Постанова
від 13.12.2011 по справі 11/412
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА



  

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД  міста КИЄВА

01601, м.Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М   У К Р А Ї Н И

м. Київ

 13 грудня 2011 року           16:49           № 11/412

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі: головуючого судді    Винокурова К.С. при секретарі судового засідання Білецькій О.В., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

За позовом     Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м.Києва

до                     Комунального підприємства «Київський іподром»

про                  стягнення заборгованості

Представники сторін:

від позивача:         ОСОБА_1 за дов. № 22/9/10-011 від 04.01.2011 р.

від відповідача:     не з'явився

13.12.2011р. у судовому засіданні відповідно до п. 3 ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України оголошено вступну та резолютивну частину постанови.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Позивач звернувся до суду з позовом про стягнення з відповідача заборгованості в розмірі 117 559,10 грн. за порушення законодавства про патентування, норм обігу готівки та застосування реєстраторів розрахункових операцій на підставі рішення про застосування фінансових санкцій форми «С»№ 00101/2309 від 29.10.2007 р.

Ухвалою суду від 21.01.2008 р. відкрито провадження у справі та призначено попереднє судове засідання на 19.03.2008 р. в якому закінчене підготовче провадження та призначено справу до судового розгляду.

Ухвалою суду від 24.06.2011 р. було зупинено провадження у справі на підставі п. 3 ч. 1 ст. 156 КАС України, а саме до набрання законної сили судовим рішенням у адміністративній справі № 10/352 за позовом Комунального підприємства «Київським іподром»до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м.Києва про визнання недійсним рішення про застосування фінансових санкцій форми «С»від 29.10.2007 р. № 00101/2309.

У зв'язку з тим, що рішення у справі № 10/352 за позовом Комунального підприємства «Київським іподром»до Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м.Києва про визнання недійсним рішення про застосування фінансових санкцій форми «С»від 29.10.2007 р. № 00101/2309 було скасовано, а Постанова КААС від 13.01.2010 р. про відмову у задоволенні позову набрала законної сили 13.01.2010 р., суд ухвалою від 09.09.2011 р. поновив провадження у справі.

Представник позивача під час судового розгляду підтримав позовні вимоги в повному обсязі.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, письмових пояснень суду  не надав.

Розглянувши подані документи і матеріали, заслухавши пояснення представника Позивача, всебічно і повно з'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтується позов, об'єктивно оцінивши докази, які мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд, -

ВСТАНОВИВ:

Комунальне підприємство «Київський іподром»зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності Голосіївською (Московською) районною у м. Києві державною адміністрацією, свідоцтво № 07733 від 20.04.2001 р. Згідно з вказаним свідоцтвом ідентифікаційний код відповідача як суб'єкта підприємницької діяльності в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців 26088788. Відповідача взято на облік платника податків у ДПІ в Голосіївському районі м. Києва 28.07.1992 р. за № 03-101/93, за адресою: 03022,  м. Київ, вул. Ак. Глушкова, буд.10.

Позивачем –ДПІ в Голосіївському районі м. Києва було проведено перевірку щодо контролю за здійсненням розрахункових операцій у сфері готівкового та безготівкового обігу відповідача за адресою: м. Київ, вул. Ак. Глушкова, буд.10.

Актом перевірки № 26501077/2305 від 10.10.2007 р. встановлено порушення відповідачем  п. 2.6 розділу 2, п.3.1 і п.3.3, п.311 п.4.2 п.4.3 Положення «Про ведення касових операцій у національній валюті України»затвердженого постановою правління Національного банку від 15.12.2004 р.

Відповідно до п. 1 ст. 17 Закону України «"Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»застосовуються фінансові санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих товарів (наданих послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів (наданих - послуг), у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документу, що підтверджує виконання розрахункової операції або проведення її без використання розрахункової книжки.     

На підставі акта перевірки було прийнято рішення про застосування фінансових санкцій за формою “С” від 29.10.2007 р. № 00101/2309 на суму 117 559,10 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення було вручене відповідачу особисто про що свідчить підпис на корінцях рішення від 12.11.2007 р.

Рішення про застосування штрафних санкцій від 29.10.2007 р. № 00101/2309 на суму 117 559,10 грн. було оскаржене відповідачем у судовому порядку.

Відповідно до статті 72 КАС України обставини, встановлені судовим рішенням в адміністративній справі, що набрало законної сили, не доказуються при розгляді інших справ, у яких беруть участь ті самі особи або особа, щодо якої встановлено ці обставини.

В матеріалах справи знаходиться копія постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 12.11.2008 р. у справі № 10/352 та копія Постанови Київського апеляційного адміністративного суду від 13.01.2010 р., які набрали законної сили. Згідно з постановою КААС від 13.01.2010 р. Постанова ОАС м. Києва від 12.11.2008 р. була скасована повністю та постановлена нова, якою у визнанні недійсним рішення про застосування штрафних санкцій форми «С»від 29.10.2007 року № 00101/2305 відмовлено повністю.

Відповідно до п. 1.2 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податкове зобов'язання - це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.

Пунктом 1.3 ст. 1 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" податковий борг (недоїмка) визначається як податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Відповідно до пп. 10.1.1 п. 10.1 ст. 10 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" у разі коли інші, передбачені цим Законом, заходи з погашення податкового боргу не дали позитивного результату, податковий орган здійснює за платника податків та на користь держави заходи щодо залучення додаткових джерел погашення суми податкового боргу шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а за їх недостатності - шляхом продажу інших активів такого платника податків.

Відповідно до пп. 7.2.1 п. 7.2 ст. 7 цього Закону джерелами погашення податкового боргу платника податків за рішенням органу стягнення, які є виконавчими документами, є будь-які активи платника податків (його філій, відділень, інших відокремлених підрозділів) з урахуванням обмежень, визначених цим Законом, а також іншими законами.

Підпунктом 3.1.1 пункту 3.1 статті 3 Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що підставою для примусового стягнення активів платників податків в рахунок погашення його податкового боргу є виключно рішення суду.

Відповідно до ст. 2 Закону України “Про державну податкову службу в Україні”, завданням органів державної податкової служби є здійснення контролю за додержанням податкового законодавства, правильністю обчислення, повнотою і своєчасністю сплати до бюджетів, державних цільових фондів податків і зборів (обов'язкових платежів), а також неподаткових доходів, установлених законодавством (далі - податки, інші платежі).

Згідно зі ст. 3 зазначеного Закону органи державної податкової служби України у своїй діяльності керуються Конституцією України, законами України, іншими нормативно-правовими актами органів державної влади, а також рішеннями Верховної Ради Автономної Республіки Крим і Ради міністрів Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування з питань оподаткування, виданими у межах їх повноважень.

Статтею 10 Закону України “Про державну податкову службу в Україні” Державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об`єднані державні податкові інспекції виконують, зокрема, такі функції:

- здійснюють у межах своїх повноважень контроль за законністю валютних операцій, додержанням порядку проведення готівкових розрахунків за товари (послуги) у встановленому законом порядку, за наявністю свідоцтв про державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, ліцензій на провадження видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відповідно до закону, з наступною передачею матеріалів про виявлені порушення органам, що видають ці документи, за наявністю торгових патентів;

- забезпечують застосування  та  своєчасне  стягнення  сум фінансових санкцій, передбачених цим Законом та іншими законодавчими актами України за порушення податкового законодавства, а також стягнення адміністративних штрафів за порушення податкового законодавства, допущені посадовими особами підприємств, установ, організацій та громадянами;

- подають   до  судів  позови  до  підприємств,  установ, організацій та громадян про визнання угод недійсними і стягнення в доход держави коштів, одержаних ними за такими угодами, а в інших випадках - коштів, одержаних без установлених законом підстав, а також про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими  фондами  за  рахунок  їх майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

Враховуючи те, що рішення про застосування штрафних санкцій від 29.10.2007 року № 00101/2305, яке є підставою для стягнення заборгованості в сумі 117 559,10 грн., є чинним, позовні вимоги ДПІ у Голосіївському районі м. Києва підлягають задоволенню у повному обсязі.

Оскільки спір вирішено на користь суб'єкта владних повноважень, звільненого від сплати судового збору, а також за відсутності витрат позивача - суб'єкта владних повноважень, пов'язаних із залученням свідків та проведенням судових експертиз, судові витрати (судовий збір) стягненню з відповідача не підлягають.

Керуючись ст.ст. 71, 86, 94, ст. 105, 158-163 КАС України, адміністративний суд, -

ПОСТАНОВИВ:

1.Позов задовольнити.

2.Стягнути з Комунального підприємства «Київський іподром»(03022, м.Київ, проспект Глушкова, 10, код ЄДРПОУ 00846346) на користь Державної податкової інспекції у Голосіївському районі м.Києва (01033, м.Київ, вул. Жилянська, 23) заборгованість по штрафних санкціях за порушення законодавства РРО, яка підлягає зарахуванню на р/р 31117104700002, банк одержувач ГУ ДКУ у м.Києві, МФО 820019 у розмірі 117 559,10 грн. (сто сімнадцять тисяч п'ятсот п'ятдесят дев'ять грн. 10 коп.).

Постанова набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України після закінчення строку подання апеляційної скарги. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції в порядку та в строки, встановлені ст.186 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя                                                                                                     К.С. Винокуров

Дата складення та підписання постанови в повному обсязі –19.12.2011 р.

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення13.12.2011
Оприлюднено30.01.2012
Номер документу21083026
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —11/412

Ухвала від 09.09.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Ухвала від 19.04.2012

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Парінов А.Б.

Постанова від 25.04.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Колядко Т.М.

Ухвала від 04.04.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Колядко Т.М.

Рішення від 12.03.2012

Господарське

Господарський суд Донецької області

Соболєва С.М.

Постанова від 13.12.2011

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Винокуров К.С.

Ухвала від 17.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 21.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

Ухвала від 26.12.2011

Господарське

Господарський суд Донецької області

Соболєва С.М.

Ухвала від 04.11.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Смирнова Ю.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні