Ухвала
від 24.02.2012 по справі 46/161-б
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД мі ста КИЄВА

01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницьк ого,44-Б тел.230-31-34

УХВАЛА

Справа № 46/161-б 24.02.12

За заявою Державної податкової інс пекції у Солом' янському рай оні міста Києва

До Товариства з обмеженою в ідповідальністю “Промлісін тертрейд” (ідентифікаційний код 35372366)

Про банкрутство

Судд я Омельченко Л.В.

Представники:

Від боржника не з' явився

Арбітражний керуючий Мисенко Я.В. - розпорядн ик майна

Від осіб, які заявили грошові вимоги до б оржника:

Державна податкова інспе кція у Солом' янському район і м. Києва - ОСОБА_3 - пред ставник за довіреністю від 19.0 9.2010 р., ОСОБА_4 - представник за довіреність від 16.02.2012 р.

ОБСТАВИНИ СПРАВИ:

Державна податкова ін спекція у Солом' янському ра йоні міста Києва (далі - заяв ник) звернулася до суду з заяв ою про порушення провадження у справі про банкрутство від носно Товариства з обмеж еною відповідальністю “Пром лісінтертрейд” у зв' язку з неспроможністю підприємств а сплатити прострочену забор гованість у розмірі 27 420 157,66 грн.

Провадження у справі за вка заною заявою порушено ухвало ю Господарського суду міста Києва № 46/161-б від 23.09.2011 р.

24.10.2011 р. у справі № 46/161-б винесено ухвалу підготовчого засідан ня з відповідними процесуаль ними наслідками, якою зокрем а, визнано безспірні грошові вимоги ініціюючого кредитор а в розмірі 26 993 109,65 грн., призначе но розпорядником майна боржн ика арбітражного керуючого Мисенка Я.В., визначено дат у проведення попереднього за сідання на 16.01.2012 р.

13.12.2011 р. ініціюючим кредиторо м надано до суду заяву про збі льшення кредиторських вимог та докази публікації оголош ення про порушення проваджен ня у справі про банкрутство Товариства з обмеженою від повідальністю “Промлісінте ртрейд”.

Ухвалами від 16.01.2012 р., 27.01.2012 р., 10.02.2012 р . та 17.02.2012 р. розгляд справи у попе редньому засіданні відклада вся у зв' язку з неявкою в зас ідання учасників процесу та неподанням витребуваних док азів, необхідних для розгляд у і затвердження реєстру вим ог кредиторів.

Після публікації вказаног о оголошення до суду не надхо дило заяв з грошовими вимога ми до боржника, окрім заяви з д одатковими вимогами від ініц іюючого кредитора.

24.02.2012 р. у попереднє засідання з' явився розпорядника майн а, який підтримав надісланий до суду реєстр вимог кредито рів та клопотав про його затв ердження, оголосив заперечен ня проти додаткових грошових вимог, заявлених ініціюючим кредитором, а також усно клоп отав перед судом про застосу вання строків даності до вим ог, що стосуються пені.

Представники Державної по даткової інспекції у Солом' янському районі м. Києва нада ли суду розрахунок заявлених до боржника вимог та запереч или проти правової позиції р озпорядника майна.

Відповідно до ч. 1 ст. 15 Закону України “Про відновлення пл атоспроможності боржника аб о визнання його банкрутом” (н адалі - Закон) у попередн ьому засіданні господарськи й суд розглядає реєстр вимог кредиторів, вимоги кредитор ів, щодо яких були запереченн я боржника і які не були включ ені розпорядником майна до р еєстру вимог кредиторів.

Згідно з ч. 4 ст. 14 Закону заяви з вимогами конкурсних креди торів, щодо яких є запереченн я боржника, чи інших кредитор ів розглядаються господарсь ким судом до винесення ухвал и про затвердження реєстру в имог. За результатами розгля ду зазначених заяв господарс ький суд ухвалою визнає чи ві дхиляє (повністю або частков о) вимоги таких кредиторів. Ух вала може бути оскаржена в ус тановленому порядку.

Як вказувалося вище, запере чення щодо додаткових грошов их вимог, заявлених ініціююч им кредитором наявні лише у р озпорядника майна.

Відповідно до з ч. 1 ст. 14 Закон у конкурсні кредитори за вим огами, які виникли до дня пору шення провадження у справі п ро банкрутство, протягом три дцяти днів від дня опублікув ання в офіційному друкованом у органі оголошення про пору шення провадження у справі п ро банкрутство зобов'язані п одати до господарського суду письмові заяви з вимогами до боржника, а також документи, щ о їх підтверджують.

З матеріалів справи судом в становлено, що відповідне ог олошення було опубліковано в газеті “Голос України” № 212 ві д 11.11.2011 р.

Виходячи зі ст. 15 Закону за ре зультатами розгляду господа рський суд виносить ухвалу, в якій зазначається розмір ви знаних судом вимог кредиторі в, які включаються розпорядн иком майна до реєстру вимог к редиторів, та призначається дата проведення зборів креди торів. Реєстр вимог кредитор ів повинен включати усі визн ані судом вимоги кредиторів. У реєстрі вимог кредиторів п овинні міститися відомості п ро кожного кредитора, розмір його вимог за грошовими зобо в'язаннями чи зобов'язаннями щодо сплати страхових внеск ів на загальнообов'язкове де ржавне пенсійне страхування та інші види загальнообов'яз кового державного соціально го страхування, податків і зб орів (обов'язкових платежів), ч ерговість задоволення кожно ї вимоги, окремо розмір неуст ойки (штрафу, пені).

У ст. 31 Закону встановлено, що кошти, одержані від продажу м айна банкрута, спрямовуються на задоволення вимог кредит орів, у наступному порядку:

1) у першу чергу задовольняю ться:

а) вимоги, забезпечені заста вою; б) вимоги щодо виплати заб оргованості із заробітної пл ати за три місяці роботи, що пе редують порушенню справи про банкрутство чи припиненню т рудових відносин у разі звіл ьнення працівника до порушен ня зазначеної справи, грошов ої компенсації за всі невико ристані дні щорічної відпуст ки та додаткової відпустки п рацівникам, які мають дітей, п раво на які виникло протягом двох років, відпрацьованих д о порушення справи про банкр утство чи припинення трудови х відносин, інших коштів, нале жних працівникам у зв'язку з о плачуваною відсутністю на ро боті (оплата часу простою не з вини працівника, гарантії на час виконання державних або громадських обов'язків, гара нтії і компенсації при служб ових відрядженнях, гарантії для працівників, що направля ються для підвищення кваліфі кації, гарантії для донорів, г арантії для працівників, що н аправляються на обстеження д о медичного закладу, соціаль ні виплати у зв'язку з тимчасо вою втратою працездатності з а рахунок коштів підприємств а тощо), право на які виникло п ротягом трьох останніх місяц ів до порушення справи про ба нкрутство чи припинення труд ових відносин, а також вихідн ої допомоги, належної праців никам у зв'язку з припиненням трудових відносин, у тому чис лі відшкодування кредиту, от риманого на ці цілі; в) витрати Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, що пов'язані з н абуттям ним прав кредитора щ одо банку, - у розмірі всієї су ми відшкодування за вкладами фізичних осіб; в-1) вимоги кред иторів за договорами страхув ання; г) витрати, пов'язані з пр овадженням у справі про банк рутство в господарському суд і та роботою ліквідаційної к омісії, у тому числі: витрати н а оплату державного мита; вит рати заявника на публікацію оголошення про порушення спр ави про банкрутство; витрати на публікацію в офіційних др укованих органах інформації про порядок продажу майна ба нкрута; витрати на публікаці ю в засобах масової інформац ії про поновлення провадженн я у справі про банкрутство у з в'язку з визнанням мирової уг оди недійсною; витрати арбіт ражного керуючого (розпорядн ика майна, керуючого санаціє ю, ліквідатора), пов'язані з ут риманням і збереженням майно вих активів банкрута; витрат и кредиторів на проведення а удиту, якщо аудит проводився за рішенням господарського суду за рахунок їх коштів; вит рати на оплату праці арбітра жних керуючих (розпорядника майна, керуючого санацією, лі квідатора) в порядку, передба ченому ст. 27 цього Закону.

2) у другу чергу задовольняю ться вимоги, що виникли із зоб ов'язань банкрута перед прац івниками підприємства-банкр ута (за винятком повернення в несків членів трудового коле ктиву до статутного фонду пі дприємства), крім вимог, задов олених у першу чергу, зобов'яз ань, що виникли внаслідок зап одіяння шкоди життю та здоро в'ю громадян, шляхом капіталі зації відповідних платежів, у тому числі до Фонду соціаль ного страхування від нещасни х випадків на виробництві та професійних захворювань Укр аїни за громадян, які застрах овані в цьому Фонді, у порядку , встановленому Кабінетом Мі ністрів України, зобов'язань зі сплати страхових внесків на загальнообов'язкове держ авне пенсійне страхування та інші види загальнообов'язко вого державного соціального страхування, а також вимоги г ромадян - довірителів (вкладн иків) довірчих товариств або інших суб'єктів підприємниц ької діяльності, які залучал и майно (кошти) довірителів (вк ладників);

3) у третю чергу задовольняю ться вимоги щодо сплати пода тків і зборів (обов'язкових пл атежів). Вимоги центрального органу виконавчої влади, що з дійснює управління державни м резервом;

4) у четверту чергу задоволь няються вимоги кредиторів, н е забезпечені заставою, у том у числі і вимоги кредиторів, щ о виникли із зобов'язань у про цедурі розпорядження майном боржника чи в процедурі сана ції боржника;

5) у п'яту чергу задовольняют ься вимоги щодо повернення в несків членів трудового коле ктиву до статутного фонду пі дприємства;

6) у шосту чергу задовольняю ться інші вимоги.

Дослідивши матеріали спра ви, суд встановив, що 13.12.2011 р. до с уду надійшла заява Державної податкової інспекції у Соло м' янському районі м. Києва № 18300/9/10-009 від 09.12.2011 р. з додатковими г рошовими вимогами до боржник а на суму 7 464 944,62 грн. податкової заборгованості з податку на додану вартість та податку н а прибуток.

На підтвердження заявлени х до боржника грошових вимог суду подано довідку про суми податкового боргу платника податків, акти звірки розрах унків платника податків з де ржавним бюджетом, акт про рез ультати документальної пере вірки своєчасності подання п одаткової звітності, акт про неможливість ознайомлення з результатами перевірки, акт и про невручення податкового повідомлення-рішення, акт пр о результати дотримання вимо г податкового законодавства , податкові повідомлення-ріш ення.

На виконання вимог ухвали с уду про подання обґрунтовано го розрахунку заявлених до б оржника грошових вимог та до казів на їх підтвердження Де ржавною податковою інспекці єю у Солом' янському районі м. Києва було надано витяги з о блікових карток, письмовий р озрахунок заборгованості.

З аналізу поданих документ ів вбачається, що додатково з аявленими до боржника є грош ові вимоги з податку на додан у вартість в розмірі 5 605 940,59 грн. та з податку на прибуток в роз мірі 1 859 004,03 грн.

Боржник відзив на заяву Дер жавної податкової інспекції у Печерському районі м. Києва не подав, заявлені вимоги не с простував, доказів відсутнос ті податкової заборгованост і не надав.

Як слідує з матеріалів спра ви, розпорядником майна до ре єстру вимог кредиторів включ ені грошові вимоги Державної податкової інспекції у Соло м' янському районі м. Києва в сумі 26 993 109,65 грн. як вимоги треть ої черги. Решту заявлених іні ціюючим кредитором грошових вимог розпорядник майна від хиляє та просить застосувати до них строк позовної давнос ті у шість місяців, передбаче ний Цивільним кодексом Украї ни.

З поданих до матеріалів спр ави доказів судом встановлен о, що розмір додаткових грошо вих вимог до боржника станов лять основний борг, штрафні с анкції, а також пеня, нарахова на Товариству з обмежено ю відповідальністю “Промліс інтертрейд” на суму наявного у нього податкового боргу до порушення провадження у спр аві № 46/161-б та введення моратор ію на задоволення вимог кред иторів, а саме:

- 1 859 004,03 грн. бюджетної заборго ваності з податку на прибуто к, з них: 510,00 грн. - штрафні (фіна нсові) санкції та 1 858 494,03 грн. - п еня;

- 5 605 940,59 грн. бюджетної заборго ваності з податку на додатну вартість, з них: 406 065,00 грн. - осн овний борг, 20 473,00 грн. - штрафні (фінансові) санкції та 5 179 402,59 гр н. - пеня.

Дослідивши подані докази, с уд встановив, що заявлені дод аткові вимоги до боржника пі дтверджуються поданим Держа вною податковою інспекцією у Солом' янському районі м. Ки єва розрахунком, обліковими картками, податковими повідо мленнями-рішеннями.

На підставі викладеного, за явлені Державною податковою інспекцією у Солом' янськом у районі м. Києва додаткові гр ошові вимоги до боржника в су мі 7 464 944,62 грн. визнаються судом обґрунтованими та такими, що підлягають включенню розпор ядником майна до реєстру вим ог кредиторів.

При цьому, судом відхиляють ся заперечення розпорядника майна щодо заявлених ініцію ючим кредитором додаткових г рошових вимог через їх необґ рунтованість.

Крім того, суд не вбачає пра вових підстав застосування д о бюджетних (публічних) право відносин боржника та Державн ої податкової інспекції у Со лом' янському районі м. Києв а положень про строки давнос ті, встановлені Цивільним ко дексом України, що регулюють приватні правовідносини, що виникли з господарських зоб ов' язань. Також судом врахо вується відсутність у матері алах справи письмової заяви про застосування строків поз овної давності.

Поряд з наведеним, до реєстр у вимог кредиторів підлягают ь включенню безспірні грошов і вимоги ініціюючого кредито ра в сумі 26 993 109,65 грн., що документ ально підтвердженні та мотив и визнання яких наведені в ух валі підготовчого засідання від 24.10.2011 р.

Згідно з абз. 3 ч. 6 ст. 14 Закону р озпорядник майна зобов'язани й окремо внести до реєстру ві домості про вимоги щодо випл ати заробітної плати, авторс ької винагороди, аліментів, а також про вимоги щодо відшко дування шкоди, заподіяної жи ттю та здоров'ю громадян, згід но із заявами таких кредитор ів та даними обліку боржника .

Відповідно до абз. 2 ч. 4 ст. 14 За кону розпорядник майна зобов 'язаний окремо внести до реєстру вимоги кредиторі в, які забезпечені заставою майна боржника, згідно з їх з аявами, а за їх відсутності, - з гідно з даними обліку боржни ка, а також внести окремо до ре єстру відомості про майно бо ржника, яке є предметом заста ви згідно з державним реєстр ом застав.

Відомостей щодо наявності у боржника заборгованості з виплат, вказаних у абз. 2 ч. 4 та а бз. 3 ч. 6 ст. 14 Закону суду не пода но.

У зв' язку з наведеним, скла дений розпорядником майна ре єстр вимог кредиторів підляг ає уточненню щодо черговості вимог заявленого та визнано го судом кредитора.

Станом на 24.02.2012 р. заяв від кред иторів та осіб, які виявили ба жання взяти участь у санації боржника, не надійшло.

Дослідивши матеріали спра ви, поданий розпорядником ма йна на затвердження реєстр в имог кредиторів, додатково п еревіривши правові підстави заявлення кредиторами грошо вих вимог до боржника, господ арський суд в цілому погоджу ється з розпорядником майна, щодо визнання кредиторських вимог, вважає за доцільне зат вердити реєстр вимог кредито рів та закінчити попереднє з асідання.

Враховуючи вищезазначене та керуючись Законом України “Про відновлення платоспро можності боржника або визнан ня його банкрутом”, ст. 86 Госпо дарського процесуального ко дексу України, суд

УХВАЛИВ:

1. Визнати кредит ором Товариства з обмеже ною відповідальністю “Промл ісінтертрейд” Державну пода ткову інспекцію у Солом' янс ькому районі м. Києва на суму 3 4 458054,28 грн. (26 112 121,05 грн. - третя черг а, 8 345 933,23 грн.).

2. Зобов' язати розпор ядника майна Товариства з обмеженою відповідальніст ю “Промлісінтертрейд” арбіт ражного керуючого Мисенка Я.В. у п' ятиденний строк з д ня отримання даної ухвали на дати суду уточнений реєстр в имог кредиторів.

3. Зобов' язати розпор ядника майна Товариства з обмеженою відповідальніст ю “Промлісінтертрейд” арбіт ражного керуючого Мисенка Я.В. у строк до 05.03.2012 р. провести збори кредиторів, повідомив ши їх про дату, час і місце про ведення зборів не пізніше ні ж за 3 робочих дні та надати су ду протокол зборів кредиторі в боржника, на яких обрано ком ітет кредиторів боржника.

4. Зобов' язати розпор ядника майна Товариства з обмеженою відповідальніст ю “Промлісінтертрейд” арбіт ражного керуючого Мисенка Я.В. надати суду у строк до 01.0 4.2012 р. протокол засідання коміт ету кредиторів, на якому вирі шено питання про відкриття л іквідаційної процедури або п роцедури санації боржника, п ризначення ліквідатора або к еруючого санацією боржника.

5. Вимоги конкурсних кредиторів, що заявлені післ я закінчення строку, встанов леного для їх подання, або не з аявлені взагалі, - не розгляда ються і вважаються погашеним и.

6. Копію ухвали для ві дома направити прокуратурі м . Києва та державному органу з питань банкрутства.

Суддя Л.В. Омельченко

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення24.02.2012
Оприлюднено12.03.2012
Номер документу21778556
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —46/161-б

Ухвала від 18.09.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 17.06.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Постанова від 03.09.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 08.06.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 24.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 17.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 10.02.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 16.01.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 19.12.2011

Господарське

Господарський суд міста Києва

Омельченко Л.В.

Ухвала від 23.11.2011

Господарське

Київський апеляційний господарський суд

Разіна Т.І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні