Рішення
від 08.09.2011 по справі 47/269
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел. 284-18-98

РІШЕННЯ

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

Справа № 47/269 08.09.11

За позовом Заступник а прокурора Голосіївського р айону міста Києва в інтереса х держави в особі

Головного упр авління Держкомзему у м. Києв і

до Фізичної особи - підприємця ОСОБА_1

про стягнення шкоди за самовільне зайнятт я земельної ділянки в сумі 25 444 ,96 грн. та

шкоди, заподі яної зняттям ґрунтового покр иву (родючого шару ґрунту) в су мі

3887,80грн.

Суддя Станік С.Р.

Представники сторін:

від позивача ОС ОБА_2 - представник за дові реністю

від відповідача не з' явився

від прокуратури Ше вченко О.В. - (посвідчення).

У судовому засіданні 08.0 9.2011р. на підставі статті 85 Госпо дарського процесуального ко дексу України було оголошено вступну та резолютивну част ини рішення.

ОБСТАВИНИ СПР АВИ:

Заступник прокурора Голосіївського району міста Києва звернувся до Господар ського суду міста Києва в інт ересах держави в особі Голов ного управління Держкомзему у м. Києві з позовом до відпов ідача про стягнення шкоди за самовільне зайняття земельн ої ділянки в сумі 25 444,96грн. та шк оди, заподіяної зняттям ґрун тового покриву (родючого шар у ґрунту) в сумі 3887,80грн.

Ухвалою Господарського су ду міста Києва від 21.07.2011р. було п орушено провадження у справі №47/269, розгляд справи було приз начено на 03.08.2011р.

В судовому засіданні 03.08.2011 пр окурор та представник позива ча заявлені у позові вимоги п ідтримав у повному обсязі. Пр осив суд позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні 03.08.2011р. нада в суду відзив на позовну заяв у, в якому проти заявлених вим ог заперечував, просив суд у п озові відмовити, обґрунтовую чи тим, що відповідач займав з емельну ділянку за адресою АДРЕСА_2 на підставі Дозв олів Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середов ища №01-0588, №01-0588/1, №01-0588/2, №01-588/3, терміном дії з 18.03.2010р. по 17.06.2015р. Відтак, відп овідач зазначає, що займає вк азану земельну ділянку на за конних підставах.

Ухвалою Господарського с уду міста Києва від 03.08.2011р. розг ляд справи відкладено до 08.09.2011р .

В судовому засіданні 08.09.2011р. п озивач викладені у позові ви моги, підтримав у повному обс язі, просив суд позов задовол ьнити. В обґрунтування подан ого позову позивач наголошує на тому, що відповідачем само вільно здійснюється викорис тання земельної ділянки площ ею 0,12га. без правовстановлююч их документів, передбачених ст. 126 Земельного кодексу Укра їни, яка використовується ни м для розміщення торгівельни х павільйонів, що знаходитьс я за адресою: АДРЕСА_2, внас лідок чого державі завдано ш коду в розмірі 25 444,96грн., внаслі док зайняття відповідачем зе мельної ділянки без правовст ановлюючих документів, яку п озивач просив суд стягнути з відповідача.

Також відповідачем на вище вказаній земельній ділянці б уло проведено зняття ґрунтов ого покриву (родючого шару ґр унту) без спеціального дозво лу, що є порушенням ст. 168 Земель ного кодексу України, що на ду мку прокурора є підставами д ля стягнення шкоди в розмірі 3887,80грн., завданої державі внас лідок порушення вимог земель ного законодавства.

Відповідач своїх представ ників у судове засідання 08.09.2011р . не направив, про проведення с удового засідання був повідо млений належним чином за адр есою свого місцезнаходження , зазначеній позивачем у позо вній заяві.

Розглянувши надані матері али справи, заслухавши позив ача, всебічно і повно з' ясув авши всі фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об ' єктивно оцінивши докази, я кі мають юридичне значення д ля розгляду справи і вирішен ня спору по суті, Господарськ ий суд м. Києва, -

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до ст.1 Положе ння про головні управління Д ержкомзему в містах Києві та Севастополі, затвердженого наказом Державного комітету України із земельних ресурс ів від 17 червня 2008 р. N 123 (далі - По ложення), вбачається, що Голов ні управління Держкомзему у містах Києві та Севастополі (далі - головні управління) є т ериторіальними органами Дер жкомзему, йому підзвітні і пі дконтрольні.

Згідно статті 3 Положення ос новними завданнями головног о управління є: підготовка та внесення Держкомзему пропоз ицій щодо формування державн ої політики у сфері регулюва ння земельних відносин, вико ристання, відтворення, охоро ни та проведення моніторингу земель, ведення державного з емельного кадастру, здійснен ня землеустрою, установлення меж міста, району в місті, заб езпечення її реалізації та п роведення земельної реформи ; координація роботи з провед ення земельної реформи; орга нізація і ведення державного земельного кадастру та коор динація робіт з підготовки з емельно-кадастрової докумен тації; здійснення землеустро ю і проведення моніторингу з емель; участь у виконанні дер жавних, галузевих і регіонал ьних програм з питань регулю вання земельних відносин, ус тановлення меж адміністрати вно-територіальних утворень , раціонального використання земель, їх відтворення та охо рони, проведення моніторингу земель, відтворення родючос ті ґрунтів, ведення державно го земельного кадастру і тер иторіального планування; про ведення у межах компетенції, визначеної Держкомземом. де ржавної експертизи програм і проектів з питань землеустр ою, реформування земельних в ідносин, а також техніко-екон омічних обґрунтувань таких п рограм і проектів; здійсненн я державного контролю за вик ористанням та охороною земел ь.

Відповідно до п.п. 5, 37, 38 статті 4 Положення головне управлін ня відповідно до покладених на нього завдань готує і здій снює організаційні, економіч ні, екологічні та інші заходи , спрямовані на раціональне в икористання земель, їх захис т від шкідливого антропогенн ого впливу, а також на відтвор ення і підвищення родючості, продуктивності та корисних властивостей ґрунтів, дотрим ання режиму використання зем ель природоохоронного, оздор овчого, рекреаційного та іст орико-культурного призначен ня інших територій і об'єктів екомережі, організовує здій снення заходів щодо відтворе ння корисних властивостей зе мельних ділянок; здійснює де ржавний контроль за використ анням та охороною земель від повідно до Закону України "Про державний контроль за ви користанням та охороною земе ль" та інших законів; обсте жує земельні ділянки та вида є спеціальні дозволи на знят тя та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок в ідповідно до проектів, затве рджених в установленому поря дку, а також обстежує земельн і ділянки, яким заподіяно шко ду внаслідок їх самовільного зайняття, використання не за цільовим призначенням, знят тя ґрунтового покриву (родюч ого шару ґрунту) без спеціаль ного дозволу.

Згідно з ст. 18 Конституції Ук раїни, органи державної влад и та органи місцевого самовр ядування, їх посадові особи з обов'язані діяти лише на підс таві, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конст итуцією та законами України.

Відповідно до статті 2 Закон у України "Про державний контроль за використанням т а охороною земель" (далі - Зак он) основними завданнями дер жавного контролю за використ анням та охороною земель є: за безпечення додержання орган ами державної влади, органам и місцевого самоврядування, фізичними та юридичними особ ами земельного законодавств а України; забезпечення реал ізації державної політики у сфері охорони та раціонально го використання земель; запо бігання порушенням законода вства України у сфері викори стання та охорони земель, сво єчасне виявлення таких поруш ень і вжиття відповідних зах одів щодо їх усунення; забезп ечення додержання власникам и землі та землекористувачам и стандартів і нормативів у с фері охорони та використання земель, запобігання забрудн енню земель та зниженню родю чості ґрунтів, погіршенню ст ану рослинного і тваринного світу, водних та інших природ них ресурсів.

Державний контроль за доде ржанням законодавства про ох орону земель здійснює спеціа льно уповноважений орган вик онавчої влади з питань еколо гії та природних ресурсів (ст аття 5 Закону).

Згідно статті 6 Закону до по вноважень спеціально уповно важеного органу виконавчої в лади з питань земельних ресу рсів у сфері державного конт ролю за використанням та охо роною земель належать, зокре ма, здійснення державного ко нтролю за використанням та о хороною земель у частині: дод ержання органами державної в лади, органами місцевого сам оврядування, юридичними та ф ізичними особами вимог земел ьного законодавства України та встановленого порядку на буття і реалізації права на з емлю; виконання вимог щодо ви користання земельних діляно к за цільовим призначенням; д одержання вимог земельного з аконодавства в процесі уклад ання цивільно-правових угод, передачі у власність, наданн я у користування, в тому числі в оренду, вилучення (викупу) з емельних ділянок; виконання умов зняття, збереження і вик ористання родючого шару ґрун ту під час проведення гірнич одобувних, геологорозвідува льних, будівельних та інших р обіт, пов'язаних з порушенням ґрунтового покриву, своєчас ного проведення рекультивац ії порушених земель в обсяга х, передбачених проектом рек ультивації земель; одержання в установленому законодавст вом порядку від органів держ авної влади, органів місцево го самоврядування, власників і користувачів, у тому числі о рендарів, земельних ділянок документів, матеріалів та ін шої інформації, необхідної д ля виконання покладених на н ього завдань; видачі спеціал ьних дозволів на зняття та пе ренесення ґрунтового покрив у земельних ділянок відповід но до затверджених в установ леному законом порядку проек тів; вирішення інших питань в ідповідно до закону.

У відповідності до приписі в статті 9 Закону державний ко нтроль за використанням та о хороною земель у системі цен трального органу виконавчої влади з питань земельних рес урсів здійснює Державна інсп екція з контролю за використ анням та охороною земель і її територіальні органи.

Державний контроль за вико ристанням та охороною земель , дотриманням вимог законода вства України про охорону зе мель і моніторинг ґрунтів зд ійснюються шляхом проведенн я перевірок тощо.

Як зазначив позивач у позов і, державними інспекторами з контролю за використанням т а охороною земель у м. Києві ві дповідно до вимог статей 6 і 9 З акону України «Про державний контроль за використанням т а охороною земель», проведен о перевірку дотримання вимог чинного земельного законода вства при використанні земел ьної ділянки, що розташована на Одеській площі у Голосіїв ському районі міста Києва, за результатами якої складено Акт №А95/6 перевірки дотрим ання вимог земельного законо давства від 28.02.2011р. (далі - акт № А95/6) та Акт обстеження земе льної ділянки №18/6 від 28.02.2011р. (дал і - акт №18/6).

Відповідно до Ату №А95/6, встан овлено, що відповідачем само вільно здійснюється викорис тання земельної ділянки площ ею 0,12га для розміщення торгов ельних павільйонів без докум ентів, що посвідчують право в ласності або користування зе мельною ділянкою, яка викори стовується ним для розміщенн я торговельних павільйонів з а адресою: АДРЕСА_2, передб ачених статтею 126 Земельного к одексу України.

Відповідно до Акту №18/6, в ході перевірки державними і нспекторами було встановлен о, що відповідачем самовільн о здійснюється використання земельної ділянки площею 0,12г а для розміщення торговельни х павільйонів (МАФ) за адресою : АДРЕСА_2, у результаті чог о було здійснено зняття ґрун тового покриву (родючого шар у ґрунту) без спеціального на те дозволу, порядок видачі як их врегульовано наказом Держ авного комітету України по з емельних ресурсах від 04.01.2005 № 1 « Про затвердження порядку вид ачі та анулювання спеціальни х дозволів на зняття та перен есення грунтового покриву (р одючого шару грунту) земельн их ділянок».

Як зазначає прокурор у позо ві, розмір шкоди, заподіяної д ержаві внаслідок зайняття ві дповідачем земельної ділянк и без документів, що посвідчу ють право власності або кори стування земельною ділянкою за адресою Одеська площа, Гол осіївський район міста Києва (навпроти ТЦ «Магелан»), стано вить 25 444,96грн., а також, розмір шк оди, заподіяний державі внас лідок зняття ґрунтового покр иву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу на зем ельній ділянці за адресою: АДРЕСА_2, складає 3887,80грн., на пі дтвердження чого надано відп овідний розрахунок, здійснен ий державним інспектором з к онтролю за використанням і о хороною земель у м. Києві згід но Методики, затвердженої по становою Кабінету Міністрів України № 963 від 25.07.2007р.

У відзиві на позов відпові дач проти заявлених позовних вимог заперечив, обґрунтову ючи тим, що відповідач займав земельну ділянку за адресою АДРЕСА_2 на підставі Доз волів Головного управлінн я містобудування, архітектур и та дизайну міського середо вища №01-0588, №01-0588/1, №01-0588/2, №01-588/3, терміно м дії з 18.03.2010р. по 17.06.2015р. Відтак, від повідач зазначає, що займає в казану земельну ділянку на з аконних підставах.

Постановою Кабінету Міні стрів України № 963 від 25.07.2007 було затверджено Методику визна чення розмірів шкоди, заподі яної внаслідок самовільного зайняття земельних ділянок, використання земельних діля нок не за цільовим призначен нями, зняття ґрунтового покр иву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу (далі - Методика № 963), яка застосовуєт ься державними інспекторами України з охорони навколишн ього природного середовища т а державними інспекторами з охорони навколишнього приро дного середовища відповідни х територій при розрахунку р озмірів збитків, заподіяних державі внаслідок порушення законодавства природоохоро нного законодавства, які вия влені за результатами держав ного контролю за додержанням вимог суб'єктами господарюв ання природоохоронного зако нодавства.

Пунктом 5 статті 121 Конституц ії України на прокуратуру Ук раїни покладається представ ництво інтересів громадян аб о держави в суді у випадках, вс тановлених законом.

Частиною 1 ст. 15 Цивільного ко дексу України передбачено, щ о кожна особа має право на зах ист свого цивільного права у разі його порушення, невизна ння або оспорювання.

Відповідно до ч. 1 ст. 16 Цивіль ного кодексу України кожна о соба має право звернутися до суду за захистом свого особи стого немайнового або майнов ого права та інтересу. Частин ою другою цієї статті визнач ено способи захисту цивільни х прав та інтересів. Суд може з ахистити цивільне право або інтерес іншим способом, що вс тановлений договором або зак оном.

Відповідно до ст. 20 Цивільно го кодексу України, право на з ахист особа здійснює на свій розсуд.

З огляду на положення зазна ченої норми та принцип диспо зитивності у господарському судочинстві, позивач має пра во вільно обирати способи за хисту порушеного права чи ін тересу.

Відповідно до ст. 2 ГПК Укра їни, господарський суд поруш ує справи, зокрема, за позовн ими заявами прокурорів та їх заступників, які звертаютьс я до господарського суду в ін тересах держави. Прокурор, як ий звертається до господарсь кого суду в інтересах держав и, в позовній заяві самостійн о визначає, в чому полягає пор ушення інтересів держави, та обгрунтовує необхідність їх захисту, а також вказує орган , уповноважений державою зді йснювати відповідні функції у спірних відносинах.

Статтею 36-1 Закону України "Пр о прокуратуру" визначено, що п ідставою представництва у су ді інтересів держави є наявн ість порушень або загрози по рушень економічних, політичн их та інших державних інтере сів, внаслідок протиправних дій (бездіяльності) фізичних або юридичних осіб, що вчинюю ться у відносинах між ними аб о державою.

Конституційний суд у рішен ні від 08.04.1999 у справі №3-рн/99 (далі р ішення Конституційного суду ) вказав, що прокурор або його заступник самостійно визнач ає і обґрунтовує в позовній з аяві, в чому полягає порушенн я інтересів держави чи в чому існує загроза інтересам дер жави, і ця заява, за статтею 2 Ар бітражного процесуального к одексу України (зараз ГПК), є п ідставою для порушення справ и в арбітражному суді.

Із врахуванням того, що "інт ереси держави" є оціночним по няттям, прокурор чи його заст упник у кожному конкретному випадку самостійно визначає з посиланням на законодавст во, на підставі якого подаєть ся позов, в чому саме відбулос я чи може відбутися порушенн я матеріальних або інших інт ересів держави, обґрунтовує у позовній заяві необхідніст ь їх захисту та зазначає орга н, уповноважений державою зд ійснювати відповідні функці ї у спірних правовідносинах.

Закон України "Про дер жавний контроль за використа нням та охороною земель" дає в изначення поняття «самовіль не зайняття земельної ділянк и»- це будь-які дії, які свідча ть про фактичне використання земельної ділянки за відсут ності відповідного рішення о ргану виконавчої влади чи ор гану місцевого самоврядуван ня про її передачу у власніст ь або надання у користування (оренду) або за відсутності вч иненого правочину щодо такої земельної ділянки, за винятк ом дій, які відповідно до зако ну є правомірними.

Відповідно до статті 10 Зако ну встановлено, що державні і нспектори у сфері державного контролю за використанням т а охороною земель і дотриман ням вимог законодавства Укра їни про охорону земель мають право: безперешкодно обстеж увати в установленому законо давством порядку земельні ді лянки, що перебувають у власн ості та користуванні юридичн их і фізичних осіб, перевірят и документи щодо використанн я та охорони земель; складати акти перевірок чи протоколи про адміністративні правопо рушення у сфері використання та охорони земель і дотриман ня вимог законодавства про о хорону земель та розглядати відповідно до законодавства справи про адміністративні правопорушення, а також пода вати в установленому законод авством України порядку до в ідповідних органів матеріал и перевірок щодо притягнення винних осіб до відповідальн ості; передавати до органів п рокуратури, органів дізнання та досудового слідства акти перевірок та інші матеріали про діяння, в яких вбачаються ознаки злочину.

Згідно із статтею 125 Земельн ого кодексу України право вл асності на земельну ділянку, а також право постійного кор истування та право оренди зе мельної ділянки виникають з моменту державної реєстраці ї цих прав.

Документи, що посвідчують п раво на земельну ділянку, вка зані в статті 126 ЗК України, зок рема, право власності на земе льну ділянку посвідчується д ержавним актом, право постій ного користування земельною ділянкою - державним актом на право постійного користуван ня, а право оренди земельної д ілянки - договором оренди зем лі, зареєстрованим відповідн о до закону.

Таким чином, відповідно до н аведених вимог закону обов'я зковою умовою фактичного вик ористання земельної ділянки є наявність у особи, що її вик ористовує, правовстановлююч их документів на цю земельну ділянку, а відсутність у цієї особи на час прийняття судом рішення таких документів є с амовільним зайняттям вказан ої земельної ділянки.

Приступати до використанн я земельної ділянки до встан овлення її меж у натурі (на міс цевості), одержання документ а, що посвідчує право на неї, т а державної реєстрації забор оняється.

Згідно зі статтею 126 Земельн ого кодексу України, вказане право посвідчується державн им актом встановленої форми або договором, який реєструє ться відповідно до закону.

Частиною першою статті 116 ЗК України (в редакції, чинній на час виникнення спірних прав овідносин) було передбачено, що громадяни та юридичні осо би набувають права власності та права користування земел ьними ділянками із земель де ржавної або комунальної влас ності за рішенням органів ви конавчої влади або органів м ісцевого самоврядування, або державних органів приватиза ції, або державного органу ви конавчої влади з питань земе льних ресурсів, в межах їх пов новажень, визначених цим Код ексом.

Згідно із частиною першою с татті 124 ЗК України передача в оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, здій снюється на підставі відпові дного рішення органу виконав чої влади або органу місцево го самоврядування шляхом укл адення договору оренди земел ьних ділянок.

Відповідно до пункту 34 стат ті 26 Закону України "Про місце ве самоврядування" до виключ ної компетенції відповідної ради належить вирішення від повідно до закону питань рег улювання земельних відносин , які розглядаються виключно на пленарному засіданні рад и - сесії.

Таким чином, обов'язковою ум овою передачі в оренду земел ьних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності, є наявність позит ивного рішення сесії відпові дної ради про надання земель ної ділянки в оренду. (зазна чене узгоджується з позицією , викладеною у постанові Верх овного Суду України №11/155/08 від 22 .11.2010р.).

Крім того, відповідно до п. 3 Порядку розміщення малих ар хітектурних форм для провадж ення підприємницької діяльн ості, затвердженого постанов ою Кабінету Міністрів Україн и від 26.08.2009р. №982 (чинного на момен т проведення перевірки), вста новлено, що розміщення малої архітектурної форми здійсню ється на підставі рішення ві дповідної сільської, селищно ї, міської ради, а для власникі в земельних ділянок на підст аві рішення виконавчого комі тету відповідної місцевої ра ди. Самовільне розміщення ма лих архітектурних форм забор оняється.

Відповідно до ст. 1166 Цивільно го кодексу України майнова ш кода, завдана неправомірними рішеннями, діями чи бездіяль ністю особистим немайновим п равам фізичної або юридичної особи, а також шкода, завдана майну фізичної або юридичної особи, відшкодовується в пов ному обсязі особою, яка її зав дала.

Відповідно до статті 43 Госп одарського процесуального к одексу України господарськи й суд оцінює докази за своїм в нутрішнім переконанням, що ґ рунтується на всебічному, по вному і об' єктивному розгля ді в судовому процесі всіх об ставин в їх сукупності.

Згідно статті 33 Господарськ ого процесуального кодексу У країни кожна сторона повинна довести ті обставини, на які в она посилається як на підста ву своїх вимог і заперечень.

Приписами статті 34 Господар ського процесуального кодек су України передбачено, що го сподарський суд приймає тіль ки ті докази, які мають значен ня для справи, обставини спра ви, які відповідно до законод авства повинні бути підтверд жені певними засобами доказу вання, не можуть підтверджув атись іншими засобами доказу вання.

Судом встановлено, що Голов ним управлінням містобудува ння, архітектури та дизайну м іського середовища було вида но відповідачу Дозволи н а розміщення тимчасової спор уди за адресою: АДРЕСА_2 (як і були подані відповідачем у судовому засіданні), а саме: № 01-0588, №01-0588/1, №01-0588/2, №01-0588/3 з терміном дії з 18.03.2010р. по 17.06.2015р.

Проте, матеріали справи не м істять доказів прийняття від повідною місцевою радою ріше ння про передачу відповідачу для провадження підприємниц ької (розміщення тимчасової споруди) діяльності земельно ї ділянки за адресою: АДРЕС А_2.

Таким чином, суд дійшов висн овку, що відповідач фактично використовує земельну ділян ку площею 0,12га за адресою: АД РЕСА_2 за відсутності докум ентів, що посвідчують право в ласності або користування зе мельною ділянкою, яка викори стовується ним для розміщенн я тимчасової споруди (торгов ельного павільйону), отже від повідач всупереч вимог ст. ст . 125, 126 Земельного кодексу Украї ни самовільно займає вказану земельну ділянку, чим порушу є вимоги природоохоронного з аконодавства, внаслідок чого державі завдано шкоду в розм ірі 25 444,96грн., яка підлягає стяг ненню з відповідача.

Суд погоджується з розраху нком розміру шкоди, заподіян ої внаслідок самовільного за йняття земельної ділянки від повідачем, здійсненого у від повідності до Методики № 963 ві д 25.07.2007р.

Також, судом встановлено, що відповідачем було проведено зняття ґрунтового покриву (р одючого шару ґрунту) без спец іального на те дозволу, про що зокрема зазначено і у акті пе ревірки №18/6 від 28.02.2011р., внаслідо к чого відповідачем завдано державі шкоди в розмірі 3887,80грн ., на підтвердження чого надан о відповідний розрахунок, зд ійснений згідно Методики № 963, з яким суд погоджується.

З огляду на викладене, вимог а позивача про стягнення з ві дповідача загалом 29 332,76грн. шко ди завданої ним внаслідок по рушення вимог земельного зак онодавства - є законною, обґ рунтовано, доведеною належни ми та допустимими доказами, а тому підлягає задоволенню.

З огляду на викладене, суд з адовольняє вимоги прокурора та позивача про стягнення з в ідповідача шкоди загалом в р озмірі 293,33грн., завданої держав і внаслідок порушення останн ім вимог природоохоронного з аконодавства.

Відповідно до ч. 3 ст. 49 Господ арського процесуального код ексу України, з відповідача п ідлягає стягненню в доход Де ржавного бюджету України 293,33г рн. - державного мита та 236,00грн . - витрат на інформаційно-те хнічне забезпечення судовог о процесу. .

Враховуючи викладене, керу ючись ст.ст. 33, 34, 49, 82, 83, 84, 85 Господарс ького процесуального кодекс у України, Господарський суд міста Києва, -

В И Р І Ш И В:

1. Позов задовольни ти.

2. Стягнути з Фізичної особи -підприємця ОСОБА_1 (місце знаходження: АДРЕСА_1, іде нтифікаційний номер НОМЕР _1) з будь-якого рахунку, вияв леного державним виконавцем під час виконання рішення су ду) на користь держави в особі Головного управління Держк омзему у м. Києві (03062, м. Київ, вул . Народного ополчення, 3, код ЄД РПОУ 21571014, р/р 33115331700002, код одержувач а 820019, банк одержувача - ГУДК у м. Києві, класифікація бюджет у 24062100) 29 332 (двадцять дев' ять т исяч триста тридцять дві) грн . 76 коп. шкоди.

3. Стягнути з Фізичної особи -підприємця ОСОБА_1 (місце знаходження: АДРЕСА_1, іде нтифікаційний номер НОМЕР _1) в доход Державного бюджет у України (код бюджетної клас ифікації 22090200; символом звітно сті 095; № рахунку: 31110095700011; банк: ГУ УДК у м. Києві; отримувач: УДК у Шевченківському районі м. Ки єва; МФО: 820019; код ЄДРПОУ 26077968) 293 (д вісті дев' яносто три) грн. 33 к оп. державного мита та 23 6 (двісті тридцять шість) грн. 00 коп. витрат на інформаційн о-технічне забезпечення судо вого процесу.

4. Видати накази.

5. Рішення господарського с уду набирає законної сили пі сля закінчення строку поданн я апеляційної скарги, якщо ап еляційну скаргу не було пода но. У разі подання апеляційно ї скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи а пеляційним господарським с удом.

Суддя С.Р. Станік

Дата складання повного тексту рішення - 13.09.2011р.

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.09.2011
Оприлюднено23.09.2011
Номер документу18212929
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —47/269

Ухвала від 22.11.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 29.10.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Ухвала від 27.03.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Ухвала від 13.01.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Прокопанич Г.K.

Постанова від 25.11.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Чорногуз М.Г

Рішення від 08.09.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

Ухвала від 03.08.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

Ухвала від 21.07.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

Рішення від 23.12.2010

Господарське

Господарський суд Харківської області

Светлічний Ю.В.

Рішення від 25.06.2009

Господарське

Господарський суд міста Києва

Станік С.Р.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні