ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВН ИЙ СУД
АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИ М
вул. Київська, 150, м. Сімферо поль, Автономна Республіка К рим, Україна, 95493
ПОСТАНОВА
Іменем України
15.10.08 Справа №2-а-1536/08
Окружний адміністра тивий суд АР Крим у складі суд діСидоренко Д.В. , при секретар і Дадінській В.В. розглянувши за участю
представника позивача, Кот ова А.П., довіреність № 35 від 20.04.0 7, начальник юридичного відд ілу;
у відкритому судовому засі данні адміністративну справ у за адміністративним позово м
за позовом Державної пода ткової інспекції у м. Феодосі ї АР Крим
до Малого приватного підп риємства "То-Труд", м. Феодосія
про стягнення податкової з аборгованості у сумі 162173,83грн.,
ВСТАНОВИВ:
Державна податкова інсп екція у м. Феодосії АР Крим зве рнулася до Окружного адмініс тративного суду АР Крим з адм іністративним позовом до мал ого приватного підприємства "То-Труд" про стягнення податк ової заборгованості у сумі 1621 73,83 грн. у тому числі 43047,48 грн. - под атку на прибуток підприємств , з них 29362,48 грн. по основному пла тежу та 13685,00 за штрафними санкц іями, по податку на додану вар тість 119126,35 грн., з них 87781,30 за основ ним платежем, 28309,55грн. за штрафн ими санкціями та 3035,00 грн. пені.
Позивач заявою від 28.08.08р. уточ нив позовні вимоги у частині стягнення пені за простроче ння сплати податку на додану вартість та просив суд стягн ути з відповідача 3035,50грн. пені .
У судовому засідання предс тавник позивача наполягав на задоволенні позовних вимог.
Відповідач явку свого пред ставника у судове засідання не забезпечив. Відповідача п овідомлено про дату, час і міс це судового засідання належн им чином, судовою повісткою т а через засоби масової інфор мації(газета «Победа» №104 від 18.09.08р.)(а.с.173,174).
Дослідивши матеріали спра ви та оцінивши докази, які є у справі за своїм внутрішнім п ереконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебі чному, повному та об'єктивном у дослідженні, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги п ідлягають задоволенню, з нас тупних підстав.
Відповідно до частини 2 стат ті 124 Конституції України, юри сдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виник ають у державі. Згідно з статт ею 2 Закону України “Про судоу стрій”, суд здійснює правосу ддя на засадах верховенства права, забезпечує захист гар антованих Конституцією Укра їни та законами прав і законн их інтересів юридичних осіб. Частиною 3 статті 3 вказаного Закону встановлено, що судов а система забезпечує доступн ість правосуддя для кожної о соби в порядку, встановленом у Конституцією України та за конами. Відповідно до частин и 1 статті 6 цього ж Закону, усім суб'єктам правовідносин гар антується захист їх прав і за конних інтересів незалежним і неупередженим судом. Згідн о з частиною 3 зазначеної стат ті, ніхто не може бути позбавл ений права на розгляд його сп рави у суді, до підсудності як ого вона віднесена процесуал ьним законом.
Рішенням Конституційного Суду України від 09.07.2002 року визн ачено, що частина 2 статті 124 Кон ституції України передбачає право юридичної особи на зах ист судом своїх прав, встанов лює юридичні гарантії їх реа лізації, надаючи можливість кожному захищати свої права будь-якими не забороненими з аконом засобами. Кожна особа має право вільно обирати не з аборонений законом засіб зах исту прав, у тому числі судови й захист. Суб'єкти правовідно син, у тому числі юридичні осо би, у разі виникнення спору, мо жуть звертатися до суду за йо го вирішенням. Юридичні особ и мають право на звернення до суду для захисту своїх прав б езпосередньо на підставі Кон ституції України. Держава ма є забезпечувати захист прав усіх суб'єктів правовідносин , в тому числі у судовому поряд ку. Право юридичної особи на з вернення до суду за вирішенн ям спору не може бути обмежен е законом, іншими нормативно -правовими актами.
Відповідно до частини 1 ста тті 71 Кодексу адміністративн ого судочинства України кожн а сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтують ся її вимоги та заперечення, к рім випадків, встановлених с таттею 72 цього Кодексу.
Згідно статті 69 Кодексу адм іністративного судочинства України доказами в адмініст ративному судочинстві є будь -які фактичні дані, на підстав і яких суд встановлює наявні сть або відсутність обставин , що обґрунтовують вимоги і за перечення осіб, які беруть уч асть у справі, та інші обстави ни, що мають значення для прав ильного вирішення справи.
МПП «То-Труд» зареєстрован е Виконавчим комітетом Феодо сійської міської ради 22.06.1995р., п ро що видано свідоцтво про де ржавну реєстрацію №23202031(а.с.9,10).
МПП «То-Труд» поставлено на облік у Державній податкові й інспекції м.Феодосії АР Кри м з 01.08.1995р.
Відповідач є платником под атків та зборів, передбачени х Законом України «Про систе му оподаткування» та відпові дно до ст.9 цього Закону зобов' язаний сплачувати належні су ми податків і зборів (обов'язк ових платежів) у встановлені законами терміни.
Станом на 06.06.08р. за відповідач ем склалася податкова заборг ованість в сумі 162173,83грн. яка вин икла внаслідок неперерахува ння до бюджету:
- податку на прибуток приват них підприємств в сумі 29362,48грн ., штрафні санкції з цього пода тку в сумі 13685,00грн., всього на за гальну суму 43047,48грн.
- податку на додану вартість в сумі 87781,30грн., штрафні санкції з цього податку в сумі 28309,55грн . , пені в сумі 3035,50грн., всього на з агальну суму 119126,35грн.
Податковий борг відповіда ча складається з самостійно визначених податкових зобов ' язаннях з податку на додан у вартість, визначених у пода них відповідачем у порядку з вітності деклараціях з цього податку №60021 від 21.01.08р., №53622 від 19.11.07р ., №50708 від 19.11.07р., №45268 від 22.10.07р., №29819 від 20.07.07р., №57510 від 22.10.07р., №48324 від 20.11.06р., №3635 8 від 20.09.06р., №21857 від 20.06.06р., №19564 від 22.05.06р ., №14163 від 20.04.06р., №41957 від 22.12.05р., 38985 від 21 .11.05р., №31437 від 20.10.05р. на загальну су му 16072грн. Самостійно борг не по гашений.(а.с.22-49).
За результатами перевірки платника податків по податк у на додану вартість по акту в ід 12.11.07р. державною податковою інспекцією було винесене по даткове повідомлення-рішенн я №001256 0002341502/0 від 29.11.07р. на суму за осн овним платежем - 3798,00, за штраф ними санкціями 189,90грн.(а.с.50).
За результатами перевірки платника податків по податк у на додану вартість по акту п еревірки від 20.10.2005р. державною п одатковою інспекцією було в инесене податкове повідомле ння-рішення №000047 5699/15-2/1/0 від 26.10.05р. на суму за основним платежем - 3410,00грн., за штрафними санкціям и 171,00грн.(а.с.51-53).
За результатами перевірки платника податків по акту ві д 24.02.07р. державною податковою і нспекцією були винесені пода ткові повідомлення-рішення: №000950 0000322301/0 від 05.03.07р. на суму за осно вним платежем(податок на при буток підприємств) - 26350,00, за шт рафними санкціями 13750,00грн.; №000053 0000342301/0 від 05.03.07р. донараховано под атку на додану вартість 7121,00грн .; №000949 0000332301/0 від 05.03.07р. донарахован о податку на додану вартість 13971,20грн. та штрафних санкцій 6985,6 0грн.(а.с.58-69).
Державною податковою інсп екцією у м. Феодосії відповід ачу 22.09.04р. була виставлена перш а податкова вимога за №1/373 на су му 84253,04грн. Дана податкова вимо га була розміщена на дошці по даткових об' яв 25.10.04р., оскільк и за юридичною адресою МПП «Т о-труд» не знаходиться(а.с.71-72).
13.05.08р. за №2/420 відповідачу була виставлена друга податкова вимога на суму 161833,83грн., яка роз міщена на дошці податкових о б' яв 17.05.08р., про що свідчить акт від 17.05.08р. №2/420, складений посадо вими особами державної подат кової служби.(а.с.73,74).
Вищезазначені податкові р ішення-повідомлення в устано вленому порядку не скасовані .
Відповідно до пункту 1.2 стат ті 1 Закону України «Про поряд ок погашення зобов' язань пл атників податків перед бюдже тами та державними цільовими фондами» податкове зобов' я зання, це зобов' язання плат ника податків сплатити до бю джетів або державних цільови х фондів відповідну суму кош тів у порядку та в строки, визн ачені цим Законом або іншими законами України.
Згідно статті 2 Закону Украї ни «Про державну податкову с лужбу в Україні» однією із за дач органів податкової служб и є здійснення контролю за до триманням податкового закон одавства, повною і своєчасно ю сплатою до бюджетів податк ів і зборів.
Закон України «Про державн у податкову службу в Україні » передбачає стягнення до бю джетів і державних цільових фондів сум недоїмок, пені у ви падках, порядку і розмірах, пе редбачених законами України .
Примусове стягнення подат кової заборгованості - пере дбачена законодавством Укра їни процедура погашення пода ткової заборгованості платн ика податків шляхом зверненн я стягнення на активи відпов ідного платника податків.
Як вказано у пункті 1.7 статті 1 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платн иків податків перед бюджетам и та державними цільовими фо ндами» активами платника под атків є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що н алежать юридичній або фізичн ій особі за правом власності або повного господарського відання.
Стаття 41 Конституції Україн и встановлює застереження, щ о ніхто не може бути протипра вно позбавлений права власно сті. Право приватної власнос ті є непорушним. Примусове ві дчуження об' єктів права при ватної власності може бути з астосоване лише як виняток з мотивів суспільної необхідн ості, на підставі і в порядку, встановлених законом, та за у мовами попереднього і повног о відшкодування їх вартості.
Статтею 3 Закону України «П ро порядок погашення зобов'я зань платників податків пере д бюджетами та державними ці льовими фондами» визначено , що активи платника податків можуть бути примусово стягн ені в рахунок погашення його податкових зобов' язань вик лючно за рішенням суду.
Таким чином, позовні вимоги позивача засновані на Закон і, підтверджуються матеріала ми справи і підлягають задов оленню.
Відповідно до частини 2 стат ті 19 Конституції України орга ни державної влади та орган и місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов' яза ні діяти лише на підставі, в ме жах повноважень та у спосіб, щ о передбачені Конституцією У країни та законами України.
Частиною 1 статті 9 Кодексу а дміністративного судочинст ва України передбачено, що су д при вирішенні справи керує ться принципом законності, в ідповідно до якого органи де ржавної влади, органи місцев ого самоврядування, їхні пос адові і службові особи зобов ' язані діяти лише на підста ві, в межах повноважень та у сп осіб, що передбачені Констит уцією та законами України.
Вступна та резолютивна час тини постанови проголошені в судовому засіданні 15 жовтня 2008року.
У повному обсязі постанову складено 20 жовтня 2008року.
Керуючись ст.ст. 94, 98, 100, 160-163, 167 КАС України, суд
ПОСТАНОВИВ:
1. Адміністративний п озов задовольнити повністю.
2. Стягнути з Малого при ватного підприємства «То-Тру д» (ідентифікаційний код 23202031) з аборгованість перед бюджето м у розмірі 162173,83грн., у тому числ і:
- по податку на прибуток при ватних підприємств 43047,48грн. в т ому числі 29362,48грн. за основним платежем та 13685,00грн. за штрафни ми санкціями з перерахування м коштів до державного бюдже ту м. Феодосія на р/р 31112009700024, код п латежу 11021000, отримувач - Голов не управління Державного каз начейства України в АР Крим м . Сімферополь, ЄДРПОУ 34740709, МФО 8240 26;
- по податку на додану варті сть в сумі 119126,35грн., в тому числі 87781,30грн. основного платежу, 28309,55 грн. штрафні санкції і пеня в с умі 3035,50грн. з перерахуванням к оштів до державного бюджету м. Феодосія на р/р 31114029700024, код плат ежу 14010100, отримувач - Головне у правління Державного казнач ейства України в АР Крим м. Сім ферополь, ЄДРПОУ 34740709, МФО 824026.
Постанова набирає закон ної сили через 10 днів з дня скл адення у повному обсязі у раз і неподання заяви про апеляц ійне оскарження (апеляційної скарги).
Якщо після подачі заяви про апеляційне оскарження апеля ційна скарга не подана, поста нова набирає законної сили ч ерез 20 днів після подання заяв и про апеляційне оскарження.
Протягом 10 днів з дня складе ння постанови у повному обся зі через Окружний адміністра тивний суд Автономної Респуб ліки Крим до Севастопольсько го адміністративного апеляц ійного суду може бути подана заява про апеляційне оскарж ення, після подачі якої протя гом 20 днів може бути подана ап еляційна скарга.
Апеляційна скарга може бут и подана без попереднього по дання заяви про апеляційне о скарження, якщо скарга подає ться у строк, встановлений дл я подання заяви про апеляцій не оскарження (10 днів).
Суддя Окружного
адміністративного суду
Автономної Республіки Кри м Сидоренко Д.В.
Суд | Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим |
Дата ухвалення рішення | 15.10.2008 |
Оприлюднено | 06.11.2009 |
Номер документу | 2183942 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Мельник-Томенко Жанна Миколаївна
Адміністративне
Вінницький окружний адміністративний суд
Вільчинський Олександр Ванадійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні