Ухвала
від 28.09.2022 по справі 490/180/21
ЦЕНТРАЛЬНИЙ РАЙОННИЙ СУД М. МИКОЛАЄВА

Центральний районий суд м.Миколаєва

справа №490/180/21

провадження 1-кс/490/1909/22

У Х В А Л А

28 вересня 2022 року м.Миколаїв

Слідчий суддя Центрального районного суду м. Миколаєва ОСОБА_1 , при секретарі ОСОБА_2 , розглянувши клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів,-

В С Т А Н О В И В:

До Центрального районного суду м.Миколаєва надійшло клопотання слідчого СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 погоджене з прокурором відділу Миколаївської обласної прокуратури ОСОБА_4 , про надання тимчасового доступу до речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ). зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

В обґрунтування вказаного клопотання слідчий вказав, що СУ ГУНП в Миколаївській області здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12020150020003086 від 23.10.2020 року за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 3 ст. 191 КК України, за фактом заволодіння грошовими коштами під час виконання будівельних робіт за договорами підряду, укладеними з ІНФОРМАЦІЯ_2 .

Так, в ході аналізу матеріалів, надісланих ІНФОРМАЦІЯ_3 , викладених в Акті планової виїзної ревізії фінансово - господарської діяльності ІНФОРМАЦІЯ_2 за період з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року №15-14-11/16 від 27.10.2020 року, було встановлено наступне:

Протягом періоду з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року ІНФОРМАЦІЯ_4 (Замовник), в особі начальника (заступника начальника) ОСОБА_5 , начальника ОСОБА_6 , укладено з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (Підрядник, Товариство), в особі директора ОСОБА_7 , п`ять договорів підряду на загальну суму 8 985 345,84 грн, в тому числі:

- договір підряду з капітального ремонту нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 (Капітальний ремонт і реставрація) від 06.12.2018 року №12 (далі - договір №12). Вартість договору становить - 3 860 729,17 грн з ПДВ, строк дії договору -до 31.12.2019 року.

До договору №12 укладено 4 додаткові угоди, якими зменшено суму договору до 3 415 459,53 грн з ПДВ.

Підрядником в рамках виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлових приміщень за договором підряду №12 залучено такі субпідрядні організації: ПП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (монтаж вентиляції), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (будівельні роботи), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (сантехнічні роботи), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (монтаж слабкострумових систем), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_8 » (оздоблювальні роботи);

- договір підряду з капітального ремонту нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 (Коригування (Капітальний ремонт і реставрація)) від 24.09.2019 року №12Т (далі - договір №12Т). Вартість договору становить - 1 882 320,03 грн з ПДВ, строк дії договору - до 31.12.2020 року.

До договору №12Т укладено 2 додаткові угоди, якими зменшено: суму договору до 1 646 258,82 грн з ПДВ, термін дії договору - до 31.12.2019 року.

До виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлових приміщень за договором підряду №12Т Підрядником залучено такі субпідрядні організації: ПП « ІНФОРМАЦІЯ_13 » (монтаж вентиляції), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_5 » (монтаж вентиляції), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_6 » (монтаж вентиляції), ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_9 » (монтаж вентиляції) ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_7 » (монтаж вентиляції);

- договір підряду з капітального ремонту нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 . Коригування (оздоблювальні роботи та улаштування системи відеоспостереження) (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від 20.12.2019 року №230 (далі - договір №230). Вартість договору становить - 294 372,49 грн з ПДВ строк дії договору -до 31.12.2019 року.

До договору №230 укладено додаткову угоду від 27.12.2019 року №1 щодо зменшення суми договору до 109 806,83 грн з ПДВ;

До виконання будівельних робіт з капітального ремонту нежитлових приміщень за договором підряду №230 Підрядником залучено субпідрядну організацію ПП « ІНФОРМАЦІЯ_14 » (виконання монтажу системи відео спостереження);

- договір підряду на нове будівництво спортивного майданчика для міні-футболу із штучним покриттям по АДРЕСА_3 (ДК 021:2015: 45200000-9-Роботи пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) від 22.12.2018 року №240 (далі - договір №240). Вартість договору становить - 1 451 821,79 грн з ПДВ, строк дії договору - 31.12.2019 року.

До договору №240 укладена додаткова угода від 09.01.2019 року №1 щодо зміни порядку здійснення оплати за договором.

До виконання будівельних робіт за договором підряду №240, Підрядником залучено субпідрядну організацію - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (будівельні роботи);

- договір підряду на нове будівництво спортивного майданчика для міні-футболу із штучним покриттям по АДРЕСА_4 (ДК 021:2015:45200000-9-Роботи, пов`язані з об`єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об`єктів цивільного будівництва) від 24.12.2018 року №241 (далі - договір №241). Вартість договору становить - 1 496 102,36 грн з ПДВ, строк дії договору - до 31.12.2019 року.

До договору №241 укладена додаткова угода від 09.01.2019 року №1 щодо зміни порядку здійснення оплати за договором.

До виконання будівельних робіт за договором підряду №240, Підрядником залучено субпідрядну організацію - ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_10 » (будівельні роботи).

За умовами всіх договорів, договірні ціни по 5-ти договорам є динамічними та визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (зі змінами та доповненнями) на підставі проектної документації. Джерелом фінансування є бюджетні кошти.

Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені проектною документацією і можуть бути змінені виключно за погодженням сторін у процесі будівництва у порядку, визначеному чинним законодавством України. Роботи і матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам, документації та договору.

У разі виявлення невідповідності робіт, пред`явлених для оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін розцінок та інших помилок, що вплинули на ціну виконаних робіт, Замовник має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає оплаті.

У разі виявлення невідповідності виконаних робіт установленим вимогам, Замовник приймає рішення про усунення Підрядником допущених недоліків або про зупинення виконання робіт (будівництва об`єкта).

Підрядник має право за погодженням (у письмовій формі) із Замовником залучати до виконання спеціальних робіт Субпідрядників. Відповідальність за строки, якість, відповідність проектно-кошторисній документації та дотримання гарантійних строків експлуатації виконаних Субпідрядником робіт несе Підрядник.

Рішення Замовника про зміни і доповнення робіт приймаються Підрядником до виконання при умові внесення їх у проектну документацію, а також, якщо це потрібно, при перегляді строків виконання робіт, шляхом укладення додаткової угоди.

Проведеною зустрічною звіркою в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » охоплено обсяг коштів - 8 119 449,34 гривень.

Згідно до наданих до зустрічної звірки довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форми КБ-3) та актів приймання виконаних будівельних робіт (форми №КБ-2в), за період з 01.01.2018 року по 30.06.2020 року Товариством виконано будівельних робіт по вказаним об`єктам на загальну суму 8 119 449,34 гривень (з ПДВ), які ІНФОРМАЦІЯ_4 оплачені в повному обсязі, в тому числі за договорами: №12 - на суму 3 415 459,53 грн (з ПДВ), з них силами субпідрядників - на 1 543 576,27 грн (з ПДВ); №12Т - на суму 1 646 258,83 грн (з ПДВ), в тому числі силами субпідрядників - на 716 130,77 грн (з ПДВ); №230 - на суму 109 806,83 грн (з ПДВ), в тому числі субпідрядною організацією - на суму 34 839,33 грн (з ПДВ); №240 - на суму 1 451 821,79 грн (з ПДВ), з них субпідрядною організацією - на суму 1 244 551,79 гривень (з ПДВ); №241 - на суму 1 496 102,36 грн (з ПДВ), в тому числі субпідрядною організацією - на суму 1 246 752,36 гривень (з ПДВ).

Станом на 30.06.2020 року по розрахункам з ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » дебіторська чи кредиторська заборгованість відсутня.

Відповідно до рішень ІНФОРМАЦІЯ_2 від 25.01.2019 року №66 «Про затвердження переліку об`єктів по головним розпорядникам коштів» та від 13.12.2019 року №1347 «Про внесення змін до рішення ІНФОРМАЦІЯ_2 від 25.01.2019 року №66», ІНФОРМАЦІЯ_4 являється головним розпорядником коштів по об`єкту - «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 ».

Згідно з наданою Управлінням в ході ревізії інформацією, рішенням ІНФОРМАЦІЯ_2 від 21.12.2017 року №32/17 «Про міський бюджет міста Миколаєва на 2018 рік» зі змінами, ІНФОРМАЦІЯ_4 на 2018 рік виділено кошти міського бюджету по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 », в т. ч проектно-вишукувальні роботи та експертиза на загальну суму 1 087 819.00 грн, які відображено в рядку «Капітальні видатки» за КПКВК 1510160.

Протягом 2018 року на проведення капітального ремонту витрачено коштів на загальну суму 1 083 689,41 грн, в тому числі за виконані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » будівельні роботи - 965 636,78 грн, за виготовлення ФОП ОСОБА_10 проектно - кошторисної документації - 96 452,51 грн, за здійснення ФОП ОСОБА_10 авторського нагляду- 1 539,00 грн, за виконані КП ММР « ІНФОРМАЦІЯ_11 » роботи з технічного нагляду - 20 061,12 грн. Залишок невикористаних коштів по об`єкту на кінець 2018 року склав - 4 129,59 грн, які повернуто до бюджету.

Рішеннями ІНФОРМАЦІЯ_2 від 21.12.2018 № 49/31 «Про міський бюджет міста Миколаєва на 2019 рік» зі змінами, ІНФОРМАЦІЯ_12 від 25.01.2019 року № 66 «Про затвердження переліку об`єктів по головних розпорядниках коштів», ІНФОРМАЦІЯ_4 на 2019 рік виділено кошти міського бюджету по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 », в т. ч проектно-вишукувальні роботи та експертиза на загальну суму 4 480 400,00 грн, які відображено в рядку «Капітальні видатки» за КПКВК 1510160.

Протягом 2019 року на проведення капітального ремонту витрачено коштів на загальну суму 4 368 880,39 грн, в тому числі за виконані ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » будівельні роботи - 4 205 888,40 грн, за виготовлення ФОП ОСОБА_10 проектно - кошторисної документації - 61 128,00 грн, за здійснення ФОП ОСОБА_10 авторського нагляду- 17 010,00 грн., за виконані КП ММР « ІНФОРМАЦІЯ_11 » роботи з технічного нагляду - 84 853,99 грн. Залишок невикористаних коштів по об`єкту на кінець 2019 року склав - 111 519,61 грн, які повернуто до бюджету.

Таким чином, виникають обґрунтовані сумніви щодо достовірності даних про фактичні обсяги виконаних будівельних робіт, зазначених у звітній документації.

Зважаючи на викладене, для проведення подальшого досудового розслідування, з метою підтвердження або спростування фактів завдання матеріальної шкоди місцевому бюджету в особі ІНФОРМАЦІЯ_12 , на даний час виникла необхідність у тимчасовому доступі до оригіналів документів та їх вилученні, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 », а саме: - договорів про виконання робіт та додатків до них; - договорів коригування; - додаткових угод та додатків до них; - дефектних актів; - проектно-кошторисної документації; - специфікацій; - актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в; - довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3; - рахунків-фактур; - платіжних доручень; - актів на закриття прихованих робіт; - загальних журналів робіт; - журналів авторського нагляду; - видаткових накладних; - сертифікатів якості на використані матеріали; - завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ); - завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та його посадових інструкцій; - оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 ; - договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).

Вказані документи необхідні органу досудового розслідування для проведення судових будівельно-технічних, судово-почеркознавчих та судово-технічних експертиз документів, з метою перевірки факту заволодіння грошовими коштами, встановлення обставин вчинення кримінальних правопорушень та причетних до цього осіб. Також відомості, що містяться у вказаних документах можуть бути використані як докази у кримінальному провадженні.

Враховуючи, що без проведення відповідних експертиз не можливо встановити чи спростувати факт привласнення бюджетних грошових коштів, встановити фактичні обставини вчинення правопорушення і коло причетних осіб, органу досудового розслідування необхідно отримати тимчасовий доступ до оригіналів документів, які знаходяться у володінні ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 .

Слідчий в судове засідання не з`явився про дату, час та місце розгляду клопотання повідомлений належним чином, проте до суду надійшла заява від слідчого ОСОБА_3 в якому він зазначив, що подане клопотання підтримав в повному обсязі та просив його задовольнити.

Разом з тим, слідчим доведено, що існує достатньо підстав вважати, що існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, у зв`язку з чим клопотання може бути розглянуто слідчим суддею, судом без виклику особи, у володінні якої вони знаходяться.

Дослідивши подане клопотання та матеріали кримінального провадження додані до клопотання, вислухавши доводи слідчого, слідчий суддя приходить до наступних висновків

Відповідно до вимог ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними, зробити їх копії та вилучити їх (здійснити їх виїмку). Тимчасовий доступ до електронних інформаційних систем або їх частин, мобільних терміналів систем зв`язку здійснюється шляхом зняття копії інформації, що міститься в таких електронних інформаційних системах або їх частинах, мобільних терміналах систем зв`язку, без їх вилучення.

Статтею 163 КПК України, встановлено, що слідчий суддя, суд постановляє ухвалу про надання тимчасового доступу до речей і документів, якщо сторона кримінального провадження у своєму клопотанні доведе наявність достатніх підстав вважати, що ці речі або документи: 1) перебувають або можуть перебувати у володінні відповідної фізичної або юридичної особи; 2) самі по собі або в сукупності з іншими речами і документами кримінального провадження, у зв`язку з яким подається клопотання, мають суттєве значення для встановлення важливих обставин у кримінальному провадженні; 3) не становлять собою або не включають речей і документів, які містять охоронювану законом таємницю.

Зазначені докази в сукупності з іншими доказами можуть мати суттєве значення для з`ясування обставин злочину або встановлення осіб, які їх вчинили.

Таким чином, слідчим, крім обставин встановлених ч. 5 ст. 163 КПК України, було доведено можливість використання як доказів відомостей, що містяться в цих речах і документах, та неможливість іншими способами довести обставини, які передбачається довести за допомогою цих речей і документів, а також доведено наявність достатніх підстав вважати, що без вилучення вказаних речей і документів існує реальна загроза зміни або знищення речей чи документів, а таке вилучення необхідне для досягнення мети отримання доступу до речей і документів.

На підставі вищевикладеного, дослідивши надані матеріали досудового розслідування та клопотання слідчого, вивчивши доводи та пояснення, слідчий суддя приходить до висновку, що подане клопотання підлягає задоволенню на підставі ч. 5 ст. 163 КПК України, оскільки вивчення вказаних документів має суттєве значення для встановлення важливих обставин справи, які є предметом зазначеного вище досудового розслідування.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст. ст. 163 - 166 КПК України, -

П О С Т А Н О В И В:

Надати слідчим СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_3 , ОСОБА_11 , ОСОБА_12 , ОСОБА_13 , ОСОБА_14 , начальнику відділу СУ ГУНП в Миколаївській області ОСОБА_15 , тимчасовий доступ до наступних речей і документів з можливістю вилучення їх оригіналів, які зберігаються в ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ), зареєстрованого за адресою: АДРЕСА_1 , які стосуються виконання будівельних робіт по об`єкту «Капітальний ремонт нежитлових приміщень по АДРЕСА_2 », а саме:

-договорів про виконання робіт та додатків до них;

-договорів коригування;

-додаткових угод та додатків до них;

-дефектних актів;

-проектно-кошторисної документації;

-специфікацій;

-актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в;

-довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3;

-рахунків-фактур;

-платіжних доручень;

-актів на закриття прихованих робіт;

-загальних журналів робіт;

-журналів авторського нагляду;

-видаткових накладних;

-сертифікатів якості на використані матеріали;

-завірені належним чином копії статуту ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 );

-завірені належним чином копії наказів про прийняття на роботу, переведення або звільнення директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) та його посадових інструкцій;

-оригіналів із вільними зразками підпису та почерку директора ТОВ « ІНФОРМАЦІЯ_1 » (код ЄДРПОУ НОМЕР_1 ) ОСОБА_7 ;

-договорів субпідряду, актів приймання-передачі виконаних будівельних робіт КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт і витрати КБ-3 (у випадку залучення до проведення будівельних робіт субпідрядних організацій).

Згідно ч. 1 ст. 159 КПК України, тимчасовий доступ до речей і документів полягає у наданні стороні кримінального провадження особою, у володінні якої знаходяться такі речі і документи, можливості ознайомитися з ними та зробити їх копії.

Відповідно до ч. 1 ст. 166 КПК України, у разі невиконання ухвали про тимчасовий доступ до речей і документів слідчий суддя за клопотанням сторони кримінального провадження, якій надано право на доступ до речей і документів на підставі ухвали, має право постановити ухвалу про дозвіл на проведення обшуку згідно з положеннями цього Кодексу з метою відшукання та вилучення зазначених речей і документів.

Ухвала діє до 27 жовтня 2022 року, оскарженню не підлягає та набирає законної сили негайно після її оголошення.

Слідчий суддя ОСОБА_1

СудЦентральний районний суд м. Миколаєва
Дата ухвалення рішення28.09.2022
Оприлюднено03.05.2024
Номер документу108279083
СудочинствоКримінальне
КатегоріяПровадження за поданням правоохоронних органів, за клопотанням слідчого, прокурора та інших осіб про тимчасовий доступ до речей і документів

Судовий реєстр по справі —490/180/21

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 28.09.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 18.11.2022

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

Ухвала від 06.08.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Тішко Д. А.

Ухвала від 06.08.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Тішко Д. А.

Ухвала від 08.04.2021

Кримінальне

Центральний районний суд м. Миколаєва

Скрипченко С. М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні