Ухвала
від 28.09.2022 по справі 490/180/21
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районий суд м.Миколаєва

справа №490/180/21

провадження 1-кс/490/1911/22

У Х В А Л А

28 вересня 2022 року м.Миколаїв

Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В:

До Центрального районного суду м.Миколаєва надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄРДПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування вказаного клопотання слідчий вказав, що СУ ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12020150020003086 від 23.10.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом заволодіння грошовими коштами під час виконання будівельних робіт за договорами підряду, укладеними з ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Так, в ході аналізу матеріалів, надісланих ІНФОРМАЦІЯ_3 , викладених в Акті планової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року №15-14-11/16 від 27.10.2020, було встановлено наступне:

Проведеною під час ревізії зустрічною звіркою в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено, що в період з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року між ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник) в особі директора ОСОБА_5 та ІНФОРМАЦІЯ_2 (Замовник) в особі начальника управління ОСОБА_6 , укладено договори підряду:

- від 06.08.2019 року № 7Т на виконання капітального ремонту будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 вартістю 25 179 403,25 грн з ПДВ;

- від 22.08.2019 року № 8Т на виконання капітального ремонту спортзалів ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 вартістю 5 624 772,99 грн з ПДВ.

Відповідно до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ 2в, наданих до зустрічної звірки, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виконано підрядних робіт на загальну суму 10 540 684,56 грн з ПДВ, в т.ч.:

- за договором підряду від 06.08.2019 року № 7Т за період з 07.08.2019 року по 30.06.2020 року на суму 5 399 752,19 грн з ПДВ;

- за договором від 22.08.2019 року № 8Т за період з 22.08.2019 року по 30.06.2020 року на суму 5 140 932,37 грн з ПДВ.

Розрахунки за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_2 проведені на загальну суму 9 109 512,63 гривень. Дебіторська заборгованість по обліку підприємства станом на 30.06.2020 року складає 1 431 171,86 гривень.

Об`єкт: «Капітальний ремонт спортзалів ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 » (договір підряду від 22.08.2019 року № 8Т)

Предмет договору: Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов Договору підряду виконати роботи по об`єкту Капітальний ремонт спортзалів ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 », а Замовник зобов`язується прийняти їх та оплатити.

Вартість робіт за цим договором становить 5 624 772,99 грн з ПДВ. У тому числі вартість робіт по договору на 2019 рік становить 4 473 412,73 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами та доповненнями) та визначається на підставі проектної документації та є динамічною (п. 3.1 договору).

За період з 22.08.2019 року по 30.06.2020 року ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виконано підрядних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт спортзалів ІНФОРМАЦІЯ_5 по АДРЕСА_3 » згідно з актами приймання виконаних будівельних робіт на загальну суму 5 140 932,37 грн з ПДВ.

В бухгалтерському обліку Товариства обсяги наданих послуг відображено за дебетом рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» з кредиту рахунку 703 «Дохід від реалізації робіт і послуг».

Розрахунки за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_2 за даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» проведено на загальну суму 5 140 932,37 гривень.

Станом на 30.06.2020 року заборгованість по обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по розрахунках з Управлінням за договором підряду від 22.08.2020 року № 8Т відсутня.

Об`єкт «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » (договір підряду від 06.08.2019 року № 7Т)

Предмет договору: Замовник доручає, а Підрядник забезпечує відповідно до проектної документації та умов Договору підряду виконати роботи по об`єкту Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 , а Замовник зобов`язується прийняти їх та оплатити.

Відповідно до п. 3.1 договору вартість робіт за цим договором становить 25 179 403,25 грн з ПДВ та визначається на підставі договірної ціни (додаток № 4 до договору). У тому числі вартість робіт по договору на 2019 рік становить 2 917 221,86 грн. Договірна ціна визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (із змінами та доповненнями) на підставі проектної документації та є динамічною.

Цей договір набуває чинності з дати його укладання і діє до 31.12.2021 року, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами 9п. 10.1 договору).

Решта позицій договору ідентичні умовам договору від 22.08.2020 року № 8Т.

Додатковою угодою № 1 від 14.08.2019 року внесені зміни до додатку 2 до договору від 06.08.2019 року № 7Т. Додатковою угодою № 2 від 20.08.2019 року скасовано додаткову угоду № 1 від 14.09.2019 року та внесено зміни до додатку 2 до договору від 06.08.2019 року № 7Т. Додатковою угодою від 28.11.2019 року № 3 до договору від 06.08.2019 року № 7Т внесені зміни в частині збільшення суми договору на 2019 рік, яка склала 5 399 752,12 грн з ПДВ, а також внесено зміни до додатку 2 договору.

Всього по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » виконано робіт за період з 06.08.2019 року по 30.06.2020 року на загальну суму 5 399 752,19 грн з ПДВ.

В бухгалтерському обліку Товариства обсяги наданих послуг відображено за дебетом рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» з кредиту рахунку 703 «Дохід від реалізації робіт і послуг».

Розрахунки за виконані роботи ІНФОРМАЦІЯ_2 за даними оборотно-сальдової відомості по рахунку 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями» проведено на загальну суму 3 968 580,26 гривень.

Станом на 30.06.2020 року заборгованість по обліку ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » по розрахунках з Управлінням за договором підряду від 06.08.2020 року № 7Т складає 1 431 171,86 гривень.

Згідно наданого до ревізії Акту звірки взаємних розрахунків за 2019 рік між ІНФОРМАЦІЯ_6 та ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » за договором від 06.08.2019 року № 7Т станом на 30.06.2020 року заборгованість відсутня. Акт завірено підписами та печатками з обох сторін.

Проведеною в ході ревізії перевіркою дотримання норм списання матеріалів, визначених ресурсними елементними кошторисними нормами по договору від 06.08.2019 року № 7Т встановлено розбіжності.

Так, під час виконання робіт з «Елементи фасадного декора. Декоративних фасадні елементи з екструдированого пінополістиролу до 50 мм- захисний шар СТ 85 з армуючою сіткою СТ325, фінішний шар - штукатурка гладка СТ34 та фасадна фарба СТ 42» Н2=1,15 Н5=1,15 (ЕН15-183-2) до акту приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в) від 20.12.2019 року №9/7Т, включено витрати акрилової фарби Ceresit, які не передбачені ДСТУ Б Д.2.2-15:2012 Ресурсні елементні кошторисні норми на будівельні роботи. Збірник 15 Оздоблювальні роботи.

Вказане призвело до завищення вартості виконаних будівельних робіт в прямих витратах на загальну суму 2 790,68 грн з ПДВ, що є порушенням вимог п. 6.4.4.1 ДСТУ-Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

В ході ревізії проведено вибіркові контрольні обміри обсягів виконаних підрядних робіт за від 06.08.2019 року № 7Т по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 » за участю заступника начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_8 , начальника інженерно-технічного ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_7 , представника ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_9 , інженера технічного нагляду ФОП ОСОБА_10 в присутності заступника начальника відділу та головного державного аудитора ІНФОРМАЦІЯ_3 ОСОБА_11 та ОСОБА_12 .

За результатами обміру не підтверджено виконання робіт з улаштування стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-178 товщиною 5 мм (45 мм) (додавати на 40 мм товщини стяжок самовирівнювальних з суміші Cerezit CN-178) в обсязі 55 м2, з фарбування металевих поґрунтованих поверхонь стійок емаллю ПФ-115 за 2 рази в обсязі 0,588 м2 та улаштування покриття з керамічної плитки на розчинні з сухої клеючої суміши, кількість плиток в 1 м2 до 7 шт (шереховата) в обсязі 0,23 м2, які включені до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за листопад 2019 року №2/7Т, за грудень 2019 року №8/7Т, №9/7Т.

Таким чином, ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » при документуванні виконання робіт за договором підряду від 06.08.2019 року № 7Т до актів приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в за листопад 2019 року №2/7Т, за грудень 2019 року №8/7Т, №9/7Т безпідставно включено робіт та матеріалів на загальну вартість 59 282,06 грн (з ПДВ), які прийнято та оплачено з боку ІНФОРМАЦІЯ_6 .

Приймання з боку ІНФОРМАЦІЯ_6 фактично не виконаних будівельних робіт є порушенням вимог п. 6.4.4.1 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_7 від 05.07.2013 року № 293 та п.п. 4.4.1, 6.3.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», затвердженого наказом ІНФОРМАЦІЯ_7 від 27.08.2013 року № 405.

Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) підписані від Замовника - начальником ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_6 , з боку Підрядника - директором ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » ОСОБА_5 , інженером технічного нагляду - ФОП ОСОБА_10 , на якого відповідно договору «Про надання послуг з технічного нагляду» від 20.08.2019 року №131, покладено зобов`язання здійснювати технічний нагляд за виконанням робіт по вказаному об`єкту.

Порушення допущено начальником ОСОБА_6 , яким з боку Замовника підписані акти приймання виконаних будівельних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 за листопад 2019 року №2/7Т, за грудень 2019 року №8/7Т, №9/7Т з внесеними до них недостовірними даними.

З пояснення начальника ІНФОРМАЦІЯ_6 ОСОБА_6 «Під час проведення вибіркового контрольного обміру, що здійснювався 01.10.2020 року по зазначеному об`єкту було виявлено невідповідність виконаних обсягів робіт обсягам, що були раніше прийняті та оплачені. Підрядна організація усунула дані невідповідності. Факт усунення невідповідностей перевірено та прийнято (додається «Акт усунення недоліків за результатами контрольного обміру від 01.10.2020 року по об`єкту будівництва « Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 »).Крім того надаємо пояснення, щодо невиявлених обсягів, в кількості 55м2 по улаштуванню стяжок самовирівнювальних сумішей Cerezit CN-178 . Станом на 20.11.2019 року даний обсяг робіт було виконано, але за результатами коригування проектно-кошторисної документації по об`єкту будівництва виникла необхідність виконати роботи з демонтажу стяжки сумішей Cerezit CN-178 в деяких приміщеннях першого поверху для влаштування теплих підлог. Роботи з демонтажу було виконано 10.08.2020 року Станом на 18.10.2020 року улаштування стяжок самовирівнювальних сумішей Cerezit CN-178 у обсязі 55м2 було виконано. Демонтаж та відновлення демонтованого обсягу проводився за рахунок підрядної організації без оплати Замовником. Обсяг робіт з улаштування покриття з керамічної плитки ганку №6 було помилково надано, прийнято та оплачено замість обсягу, що було виконано по ганку №5. Станом на 18.10.20 року обсяг робіт з улаштування покриття з керамічної плитки ганку №6 було виконано».

Таким чином, за результатами ревізії ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » встановлено завищення вартості та обсягів виконаних робіт за КПКВК 1511010 в 2019 році на загальну суму 62 072,74 грн з ПДВ, чим міському бюджету завдано матеріальної шкоди на відповідну суму.

Таким чином, виникають обґрунтовані сумніви щодо достовірності даних про фактичні обсяги виконаних будівельних робіт, зазначених у звітній документації.

Зважаючи на викладене, для проведення подальшого досудового розслідування, з метою підтвердження або спростування фактів завдання матеріальної шкоди місцевому бюджету в особі ІНФОРМАЦІЯ_2 , на даний час виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів документів та їх вилученні, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 », а саме: - договорів про виконання робіт та додатків до них; - договорів коригування; - додаткових угод та додатків до них; - дефектних актів; - проектно-кошторисної документації; - специфікацій; - актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в; - довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3; - рахунків-фактур; - платіжних доручень; - актів на закриття прихованих робіт; - загальних журналів робіт; - журналів авторського нагляду; - видаткових накладних; - сертифікатів якості на використані матеріали; - завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ); - завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та його посадових інструкцій; - оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ОСОБА_15 ; - договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).

Вказані документи необхідні органу досудового розслідування для проведення судових будівельно-технічних, судово-почеркознавчих та судово-технічних експертиз документів, з метою перевірки факту заволодіння грошовими коштами, встановлення обставин вчинення кримінальних правопорушень та причетних до цього осіб. Також відомості, що містяться у вказаних документах можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.

Враховуючи, що без проведення відповідних експертиз не можливо встановити чи спростувати факт привласнення бюджетних грошових коштів, встановити фактичні обставини вчинення правопорушення і коло причетних осіб, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів вказаних у клопотанні, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, проте до суду надійшла заява від слідчого ОСОБА_3 в якому він зазначив, що подане клопотання підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити.

Разом з тим, слідчим доведено, що існує достатньо підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, у зв`язку з чим клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши подане клопотання та матеріали кримінального провадження додані до клопотання, вислухавши доводи слідчого, слідчий суддя приходить до наступних висновків

Відповідно до вимог ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Статтею 163 КПК України, встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Зазначені докази в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину або встановлення осіб, які їх вчинили.

Таким чином, слідчим, крім обставин встановлених ч. 5 ст. 163 КПК України, було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також доведено наявність достатніх підстав вважати, що без вилучення вказаних речей і документів існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

На підставі вищевикладеного, дослідивши надані матеріали досудового розслідування та клопотання слідчого, вивчивши доводи та пояснення, слідчий суддя приходить до висновку, що подане клопотання підлягає задоволенню на підставі ч. 5 ст. 163 КПК України, оскільки вивчення вказаних документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин справи, які є предметом зазначеного вище досудового розслідування.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 163 - 166 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В:

Надати слідчим СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , ОСОБА_16 , ОСОБА_17 , ОСОБА_18 , ОСОБА_19 , начальнику відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_20 , тимчасовий доступ до наступних речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт будівлі ІНФОРМАЦІЯ_4 по АДРЕСА_2 », а саме:

-договорів про виконання робіт та додатків до них;

-договорів коригування;

-додаткових угод та додатків до них;

-дефектних актів;

-проектно-кошторисної документації;

-специфікацій;

-актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в;

-довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3;

-рахунків-фактур;

-платіжних доручень;

-актів на закриття прихованих робіт;

-загальних журналів робіт;

-журналів авторського нагляду;

-видаткових накладних;

-сертифікатів якості на використані матеріали;

-завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 );

-завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) та його посадових інструкцій;

-оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_2 ) ОСОБА_15 ;

-договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними та зробити їх копії.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє до 27 жовтня 2022 року, оскарженню не підлягає та набирає законної сили негайно після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення28.09.2022
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу108279080
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —490/180/21

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 06.08.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Тішко Д. А.

Ухвала від 06.08.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Тішко Д. А.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні