ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИ Й АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
24 травня 2011 року 11:20 Справа № 2а-0870/126 6/11
Запорізький окружний адмі ністративний суд у складі:
головуючого - судді Татаринова Д.В.
при секретарі Сандига В.М.
за участю представників ст орін:
від позивача: не прибув;
від відповідача: не прибув;
розглянув у відкритому суд овому засіданні адміністрат ивну справу
за позовом: Державної подат кової інспекції у Жовтневому районі м. Запоріжжя
до: Товариства з обмеженою в ідповідальністю «Укрімпекс »
третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору: державний реєстратор Запорізької міської ради - Сергеєва Тетяна Іванівна
про: визнання недійсним зап ису про проведення державної реєстрації
ВСТАНОВИВ:
03.03.2011 до Запорізького окружн ого адміністративного суду н адійшов адміністративний по зов Державної податкової інс пекції у Жовтневому районі м . Запоріжжя (далі - позивач, Д ПІ у Жовтневому районі м. Запо ріжжя) до Товариства з обмеже ною відповідальністю «Укрім пекс» (далі - відповідач, ТОВ «Укрімпекс»), за участю треть ої особи - державного реєст ратора Запорізької міської р ади Сергеєвої Т.І. у якому позивач просить суд:
- визнати незаконними дії то вариства з обмеженою відпові дальністю «Укрімпекс» щодо р еєстрації свого місцезнаход ження за адресою м. Запоріжжя вул. Горького. о. 1, оф. 501;
- скасувати державну реєстр ацію змін до установчих доку ментів товариства з обмежено ю відповідальністю «Укрімпе кс». які внесені до Єдиного де ржавного реєстру юридичних т а фізичних осіб підприємців під записом № 10731050019000651 від 01 грудн я 2010 року, щодо зміни місцезнах одження ТОВ «Укрімпеке» з ад реси: 03087. м. Київ. вул. Козицького буд. 5 на адресу: 69013. м. Запоріжжя , вул. Горького, буд. 1. оф. 501:
- скасувати зміни до відомос тей про ТОВ «Укрімпекс», що не пов'язані зі змінами в устано вчих документах, щодо зміни м ісцезнаходження відповідач а з адреси м. Київ. вул. Козицьк ого буд. 5 на адресу м. Запоріжж я, вул. Горького. буд. 1, оф. 501. які в несено у Єдиний державний ре єстр юридичних та фізичних о сіб підприємців записом під № 10731050019000651 від 01 грудня 2010 року.
Представник позивача у суд ове засідання не з' явився, п одав до суду заяву про розгля д справи за його відсутності .
В обґрунтування заявлених позовних вимог, позивач, зазн ачає, що відповідач не зверта вся до ДПІ у Жовтневому район і м. Запоріжжя за новим місцез находженням, ні з заявою про в зяття на облік (форма № 1-ОПП), ні за отриманням довідки про вз яття на облік платника подат ків (форма № 4-ОПП), на виконання вимог положень передбачених Податковим кодексом України та Порядком обліку платникі в податків і зборів, затвердж ена наказом ДПА України від 22. 12.2010р. № 979 та зареєстрованого в М ін' юсті України 30.12.2010р. за № 1439/187 34. Проведеними заходами, щодо перевірки відповідності юри дичної адреси фактичному міс цезнаходженню ТОВ «Укрімпек с» встановлено, що відповіда ч за новим місцезнаходженням (м. Запоріжжя, вул. Горького бу д. 1, оф. 501), не знаходиться, що під тверджується актом перевірк и відповідності юридичної ад реси фактичному місцезнаход женню суб' єкта підприємниц ької діяльності від 02.02.2011р. № 50 , я кий складений у присутності приватного підприємця ОСО БА_2 Просить позов задоволь нити у повному обсязі.
Відповідач у судове засіда ння не з' явився, про час та мі сце розгляду справи повідомл явся належним чином, про що св ідчить повернення поштової к ореспонденції направленої с удом на юридичну адресу відп овідача, з відмітками поштов ого відділення «за закінченн ям терміну зберігання, такої організації немає».
Відповідно до ч.4 ст. 33 КАС Укр аїни у разі ненадання особам и, які беруть участь у справі, інформації щодо їх поштової адреси судовий виклик або су дове повідомлення надсилают ься: юридичним особам та фізи чним особам - підприємцям - за адресою місцезнаходження (місця проживання), що зазначе на в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб - підприємців; фізич ним особам, які не мають стату су підприємців, - за адресою їх місця проживання чи місця перебування, зареєстрованою у встановленому законом пор ядку. У разі відсутності осіб , які беруть участь у справі, з а такою адресою вважається, щ о судовий виклик або судове п овідомлення вручене їм належ ним чином.
За приписами ч. 11 ст. 35 КАС Укра їни розписку про одержання п овістки (повістку у разі немо жливості вручити її адресату чи відмови адресата її одерж ати) належить негайно поверн ути до адміністративного суд у. У разі повернення поштовог о відправлення із повісткою, яка не вручена адресату з нез алежних від суду причин, вваж ається, що така повістка вруч ена належним чином.
Представник третьої особи у судове засідання не з' яви вся, направив суду письмові з аперечення на позов та клопо тання про розгляд справи за й ого відсутності.
З позовними вимогами не пог оджується, зазначає, що реєст раційні дії проведені згідно Закону України «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ». Державний реєстратор не ма в підстав для відмови у держа вній реєстрації. Підстави дл я відмови передбачені ст.27 Зак ону України «Про державну ре єстрацію юридичних осіб та ф ізичних осіб-підприємців». Д ії державного реєстратора ві дповідають вимогам законода вства про державну реєстраці ю. Просить у задоволенні адмі ністративного позову відмов ити.
Згідно з ч. 1 ст.41 КАС України с уд під час судового розгляду адміністративної справи зді йснює повне фіксування судов ого засідання за допомогою з вукозаписувального технічн ого засобу. У разі неявки у суд ове засідання всіх осіб, які б еруть участь у справі, чи якщо відповідно до положень цьог о Кодексу розгляд справи зді йснюється за відсутності осі б, які беруть участь у справі ( у тому числі при розгляді спр ави в порядку письмового про вадження), фіксування судово го засідання за допомогою зв укозаписувального технічно го засобу не здійснюється.
Розглянувши матеріали спр ави, оцінивши надані докази, в ислухавши пояснення предста вника позивача, судом встано влено наступне:
ТОВ «Укрімпекс» (код ЄДРПОУ 32103271) зареєстроване 09.09.2004 державн им реєстратором Бондаренк о Л.М. Солом' янської район ної у місті Києві державної а дміністрації, за юридичною а дресою: вул. Івана Клименка, бу д. 25, м. Київ, 03110.
01.12.2010 державним реєстратором Солом' янської районної у м істі Києві державної адмініс трації було проведено реєстр аційну дію №10001135023 «Внесення змі н до відомостей про юридичну особу, що не пов' язані зі змі нами в установчих документах » в частині зміни місцезнахо дження ТОВ «Укрімпекс» на ад ресу: вул. Горького, буд. 1, офіс 501, м. Запоріжжя, 69013.
14.12.2010 державним реєстратором Солом' янської районної у м істі Києві державної адмініс трації було внесено до Єдино го державного реєстру юридич них осіб та фізичних осіб-під приємців (ЄДР) запис №13 про зня ття з обліку ТОВ «Укрімпекс» .
14.12.2010 державним реєстратором Виконавчого комітету Запорі зької міської ради було внес ено запис №14 про взяття на обл ік ТОВ «Укрімпекс» за адресо ю: вул. Горького, буд. 1, офіс 501, м. З апоріжжя, 69013. Державний реєстр атор Запорізької міської рад и своїм листом від 14.12.2010 № 2800 пові домила, що реєстраційна спра ва відповідача надійшла до д ержавного реєстратора у Жовт невому районі м. Запоріжжя і п рийнята на облік.
Згідно акту перевірки відп овідності юридичної адреси ф актичному місцезнаходженню від 02.02.2011 за №50 встановлено, що з а адресою: вул. Горького, буд. 1, офіс 501, м. Запоріжжя, 6901 3 відповідач не знаходиться. Ф актичне місцезнаходження ві дповідача не встановлено.
У відповідності до п. 8 ст. 19 За кону України «Про державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців », ДПІ у Жовтневому районі м. З апоріжжя 08.02.2011 повідомило Держ авного реєстратора Запорізь кої міської ради про відсутн ість юридичної особи (Відпов ідача) за місцезнаходженням (форма № 18-ОПП).
02.02.2011 державним реєстратором Виконавчого комітету Запорі зької міської ради Сергеєв ою Т.І. до ЄДР було внесено ін формацію щодо внесення судов ого рішення про порушення пр овадження у справі про банкр утство юридичної особи.
Оцінивши надані документи та матеріали, суд вважає заяв лені вимоги такими, що не підл ягають задоволенню, виходячи з наступного:
Пунктом 1 частини першої ста тті 3 КАС України справу адмін істративної юрисдикції визн ачено як переданий на виріше ння адміністративного суду п ублічно-правовий спір, у яком у хоча б однією зі сторін є орг ан виконавчої влади, орган мі сцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа а бо інший суб' єкт, який здійс нює владні управлінські функ ції на основі законодавства, втому числі на виконання дел егованих повноважень.
Держава делегувала держав ному реєстратору Законом Укр аїни «Про державну реєстраці ю юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців» здійснюв ати від імені Держави держав ну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємці в.
Відповідно до ст.6 Закону Ук раїни від 15.05.2003 №755-IV «Про державн у реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців », державний реєстратор на те риторії відповідної адмініс тративно-територіальної оди ниці:
- проводить державну р еєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців;
- проводить резервува ння найменувань юридичних ос іб;
- передає органам держ авної статистики (далі орган и статистики), державної пода ткової служби, Пенсійного фо нду України та фондів соціал ьного страхування повідомле ння та відомості з реєстраці йних карток про вчинення реє страційних дій, які передбач ені цим Законом, у тому числі щ одо створення або ліквідації відокремлених підрозділів ю ридичних осіб;
- формує, веде та забезп ечує зберігання реєстраційн их справ (крім реєстраційних справ юридичних осіб, зареєс трованих відповідно до части ни четвертої статті 3 цього За кону). Якщо кількість державн их реєстраторів у виконавчом у комітеті міської ради міст а обласного значення або рай онної, районної в містах Києв і та Севастополі державної а дміністрації становить три і більше осіб, зберігання реєс траційних справ забезпечує в ідповідна посадова особа стр уктурного підрозділу (відділ у, управління), який створюєть ся для організаційного та ма теріально-технічного забезп ечення роботи державних реєс траторів;
- здійснює оформлення та видачу свідоцтв про держа вну реєстрацію (крім видачі с відоцтв юридичним особам, за реєстрованим відповідно до ч астини четвертої статті 3 цьо го Закону), а також їх заміну;
- оформлює та видає вип иски, довідки з Єдиного держа вного реєстру;
- проводить державну р еєстрацію змін до установчих документів юридичних осіб т а державну реєстрацію зміни імені або місця проживання ф ізичних осіб-підприємців;
- проводить державну р еєстрацію припинення юридич них осіб та державну реєстра цію припинення підприємниць кої діяльності фізичними осо бами-підприємцями;
- звертається до суду і з заявою про зміну мети устан ови у встановленому законом порядку;
- здійснює оформлення , видачу та засвідчення юриди чним особам дублікатів оригі налів їх установчих документ ів та змін до них;
- вносить до Єдиного де ржавного реєстру відомості п ро державну реєстрацію особи на підставі рішення суду;
- здійснює інші дії, пер едбачені цим Законом.
Як свідчать викладені повн оваження державного реєстра тора, ним не здійснюється під час проведення реєстрації п еревірка документів на відпо відність вимогам чинного зак онодавства, а лише перевіряє ться комплектність документ ів. Також він не зобов' язани й перевіряти мету суб' єкта господарювання спрямовану а бо не спрямовану на здійснен ня підприємницької діяльнос ті, та в подальшому ведення фі нансово-господарської діяль ності.
Згідно ч.1 ст.19 Закону України від 15.05.2003 №755-IV «Про державну реєс трацію юридичних осіб та фіз ичних осіб-підприємців» (в ре дакції, що діяла на момент вне сення змін щодо юридичної ад реси) у разі, якщо зміна відомо стей про юридичну особу, які м істяться в Єдиному державном у реєстрі, не пов' язана із зм інами до установчих документ ів юридичної особи або не під лягає державній реєстрації, виконавчий орган юридичної о соби або уповноважена ним ос оба зобов' язаний подати (на діслати рекомендованим лист ом) державному реєстратору з а місцезнаходженням реєстра ційної справи юридичної особ и заповнену реєстраційну кар тку про внесення змін до відо мостей про юридичну особу, як і містяться в Єдиному держав ному реєстрі. У разі, якщо пода ється (надсилається) реєстра ційна картка про внесення зм ін до відомостей про місцезн аходження юридичної особи, д о неї додається свідоцтво пр о державну реєстрацію юридич ної особи.
Відповідно до ч.2 ст.19 зазначе ного Закону державному реєст ратору забороняється вимага ти додаткові документи для в несення змін до відомостей п ро юридичну особу, які містят ься в Єдиному державному реє стрі, якщо вони не передбачен і частиною першою цієї статт і.
Як було встановлено матері алами справи, 01.12.2010 державним ре єстратором Солом' янської р айонної у місті Києві держав ної адміністрації було прове дено реєстраційну дію №10001135023 «В несення змін до відомостей п ро юридичну особу, що не пов' язані зі змінами в установчи х документах» в частині змін и місцезнаходження ТОВ «Укрі мпекс» на адресу: вул. Горьког о, буд. 1, офіс 501, м. Запоріжжя, 69013. 14.1 2.2010 державним реєстратором Ви конавчого комітету Запорізь кої міської ради було внесен о запис №14 про взяття на облік ТОВ «Укрімпекс» за адресою: в ул. Горького, буд. 1, офіс 501, м. Зап оріжжя, 69013.
Згідно ч. 5 ст. 19 цього Закону д ержавний реєстратор має прав о залишити без розгляду реєс траційну картку про внесення змін до відомостей про юриди чну особу, які містяться в Єди ному державному реєстрі, якщ о реєстраційна картка оформл ена з порушенням вимог, які вс тановлені частинами першою т а другою статті 8 цього Закону , або якщо до реєстраційної ка ртки не додано документи, пер едбачені частиною першою ціє ї статті, або якщо до державно го реєстратора надійшло ріше ння суду щодо заборони у пров еденні реєстраційних дій.
Статтею 31 Закону про реєстр ацію передбачено скасування державної реєстрації змін д о установчих документів (сто совно ТОВ «Укрімпекс» цієї д ії не проводилось, тому що в ус тановчих документах відсутн є посилання на місцезнаходже ння юридичної особи).
Свідоцтво про зміну місцез находження ТОВ «Укрімпекс» в идане після проведення дії № 1 073 107 0020 000651 згідно ст.19 Закону про реєстрацію.
У Законі України «Про держа вну реєстрацію юридичних осі б та фізичних осіб-підприємц ів» відсутній механізм скасу вання реєстраційної дії «вне сення відомостей, що містять ся в Єдиному державному реєс трі юридичних осіб та фізичн их осіб-підприємців».
Про статус відомостей з ЄДР сказано у п.2 ст.18 Закону про ре єстрацію: «Якщо відомості, як і підлягають внесенню до Єди ного державного реєстру, є не достовірними і були внесені до нього, то третя особа може п осилатися на них у спорі як на достовірні. Третя особа не мо же посилатися на них у спорі у разі, якщо вона знала або могл а знати про те, що такі відомос ті є недостовірними».
Особи, винні у внесенні до у становчих документів або інш их документів, які подаються державному реєстратору, зав ідомо неправдивих відомосте й, які підлягають внесенню до Єдиного державного реєстру, несуть відповідальність, вс тановлену законом. Це передб ачено ст.53 Закону про реєстрац ію.
Статтею 38 Закону про реєстр ацію передбачені підстави дл я постановлення судового ріш ення про припинення юридично ї особи, що не пов' язане з бан крутством. Серед таких підст ав є наявність в ЄДР запису пр о відсутність юридичної особ и за вказаним її місцезнаход женням. На підставі такого су дового рішення здійснюється державна реєстрація припине ння юридичної особи, а не скас ування державної реєстрації .
Відповідно до статті 14 Зако ну України «Про державну реє страцію юридичних осіб та фі зичних осіб-підприємців» ТОВ «Укрімпекс» 14.12.2010 знято з облік у у державним реєстратором С олом' янської районної у міс ті Києві державної адміністр ації у зв' язку зі зміною міс цезнаходження юридичної осо би. Реєстраційну справу пере дано до виконавчого комітету Запорізької міської ради, де 14.12.2010 юридичну особу і взято на облік.
Крім того, приймаючи дане рі шення, суд також враховує нас тупне.
Відповідно до ст.9 КАС Украї ни, суд при вирішенні справи к ерується принципом законнос ті, відповідно до якого орган и державної влади, органи міс цевого самоврядування, їхні посадові і службові особи зо бов'язані діяти лише на підст аві, в межах повноважень та у с посіб, що передбачені Консти туцією та законами України.
Суд вирішує справи на підст аві Конституції та законів У країни, а також міжнародних д оговорів, згода на обов' язк овість яких надана Верховною Радою України. Суд застосову є інші нормативно-правові ак ти, прийняті відповідним орг аном на підставі, у межах повн оважень та у спосіб, що передб ачені Конституцією та закона ми України.
Згідно до ст.19 Конституції У країни правовий порядок в Ук раїні ґрунтується на засадах , відповідно до яких ніхто не м оже бути примушений робити т е, що не передбачено законода вством. Органи державної вла ди та органи місцевого самов рядування, їх посадові особи зобов' язані діяти лише на п ідставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Ко нституцією та Законами Украї ни.
Державна податкова адміні страція України, до складу як ого входить ДПІ у Жовтневому районі м. Запоріжжя, є одним і з органів державної виконавч ої влади. Відповідно, її діяль ність має підпорядковуватис ь вимогам наведеної норми Ко нституції України та аналогі чним вимогам ст.11 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» та Податков ого Кодексу України.
Відповідно до п.5 ч.2 ст.17 КАС Ук раїни юрисдикція адміністра тивних судів поширюється на спори за зверненням суб'єкта владних повноважень у випад ках, встановлених Конституці єю та законами України.
Діяльність Державної пода ткової інспекції та її повно важення регламентуються Зак оном України «Про державну п одаткову службу в Україні» т а Податковим кодексом Україн и.
Стаття 11 Закону України «Пр о Державну податкову службу в Україні» встановлює права органів державної податково ї служби.
Зокрема, відповідно до п.17 ст .11 Закону України «Про Державн у податкову службу в Україні », органи державної податков ої служби у випадках, в межах к омпетенції та у порядку, вста новлених законами України, м ають право, зокрема, звертати ся у передбачених законом ви падках до судових органів із заявою (позовною заявою) про с касування державної реєстра ції суб' єкта підприємницьк ої діяльності.
Відповідно до норм Податко вого Кодексу України, п. 20.1.12. ст. . 20 ПК України у випадках, встан овлених законом, звертатися до суду щодо припинення юрид ичної особи та підприємницьк ої діяльності фізичної особи - підприємця про визнання нед ійсними установчих (засновни цьких) документів суб'єктів г осподарювання; п. 67.2. ст.. 67 в уста новленому законом порядку ма ють право звертатися до суду про винесення судового ріше ння щодо: припинення юридичн их осіб або підприємницької діяльності фізичних осіб - пі дприємців; відміни державної реєстрації припинення юриди чних осіб або підприємницько ї діяльності фізичних осіб - п ідприємців; скасування держа вної реєстрації змін до уста новчих документів.
Враховуючи викладене, чинн им законодавством не передба чено право на звернення орга нів державної податкової слу жби до адміністративних суді в з такими позовними вимогам и про визнання недійсними зм ін до установчих документів ТОВ «Укрімпекс» щодо перереє страції місцезнаходження, чи то зобов' язання Державного реєстратора внести запис, що до скасування державної реєс трації змін до установчих до кументів, що пов' язані зі зм іною місцезнаходження юриди чної особи, не можуть бути пре дметом судового розгляду в я кості самостійних позовних в имог.
Згідно з вимогами ч.3 ст.2 КАС України у справах щодо оскар ження рішень, дій чи бездіяль ності суб' єктів владних пов новажень адміністративні су ди перевіряють, чи прийняті (в чинені) вони: на підставі, у ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією т а законами України; з викорис танням повноваження з метою, з якою це повноваження надан о; обґрунтовано, тобто з ураху ванням усіх обставин, що мают ь значення для прийняття ріш ення; безсторонньо (неуперед жено); добросовісно: розсудли во; з дотриманням принципу рі вності перед законом, запобі гаючи несправедливій дискри мінації; пропорційно, зокрем а з дотриманням необхідного балансу між будь-якими неспр иятливими наслідками для пра в, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких сп рямоване це рішення (дія); з ур ахуванням права особи на уча сть у процесі прийняття ріше ння; своєчасно, тобто протяго м розумного строку.
На підставі викладеного, вр аховуючи положення ч. 1 ст. 71 КАС України (розгляд і вирішення справ в адміністративних су дах здійснюється на засадах змагальності сторін та свобо ди в наданні ними суду своїх д оказів і у доведеності перед судом їх переконливості) та ч . 1 ст. 71 КАС України (кожна сторо на повинна довести ті обстав ини, на яких ґрунтуються її ви моги та заперечення) суд дійш ов висновку, що заявлені пози вачем вимоги є необґрунтован ими, не підтвердженими зібра ними у справі доказами а, отже , є такими, що задоволенню не п ідлягають.
За правилами ч.4 ст.94 КАС Укра їни, у справах, в яких позиваче м є суб' єкт владних повнова жень, а відповідачем - фізична чи юридична особа, судові вит рати, здійснені позивачем, з в ідповідача не стягуються. Кр ім цього, позивачем не було на дано суду доказів понесених ним судових витрат.
Керуючись ст. ст. 94, 158, 160, 162, 163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
У задоволенні позову відмо вити у повному обсязі.
Постанова набирає законно ї сили після закінчення стро ку подання апеляційної скарг и, якщо вона не була подана у в становлені строки. У разі под ання апеляційної скарги судо ве рішення, якщо його не скасо вано, набирає законної сили п ісля повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті а пеляційного провадження або набрання законної сили ріше нням за наслідками апеляційн ого провадження.
Постанова може бути оскарж ена в апеляційному порядку д о Дніпропетровського апеляц ійного адміністративного су ду через Запорізький окружни й адміністративний суд шляхо м подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі скла дення постанови у повному об сязі відповідно до статті 160 К АС України - з дня складення її в повному обсязі, апеляцій ної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осі б, які беруть участь у справі.
Якщо суб' єкта владних пов новажень у випадках та поряд ку, передбачених частиною че твертою статті 167 цього Кодекс у, було повідомлено про можли вість отримання копії постан ови суду безпосередньо в суд і, то десятиденний строк на ап еляційне оскарження постано ви суду обчислюється з насту пного дня після закінчення п 'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення пр о можливість отримання копії постанови суду.
Копія апеляційної скарги о дночасно надсилається особо ю, яка її подає, до суду апеляц ійної інстанції.
Постанову виготовлено у по вному обсязі та підписано 27 тр авня 2011 року
Суддя Д.В . Татаринов
Суд | Запорізький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 24.05.2011 |
Оприлюднено | 20.09.2011 |
Номер документу | 18130502 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Адміністративне
Запорізький окружний адміністративний суд
Татаринов Дмитро Вікторович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні