Справа № 947/7053/23
Провадження № 2/947/1656/23
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
11.05.2023 року Київський районний суд м. Одеси у складі:
головуючий - суддя Васильків Олена Василівна,
секретар судового засідання Бродецька Тетяна Вікторівна,
розглянувши в порядку спрощеного позовного провадження цивільну справу за позовною заявою ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Координаційного центру правової допомоги (код ЄДРПОУ 38259562, місцезнаходження: м. Київ, вул. Січових стрільців, буд. 73), та Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (код ЄДРПОУ 39756472, місцезнаходження: м. Херсон, вул. Стрітенська, 7) про скасування наказу та стягнення заробітної плати, -
ВСТАНОВИВ:
І. ПРОЦЕДУРА
28.02.2023 року позивач ОСОБА_1 звернулась до суду з позовом до відповідачів, в якому просить:
- Визнати протиправним та скасувати відносно ОСОБА_1 пункт третій наказу Координаційного центру з надання правової допомоги "Про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги" від 28.11.2022 року №371-аг.
- Зобов`язати Координаційний центр з надання правової допомоги здійснити фінансування Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в повному обсязі для покриття витрат на оплату заробіної плати ОСОБА_1 на рівні мінімальної заробітної плати, визначеної Законом України "Про державний бюджет України на 2022 рік", Законом України "Про державний бюджет на 2023 рік", за період з 01.12.2022 року по 28.02.2023 року включно з урахуванням податків, зборів та страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у сумі по 8174,00 грн. за кожен місяць, а всього 24522,00 грн.
- Зобов`язати Координаційний центр з надання правової допомоги здійснити фінансування Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в повному обсязі для покриття витрат на оплату ОСОБА_1 компенсації за затримку виплати заробітної плати за період з 01.12.2022 року по 28.02.2023 року.
- Стягнути з Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на користь ОСОБА_1 заробітну плату за період з 01.12.2022 року по 28.02.2023 року включно з урахуванням податків, зборів та страхових внесків на загальнообов`язкове державне пенсійне страхування у сумі по 8174,00 грн. за кожен місяць, а всього 24522,00 грн.
- Стягнути з Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги на користь ОСОБА_1 компенсацію за затримку виплати заробітної плати за період з 01.12.2022 року по 28.02.2023 року.
Ухвалою від 02.03.2023 року провадження у справі відкрито та справу призначено до розгляду в порядку спрощеного позовного провадження без виклику сторін.
29.03.2023 року від позивача ОСОБА_1 до суду надійшло клопотання про розгляд справи з повідомленням сторін. В клопотанні позивач зазначає, що розгляд справи має для неї ключове значення, оскільки в умовах воєнного стану порушено її трудові права та позбавлено можливості своєчасно та в повному обсязі отримувати гарантовану виплату як працівнику, який не зі своєї вини тимчасово втратив можливість працювати й отримувати заробітну плату.
Ухвалою суду від 31.03.2023 року заяву позивача ОСОБА_1 про розгляд справи у судовому засіданні з повідомленням сторін залишено без задоволення.
13.04.2023 року до суду з Координаційного центру з надання правової допомоги надійшов відзив на позов, що був відправлений поштою 06.04.2023 року.
Станом на теперішній час відповіді на відзив зі сторони позивача до суду не надходило.
На підставі викладеного суд вважає можливим розглянути справу по суті за наявними матеріалами справи.
ІІ. АРГУМЕНТИ (ДОВОДИ) УЧАСНИКІВ СПРАВИ
В позовних вимогах ОСОБА_1 посилається на те, що вона перебуває у трудових відносинах з Херсонським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги та обіймає посаду завідувача сектору «Олешківське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. З перших днів повномасштабного вторгнення Херсонська область була окупована, в зв`язку з чим позивач була переведена на дистанційну форму роботи. В травні 2022 року на території Херсонської області зник український мобільний зв`язок та інтернет. 01.06.2022 року наказом директора Херсонського МЦ з надання БВПД «Про оголошення простою» №01-13/20 оголошено простій працівникам Херсонський МЦ з надання БВПД не з їх вини, зокрема позивачу з 25.06.2022 року. Начальнику відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності головному бухгалтеру ОСОБА_2 наказано проводити відповідні розрахунки заробітної плати за весь період простою у розмірі мінімальної заробітної плати станом на 01 число поточного місяця 2022 року у межах коштів, затверджених кошторисом на оплату праці. Саме з цього періоду ОСОБА_1 отримувала заробітну плату на рівні мінімальної заробітної плати, визначеної Законом України «Про державний бюджет на 2022 рік». Однак 28.11.2022 року наказом Координаційного центру з надання правової допомоги «Про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги» №371-аг оголошено простій Херсонського МЦ з надання БВПД з 01.12.2022 року. Пунктом 3 цього наказу визначено, що оплата часу простою з розрахунку 2/3 посадового окладу буде здійснена після відновлення роботи Херсонського МЦ з надання БВПД. Позивач зазначає, що вказаним наказом КЦ фактично паралізувало повністю роботу Херсонського МЦ з надання БВПД, позбавивши можливості не лише здійснювати своєчасно нарахування та виплату заробітної плати працівникам, але й права в.о. директора Херсонського МЦ з надання БВПД, як керівника державної установи, що фінансується з бюджету, до припинення чи скасування воєнного стану в Україні в межах фонду заробітної плати, передбаченого у кошторисі, самостійно визначати розмір оплати часу простою працівників у більшому розмірі від законодавчо врегульованого мінімуму, яким передбачено, що розмір має бути не нижче двох третин тарифної ставки. Проте наказ директора Херсонського МЦ з надання БВПД від 01.06.2022 року №01-13/20, яким оголошено простій працівникам Херсонського МІ з надання БВПД не з їх вини станом на 28.02.2023 року не скасовано та зміни до нього не внесено. При винесенні наказу від 28.11.2022 року №371-аг КЦ не було враховано, що бухгалтер та в.о. директора Херсонського МЦ з надання БВПД перебувають на підконтрольній території України та мають при цьому всі технічні і організаційні можливості для проведення своєчасного нарахування і виплати заробітної плати працівникам, інші комунікації для виконання у повному обсязі своїх функціональних обов`язків дистанційно. До того ж специфіка роботи бухгалтера та в.о. директора Херсонського МЦ передбачає можливість її здійснення віддалено, за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, нарахування та виплата заробітної плати працівникам здійснюється виключно онлайн за умови попереднього фінансування КЦ. Разом з тим у вказаному наказі КЦ відсутнє посилання на положення ч. 1 ст. 8 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» та не зазначено для забезпечення можливості запровадження та здійснення яких саме заходів правового режиму воєнного стану було обмежено конституційне право позивача на працю. Крім того, в зв`язку з винесенням наказу КЦ від 28.11.2022 №371-аг позивачу не нараховувалася та не виплачувалася заробітна плата, а отже не сплачувались страхові внески роботодавцем з грудня 2022 року по лютий 2023 року включно. Таким чином, в цей період позивач не підлягала загальнообов`язковому державному пенсійному страхуванню. За таких обставин ОСОБА_1 вважає, що п. 3 наказу КЦ «Про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги» є протиправним та таким, що порушує її права.
У відзиві на позовну заяву Координаційний центр з надання правової допомоги посилається на те, що видання відповідачем оспорюваного наказу про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги викликане відсутністю організаційних та технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою, що призвело до зупинення роботи (виконання покладених завдань на даний місцевий центр). Причиною оголошення простою Херсонського МЦ з надання БВПД стало, зокрема, введення воєнного стану в Україні та входження території, на якій він знаходиться, та на яку поширюється його діяльність, до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), що у свою чергу становило загрозу життю та здоров`ю працівникам Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Позивач є працівником сектору «Олешківське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, розташованого за адресою: Херсонська область, м. Олешки, вул. Гвардійська, 4. Представник відповідача зазначає, що Олешківська територіальна громада (на яку поширюється діяльність Херсонського МЦ з надання БВПД та на якій знаходиться сектор «Олешківське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Херсонського МЦ з надання БВПД та відповідно, в якому знаходиться робоче місце позивача) по даний час залишається територією, тимчасово окупованою Російською Федерацією з 24.02.2022 року. Означені обставини є свідченням про наявну загрозу життю та здоров`ю працівникам Херсонського МЦ з надання БВПД та про відсутність організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи. Також адміністративно-територіальні одиниці, на яких знаходяться суди із зміненою територіальною підсудністю справ, перебувають поза межами юрисдикції Херсонського МЦ з надання БВПД, що призвело до неможливості виконання завдань, покладених на Херсонський МЦ з надання БВПД. Представник відповідача також вказує, що звернення про надання безоплатної вторинної правової допомоги з відповідними документами може бути подане особою під час її особистого звернення до місцевого центру, а перебування його працівників поза межами знаходження Херсонського МЦ з надання БВПД та його територіальної юрисдикції унеможливлює виконання покладених на останнього завдань, визначених п. 7 Положення про Херсонський місцевий центр, та свідчить про зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних та технічних умов для належного виконання покладених завдань, зумовлене введенням воєнного стану в Україні та входження території, на якій знаходиться Херсонський МЦ з надання БВПД до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні). У зв`язку з чим відповідачем було встановлено, що за вказаних обставин Херсонський МЦ з надання БВПД фактично зупинив роботу та надалі не виконував покладені на нього завдання, що у свою чергу призвело також до унеможливлення належного виконання своїх посадових обов`язків працівниками даного місцевого центру дистанційно, як це передбачено ст. 60-2 КЗпП України.
Відповідач Херсонський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги правом на подання відзиву не скористався, будь-яких заяв щодо суті спору до суду не надав.
ІІІ. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ СПРАВИ
Відповідно до Наказу №01-13/21 від 01.06.2022 року Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги «Про оголошення простою» у зв`язку з військовою агресією Російської Федерації проти України та запровадженням воєнного стану згідно із Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року №64/2022, та відсутністю організаційних і технічних умов для діяльності Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у повному обсязі під час воєнного стану, керуючись статтею 113 Кодексу законів про працю України та Постановою Кабінету Міністрів України від 07.03.2022 року №221 оголошено простій не з вини працівників Центру працівникам Центру, зокрема ОСОБА_1 , завідувачу сектору «Олешківське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Центру з 25.06.2022 року.
Пунктом 2 вказаного наказу визначено начальнику відділу фінансів, бухгалтерського обліку та звітності головному бухгалтеру Центру Шавалді С.В. проводити відповідні розрахунки заробітної плати за весь період простою для працівників Центру у розмірі мінімальної заробітної плати станом на 01 число поточного місяця 2022 року, у межах коштів, затверджених кошторисом на оплату праці.
Згідно з п.п. 1-3 Наказу Координаційного центру з надання правової допомоги №371-аг від 28.11.2022 року «Про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги» відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» від 24.02.2022 року № 2102-ІХ, Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточені (блокуванні), затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 року №75 (зі змінами), керуючись статтями 34 та 113 Кодексу законів про працю України, з метою збереження життя і здоров`я працівників Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, визначено:
1.Оголосити простій Херсонському місцевому центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги не з вини працівників з 01 грудня 2022 року.
2.Дозволити працівникам Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги під час простою бути відсутніми на робочих місцях та не виконувати покладені на них посадові обов`язки.
3.Визначити оплату часу простою з розрахунку 2/3 посадового окладу з виплатою після відновлення діяльності Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
19.12.2022 року колектив Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги надіслав директору Координаційного центру з надання правової допомоги скаргу з проханням скасувати наказ Координаційного центру з надання правової допомоги №371-аг від 28.11.2022 року та виплатити працівникам Херсонського місцевого центру з надання БВПД нараховану але не виплачену заробітну плату за листопад місяць та компенсацію працівникам за втрату частини заробітної плати у зв`язку з порушенням строків її виплати.
Відповіді на скаргу матеріали справи не містять.
Стороною відповідача надано лист Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги від 19.01.2023 року, яким на вимогу Координаційного центру з надання правової допомоги щодо виконання наказу №313-аг від 28.10.2022 року «Про проведення інвентаризації у 2022 році» надсилається роз`яснення щодо неможливості проведення інвентаризації через проведення активних бойових дій, що унеможливлює забезпечення безпечного і безперешкодного доступу для проведення інвентаризації.
IV. ПРАВОВІ НОРМИ, ЩО ПІДЛЯГАЮТЬ ЗАСТОСУВАННЮ
Частиною 1 ст. 34 КЗпП України визначено, що простій - це зупинення роботи, викликане відсутністю організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи, невідворотною силою або іншими обставинами.
Згідно з ст. 98 КЗпП України оплата праці працівників установ і організацій, що фінансуються з бюджету, здійснюється на підставі законів та інших нормативно-правових актів України, генеральної, галузевих, регіональних угод, колективних договорів, у межах бюджетних асигнувань та позабюджетних доходів.
Відповідно до ч. 1 ст. 113 КЗпП України час простою не з вини працівника, в тому числі на період оголошення карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, оплачується з розрахунку не нижче від двох третин тарифної ставки встановленого працівникові розряду (окладу).
Частиною 4 ст. 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» визначено, що у разі неможливості своєчасної виплати заробітної плати внаслідок ведення бойові дії, строк виплати заробітної плати може бути відтермінований до моменту відновлення діяльності підприємства.
Відповідно до ст. 1 Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (із змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 року №2102-ІХ, в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 року.
В листі від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 Торгово-промислова палата України засвідчує форс мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій від 25.04.2022 року №75 затверджено Перелік територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні). Станом на 28.11.2022 року до вказаного переліку у Херсонській області зокрема увійшли: Херсонський район, Білозерська територіальна громада, Великокомпанівська територіальна громада, Виноградівська територіальна громада, Дар`ївська територіальна громада, Музиківська територіальна громада, Олешківська територіальна громада, Станіславська територіальна громада, Херсонська територіальна громада, Чорнобаївська територіальна громада, Ювілейна територіальна громада.
V. ОЦІНКА ДОВОДІВ УЧАСНИКІВ СПРАВИ ТА ВИСНОВКИ СУДУ
Судом встановлено, що позивачу ОСОБА_1 було оголошено простій на підставі Наказу Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги від 01.06.2022 року №01-13/21. Вказаний наказ передбачав проведення відповідних розрахунків заробітної плати за весь період простою для працівників Центру у розмірі мінімальної заробітної плати станом на 01 число поточного місяця 2022 року, в межах коштів, затверджених кошторисом на оплату праці.
В подальшому Наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 28.11.2022 року №371-аг було оголошено простій Херсонському місцевому центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги не з вини працівників з 01.12.2022 року. Вказаним наказом визначено оплату часу простою з розрахунку 2/3 посадового окладу з виплатою після відновлення діяльності Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Наказом Координаційного центру з надання правової допомоги від 01.02.2021 року №4 «Про затвердження переліків адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється діяльність місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги» затверджено перелік адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється діяльність місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, згідно з додатками 1-84.
Так, згідно з додатком №74 до вищевказаного наказу затверджено перелік адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється діяльність Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а саме: Херсонський район, Білозерська територіальна громада, Великокомпанівська територіальна громада, Виноградівська територіальна громада, Дар`ївська територіальна громада, Музиківська територіальна громада, Олешківська територіальна громада, Станіславська територіальна громада, Херсонська територіальна громада, Чорнобаївська територіальна громада, Ювілейна територіальна громада.
Разом з тим, відповідно до п. 2 Положення про Херсонський місцевий центр, затвердженого наказом Координаційного центру від 30.03.2015 року №34 (у редакції наказу Координаційного центру від 29.04.2021 року №111) діяльність Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги поширюється на територію відповідних адміністративно-територіальних одиниць, перелік яких затверджено наказом відповідача від 01.02.2021 року №4 «Про затвердження переліків адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється діяльність місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги».
Таким чином, суд приймає доводи сторони відповідача - Координаційного центру з надання правової допомоги щодо того, що причиною оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги стало, зокрема, введення воєнного стану в Україні та входження території, на якій він знаходиться, зокрема, на яку поширюється його діяльність, до переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), що у свою чергу становило загрозу життю та здоров`ю працівникам Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
Суд приймає до уваги, що позивач є працівником сектору «Олешківське бюро правової допомоги» відділу безоплатної правової допомоги Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги, яке розташоване за адресою: Херсонська область, місто Олешки, вулиця Гвардійська, 4, що на теперішній час залишається територією тимчасово окупованою Російською Федерацією з 24.02.2022 року, що свідчить про відсутність організаційних або технічних умов, необхідних для виконання роботи.
На підставі викладеного, суд приходить до висновку, що Наказ Координаційного центру з надання правової допомоги від 28.11.2022 року №371-аг, яким було оголошено простій Херсонському місцевому центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги не з вини працівників з 01.12.2022 року, винесено з дотриманням норм діючого трудового законодавства. Щодо доводів сторони позивача про неправомірність п. 3 вказаного наказу, яким порушуються строки виплати заробітної плати, суд зазначає, що п. 3 Наказу відповідає положенням ч. 4 ст. 10 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», якими визначено, що у разі неможливості своєчасної виплати заробітної плати внаслідок ведення бойових дій, строк виплати заробітної плати може бути відтермінований до моменту відновлення діяльності підприємства.
Таким чином, суд приходить до висновку про відсутність підстав для задоволення позовної вимоги про визнання протиправним та скасування відносно ОСОБА_1 пункту третього наказу Координаційного центру з надання правової допомоги "Про оголошення простою Херсонського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги" від 28.11.2022 року №371-аг.
Інші позовні вимоги ОСОБА_1 є похідними від вимог про скасування п. 3 спірного наказу, в зв`язку з чим також не підлягають задоволенню.
Європейський суд з прав людини вказав, що згідно з його усталеною практикою, яка відображає принцип, пов`язаний з належним здійсненням правосуддя, у рішеннях судів та інших органів з вирішення спорів мають бути належним чином зазначені підстави, на яких вони ґрунтуються. Хоча пункт 1статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свободзобов`язує суди обґрунтовувати свої рішення, його не можна тлумачити як такий, що вимагає детальної відповіді на кожен аргумент. Міра, до якої суд має виконати обов`язок щодо обґрунтування рішення, може бути різною в залежності від характеру рішення (SERYAVIN AND OTHERS v. UKRAINE, № 4909/04, § 58, ЄСПЛ, від 10 лютого 2010 року).
Згідно з ч. 1 ст. 13 ЦПК України суд розглядає справи не інакше як за зверненням особи, поданим відповідно до цього Кодексу, в межах заявлених нею вимог і на підставі доказів, поданих учасниками справи або витребуваних судом у передбачених цим Кодексом випадках.
Відповідно до ч. 1 ст. 76 ЦПК України доказами є будь-які фактичні дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інших обставин, які мають значення для вирішення справи.
Згідно з ч. 1 ст. 81 ЦПК України кожна сторона повинна довести ті обставини, на які вона посилається як на підставу своїх вимог або заперечень, крім випадків, встановлених цим Кодексом.
За таких обставин, з урахуванням вищевикладеного, проаналізувавши та оцінивши належність, допустимість, достовірність кожного доказу окремо, а також достатність і взаємний зв`язок доказів у їх сукупності, суд приходить до висновку, що вимоги позивача не підлягають задоволенню, так як не обґрунтовані та не доведені.
Керуючись ст. ст. 2, 76-83, 141, 206, 263-265, 273, 354-355 ЦПК України, ст. ст. 34, 98, 113, 114, 233 КЗпП України, Законом України «Про загальнообов`язкове державне пенсійне страхування», суд, -
В И Р І Ш И В:
В задоволенні позовних вимог ОСОБА_1 (РНОКПП НОМЕР_1 , місце проживання: АДРЕСА_1 ) до Координаційного центру правової допомоги (код ЄДРПОУ 38259562, місцезнаходження: м. Київ, вул. Січових стрільців, буд. 73), Херсонський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги (код ЄДРПОУ 39756472, місцезнаходження: м. Херсон, вул. Стрітенська, 7) про скасування наказу та стягнення заробітної плати відмовити.
Апеляційна скарга на рішення суду подається протягом тридцяти днів з дня його проголошення безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Суддя Васильків О.В.
Суд | Київський районний суд м. Одеси |
Дата ухвалення рішення | 11.05.2023 |
Оприлюднено | 15.05.2023 |
Номер документу | 110807049 |
Судочинство | Цивільне |
Категорія | Справи позовного провадження Справи у спорах, що виникають із трудових правовідносин, з них про виплату заробітної плати |
Цивільне
Київський районний суд м. Одеси
Васильків О. В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні