8/135
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
01.10.2008 Справа № 8/135
За позовом Приватного підприємства „Рушничок НЕО”, м. Ужгород
до відповідача КП ЦАС ЗОВО „Фармація”, м. Ужгород
про стягнення заборгованості в сумі 5220,73 грн., в т.ч. 2999,97 грн. – основного боргу, 1920,76 грн. – пені та 300 грн. – штрафу
Суддя – В.С. Русняк
Представники:
Від позивача – не з'явився;
Від відповідача – не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Приватним підприємством „Рушничок НЕО”, м. Ужгород заявлено позов до КП ЦАС ЗОВО „Фармація”, м. Ужгород про стягнення заборгованості в сумі 5220,73 грн., в т.ч. 2999,97 грн. – основного боргу, 1920,76грн. – пені та 300 грн. – штрафу
Представником позивача позовні вимоги обґрунтовано доданими до матеріалів справи документальними доказами, зокрема посилається на те, що відповідачем не оплачено вартість відпущеного товару відповідно до умов Договору купівлі-продажу №58 від 22.12.06.
Відповідач належним чином повідомлений про час і місце розгляду даної справи. Свого уповноваженого представника для участі в судовому засіданні не направив. Вимоги суду, викладені в ухвалах від 03.09.08 та 18.09.08 по справі №8/135 не виконав. Про причини невиконання вимог ухвали суду та неявки в судове засідання без поважних причин представника відповідача суду не повідомлено.
За таких обставин, суд вирішує спір в даному судовому засіданні в порядку ст. 75 Господарського процесуального кодексу України, за наявними в справі матеріалами.
Дослідивши матеріали справи, суд
ВСТАНОВИВ:
Між Приватним підприємством „Рушничок НЕО” (Продавцем) та КП ЦАС ЗОВО „Фармація” (Покупцем) укладено Договір купівлі-продажу №58 від 22.12.06. Відповідно до умов Договору Продавець зобов'язується передати Покупцю товар, а Покупець зобов'язується прийняти товар та своєчасно здійснити за нього оплату на умовах Договору. Товар відпускається за цінами, вказаними в товаросупровідних документах, які визначаються відповідно до прайс-листів, діючих на момент передачі товару. Датою відпуску товару вважається дата, вказана в накладній, що засвідчує передачу-приймання товару від Продавця до Покупця. Право власності на товар переходить до покупця в момент підписання накладної. Товар повинен бути наданий в кількості та в асортименті згідно узгодженого між сторонами замовлення, виписаного рахунку.
Пунктом 4 Договору встановлено, що Покупець здійснює оплату вартості товару шляхом перерахування (внесення) коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Покупець зобов'язаний повністю розраховуватись за товар протягом 21 календарного дня після його отримання.
Продавцем умови Договору виконано, зокрема на підставі Договору та згідно з накладними відпущено Покупцю товар в асортименті загальною вартістю 7517,10 грн. (підтверджено копіями накладних №1464/09 від 26.09.07, №1465/09 від 26.09.07, №1510/10 від 05.10.07 та копіями довіреностей ЯНЖ №786716 від 26.09.07, ЯНЖ №786731 від 04.10.07).
Матеріалами справи підтверджено факт порушення відповідачем умов Договору щодо своєчасної оплати вартості товару. У відповідності до ст. 526 ЦК України зобов'язання має виконуватись належним чином, відповідно до умов договору. За період з 26.09.07 по 24.02.08 відповідач частково розрахувався з позивачем на суму 4517,13 грн., внаслідок чого, у КП ЦАС ЗОВО „Фармація” виник борг в розмірі 2999,97 грн. (підтверджено журналом-ордером по субконто:36.1).
Крім, того, пунктом 5.2 Договору передбачено, що за несвоєчасну оплату Покупець сплачує пеню в розмірі 0,5% від вартості неоплачених товарів за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 10% вказаної суми. Таким чином, покупцю нараховано пеню на суму 1920,76 грн. та штраф у розмірі 300 грн. (підтверджено розрахунком пені).
Таким чином, станом на день заявлення позову загальна сума заборгованості становить 5220,73 грн., в т.ч. 2999,97 грн. – основного боргу, 1920,76 грн. – пені та 300 грн. – штрафу. Отже, вимога позивача належним чином обґрунтована доданими до матеріалів справи документальними доказами, відповідачем не спростована, судом проаналізована, а отже, підлягає задоволенню повністю.
Судові витрати підлягають віднесенню на відповідача у відповідності до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України в розмірі 220 грн., в т.ч. 102 грн. по оплаті держмита та 118 грн. витрат на інформаційно-технічне забезпечення судового процесу.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 49, 75, 82 – 85 Господарського процесуального кодексу України, суд
ВИРІШИВ:
1. Позов задоволити повністю.
2. Стягнути з Комунального підприємства Центральний аптечний склад Закарпатського обласного виробничого об'єднання „Фармація” (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Фогорашія, 17, код 01981431) на користь Приватного підприємства „Рушничок НЕО (Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Волошина, 18А, код 30459087, р/р 26004016754089 в ВАТ „Укрексімбанк” м. Ужгород, МФО 312226) суму 5220,73 (п'ять тисяч двісті двадцять гривень сімдесят три копійки) грн. (в т.ч. 2999,97грн. – основного боргу, 1920,76 грн. –пені, 300 грн. – штрафу) та суму 220 (двісті двадцять гривень) грн. відшкодування судових витрат.
Видати наказ.
Суддя В.С. Русняк
Суд | Господарський суд Закарпатської області |
Дата ухвалення рішення | 01.10.2008 |
Оприлюднено | 13.10.2008 |
Номер документу | 2113487 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні