Рішення
від 05.09.2011 по справі 41/127
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 41/127 05.09.11

За позовом Прокурора Дніпровського р айону м. Києва в інтересах дер жави в особі Київської міськ ої ради

До Комунального підприємств а «Дніпро - парксервіс»Дніп ровської районної у м. Києві р ади

Про звільнення земельної діля нки

Коле гія суддів у складі: суддя Сп ичак О.М. головуючий

суддя Ів ченко А.М.

суддя Пр игунова А.Б.

Представники сторін:

від позивача: ОСОБА_1 . - дов. № 225-КР-607 від 23.05.2011 року;

від відповідача: ОСОБА_2 . - дов. № б/н від 16.06.2011 року; ОС ОБА_3. - дов. № б/н від 22.06.2011 року ;

прокурор: Лядецька Л.В. - посвідчення № 211 від 24.06.2011 року;

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Прокурор Дніпровсько го району м. Києва в інтересах держави в особі Київської мі ської ради звернувся до Госп одарського суду міста Києва з позовом до Комунального пі дприємства «Дніпро - парксе рвіс»Дніпровської районної у м. Києві ради про звільнення земельної ділянки.

Крім того, позивач просить с тягнути з відповідача сплаче не державне мито та витрати з а інформаційно-технічне забе зпечення судового процесу.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідач в порушенн я норм чинного законодавства використовує земельну ділян ку під розміщення автостоянк и без правовстановлюючих док ументів.

Ухвалою від 26.04.2011 року було по рушено провадження по справі та призначено її розгляд на 16 .05.2011 року.

Представник позивача в суд овому засіданні 16.05.2011 року нада в усні пояснення по справі, ві дповідно до яких позовні вим оги підтримав у повному обся зі.

В судове засідання 16.05.2011 року представник відповідача не з'явився, вимоги ухвали про порушення провадження у спр аві не виконав, про причину не явки суд не повідомив, про час та дату проведення судового засідання був повідомлений належним чином.

Прокурор в судовому засіда нні 16.05.2011 року подав документи н а вимогу ухвали суду та надав усні пояснення по справі.

У зв'язку з неявкою в судов е засідання представника від повідача, а також у зв'язку з необхідністю витребування д одаткових доказів, ухвалою в ід 16.05.2011 року розгляд справи бул о відкладено на 27.05.2011 року.

Представник позивача в суд ове засідання 27.05.2011 року не з'я вився, про причину неявки суд не повідомив, про час та дату проведення судового засідан ня був повідомлений належним чином.

В судовому засіданні 27.05.2011 ро ку представник відповідача п ідтримав поданий 26.05.2011 року чер ез канцелярію суду відзив на позовну заяву, згідно якого п роти задоволення позову запе речував.

Крім того, в судовому засіда нні 27.05.2011 року представник відп овідача підтримав подане че рез канцелярію суду клопотан ня про зупинення провадження по даній справі, яке судом буд е розглянуто в наступному су довому засіданні.

Прокурор подав додаткові д окументи по справі та надав у сні пояснення по суті спору.

У зв'язку з неявкою в судов е засідання представника поз ивача, ухвалою від 27.05.2011 року ро згляд справи було відкладено на 20.06.2011 року.

Представник позивача в суд овому засіданні 20.06.2011 року пода в письмові пояснення по спра ві, згідно з якими позовні вим оги просив суд задовольнити повністю.

В судовому засіданні предс тавник відповідача надав усн і пояснення по справі.

Прокурор в судовому засіда нні 20.06.2011 року надав усні запере чення проти задоволення пода ного 26.05.2011 року клопотання про з упинення провадження по дані й справі.

Суд розглянув та відхилив в ищезазначене клопотання, так як відсутні підстави для йог о задоволення у відповідност і до статті 79 ГПК України.

Зважаючи на складність спо ру та керуючись статтею 4-6 Гос подарського процесуального кодексу України суддя Спича к О.М. звернувся до Голови Госп одарського суду м. Києва з зая вою про визначення складу су ду для колегіального розгляд у справи № 41/127.

Розпорядженням Голови Гос подарського суду м. Києва № б/н від 21.06.2011 року затверджено коле гію суддів в наступному скла ді суддів: Спичак О.М. (головую чий), Чебикіна С.О., Пригунова А .Б.

У зв'язку з вищевикладени м, ухвалою від 21.06.2011 року розгля д справи було призначено на 29. 07.2011 року.

Представник позивача та пр окурор в судовому засіданні 29.07.2011 року надали усні поясненн я по справі, відповідно до яки х позовні вимоги підтримали повністю.

В судовому засіданні 29.07.2011 ро ку представник відповідача п одав клопотання про долученн я додаткових документів до м атеріалів справи, яке судом р озглянуто та задоволено.

Крім того, в судовому засіда нні 29.07.2011 року учасники процесу подали клопотання про продо вження строку вирішення спор у по справі № 41/127, яке судом роз глянуто та задоволено.

В судовому засіданні 29.07.2011 ро ку у відповідності до статті 77 Господарського процесуаль ного кодексу України судом о голошено перерву до 05.09.2011 року.

У зв'язку з тим, що суддя Че бикіна С.О. перебуває у відпус тці, з метою уникнення затягу вання розгляду справи, розпо рядженням Голови Господарсь кого суду м. Києва № б/н від 05.09.2011 року справу № 41/127 було передано для подальшого розгляду у на ступному складі суду: Спичак у О.М. (головуючий суддя), Івчен ко А.М., Пригунова А.Б.

Представник позивача та пр окурор в судовому засіданні 05.09.2011 року позовні вимоги підтр имали повністю.

В судовому засіданні 05.09.2011 ро ку представники відповідача проти задоволення позовних вимог заперечували.

Відповідно до положень ста тті 75 ГПК України справа розгл ядається за наявними в ній ма теріалами.

В судовому засіданні 05.09.2011 ро ку на підставі ст. 85 ГПК Україн и оголошено вступну та резол ютивну частини рішення суду.

Розглянувши матеріали спр ави та заслухавши пояснення учасників процесу, Господар ський суд міста Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Статтею 13 Конституції України визначено, що земля, ї ї надра, атмосферне повітря, в одні та інші природні ресурс и, які знаходяться в межах тер иторії України, природні рес урси її континентального шел ьфу, виключної (морської) екон омічної зони є об'єктами пр ава власності українського н ароду. Від імені українськог о народу права власника здій снюють органи державної влад и та місцевого самоврядуванн я в межах, визначених цією Кон ституцією.

Відповідно до статті 187 Земе льного кодексу України контр оль за використанням та охор оною земель полягає в забезп еченні додержання органами д ержавної влади, органами міс цевого самоврядування, підпр иємствами, установами, орган ізаціями і громадянами земел ьного законодавства України .

Згідно з статтею 2 Закону Ук раїни «Про державний контрол ь за використанням та охорон ою земель», серед основних за вдань державного контролю за використанням та охороною з емель є забезпечення додержа ння органами державної влади , органами місцевого самовря дування, фізичними та юридич ними особами земельного зако нодавства України.

Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державний конт роль за використанням та охо роною земель»державний конт роль за використанням та охо роною земель здійснює спеціа льно уповноважений орган вик онавчої влади з питань земел ьних ресурсів.

Згідно з Положенням про Дер жавний комітет України із зе мельних ресурсів, затверджен ого постановою Кабінету Міні стрів України № 224 від 19.03.2008, Держ комзем є центральним органом виконавчої влади з питань зе мельних ресурсів, одним з осн овних завдань якого є здійсн ення державного контролю за використанням та охороною зе мель.

Відповідно п. 7 вказаного По ложення Держкомзем здійснює свої повноваження безпосере дньо і через утворені в устан овленому порядку територіал ьні органи в Автономній Респ убліці Крим, областях, мм. Києв і та Севастополі, районах, міс тах, а також через міськрайон ні, міжміські, міжрайонні тер иторіальні органи і затвердж ує положення про них.

Наказом Державного коміте ту України із земельних ресу рсів від 17.06.2008 № 123 затверджено По ложення про головні управлін ня Держкомзему в містах Києв і та Севастополі.

Одним з основних завдань го ловного управління є здійсне ння державного контролю за в икористанням та охороною зем ель (п. 3 Положення про головні управління Держкомзему в мі стах Києві та Севастополі).

Згідно з підпунктом 37 пункт у 4.3 Положення про головні упр авління Держкомзему в містах Києві та Севастополі Головн е управління відповідно до п окладених на нього завдань з дійснює державний контроль з а використанням та охороною земель відповідно до Закону України «Про державний контр оль за використанням та охор оною земель»та інших законів .

До повноважень державного інспектора у сфері державно го контролю за використанням та охороною земель Закон Укр аїни “Про державний контроль за використанням та охороно ю земель” (ст. 10) відносить, зокр ема, можливість безперешкодн о обстежувати в установленом у законодавством порядку зем ельні ділянки, що перебувают ь у власності та користуванн і юридичних і фізичних осіб, п еревіряти документи щодо вик ористання та охорони земель, складати акти перевірок.

Порядок проведення переві рок з питань використання зе мель та складання відповідни х актів перевірок встановлює ться Порядком планування та проведення перевірок з питан ь здійснення державного конт ролю за використанням та охо роною земель, затвердженим н аказом Державного комітету У країни по земельних ресурсах від 12.12.2003 р. № 312.

Відповідно до п. 4.2. зазначено го Порядку при проведенні пе ревірки державний інспектор : установлює особу, яка є власн иком земельної ділянки чи зе млекористувачем; при встанов ленні факту зміни власника ч и користувача об'єкта нерухо мості уживає заходів для з'яс ування особи фактичного влас ника чи користувача; установ лює правомірність використа ння земельних ділянок іншими землекористувачами, яким во ни не надані у власність чи ко ристування; перевіряє наявні сть документів, що посвідчую ть право власності чи право к ористування земельною ділян кою; перевіряє дотримання ре жиму використання земельної ділянки відповідно до цільо вого призначення; уточнює ві дповідність місця розташува ння та меж земельної ділянки , мір ліній, визначених у докум ентах, які посвідчують право користування земельною діля нкою, фактичним мірам ліній н а місцевості.

Згідно з п. 4.3. наведеного Пор ядку при виявленні порушення земельного законодавства де ржавний інспектор: з'ясовує о бставини та суть скоєного по рушення земельного законода вства; установлює особу, яка з дійснила порушення земельно го законодавства; установлює , чи є в діях чи бездіяльності особи, яка вчинила порушення земельного законодавства, о знаки адміністративного пра вопорушення або склад злочин у; обстежує земельну ділянку і встановлює, чи завдана юрид ичними чи фізичними особами шкода земельним ресурсам уна слідок їхньої господарської та іншої діяльності.

24 листопада 2010 року інспекто ром по використанню і охорон і земель м. Києва Головного у правління земельних ресурсі в складено акт № 1315/04 перевірки дотримання вимог земельного законодавства при використа нні КП «Дніпропаркервіс» зем ельної ділянки за адресою: м. К иїв, вул. Алма - Атинська, 41-Б у Дніпровському районі м. Києв а, з якого вбачається, що на зе мельній ділянці по вул. Алма - Атинська, 41-б облаштована відк рита автостоянка КП «Дніпроп арксервіс». Площа земельної ділянки під автостоянкою скл адає приблизно 0,12 га. Ділянка о городжена парканом та цілодо бово охороняється. На ділянц і на момент перевірки розміщ ено близько десятка автомобі лів. Документи, що посвідчуют ь право власності чи право ко ристування землею в тому чис лі і на умовах оренди згідно в имог ст. ст. 125, 126 ЗК України у КП « Дніпропарксервіс»в Головно му управлінні земельних ресу рсів не зареєстровані, що є по рушенням вимог земельного за конодавства.

25.11.2010 року державною екологіч ною інспекцією в м. Києві тако ж здійснено перевірку дотрим ання вимог природоохоронног о законодавства. В ході позап ланової перевірки вимог прир одоохоронного законодавств а при розміщенні автомобільн ої стоянки за адресою: м. Київ, вул. Алма - Атинська, 41-Б, було виявлено, що на території зем ельної ділянки за вищевказан ою адресою розміщується авто мобільна стоянка, планується здійснювати господарську ді яльність по паркуванню автом обілів громадян.

Як вбачається з матеріалів справи, після перевірки Голо вним управлінням земельних р есурсів земельної ділянки пл ощею 0,12 га, розташованої по вул . Алма - Атинська, 41-Б у Дніпров ському районі м. Києва та вста новлення факту відсутності б удь-яких правовстановлюючих документів на користування, оренду чи володіння вказано ю земельною ділянкою, відпов ідачем не було звільнено зем ельну ділянку, що і стало підс тавою для звернення з позово м до суду, вказана земельна ді лянка станом на момент виріш ення спору не звільнена та не повернута, доказів протилеж ного суду станом на момент ви рішення спору не надано, дока зи того, що орган, уповноважен ий на розпорядження землями територіальної громади міст а Києва - Київська міська ра да в порядку ст. ст. 9, 116, 125, 126 Земел ьного кодексу України прийма ла рішення про надання КП «Дн іпро-парксервіс»зазначеної вище земельної ділянки відс утні.

Стаття 9 Земельного кодексу України встановлює, що до пов новажень Київської міської р ад у галузі земельних віднос ин на її території належить, з окрема, розпорядження землям и територіальної громади міс та; передача земельних ділян ок комунальної власності у в ласність громадян та юридичн их осіб відповідно до цього К одексу; надання земельних ді лянок у користування із земе ль комунальної власності від повідно до цього Кодексу; орг анізація землеустрою.

Відповідно до пункту 7 части ни 2 статті 9 Земельного кодекс у України до повноважень Киї вської і Севастопольської мі ських рад у галузі земельних відносин на їх території нал ежить прийняття рішення щодо звільнення самовільно зайня тих земельних ділянок.

Згідно з п. 34 ч. 1 ст. 26 Закону Укр аїни «Про місцеве самоврядув ання в Україні»вирішення від повідно до закону питань рег улювання земельних відносин є виключною компетенцією пл енарних засідань сільських, селищних, міських рад.

Відповідно до положень ст. 5 9 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»Ки ївська міська рада в межах св оїх повноважень приймає норм ативні та інші акти у формі рі шень.

Статтею 12 Земельного кодекс у України визначені повноваж ення міських рад у галузі зем ельних відносин, до яких нале жить, зокрема розпорядження землями територіальної гром ади міста.

Відповідно до ст. 60 Закону Ук раїни «Про місцеве самовряду вання в Україні»територіаль ним громадам сіл, селищ, міст, районів у містах належить пр аво комунальної власності на рухоме та нерухоме майно, дох оди місцевих бюджетів, інші к ошти, землю, природні ресурси , підприємства, установи та ор ганізації, в тому числі банки , страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майн і підприємств, житловий фонд , нежитлові приміщення, закла ди культури, освіти, спорту, на уки, соціального обслуговува ння та інше майно і майнові пр ава, рухомі та нерухомі об'є кти, визначені відповідно до закону як об'єкти права ком унальної власності, а також к ошти, отримані від їх відчуже ння.

Відповідно до статті 116 Земе льного кодексу України підст авами для набуття права на зе млю є рішення органів місцев ого самоврядування в межах ї х повноважень.

Статтями 123 та 124 Земельного к одексу України визначено умо ви надання земельних ділянок комунальної власності у кор истування.

Відповідно до ч. 1 ст. 124 Земель ного кодексу України передач а земельних ділянок, що переб увають у державній або комун альній власності, здійснюєть ся на підставі рішення відпо відного органу виконавчої вл ади або органу місцевого сам оврядування шляхом укладенн я договору оренди земельної ділянки.

Відповідно до ст. 125 Земельно го кодексу України право вла сності на земельну ділянку, а також право постійного кори стування та право оренди зем ельної ділянки виникають з м оменту державної реєстрації цих прав.

Згідно зі ст. 126 Земельного ко дексу України документами, щ о посвідчують право на земел ьну ділянку є: державний акт н а право власності на земельн у ділянку; цивільно-правова у года щодо відчуження земельн ої ділянки, укладеною в поряд ку, встановленому законом, у р азі набуття права власності на земельну ділянку за такою угодою; свідоцтво про право н а спадщину (щодо земельної ді лянки, набутої у власність із земель приватної власності без зміни її меж, цільового пр изначення); державний акт на п раво постійного користуванн я земельною ділянкою; догові р оренди землі, зареєстрован ий відповідно до закону.

Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості) і одержання докумен та, що посвідчує право на неї, та державної реєстрації забо роняється.

Виходячи зі змісту вказани х норм, суд відзначає, що земле ю, яка перебуває у комунальні й власності міста Києва розп оряджається Київська міська рада шляхом прийняття відпо відних рішень про надання за цікавленій особі у користува ння земельної ділянки.

Відповідно до статті 1 Закон у України «Про державний кон троль за використанням та ох ороною земель»самовільне за йняття земельної ділянки - бу дь-які дії, які свідчать про фа ктичне використання земельн ої ділянки за відсутності ві дповідного рішення органу ви конавчої влади чи органу міс цевого самоврядування про її передачу у власність або над ання у користування (оренду) а бо за відсутності вчиненого правочину щодо такої земельн ої ділянки, за винятком дій, як і відповідно до закону є прав омірними.

Також, згідно з п. 3.1 постанов и Пленуму Вищого господарськ ого суду України № 6 від 17.05.2011 р. в ідповідно до вимог чинного з аконодавства обов'язковою ум овою фактичного використанн я земельної ділянки є наявні сть у особи, що її використову є, правовстановлюючих докуме нтів на цю земельну ділянку, а відсутність таких документі в може свідчити про самовіль не зайняття земельної ділянк и. Разом з тим, у вирішенні пит ання про застосування відпов ідальності за самовільне зай няття земельної ділянки госп одарським судам необхідно вр аховувати, що саме по собі вст ановлення судом наявності фа ктичного користування земел ьною ділянкою без документів , що посвідчують права на неї, не є достатньою підставою дл я кваліфікації такого викори стання земельної ділянки як самовільного ЇЇ зайняття. Го сподарським судам у вирішенн і таких спорів необхідно дос ліджувати, чи передбачено сп еціальним законом отримання правовстановлюючих докумен тів на земельну ділянку для р озміщення певних об'єктів, пр ичини відсутності таких доку ментів у особи, що використов ує земельну ділянку, наявніс ть у особи права на отримання земельної ділянки у власніс ть чи в користування, вжиття н ею заходів до оформлення пра ва на земельну ділянку тощо.

Пунктом 1 статті 212 Земельног о кодексу України передбачен о, що самовільно зайняті земе льні ділянки підлягають пове рненню власникам землі або з емлекористувачам без відшко дування затрат, понесених за час незаконного користуванн я ними.

Приведення земельних діля нок у придатний для використ ання стан, включаючи знесенн я будинків, будівель і споруд , здійснюється за рахунок гро мадян або юридичних осіб, які самовільно зайняли земельні ділянки.

Слід зазначити, що рішенням Київської міської ради від 26. 06.2007 р. № 930/1591 «Про вдосконалення п аркування автотранспорту в м . Києві»єдиним оператором з п аркування транспортних засо бів, стягнення паркувального збору та виготовлення єдини х абонементних талонів з пар кування автомобільного тран спорту у м. Києві визначено КП «Київтранспарксервіс».

Пунктом 17.3.2 Правил паркуванн я транспортних засобів у м. Ки єві, затверджених рішенням К иївської міської ради від 25.12.20 08 р. № 1051/1051 «Про Правила благоуст рою міста Києва»встановлені особливі умови користування земельними ділянками, на яки х розташовані спеціально обл аднані та відведені місця, як і полягають в розробці та пог одженні в установленому цими Правилами порядку схем орга нізації дорожнього руху, згі дно яких у оператора виникає право надання платних послу г паркування транспортних за собів та не потребує розробл ення проектів відведення цих земельних ділянок.

Пунктом 7.3.1 Правил паркуванн я транспортних засобів у м. Ки єві, затверджених рішенням К иївської міської ради від 25.12.20 08 р. №1051/1051 «Про Правила благоуст рою міста Києва»передбачено , що організація та експлуата ція місць платного паркуванн я транспортних засобів здійс нюється лише оператором або підприємствами, з якими опер атор уклав відповідний догов ір.

Рішенням Дніпровської рай онної ради від 29.09.2009 № 398 «Про зат вердження єдиного реєстру мі сць нічного тимчасового відс тою транспортних засобів на територіях адміністративно -територіально віднесених до Дніпровського району міста Києва»визначено території д ля обслуговування паркуваль них об'єктів, що функціоную ть в якості майданчиків для н ічного тимчасового відстою т ранспортних засобів у Дніпро вському районі м. Києва, в дода тку №1 до якого наведений пере лік, де, зокрема, включено об' єкт по вул. Алма - Атинська, 41-Б у Дніпровському районі м. Киє ва.

Рішенням Господарського с уду міста Києва від 05.11.2009 р. у спр аві № 6/385 за позовом Комунально го підприємства «Дніпро-парк сервіс»Дніпровської районн ої у м. Києві ради до Комунальн ого підприємства виконавчог о органу Київської міської д ержавної ради (Київської міс ької державної адміністраці ї) «Київтранспарксервіс», за участю третіх осіб: 1) Фізично ї особи-підприємця ОСОБА_4 , 2) Приватного підприємства « Дніпровський автотранспорт ник»про визнання права та ви знання відсутності права, за лишеним без змін постановою Вищого господарського суду м іста Києва від 14.04.2010 у вказаній справі, визнано наявність у К омунального підприємства «Д ніпро-парксервіс»Дніпровсь кої районної у м. Києві ради пр ава на виконання функцій єди ного оператора в Дніпровсько му районі міста Києва з надан ня платних послуг по відстою та зберіганню транспортних засобів в Дніпровському райо ні міста Києва згідно певног о переліку.

Посилання відповідача на т е, що право на використання зе мельної ділянки площею 0,12 га, р озташованої по вул. Алма - Ат инська, 41-Б у Дніпровському ра йоні м. Києва у нього наявне вн аслідок прийняття рішення Го сподарського суду міста Києв а від 05.11.2009 р. у справі № 6/385 згідно якого було визнано наявніст ь у нього права на виконання ф ункцій єдиного оператора в Д ніпровському районі міста Ки єва з надання платних послуг по відстою та зберіганню тра нспортних засобів в Дніпровс ькому районі міста Києва згі дно переліку - судом відхиля ється, адже зазначеним рішен ням встановлено лише право п озивача на надання послуг, а н адання їх на певній земельні й ділянці має бути оформлено у встановленому законом пор ядку, зокрема у відповідност і до ст. ст. 125, 126 Земельного коде ксу України.

Крім того, зазначена вище зе мельна ділянка не включена д о переліку вулиць, на яких за К омунальним підприємством «Д ніпро-парксервіс»Дніпровсь кої районної у м. Києві ради рі шенням Господарського суду м іста Києва від 05.11.2009 р. у справі № 6/385 визнано право на виконання функцій єдиного оператору у Дніпровському районі м. Києв а з надання платних послуг по відстою та зберіганню транс портних засобів у Дніпровськ ому районі м. Києва.

Також, слід зазначити, що Додатком № 13 до рішення Київсь кої міської ради від 30.12.2010 року № 573/5385 «Про бюджет міста Києва н а 2011 рік»(в редакції рішення Ки ївської міської ради № 55/5442 від 24 лютого 2011 року) визначений пе релік паркувальних майданчи ків, порядок їх експлуатації та використання, які закріпл ені за Комунальним підприємс твом «Київтранспарксервіс» .

Однак, спірна земельна діля нка в зазначеному переліку в ідсутня, тобто Київська місь ка рада як власник земельної ділянки, жодному Комунально му підприємству в тому числі і Комунальному підприємству «Дніпро - парксервіс»Дніпр овської районної у м. Києві ра ди право на використання заз наченої земельної ділянки не надавала.

Таким чином, враховуючи т е, що належних доказів на підт вердження права власності аб о права користування земельн ою ділянкою площею 0,12 га, розта шованої по вул. Алма - Атинсь ка, 41-Б у Дніпровському районі м. Києва відповідачем на нада но, а також зважаючи на те, що в ідповідач використовує згад ану вище земельну ділянку бе з наявності правовстановлюю чих документів, доказів того , що на спірній земельній діля нці розташоване правомірно н абуте позивачем майно також не надано, а тому господарськ ий суд приходить до висновку , що позовні вимоги є обґрунто ваними та підлягають задовол енню повністю.

Відповідно до ст. 49 ГПК Украї ни судові витрати покладають ся на сторін пропорційно до р озміру задоволених позовних вимог.

Керуючись, ст.ст. 32, 33, 49, 82-85 ГПК У країни, суд, -

В И Р І Ш И В:

1. Позовні вимоги задов ольнити повністю.

2. Зобов'язати Комунальне п ідприємство «Дніпро-парксер віс»Дніпровської районної у місті Києві ради (місцезн аходження: 02094, м. Київ, бульв . Праці, 1/1, код ЄДРПОУ 32959821) звільн ити земельну ділянку площею 0,12 га по вул. Алма - Атинська, 41-Б у Дніпровському районі м. Киє ва (грошова оцінка якої склад ає 1 691 762,28 грн.) та повернути її Ки ївській міській раді (місц езнаходження: 01001, м. Київ, ву л. Хрещатик, 36, код ЄДРПОУ 22883143), пр ивівши її у придатний для вик ористання стан.

3. Стягнути з Комунального п ідприємства «Дніпро-парксер віс»Дніпровської районної у місті Києві ради (місцезн аходження: 02094, м. Київ, бульв . Праці, 1/1, код ЄДРПОУ 32959821) на кори сть Державного бюджету Украї ни 85 (вісімдесят п'ять) грн. 00 коп . державного мита та 236 (двісті т ридцять шість) грн. 00 коп. витра т на інформаційно-технічне з абезпечення судового процес у.

Рішення господарського с уду набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я апеляційної скарги, якщо ап еляційну скаргу не було пода но. У разі подання апеляційно ї скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи а пеляційним господарським су дом

Головуючий суддя Спичак О.М.

Суддя Івченко А.М.

Суддя Пригунова А.Б.

Дата підписання рішен ня

12.09.2011 року

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення05.09.2011
Оприлюднено22.09.2011
Номер документу18197896
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —41/127

Постанова від 15.11.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Жук Г.А.

Рішення від 05.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 29.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 21.06.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 27.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Ухвала від 16.05.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Постанова від 11.06.2009

Господарське

Вищий господарський суд України

Владимиренко C.B.

Рішення від 24.04.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Спичак О.М.

Судовий наказ від 22.06.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Орешкіна Е.В.

Рішення від 11.06.2009

Господарське

Господарський суд Дніпропетровської області

Орешкіна Е.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні