14/149
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
Кіровоградської області
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
"18" червня 2008 р. Справа № 14/149
Господарський суд Кіровоградської області у складі судді Колодій С.Б., розглянувши у відкритому судовому засіданні справу №14/149
за адміністративним позовом: державної податкової інспекції у м. Кіровограді, м. Кіровоград, вул. Глінки, 2,
до відповідача: приватного підприємства "Лас", м. Кіровоград, вул. Генерала Родимцева, 96-А,
про стягнення 2535 грн. 00 коп.,
Секретар судового засідання - А.В. Адаменко
Представники сторін:
від позивача - участі не брав;
від відповідача - участі не брав;
Час прийняття постанови - 17 год. 10 хв.
Державною податковою інспекцією у м. Кіровограді подано позов до приватного підприємства "Лас" про стягнення заборгованості в розмірі 2535 грн. 00 коп.
Позивач в судовому засіданні 18.06.2008 року участі не брав, однак подав клопотання без номера від 18.06.2008 року згідно якого позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просить суд розглядати справу без участі повноважного представника ДПІ у м. Кіровограді.
Ухвали, які постановлялися за час розгляду справи (від 29.04.2008 року про відкриття провадження у справі та від 27.05.2008 року про призначення справи до судового розгляду), були направлені відповідачу за адресою вказаною позивачем в позовній заяві, яка підтверджена свідоцтвом про державну реєстрацію юридичної особи (а.с. 12).
Вказані ухвали повернуті органом поштового зв'язку з відміткою про відсутність адресата за вказаною адресою.
Згідно із статтею 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є адреса органу або особи, які відповідно до установчих документів юридичної особи чи закону виступають від її імені. До повноважень господарських судів не віднесено встановлення фактичного місцезнаходження юридичних осіб або місця проживання фізичних осіб - учасників судового процесу на час вчинення тих чи інших процесуальних дій. Тому відповідні процесуальні документи надсилаються господарським судом згідно з поштовими реквізитами учасників судового процесу, наявними в матеріалах справи. Водночас, законодавство України, в тому числі Кодекс адміністративного судочинства України, не зобов'язує й сторону у справі, зокрема позивача, з'ясовувати фактичне місцезнаходження іншої сторони у справі (якщо воно не співпадає з її місцезнаходженням, визначеним згідно із ст.93 Цивільного кодексу України) та зазначати таке фактичне місцезнаходження в позовній заяві чи інших процесуальних документах. В разі коли фактичне місцезнаходження юридичної особи - учасника судового процесу з якихось причин не відповідає її місцезнаходженню, визначеному згідно з законом, і дана особа своєчасно не довела про це до відома господарського суду, інших учасників процесу, то всі процесуальні наслідки такої невідповідності покладаються на цю юридичну особу.
Оскільки відомостей щодо можливої зміни адреси відповідача суду не надано - господарський суд вважає, що відповідач належним чином повідомлений про дату, час та місце проведення судового засідання.
Дослідивши наявні матеріали справи, господарський суд
В С Т А Н О В И В :
Відповідно до статті 20 Закону України "Про систему оподаткування", контроль за правильністю та своєчасністю справляння податків і зборів (обов'язкових платежів) здійснюється державними податковими органами.
Згідно частини 1 статті 1 та статті 2 Закону України "Про державну податкову службу в Україні", завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів).
Приватне підприємство "Лас", як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа, зареєстроване виконавчим комітетом Кіровоградської міської ради 14.08.2002 року, свідоцтво Серія А00 №077729 (а.с. 12).
Відповідача взято на облік як платника податків та зборів (обов'язкових платежів) до ДПІ у м. Кіровограді.
11.12.2007 року працівниками ДПІ у м. Кіровограді було проведено перевірку пивного бару, який належать ПП "Лас", щодо здійснення розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу.
За наслідками вказаної перевірки посадовими особами ДПІ у м. Кіровограді було складено акт від 11.12.2007 року №11280348/2320, якими на момент перевірки встановлено порушення Закону України "Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг".
На підставі акту від 11.12.2007 року №11280348/2320 ДПІ у м. Кіровограді винесено рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій від 08.01.2008 року №0000012320 на суму 2535 грн. 00 коп.
Згідно акту №3/23-20 від 15.02.2008 року вказане рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій було розміщені на дошці податкових оголошень, оскільки останнє було направлене відповідачу поштою та повернуто до податкового органу з відміткою про закінчення терміну зберігання.
Відповідачем у встановлені строки сума боргу сплачена не була, на час розгляду справи за відповідачем рахується заборгованість в розмірі 2535 грн. 00 коп.
Відповідно до статті 1 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах, районах у містах входять до системи органів державної податкової служби.
Згідно підпунктів 1,6 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу України" державні податкові інспекції здійснюють контроль за своєчасністю та повнотою нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів).
З огляду на викладене, державну податкову інспекцію, слід вважати органом, на який державою покладено обов'язок щодо здійснення діяльності у зазначених правовідносинах, в тому числі і діяльності спрямованої на захист інтересів держави.
На вимогу господарського суду Кіровоградської області сторонами не подано доказів оскарження рішення про застосування штрафних (фінансових) санкцій08.01.2008 року №0000012320 та доказів повної чи часткової сплати боргу.
Відповідно до пункту 11 статті 10 Закону України "Про державну податкову службу в Україні" державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції подають до судів позови до підприємств, установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами за рахунок їх майна.
Враховуючи викладені обставини та норми чинного законодавства, позовні вимоги є обґрунтованими, повністю підтверджені матеріалами справи і підлягають задоволенню в повному обсязі.
Керуючись ст. 71, ст. 160, ст. 162, ст. 163, ст. 167, ст. 186, ст. 254, пунктом 6 розділу 7 "Прикінцеві та перехідні положення" Кодексу адміністративного судочинства України, господарський суд
П О С Т А Н О В И В :
Позовні вимоги задовольнити повністю.
Стягнути з приватного підприємства "Лас" (25014, м. Кіровоград, вул. Генерала Родимцева, 96-А, ідентифікаційний код 32095450, р/р 2600901552303, 2606100012303 в ФВАТ "Державний експортно-імпортний банк України" м. Кіровоград, МФО 232389) на користь держави, в особі державної податкової інспекції у м. Кіровограді (м. Кіровоград, вул. Глінки, 2, відділення ДКУ м. Кіровограда, банк: УДК у Кіровоградській області, МФО: 823016, ід. код 24145329, рахунок №34125999700002) заборгованість в сумі 2535 грн. 00 коп., за рахунок майна платника податків.
Після набрання судовим рішенням законної сили, за заявою стягувача, буде виданий виконавчий лист.
Постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження.
Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що постанова чи ухвала суду не набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через господарський суд Кіровоградської області. Заява про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі.
Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження, і копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Суддя
С. Б. Колодій
Суд | Господарський суд Кіровоградської області |
Дата ухвалення рішення | 18.06.2008 |
Оприлюднено | 26.06.2008 |
Номер документу | 1755381 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні