача щодо видачі витягів з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки не порушував, відтак, суд першої інстанції дійшов правомірного висновку про відсутність підстав для зобов`язання відповідача провести перерахунок нормативної грошової оцінки земельної ділянки по вул. Шевченко, 24 в м. Харкові з кадастровим номером 6310136600:03:012:0029 за 2019-2020 роки.

Відповідно до ст. 242 КАС України, рішення суду повинно ґрунтуватися на засадах верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення, ухвалене судом відповідно до норм матеріального права при дотриманні норм процесуального права. Обґрунтованим є рішення, ухвалене судом на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин в адміністративній справі, підтверджених тими доказами, які були досліджені в судовому засіданні, з наданням оцінки всім аргументам учасників справи.

За приписами ст. 316 КАС України, суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а рішення або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

На підставі викладеного, колегія суддів вважає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права, доводи апеляційної скарги спростовані наведеними вище обставинами та нормативно-правовим обґрунтуванням, у зв`язку з чим, підстав для скасування рішення суду першої інстанції не вбачається.

Керуючись ст. ст. 311, 315, 316, 321, 325 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "БЦ КИЯНОЧКА" залишити без задоволення.

Рішення Харківського окружного адміністративного суду від 13.05.2021 по справі №520/3340/21 залишити без змін.

Постанова набирає законної сили з дати її прийняття та не підлягає касаційному оскарженню, крім випадків, передбачених п. 2 ч. 5 ст. 328 КАС України.

Головуючий суддя С.С. Рєзнікова Судді А.О. Бегунц Л.В. Курило

СудДругий апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.06.2022
Оприлюднено30.06.2022
Номер документу104973449
СудочинствоАдміністративне
КатегоріяСправи з приводу регулюванню містобудівної діяльності та землекористування, зокрема у сфері землеустрою; державної експертизи землевпорядної документації; регулювання земельних відносин

Судовий реєстр по справі —520/3340/21

Постанова від 27.06.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 25.01.2022

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 29.10.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 03.08.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 20.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Ухвала від 09.07.2021

Адміністративне

Другий апеляційний адміністративний суд

Рєзнікова С.С.

Рішення від 13.05.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

Ухвала від 06.04.2021

Адміністративне

Харківський окружний адміністративний суд

Білова О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні