Рішення
від 01.11.2007 по справі 18/406
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

18/406

 

ГОСПОДАРСЬКИЙ  СУД  міста КИЄВА01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б     тел.230-31-34

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

справа №  18/406

01.11.07

№  18/40601.11.2007 р.

За позовом:          ЗАТ „Бакмед”;

До:                    Міністерства охорони здоров”я України;

Третя особа:          Медичне спільне підприємство „Гамбрамед”;

Про:                     скасування рішення постійного тендерного комітету.

Суддя  Мандриченко О.В.

Представники

Від позивача:                    Лазаренко Д.О., представник, довіреність б/н від 01.08.2006 р.;

Від відповідача:            Нюхіна П.О., представник, довіреність №19.02/122 від 03.08.2007 р.;

Від третьої особи:          Полоник О.В., представник, довіреність б/н від 02.10.2007 р.;

                              Зеленін В.В., представник, довіреність б/н від 02.10.2007 р.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 02.11.2006 р. у справі №18/406 призначена судово-товарознавча експертиза, у зв”язку з чим провадження у справі було зупинене до закінчення її проведення.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.07.2007 р. провадження у справі поновлено, справа призначена слуханням на 03.10.2007 р.

На підставі статті 77 ГПК України у справі з 03.10.2007 р. до 15.10.2007 р. була оголошена перерва; справа була відкладена слуханням з 15.10.2007 р. до 01.11.2007 р., про що господарським судом була винесена відповідна ухвала від 15.10.2007 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач у поданій до господарського суду позовній заяві просить зобов”язати відповідача скасувати рішення Постійного тендерного комітету Міністерства охорони здоров”я України від 19.07.2006 р. про визначення переможця тендерних торгів на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками; стягнути з відповідача витрати по сплаті держмита та витрати на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу з мотивів, вказаних у позовній заяві.

У судових засіданнях представник  позивача позовні вимоги підтримав, просить позов задовольнити у повному обсязі.

Відповідач у наданому відзиві на позов, а представники останнього в судовому засіданні позовні вимоги позивача заперечують, у задоволенні позову просять відмовити, посилаючись на те, що абзацом 2 частини 1 статті 24 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” передбачено, що рішення про можливість подання альтернативної пропозиції приймається замовником, виходячи виключно із власних міркувань. Згідно з п. 14.1. тендерної документації на відкриті торги із закупівлі „Діалізатори в комплекті з магістралями та фістульними голками –6 найменувань” подання альтернативних пропозицій не передбачається.

Відповідач зазначає про те, що постійним тендерним комітетом МОЗ України було прийняте обґрунтоване та законне рішення про недопущення тендерної пропозиції ЗАТ „Бакмед” до бальної оцінки.

Третя особа у наданих письмових поясненнях, а представники останніх у судових засіданнях вимоги позивача вважають безпідставними, а рішення Постійного тендерного комітету Міністерства охорони здоров”я України від 19.07.2006 р. про визначення переможця тендерних торгів на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками правомірним.

Розглянувши документи і матеріали, додані до позовної заяви, заслухавши пояснення представників сторін та третьої особи, всебічно і повно з'ясувавши всі обставини справи, оцінивши докази, які мають значення для вирішення спору, господарський суд,—

В С Т А Н О В И В:

Згідно з рішенням Постійного тендерного комітету Міністерства охорони здоров”я України, оформленим протоколом засідання постійного тендерного комітету МОЗ України №34 від 19.07.2006 р., за результатами оцінки запропоновано обрати переможцем торгів - МСП „Гамбрамед”, який запропонував діалізатори на загальну суму 47 121,00 грн.

Оцінюючи наявні в матеріалах справи документи та досліджені в засіданні суду докази, господарський суд вважає позовні вимоги позивача обгрунтованими та такими, що підлягають задоволенню. При цьому, господарський суд виходить з наведеного нижче.

Згідно з листом Міністерства охорони здоров”я України від 20.07.2006 р. №1901/1124, адресованим учасникам торгів на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками по програмі „Централізовані заходи з трансплантації органів та тканин”, останніх повідомлено про те, що на засіданні (протокол №34 від 19.07.2006 р.) відповідно до Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” було прийняте рішення за торгами на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками по програмі „Централізовані заходи з трансплантації органів та тканин”, оголошення про проведення яких було опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 15.05.2006 р. №20 (39) (оголошення №2011806) про визначення переможцем торгів: по лотах 1, 3, 4, 5, 6 МСП ТОВ „Гамбрамед”; по лоту 2 –відповідно до частини 1 статті 28 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” торги відмінено, оскільки в результаті відхилення пропозицій до оцінки допущено тендерну пропозицію лише одного учасника.

Згідно з протоколом про розкриття тендерних пропозицій №1 від 07.06.2006 р. документи, подані усіма учасниками торгів: ТОВ „Аптека Бікон”, ЗАТ „Бакмед” та МСП „Гамбрамед”, оформлені відповідно до вимог тендерної документації.

Зі змісту вищезазначеного протоколу про розкриття тендерних пропозицій №1 від 07.06.2006 р. вбачається, що тендерна пропозиція позивача зареєстрована за №3/1, ціна тендерної пропозиції становить 37 530,00 грн. та є найнижчою для даного лоту.

Відповідно до частин 1 - 3 статті 26 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти” розкриття тендерних пропозицій відбувається у день закінчення строку їх подання у час та у місці, зазначених у тендерній документації.

До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій замовником повинні бути допущені всі учасники, що подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники, а також представники державних органів державної влади (у тому числі депутати всіх рівнів). Відсутність учасника або його уповноваженого представника на процедурі розкриття тендерних пропозицій не є підставою для нерозкриття, нерозгляду або відхилення його тендерної пропозиції.

Під час розкриття тендерних пропозицій перевіряється наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною або кваліфікаційною документацією, та мають бути оголошені замовником присутнім представникам учасника найменування та адреса кожного учасника, ціна кожної тендерної пропозиції.

Правильність оформлення тендерних (цінових, кваліфікаційних) пропозицій учасників, ступінь відповідності кваліфікаційним вимогам та умовам тендерної (кваліфікаційної) документації або вимогам замовника, зазначеним у запиті (оголошенні) щодо цінових пропозицій (котирувань), зазначаються у протоколі відхилення тендерних (цінових, кваліфікаційних) пропозицій, який є додатком до протоколу оцінки пропозицій учасників.

Згідно з протоколом засідання постійного тендерного комітету МОЗ України №34 від 19.07.2006 р. щодо оцінки, порівняння тендерних пропозицій та визначення переможця торгів за лотом 1 тендерні пропозиції ТОВ „Аптека Біокон” та позивача відхилені, у зв”язку з тим, що вони не відповідають медико-технічним вимогам згідно з висновком експертної комісії.

Статтею 27 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо:

—учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам, встановленим статтею 15 цього Закону;

—тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації;

—учасник, який подав тендерну пропозицію, не погоджується з виправленням виявленої замовником арифметичної помилки;

—учасник своїми діями призвів до виникнення обставин, зазначених у статті 7 цього Закону ;

—учасник не надав тендерного забезпечення у випадках, передбачених цим Законом;

—учасник не оплатив тендерну (кваліфікаційну) документацію, якщо така плата була встановлена;

—учасника включено до реєстру недобросовісних учасників;

—дії учасника призвели до виникнення обставин, зазначених у частині дев'ятій статті 26 цього Закону;

—інформація про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі.

Матеріали справи свідчать про те, що у даному випадку підстави для відхилення тендерної пропозиції позивача, визначені статтею 27 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти”, відсутні.

Висновком Київського науково-дослідного інституту судових експертиз №12232 від 28.04.2007 р. встановлено, що медико-технічні характеристики діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками, що вказані в тендерній пропозиції позивача за лотом 1, відповідають медико-технічним характеристикам виробів медичного призначення за Свідоцтвами про державну реєстрацію Міністерства охорони здоров”я України №5161/2006 та №5174/2006 (наказ №236 від 26.05.2006 р.); медико-технічні характеристики діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками, що вказані в тендерній пропозиції позивача за лотом 1 відповідають вимогами тендерної документації затвердженої Постійним тендерним комітетом Міністерства охорони здоров”я України (протокол №17 від 06.04.2006 р.); медико-технічні характеристики товарів, що були запропоновані позивачем та лотом 1, відрізняються від тих, що були запропоновані Медичним спільним підприємством „Гамбрамед” в частині площі поверхні діалізатора (0,9 м2 –позивач; 1,1 м2 –МСП „Гамбрамед”); медико-технічні характеристики діалізаторів, запропонованих на торги як позивачем, так і МСП „Гамбрамед”, є такими, що відповідають вимозі тендерної документації щодо розміру площі поверхні діалізаторів за лотом 1 (п. 1.4. тендерної документації –Діалізатори –0,9 –1,2 м2).

Частиною 1 статті 29 Закону України „Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти” передбачено, що замовник акцептує тендерну пропозицію, що визнана найкращою за результатами оцінки.

Матеріали справи свідчать про те, що за результатами оцінки найкращою тендерною пропозицією є тендерна пропозиція позивача. Проте, тендерна пропозиція позивача була відхилена, а найкращою визнана тендерна пропозиція МСП „Гамбрамед”.

Враховуючи вищезазначені обставини, господарський суд вважає за необхідне зобов”язати відповідача скасувати рішення від 19.07.2006 р. про визначення переможця тендерних торгів на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками.

Господарський суд, на підставі статті 66 ГПК України, вважає за необхідне скасувати заходи до забезпечення позову, вжиті ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.09.2006 р. у даній справі.

Клопотання відповідача про залучення до участі у справі в якості третьої особи без самостійних вимог на предмет спору на боці відповідача Державного казначейства України не підлягає задоволенню, оскільки господарський суд не вбачає підстав, визначених статтею 27 ГПК України для залучення до участі у справі зазначеної особи.

Враховуючи викладене та керуючись статтями 43, 49, 82-85 ГПК України, господарський суд,—

В И Р І Ш И В:

1.          Позов задовольнити повністю.

2.          Зобов”язати Міністерство охорони здоров”я України (інд. 01021, м. Київ, вул. Грушевського, 7, код ЄДРПОУ 00012925) скасувати рішення Постійного тендерного комітету Міністерства охорони здоров”я України від 19.07.2006 р. про визначення переможця тендерних торгів на закупівлю діалізаторів в комплекті з магістралями та фістульними голками. Видати наказ.

3.          Стягнути з Міністерства охорони здоров”я України (інд. 01021, м. Київ, вул. Грушевського, 7, код ЄДРПОУ 00012925) на користь Закритого акціонерного товариства „Бакмед” (інд. 02098, м. Київ, вул. Березняківська, код ЄДРПОУ 14274480) 17 (сімнадцять) грн. витрат по сплаті держмита та 118 (сто вісімнадцять) грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу. Видати наказ.

4.          Скасувати заходи до забезпечення позову, вжиті ухвалою Господарського суду міста Києва від 27.09.2006 р. у даній справі

5.          Накази видати після набрання рішенням законної сили.

6.          Рішення набирає законної сили після закінчення десятиденного строку з дня його прийняття.

СуддяО.В. Мандриченко

Дата підписання 16.11.2007 р.

Дата ухвалення рішення01.11.2007
Оприлюднено26.11.2007

Судовий реєстр по справі —18/406

Ухвала від 10.01.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Овсяннікова О.В.

Ухвала від 09.06.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Літвінова М.Є.

Рішення від 10.11.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

Ухвала від 30.04.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Літвінова М.Є.

Постанова від 22.12.2009

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Шапран В.В.

Постанова від 29.03.2010

Господарське

Вищий господарський суд України

Ковтонюк Л.В.

Ухвала від 27.08.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Мандриченко О.В.

Рішення від 12.08.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Ухвала від 05.08.2008

Господарське

Господарський суд Київської області

Кошик А.Ю.

Постанова від 12.02.2008

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Розваляєва Т.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмТелеграмВайберВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні