У Х В А Л А
18 липня 2024 року м. Чернігівсправа № 927/418/24
Господарський суд Чернігівської області у складі судді А.С. Сидоренка, розглянувши матеріали клопотання розпорядника майна боржника арбітражного керуючого Кучака Юрія Федоровича про відсторонення керівника боржника від посади по справі за заявою КРЕДИТОРА: Приватного акціонерного товариства «Ічнянський молочно консервний комбінат» (код 00381152) 16700, м. Ічня Прилуцького району Чернігівської області, вул. Вишнева, 4 03035, м. Київ, а/с № 1 (horovyi.volodymyr@gmail.com) (адреса представника адвоката Горьового Володимира Володимировича)БОРЖНИК: Товариство з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (код 21403660) 16663, смт. Лосинівка Ніжинського району Чернігівської області, вул. Київська, 9про відкриття провадження у справі про банкрутство
за відсутності представників учасників у справі про банкрутство, які в судове засідання не з`явились
В судовому засіданні 18.07.2024, на підставі ст. 240 Господарського процесуального кодексу України, було підписано вступну та резолютивну частини ухвали.
ВСТАНОВИВ:
01 травня 2024 року через систему «Електронний суд» до Господарського суду Чернігівської області надійшла заява Приватного акціонерного товариства «Ічнянський молочно консервний комбінат» (надалі кредитор) про відкриття провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (надалі боржник) на підставі ст. 34 Кодексу України з процедур банкрутства, яка ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 03.05.2024 була прийнята до розгляду.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 15.05.2024 відкрито провадження у справі про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод»; введено мораторій на задоволення вимог кредиторів; введено процедуру розпорядження майном боржника; розпорядником майна боржника призначено арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф.
11.07.2024 через систему «Електронний суд» до Господарського суду Чернігівської області надійшло клопотання від 10.07.2024 арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про відсторонення керівника боржника від посади (надалі Клопотання), яким останній просить:
відсторонити керівника ТОВ «ЛОСИНІВСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД» Івашина Вячеслава Анатолійовича від посади керівника та покласти виконання обов`язків керівника боржника на розпорядника майна - арбітражного керуючого Кучака Юрія Федоровича;
зобов`язати керівника ТОВ «ЛОСИНІВСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД» Івашина Вячеслава Анатолійовича протягом трьох днів з дати винесення ухвали передати розпоряднику майна боржника арбітражному Кучаку Юрію Федоровичу бухгалтерську та іншу документацію боржника, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності боржника - ТОВ «ЛОСИНІВСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД»;
на виконання ухвали видати відповідний наказ;
направити ухвалу Господарського суду Чернігівської області про відсторонення керівника боржника від посади на поштову та електронну адреси Ніжинської районної державної адміністрації Чернігівської області з метою внесення відомостей про призначення в.о. керівника ТОВ «ЛОСИНІВСЬКИЙ МАСЛОСИРЗАВОД» розпорядника майна арбітражного керуючого Кучака Юрія Федоровича.
В обгрунтування Клопотання арбітражний керуючий Кучак Ю.Ф. посилається на приписи, зокрема ст. 12, 44 Кодексу України з процедур банкрутства та зазначає, що його взаємодія з керівником боржника в частині передбачених Кодексом заходів є необхідною; натомість останнім створюються перешкоди у реалізації розпорядником майна власних повноважень та обов`язків, зокрема, в частині проведення інвентаризації майна товариства, оскільки керівник Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» не реагує на відповідні звернення арбітражного керуючого та не виходить на зв`язок.
Ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 12.07.2024 постановлено: Клопотання прийняти та приєднати до матеріалів справи; призначити розгляд Клопотання в судовому засіданні на 18 липня 2024 року; повідомити кредиторів, боржника, арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. та Івашина Вячеслава Анатолійовича про призначення судового засідання для розгляду Клопотання, а також про те, що їх участь в цьому судовому засіданні не є обов`язковою; проведення судового засідання здійснити в режимі відеоконференції поза межами приміщення суду за допомогою системи відеоконференцзв`язку «EаsyCon» (https://easycon.com.ua/) відповідно до Положення про порядок функціонування окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого Рішенням Вищої ради правосуддя від 17 серпня 2021 року № 1845/0/15-21.
Учасники у справі про банкрутство належним чином були повідомлені про дату, час та місце проведення даного судового засідання, однак процесуальним правом на участь у ньому не скористались.
До початку судового засідання 18.07.2024 через систему «Електронний суд» до Господарського суду Чернігівської області надійшло клопотання від 18.07.2024 арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про розгляд Клопотання за його відсутності.
Заперечення проти Клопотання до Господарського суду Чернігівської області не надходили.
Розглянувши подані документи і матеріали, з`ясувавши фактичні обставини справи, дослідивши докази, які мають юридичне значення для розгляду і вирішення Клопотання по суті, господарський суд ВСТАНОВИВ:
згідно з абз. 20 ст. 1, 12 Кодексу України з процедур банкрутства розпорядник майна - арбітражний керуючий, призначений господарським судом для здійснення процедури розпорядження майном.
Арбітражний керуючий користується усіма правами розпорядника майна, керуючого санацією, керуючого реструктуризацією, керуючого реалізацією, ліквідатора відповідно до законодавства, у тому числі має право звертатися до суду у випадках, передбачених цим Кодексом. Арбітражний керуючий зобов`язаний, зокрема, неухильно дотримуватися вимог законодавства; здійснювати заходи щодо захисту майна боржника; проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника та подавати результати такого аналізу до господарського суду разом з документами, що підтверджують відповідну інформацію; виконувати інші повноваження, передбачені законодавством. Під час реалізації своїх прав та обов`язків арбітражний керуючий зобов`язаний діяти добросовісно, розсудливо та з метою, з якою ці права та обов`язки надано (покладено).
Стаття 44 Кодексу України з процедур банкрутства передбачає, що під розпорядженням майном розуміється система заходів щодо нагляду та контролю за управлінням і розпорядженням майном боржника з метою забезпечення збереження, ефективного використання майнових активів боржника, здійснення аналізу його фінансового стану, а також визначення наступної процедури (санації чи ліквідації). Про призначення розпорядника майна господарський суд постановляє ухвалу.
Розпорядник майна зобов`язаний: розглядати заяви кредиторів з грошовими вимогами до боржника, що надійшли в установленому цим Кодексом порядку; вести реєстр вимог кредиторів; повідомляти кредиторів про результати розгляду їхніх вимог; вживати заходів для захисту майна боржника; проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, встановлювати за результатами його проведення наявність або відсутність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, вчинення незаконних дій у разі банкрутства; повідомляти правоохоронні органи у разі виявлення ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, вчинення незаконних дій з майном боржника; скликати збори і комітет кредиторів та організовувати проведення їх засідань; подавати відомості (інформацію), необхідні для ведення Єдиного реєстру боржників, відносно яких відкрито провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), у порядку, встановленому державним органом з питань банкрутства; надавати господарському суду та комітету кредиторів звіт про свою діяльність, а також здійснювати розкриття кредиторам інформації щодо фінансового стану боржника та ходу провадження у справі; не пізніше двох місяців з дня відкриття провадження у справі про банкрутство провести інвентаризацію майна боржника та визначити його вартість; за можливості проведення санації боржника розробити план санації боржника та подати його на розгляд зборам кредиторів; виконувати інші повноваження, передбачені цим Кодексом.
Як вже було вказано вище, ухвалою Господарського суду Чернігівської області від 15.05.2024 постановлено, серед іншого, розпорядником майна боржника призначити арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. із зобов`язанням останнього, зокрема, в строк до 15.07.2024 включно провести інвентаризацію майна боржника.
Наказом Міністерства економіки України 19.01.2006 № 14 (у редакції наказу Міністерства економіки України 26.10.2010 № 1361) затверджені Методичні рекомендації щодо виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та ознак дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства, які розроблено з метою визначення однозначних підходів під час аналізу фінансово-господарського стану підприємств на предмет виявлення ознак неплатоспроможності підприємства та дій з приховування банкрутства, фіктивного банкрутства чи доведення до банкрутства; своєчасного виявлення формування незадовільної структури балансу для вжиття заходів щодо запобігання банкрутству підприємств, а також виявлення резервів підвищення ефективності виробництва та відновлення платоспроможності підприємств шляхом їх санації (далі - аналіз).
Розділ ІІ Методичних рекомендацій визначає, що Основними джерелами інформації для проведення аналізу є: установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідка про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності); баланс підприємства (форма № 1), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1-м); звіт про фінансові результати (форма № 2), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м); звіт про рух грошових коштів (форма № 3); звіт про власний капітал (форма № 4); примітки до річної фінансової звітності (форма № 5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-03); обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновація); звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б); звіт з праці (форма № 1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)); звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ); звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП); інша інформація, необхідна для проведення аналізу та виявлення резервів виробництва.
Наказом Міністерства юстиції України від 02.09.2014 № 879 затверджено Положення про інвентаризацію активів та зобов`язань, яке визначає порядок проведення інвентаризації активів і зобов`язань та оформлення її результатів, та яке застосовується юридичними особами, створеними відповідно до законодавства України, незалежно від їх організаційно-правових форм і форм власності, а також представництвами іноземних суб`єктів господарської діяльності (далі - підприємства).
Положення передбачає, що проведення інвентаризації забезпечується власником (власниками) або уповноваженим органом (посадовою особою), який здійснює керівництво підприємством відповідно до законодавства та установчих документів (далі - керівник підприємства), який створює необхідні умови для її проведення, визначає об`єкти, періодичність та строки проведення інвентаризації, крім випадків, коли проведення інвентаризації є обов`язковим. У цих випадках визначені на підприємстві строки проведення інвентаризації не можуть перевищувати строків, визначених цим Положенням. Інвентаризація проводиться з метою забезпечення достовірності даних бухгалтерського обліку та фінансової звітності підприємства. Під час інвентаризації активів і зобов`язань перевіряються і документально підтверджуються їх наявність, стан, відповідність критеріям визнання і оцінка. Суцільною інвентаризацією охоплюються всі види зобов`язань та всі активи підприємства незалежно від їх місцезнаходження, у тому числі предмети, що передані у прокат, оренду або перебувають на реконструкції, модернізації, консервації, у ремонті, запасі або резерві незалежно від технічного стану. Також інвентаризації підлягають активи і зобов`язання, які обліковуються на позабалансових рахунках, зокрема цінності, що не належать підприємству, але тимчасово перебувають у його користуванні, розпорядженні або на зберіганні (об`єкти оперативної (операційної) оренди основних засобів, матеріальні цінності на відповідальному зберіганні, переробці, комісії, монтажі), умовні активи і зобов`язання (непередбачені активи та зобов`язання) підприємства (застави, гарантії, зобов`язання тощо), бланки документів суворої звітності, інші активи. Для проведення інвентаризації на підприємстві розпорядчим документом керівника підприємства створюється інвентаризаційна комісія з представників апарату управління підприємства, бухгалтерської служби (представників аудиторської фірми, централізованої бухгалтерії, суб`єкта підприємницької діяльності - фізичної особи, яка здійснює ведення бухгалтерського обліку на підприємстві на договірних засадах) та досвідчених працівників підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери). Інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства (його заступник) або керівник структурного підрозділу підприємства, уповноважений керівником підприємства. У тих випадках, коли бухгалтерський облік ведеться безпосередньо керівником підприємства, інвентаризаційну комісію очолює керівник підприємства самостійно. За рішенням керівника підприємства до складу інвентаризаційної комісії можуть бути включені члени ревізійної комісії господарського товариства. У разі проведення інвентаризації за судовим рішенням або на підставі належним чином оформленого документа органу, який відповідно до закону має право вимагати проведення такої інвентаризації, посадові особи відповідного органу (за їх згодою) можуть бути присутні при проведенні інвентаризації. Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії (робочої інвентаризаційної комісії) та у присутності матеріально відповідальної особи. На підприємстві, де через великий обсяг робіт проведення інвентаризації не може бути забезпечено однією комісією, для безпосереднього проведення інвентаризації у місцях зберігання та виробництва розпорядчим документом керівника підприємства створюються робочі інвентаризаційні комісії. До складу робочих інвентаризаційних комісій включаються представники апарату управління, бухгалтерської служби та досвідчені працівники підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери).
Згідно даних Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань керівником Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» значиться ОСОБА_1 .
З метою належного виконання визначених Кодексом України з процедур банкрутства повноважень розпорядника майна арбітражний керуючий Кучак Ю.Ф. 22.05.2024 (фіскальний чек, накладна № 0303516261563, опис вкладення у цінний лист) направив на адресу керівника боржника Івашина В.А. вимогу від 21.05.2024 № 02-01/123-19 з проханням у строк до 27.05.2024 надати належним чином засвідчені копії документів за три роки до дати порушення справи про банкрутство: установчі документи підприємства (засновницький договір, статут), а також довідку про включення до ЄДРПОУ, свідоцтво про державну реєстрацію, реєстр власників акцій (за наявності); баланс підприємства (форма № 1), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 1-м); звіт про фінансові результати (форма № 2), для суб`єктів малого підприємництва - форма № 2-м); звіт про рух грошових коштів (форма № 3); звіт про власний капітал (форма № 4); примітки до річної фінансової звітності (форма № 5); звіт про наявність та рух основних фондів, амортизацію (знос) (форма № 11-03); обстеження технологічних інновацій промислового підприємства (форма № 1-інновація); звіт про фінансові результати і дебіторську та кредиторську заборгованість (форма № 1-Б); звіт з праці (форма № 1-ПВ); звіт про стан умов праці, пільги та компенсації за роботу зі шкідливими умовами праці (форма № 1-ПВ (умови праці)); звіт про використання робочого часу (форма № 3-ПВ); звіт про виробництво промислової продукції (форма № 1П-НПП);
видати розпорядчий документ про створення інвентаризаційної комісії товариства, до якої включити представників апарату управління, бехгалтерської служби та досвідчених працівників підприємства, які знають об`єкт інвентаризації, ціни та первинний облік (інженери, технологи, механіки, виконавці робіт, товарознавці, економісти, бухгалтери), а також розпорядника майна арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф.;
примірник розпорядчого документа керівника підприємства про створення інвентаризаційної комісії товариства надати розпоряднику майна арбітражному керуючому Кучаку Ю.Ф.;
повідомити розпорядника майна арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про строки проведення інвентаризації, місцезнаходження активів товариства, балансову вартість об`єктів інвентаризації та інші відомості, необхідні для проведення інвентаризації.
Дана вимога з боку керівника боржника залишилась без відповіді, а тому 12.06.2024 арбітражний керуючий Кучак Ю.В. повторно звернувся до ОСОБА_1 з аналогічним проханням вчинити відповідні дії у строк до 18.06.2024 (вимога від 11.06.2024 № 02-01/123-19-2) (фіскальний чек, накладна № 0503881995753, опис вкладення у цінний лист).
Повторне звернення розпорядника майна також залишилось без відповіді з боку керівництва боржника.
Крім того, відповідні запити направлялись керівнику боржника і на офіційну електронну адресу товариства (losmoloko@gmail.com), однак також залишились поза увагою ОСОБА_1 .
Наведене вище свідчить про те, що керівником боржника створюються перешкоди діям розпорядника майна арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. щодо виконання покладених на нього обов`язків, зокрема, проводити аналіз фінансово-господарського стану, інвестиційної та іншої діяльності боржника та становища на ринках боржника, встановлювати за результатами його проведення наявність або відсутність ознак фіктивного банкрутства, доведення до банкрутства, приховування стійкої фінансової неспроможності, вчинення незаконних дій у разі банкрутства; проводити інвентаризацію майна боржника та визначити його вартість.
За правилами ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства у процедурі розпорядження майном боржник зобов`язаний забезпечити розпоряднику майна можливість безпосереднього доступу до інформації, що зберігається у базах даних (у тому числі електронних), які використовуються посадовими особами боржника для ведення бухгалтерського, податкового та управлінського обліку, а також для формування бухгалтерської, статистичної та податкової звітності, та/або забезпечити можливість розпоряднику майна ознайомитися з такою інформацією в інший спосіб з можливістю друкувати та/або копіювати документи, необхідні для здійснення повноважень розпорядника майна, з урахуванням вимоги частини четвертої статті 10 цього Кодексу. Розпорядник майна не має права втручатися в оперативно-господарську діяльність боржника, крім випадків, передбачених цим Кодексом. Призначення розпорядника майна не є підставою для припинення повноважень керівника чи органу управління боржника. Повноваження керівника боржника та виконавчих органів його управління, покладені на них відповідно до законодавства чи установчих документів, можуть бути припинені в разі, якщо ними не вживаються заходи щодо забезпечення збереження майна боржника, створюються перешкоди діям розпорядника майна чи допускаються інші порушення законодавства. У разі виявлення обставин, передбачених абзацом першим цієї частини, за клопотанням кредиторів або інших учасників справи ухвалою господарського суду повноваження керівника та виконавчих органів управління боржника припиняються, а виконання відповідних обов`язків тимчасово покладається на розпорядника майна до призначення в порядку, визначеному законодавством та установчими документами, нового керівника боржника та виконавчих органів управління боржника. З дня постановлення господарським судом ухвали про припинення повноважень керівника боржника або органів управління боржника керівник, повноваження якого припинені ухвалою господарського суду, зобов`язаний протягом трьох днів передати розпоряднику майна, а розпорядник майна - прийняти бухгалтерську та іншу документацію боржника, його печатки і штампи, матеріальні та інші цінності. У разі ухилення від виконання зазначених обов`язків керівник боржника несе зобов`язання з відшкодування збитків, завданих таким ухиленням.
Враховуючи наведені вище обставини, з огляду на приписи ст. 44 Кодексу України з процедур банкрутства, суд вважає Клопотання обгрунтованим та таким, що підлягає задоволенню.
При цьому, суд враховує, що керівник боржника ОСОБА_1 процесуальним правом на участь у судовому засіданні 18.07.2024 не скористався, жодних заперечень проти Клопотання не висловив, доказів з метою спростування фактів (обставин), викладених у Клопотанні, не надав.
Керуючись ст. 1, 2, 12, 44 Кодексу України з процедур банкрутства, ст. 233, 234, 240 Господарського процесуального кодексу України, господарський суд
УХВАЛИВ:
Клопотання від 10.07.2024 арбітражного керуючого Кучака Ю.Ф. про відсторонення керівника боржника від посади задовольнити.
Припинити повноваження керівника боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (16663, смт. Лосинівка Ніжинського району Чернігівської області, вул. Київська, 9; код 21403660) ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) та виконавчих органів управління Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (16663, смт. Лосинівка Ніжинського району Чернігівської області, вул. Київська, 9; код 21403660).
Виконання обов`язків керівника та виконавчих органів управління Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (код 21403660) тимчасово покласти на розпорядника майна Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» арбітражного керуючого Кучака Юрія Федоровича (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 149 від 18.02.2013; РНОКПП НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ; е-mail: ІНФОРМАЦІЯ_1 ) до призначення в порядку, визначеному законодавством та установчими документами, нового керівника боржника та виконавчих органів управління боржника або до дня введення процедури санації і призначення керуючого санацією або до прийняття постанови про визнання боржника банкрутом, відкриття ліквідаційної процедури і призначення ліквідатора, або до закриття провадження у справі.
Зобов`язати ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ; РНОКПП НОМЕР_1 ) протягом трьох днів з дня постановлення ухвали про припинення повноважень керівника боржника та органів управління боржника передати розпоряднику майна боржника арбітражному керуючому Кучаку Юрію Федоровичу (свідоцтво про право на здійснення діяльності арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора) № 149 від 18.02.2013; РНОКПП НОМЕР_2 ; АДРЕСА_2 ) бухгалтерську та іншу документацію, печатки і штампи, матеріальні та інші цінності боржника Товариства з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (код 21403660).
Видати наказ.
Копії цієї ухвали надіслати кредиторам: Приватному акціонерному товариству «Ічнянський молочно-консервний комбінат» (16700, м. Ічня Прилуцького району Чернігівської області, вул. Вишнева, 4; адреса представника адвоката Горьового Володимира Володимировича: 03035, м. Київ, а/с № 1 ( ІНФОРМАЦІЯ_2 )), Товариству з обмеженою відповідальністю «Агрофірма «Лосинівська» (16663, смт. Лосинівка Ніжинського району Чернігівської області, вул. Шевченка, 1) та Головному управлінню ДПС у Чернігівській області (14000, м. Чернігів, вул. Реміснича, 11), боржнику Товариству з обмеженою відповідальністю «Лосинівський маслосирзавод» (16663, смт. Лосинівка Ніжинського району Чернігівської області, вул. Київська, 9), арбітражному керуючому Кучаку Ю.Ф. (03035, м. Київ, а/с 9 (ІНФОРМАЦІЯ_1 )), ОСОБА_1 ( АДРЕСА_1 ) та Відділу державної реєстрації Ніжинської районної державної адміністрації (16600, м. Ніжин Чернігівської області, вул. Батюка, 5-А (neadm_chap@cg.gov.ua) (neadmcentr@ukr.net)).
Ухвала набирає законної сили негайно з моменту її підписання та може бути оскаржена до Північного апеляційного господарського суду у строк, встановлений ч. 1 ст. 256 Господарського процесуального кодексу України, шляхом подання апеляційної скарги безпосередньо до суду апеляційної інстанції.
Повний текст ухвали складено та складено 23.07.2024.
Дата набрання ухвалою законної сили 18.07.2024.
Суддя А.С. Сидоренко
Суд | Господарський суд Чернігівської області |
Дата ухвалення рішення | 18.07.2024 |
Оприлюднено | 26.07.2024 |
Номер документу | 120572602 |
Судочинство | Господарське |
Категорія | Справи позовного провадження Справи про банкрутство, з них: банкрутство юридичної особи |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні