Постанова
від 20.07.2012 по справі 24пн/5014/722/2012
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД

донецький апеляційний господарський суд

Постанова

Іменем України

17.07.2012 р. справа №24пн/5014/722/2012

Донецький апеляційний господарський суд у складі колегії суддів:

Головуючий суддя:Дучал Н.М. Судді:Богатир К.В. Склярук О.І. При секретарі Отцевич В.Ю. За участю представників сторін: від позивача - Єрошкін Ю.С., за довіреністю від відповідача -Кудінов Є.В., директор від третьої особи -без участі представника Розглянув у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ на рішення господарського судуЛуганської області від 18.05.2012р. (підписано 21.05.2012р.) у справі№ 24пн/5014/722/2012 (головуючий суддя Рябцева О.В., судді Якушенко Р.Є., Середа А.П.) за позовомЛуганської регіональної торгово-промислової палати, м. Луганськ до третя особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача проТовариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ Державний реєстратор у виконавчому комітеті Луганської міської ради Калініченко Ольга Іванівна, м.Луганськ зобов'язання вчинити певні дії

Позивач, Луганська регіональна торгово-промислова палата, м. Луганськ, звернувся до господарського суду Луганської області з позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ про зобов'язання здійснити перейменування юридичної особи у відповідності до вимог законодавства України.

В обґрунтування позовних вимог позивач зазначав, що ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" створене з порушенням діючого законодавства; наявність у відповідача в найменуванні словосполучення «промислово-торгова палата»порушує законні права та інтереси Луганської регіональної торгово-промислової палати, яка створена і діє відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні».

Ухвалою господарського суду Луганської області від 22.03.2012р. порушено провадження у справі №24пн/5014/722/2012; залучено до участі у справі в якості третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні відповідача -Державного реєстратора у виконавчому комітеті Луганської міської ради Калініченко Ольгу Іванівну, м. Луганськ.

Рішенням господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. у справі №24пн/5014/722/2012 позовні вимоги задоволені; зобов'язано Товариство з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ здійснити перейменування юридичної особи у відповідності до вимог законодавства України.

Рішення мотивоване тим, що Закон України "Про торгово-промислові палати в Україні" забороняє використання іншими суб'єктами словосполучень, що утворені на підставі словосполучення "торгово-промислова палата".

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ, не погоджуючись з рішенням господарського суду, звернулось з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. у справі №24пн/5014/722/2012 та винести нове рішення, яким у задоволенні вимог позовної заяви відмовити в повному обсязі, у зв"язку з тим, що спір не підлягає вирішенню в господарських судах.

В обґрунтування апеляційної скарги заявник зазначає, що судом першої інстанції не було досліджене, що ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" не є торгово-промисловою палатою в розумінні Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні", а є Товариством з обмеженою відповідальністю у відповідності до ст. 1 Закону України «Про господарські товариства», а отже, реєстрація ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" має проводитися на підставі Конституції України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про господарські товариства». Зазначає, що внесення змін до Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю відноситься до виключної компетенції загальних зборів учасників, і суди не вправі вносити зміни до статуту товариства, господарський суд не може зобов'язати колегіальний орган вчинити певні дії.

Додатковими поясненнями від 04.07.2012р. скаржник наголосив на неможливості виконання рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. у справі №24пн/5014/722/2012, оскільки саме по собі Товариство з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата" без загальних зборів учасників та без директора будь-яких дій (в тому числі внесення змін до статуту) здійснити не може. На підтвердження зазначеного заявник посилається на Лист Державного реєстратора у виконавчому комітеті Луганської міської ради вих.№01/1-07-1640/0/39-12.

В судовому засіданні представник скаржника висловився на підтримку доводів, викладених в апеляційній скарзі та додаткових поясненнях.

Позивач проти апеляційних вимог заперечив з підстав, викладених у письмових поясненнях від 16.07.2012р. Рішення господарського суду вважає законним і обґрунтованим, винесеним з повним та всебічним з'ясуванням усіх обставин справи, з повним урахуванням норм матеріального і процесуального права. Наполягає, що судом першої інстанції вірно застосовано п. 7 ст. 1 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні». Посилання відповідача і третьої особи на те, що дана норма містить заборону використовувати три словосполучення «торгово-промислова палата», «торгова палата»та «промислова палата»не узгоджується з першим реченням вказаного пункту, в якому зазначено, що не можна використовувати назву «торгово-промислова палата»та утворені на її основі словосполучення при створенні інших організацій, крім організацій, створених відповідно до цього закону. Просить рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. по справі №24пн/5014/722/2012 залишити без змін.

Державний реєстратор Управління з питань регуляторної політики та підприємництва Луганської міської ради відзивом від 02.07.2012р. вих.№01/1-08-1875/0/39-12 на апеляційну скаргу зазначив, що серед словосполучень, визначених Законом України «Про торгово-промислові палати в Україні», які не можна використовувати при реєстрації організацій створених на підставі інших законів, відсутнє словосполучення «промислово-торгова палата», саме тому державний реєстратор здійснив державну реєстрацію підприємства з найменуванням Товариство з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата". Листом від 12.07.2012р. №01/1-08-2048/0/39-12 просив розглядати апеляційну скаргу без участі представника третьої особи.

Згідно з положеннями ст.101 Господарського процесуального кодексу України апеляційний господарський суд не зв'язаний доводами апеляційної скарги і перевіряє законність і обґрунтованість рішень місцевого господарського суду в повному обсязі.

У відповідності до п.п. 2, 3, 4 частини 3 ст.129 Конституції України, основними засадами судочинства є рівність усіх учасників судового процесу перед законом та судом, забезпечення доведеності вини, змагальність сторін та свобода в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

Згідно зі ст.ст. 4 2 , 4 3 Господарського процесуального кодексу України - правосуддя у господарських судах здійснюється на засадах рівності всіх учасників судового процесу перед законом і судом та змагальності. Сторони та інші особи, які беруть участь у справі, обґрунтовують свої вимоги і заперечення поданими суду доказами.

Вивчивши матеріали справи, проаналізувавши доводи апеляційної скарги, заслухавши в судовому засіданні пояснення представників позивача та відповідача, перевіривши правильність застосування судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, Донецьким апеляційним господарським судом встановлено.

Відповідно до п. 1.1. Статуту Луганської регіональної торгово-промислової палати, Луганська регіональна торгово-промислова палата, є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання в регіоні діяльності Луганської РТПП.

Луганська РТПП є правонаступником Луганської торгово-промислової палати, яка створена відповідно до Указу Президента України від 4 липня 1994р. №357/94 «Про Торгово-промислову палату України»на базі виробничої госпрозрахункової фірми «Луганськзовнішсервіс»рішенням загальних зборів членів Торгово-промислової палати України у Луганській області від 30 березня 1995 р., Луганська РТПП перереєструється та діє відповідно до Закону України «Про Торгово-промислові палати в Україні»від 2 грудня 1997р. (п.1.2. Статуту).

Луганська РТТП є юридичною особою, може займатися підприємницькою діяльністю лише в тому обсязі, в якому це необхідно для виконання її статутних завдань. Одержаний нею прибуток не розподіляється між членами Луганської РТПП, а спрямовується для виконання її статутних завдань(п. 1.3., п.1.4. Статуту).

Луганська РТПП входить в систему Торгово-промислової палати України, у своїй діяльності керується чинним законодавством України, Статутом ТПП України та цим Статутом(п. 1.6. Статуту).

Відповідно до ст.1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" торгово-промислова палата є недержавною неприбутковою самоврядною організацією, яка об'єднує юридичних осіб, які створені і діють відповідно до законодавства України, та громадян України, зареєстрованих як підприємці, та їх об'єднання. Торгово-промислова палата може займатися підприємницькою діяльністю лише в тому обсязі, в якому це необхідно для виконання її статутних завдань. Одержаний нею прибуток не розподіляється між членами торгово-промислової палати, а спрямовується на виконання її статутних завдань. Торгово-промислова палата є юридичною особою. Торгово-промислова палата відповідає за своїми зобов'язаннями всіма коштами та майном, що належать їй. Торгово-промислова палата не відповідає за зобов'язаннями своїх членів, так само як члени торгово-промислової палати не відповідають за її зобов'язаннями. Торгово-промислова палата не відповідає за зобов'язаннями створених нею підприємств та інших організацій, так само як підприємства та інші організації не відповідають за зобов'язаннями торгово-промислової палати. Назва "торгово-промислова палата" та утворені на її основі словосполучення можуть використовуватися лише стосовно організацій, створених відповідно до цього Закону. Інші організації не мають права використовувати у своїх назвах словосполучення "торгово-промислова палата", "торгова палата" або "промислова палата" і не підлягають державній реєстрації під назвами, що містять ці словосполучення. Торгово-промислова палата має печатку із зображенням своєї емблеми і своїм найменуванням та свої поточні та вкладні (депозитні) рахунки.

Торгово-промислові палати створюються за принципом добровільного об'єднання їх засновників. Принцип добровільного об'єднання підприємців у торгово-промислову палату полягає у праві вибору входити або не входити до її складу. Торгово-промислові палати створюються на території Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя (регіональні торгово-промислові палати). У межах кожної з цих адміністративно-територіальних одиниць може бути створена лише одна торгово-промислова палата. На території України діє Торгово-промислова палата України (ст.5 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні").

20.12.2010р. Державним реєстратором виконавчого комітету Луганської міської ради здійснено державну реєстрацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", запис №13821020000018037.

Відповідно до п. 1 Розділу 1 Статуту, затвердженого на загальних зборах учасників 17.12.2010р., Товариство з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата" створюється як корпоративне підприємство за рішенням осіб, означених в розділі 3 цього статуту (учасники) шляхом об'єднання їх майна та участі в підприємницькій діяльності з метою одержання прибутку. Товариство є підприємницьким товариством.

Метою утворення та діяльності Товариства є задоволення споживчого попиту в товарах, продукції та послугах для одержання прибутку(п. 1 р.2 Статуту ТОВ).

Учасниками товариства є громадяни України: ОСОБА_7, ОСОБА_8 (п.1 р.3 Статуту).

Луганська регіональна торгово-промислова палата, вважаючи, що ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" створене з порушенням діючого законодавства, а наявність в найменуванні відповідача словосполучення «промислово-торгова палата»порушує приписи ст.1 Закону України "Про торгово-промислові палати в Україні" її законні права та інтереси, звернулася до господарського суду з позовом про зобов'язання ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" здійснити перейменування юридичної особи у відповідності до вимог законодавства України, що задоволений судом першої інстанції.

Перевіривши повноту встановлених судом першої інстанції обставин справи та правильність їх юридичної оцінки, Донецький апеляційний господарський суд дійшов висновку про обґрунтованість апеляційної скарги виходячи з наступного.

За приписами ст.87 Цивільного кодексу України "Створення юридичної особи", для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження. Установчим документом товариства є затверджений учасниками статут або засновницький договір між учасниками, якщо інше не встановлено законом. Юридична особа вважається створеною з дня її державної реєстрації.

У статуті товариства вказуються найменування юридичної особи, органи управління товариством, їх компетенція, порядок прийняття ними рішень, порядок вступу до товариства та виходу з нього, якщо додаткові вимоги щодо змісту статуту не встановлені цим Кодексом або іншим законом ( ст.88 Цивільного кодексу України).

Юридична особа підлягає державній реєстрації у порядку, встановленому законом. Дані державної реєстрації включаються до єдиного державного реєстру, відкритого для загального ознайомлення. Порушення встановленого законом порядку створення юридичної особи або невідповідність її установчих документів закону є підставою для відмови у державній реєстрації юридичної особи. До єдиного державного реєстру вносяться відомості про організаційно-правову форму юридичної особи, її найменування, місцезнаходження, органи управління, філії та представництва, мету установи, а також інші відомості, встановлені законом. Зміни до установчих документів юридичної особи, які стосуються відомостей, включених до єдиного державного реєстру, набирають чинності для третіх осіб з дня їх державної реєстрації ( ст.89 ЦК України).

Юридична особа повинна мати своє найменування, яке містить інформацію про її організаційно-правову форму. Найменування установи має містити інформацію про характер її діяльності. Юридична особа може мати крім повного найменування скорочене найменування. Юридична особа, що є підприємницьким товариством, може мати комерційне (фірмове) найменування. Комерційне (фірмове) найменування юридичної особи може бути зареєстроване у порядку, встановленому законом. Найменування юридичної особи вказується в її установчих документах і вноситься до єдиного державного реєстру. Юридична особа не має права використовувати найменування іншої юридичної особи ( ст.90 Цивільного кодексу України).

Юридична особа, статутний (складений) капітал якої поділений на частки між учасниками є господарським товариством( ст.113 ЦК України).

Товариством з обмеженою відповідальністю є засноване одним або кількома особами товариство, статутний капітал якого поділений на частки, розмір яких встановлюється статутом( ст.140 ЦК України).

За приписами ст. 2. ЗУ "Про господарські товариства" найменування товариства повинно містити відомості про його організаційно-правову форму (вид товариства), назву, а також інші відомості, передбачені законом. Найменування товариства міститься в установчих документах товариства. Найменування товариства не може вказувати на належність товариства до відповідних міністерств, відомств і громадських організацій. Місцезнаходження (розташування) товариства повинно бути на Україні.

Установчим документом товариства з обмеженою відповідальністю є статут, який крім відомостей, передбачених статтею 88 цього Кодексу, зокрема найменування, має містити відомості про: розмір статутного капіталу, з визначенням частки кожного учасника; склад та компетенцію органів управління і порядок прийняття ними рішень; розмір і порядок формування резервного фонду; порядок передання (переходу) часток у статутному капіталі. Статут товариства з обмеженою відповідальністю зі всіма наступними змінами зберігається в органі, що здійснив державну реєстрацію товариства, і є відкритим для ознайомлення ( ст.143 ЗУ "Про господарські товариства").

Відповідно до ст.4 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені цим Законом, шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру(п.1). Зміни до установчих документів юридичної особи, підлягають обов'язковій державній реєстрації шляхом внесення відповідних змін до записів Єдиного державного реєстру в порядку, встановленому цим Законом (п.3).

За ст.8 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", установчі документи (установчий акт, статут або засновницький договір, положення) юридичної особи повинні містити відомості, передбачені законом. Відповідальність за відповідність установчих документів законодавству несуть засновники (учасники) юридичної особи (п.3). Установчі документи юридичної особи, а також зміни до них, викладаються письмово, прошиваються, пронумеровуються та підписуються засновниками (учасниками) або уповноваженими особами, якщо законом не встановлено інший порядок їх затвердження. Внесення змін до установчих документів юридичної особи оформляється окремим додатком або викладенням установчих документів у новій редакції. На титульній сторінці додатка до установчих документів юридичної особи робиться відмітка про те, що зазначені документи є невід'ємною частиною відповідних установчих документів(п.5). Вимоги щодо написання найменування юридичної особи або її відокремленого підрозділу встановлюються спеціально уповноваженим органом з питань державної реєстрації(п.7).

Відомості про юридичну особу або фізичну особу - підприємця включаються до Єдиного державного реєстру шляхом внесення записів на підставі відомостей з відповідних реєстраційних карток та відомостей, що надаються юридичними особами державному реєстратору за місцезнаходженням реєстраційної справи згідно із законодавством України. В Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості щодо юридичної особи, зокрема, повне найменування юридичної особи та скорочене у разі його наявності (ст.17 Закону).

Відповідно до ст.19 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців»"Внесення змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі" обов"язковою умовою для внесення та реєстрації змін до відомостей про юридичну особу, які містяться в Єдиному державному реєстрі, що вносяться у зв'язку із зміною найменування юридичної особи, є примірник оригіналу або нотаріально засвідченої копії рішення уповноваженого органу управління юридичної особи про внесення таких змін, що також врегульовано положеннями ст.29 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

Підставами для відмови у проведенні державної реєстрації юридичної особи є (ст.27 ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців"): невідповідність установчих документів вимогам частини третьої статті 8 цього Закону; порушення порядку створення юридичної особи, який встановлено законом, зокрема: наявність в Єдиному державному реєстрі найменування, яке тотожне найменуванню юридичної особи, яка має намір зареєструватися; використання у найменуванні юридичної особи приватного права повного чи скороченого найменування органу державної влади або органу місцевого самоврядування, або похідних від цих найменувань, або історичного державного найменування, перелік яких встановлюється Кабінетом Міністрів України; невідповідність найменування юридичної особи вимогам закону щодо найменування окремих видів юридичних осіб (банк, кредитна спілка, недержавний пенсійний фонд тощо); встановлена іншими законами заборона використання у найменуванні юридичної особи певних термінів, абревіатур, похідних термінів.

Вищим органом товариства з обмеженою відповідальністю є загальні збори його учасників, до виключної компетенції яких належить: визначення основних напрямів діяльності товариства, затвердження його планів і звітів про їх виконання; внесення змін до статуту товариства, зміна розміру його статутного капіталу; прийняття рішення про ліквідацію товариства, призначення ліквідаційної комісії, затвердження ліквідаційного балансу, тощо. Черговість та порядок скликання загальних зборів встановлюються статутом товариства і законом ( ст.145 ЦК України, ст.58, ст.59 Закону України "Про господарські товариства).

Загальні збори учасників вважаються повноважними, якщо на них присутні учасники (представники учасників), що володіють у сукупності більш як 60 відсотками голосів (ст.60 ЗУ "Про господарські товариства").

Аналіз вищенаведених законодавчих положень свідчить, що рішення про зміну найменування юридичної особи, яка тягне обов"язкове внесення змін до статуту Товариства, має прийматися виключно вищим органом товариства з обмеженою відповідальністю - загальними зборами учасників Товариства.

Враховуючи склад учасників ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" та компетенцію загальних зборів ТОВ, позовні вимоги про зобов'язання здійснити перейменування товариства з обмеженою відповідальністю мають бути звернені, окрім Товариства, ще і до учасників товариства, як до осіб, уповноважених на прийняття відповідного рішення про зміну найменування.

Учасниками ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" є громадяни України: ОСОБА_7, ОСОБА_8 (п.1 р.3 Статуту ТОВ).

Вимоги до суб'єктного складу сторін у господарському процесі, тобто, сторін у справі, порушеній господарським судом, регламентовані в статтях 1,21 Господарського процесуального кодексу України.

Звернення позивача до ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" про зобов"язання Товариства здійснити перейменування юридичної особи, є помилковим, оскільки товариство з обмеженою відповідальністю не може приймати рішення про внесення змін до статуту товариства, що входить до виключної компетенції загальних зборів ТОВ.

Задовольняючи позов, судом першої інстанції було невірно з'ясовано дійсний характер спірних правовідносин і зміст правових норм, що регулюють порядок зміни найменування та внесення змін до Статуту ТОВ.

Враховуючи викладене, невірним є висновок суду першої інстанції про задоволення позовних вимог Луганської регіональної торгово-промислової палати та зобов'язання Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ здійснити перейменування юридичної особи у відповідності до вимог законодавства України.

Суд апеляційної інстанції наголошує на безпідставності наполягання відповідача на адміністративному характері цього спору, з огляду на наступне.

Відповідно до ч. 1 ст. 17 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на правовідносини, що виникають у зв'язку з здійсненням суб'єктом владних повноважень владних управлінських функцій, а також у зв'язку з публічним формуванням суб'єкта владних повноважень шляхом виборів або референдуму.

Суб'єктом владних повноважень є орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п. 7ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України).

ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" не є суб"єктом владних повноважень в розумінні ст.3 Кодексу адміністративного судочинства України.

За приписами п. 1 ст.1 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" державний реєстратор -це посадова особа, яка відповідно до цього Закону від імені держави здійснює державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців.

Втім, позивачем по справі вимоги до державного реєстратора, який по справі має статус третьої особи без самостійних вимог на предмет спору, не заявлялися, що виключає вирішення зазначеної справи судом адміністративної юрисдикції.

За результатами апеляційного провадження, Донецьким апеляційним господарським судом встановлено неправильне застосування норм матеріального права, що відповідно до ст. 104 Господарського процесуального кодексу України, є підставою для скасування рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. (підписано 21.05.2012р.) у справі № 24пн/5014/722/2012, з прийняттям нового рішення про відмову у задоволенні позовних вимог.

Відповідно до ст. 49 Господарського процесуального кодексу України судові витрати покладаються на позивача -Луганську регіональну торгово-промислову палату, м.Луганськ.

Згідно з п. 1 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про судовий збір»сума судового збору 3,50 грн. надмірно сплаченого згідно з квитанцією №300147 від 30.05.2012р. за подання апеляційної скарги підлягає поверненню ТОВ "Луганська обласна промислово-торгова палата" з державного бюджету.

Результати апеляційного провадження у справі № 24пн/5014/722/2012 оголошені в судовому засіданні.

Керуючись ст. ст. 49, 91, 99, 101, 102, 103, 104, 105, 116 Господарського процесуального кодексу України, Донецький апеляційний господарський суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Апеляційну скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ на рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. (підписано 21.05.2012р.) у справі № 24пн/5014/722/2012 -задовольнити частково.

Рішення господарського суду Луганської області від 18.05.2012р. (підписано 21.05.2012р.) у справі № 24пн/5014/722/2012 - скасувати.

Відмовити Луганській регіональній торгово-промисловій палаті, м. Луганськ, у задоволенні позовних вимог до Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ про зобов'язання здійснити перейменування юридичної особи у відповідності до вимог законодавства України.

Стягнути з Луганської регіональної торгово-промислової палати, м. Луганськ на користь Товариства з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ 536,50 грн. витрат по сплаті судового збору за подання апеляційної скарги.

Повернути з державного бюджету Товариству з обмеженою відповідальністю "Луганська обласна промислово-торгова палата", м. Луганськ 3,50 грн. судового збору за подання апеляційної скарги, надмірно сплаченого згідно з квитанцією №300147 від 30.05.2012р.

Доручити господарському суду Луганської області видати відповідний наказ.

Постанова набирає законної сили з дня її прийняття та може бути оскаржена до Вищого господарського суду України у касаційному порядку через Донецький апеляційний господарський суд протягом двадцяти днів.

Головуючий суддя: Н.М. Дучал

Судді: К.В. Богатир

О.І. Склярук

Надруковано 6 екз.: 1-позивачу, 1-відповідачу, 1-третій особі, 1- у справу, 1-ДАГС, 1-ГСЛО

СудДонецький апеляційний господарський суд
Дата ухвалення рішення20.07.2012
Оприлюднено27.07.2012
Номер документу25383129
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —24пн/5014/722/2012

Ухвала від 10.01.2013

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Окрема ухвала від 18.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 18.12.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 29.11.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Ухвала від 12.11.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Постанова від 10.10.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Першиков Є.В.

Ухвала від 10.09.2012

Господарське

Вищий господарський суд України

Першиков Є.В.

Ухвала від 21.08.2012

Господарське

Господарський суд Луганської області

Рябцева О.В.

Постанова від 20.07.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

Ухвала від 11.06.2012

Господарське

Донецький апеляційний господарський суд

Дучал Н.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні