Ухвала
від 14.08.2012 по справі 2а-4205/12/1370
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД 79018, м. Львів, вул. Чоловського, 2 У Х В А Л А

м. Львів

14.08.2012 р. № 2а-4205/12/1370

Львівський окружний адміністративний суд,

у складі:

головуючого-судді Кухар Н.А.

секретар судового засідання Андрушакевич Т.В.

за участю представників:

позивача - Босюк А.О.

представника відповідача - Кіт О.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду в м.Львові адміністративну справу за позовом Товариства з обмеженою відповідальністю "Еталон-Стимул" до Державної податкової інспекції у Сихівському районі м.Львова Львівської області ДПС, третя особа- державний реєстратор Львівської міської ради про визнання протиправними дій по складанню акта перевірки щодо місцезнаходження, скасування рішення про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість, зобов»язання вчинити дії по скасуванню запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, -

в с т а н о в и в :

Позивач, Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Стимул", звернувся до Львівського окружного адміністративного суду з позовом, в якому з урахуванням уточнених позовних вимог просить суд:

- визнати дії Державної податкової інспекції у Сихівському районі м.Львова по складанню і винесенню акта перевірки щодо місцезнаходження ТзОВ «Еталон-Стимул»протиправними.

- визнати дії Державної податкової інспекції у Сихівському районі м.Львова щодо складання висновку про доцільність направлення державному реєстратору повідомлення про відсутність позивача за місцезнаходженням форми №18-ОПП №247 від 21.02.2012 року та по його направленню протиправними.

- визнати протиправним та скасувати рішення Державної податкової інспекції у Сихівському районі м.Львова про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість ТзОВ «Еталон-Стимул»від 20.04.2012 року №66.

- зобов»язати Державну податкову інспекцію у Сихівському районі міста Львова Львівської області Державної податкової служби вчинити дії по скасуванню запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу ТзОВ «Еталон-Стимул».

-скасувати повідомлення ДПІ у Сихівському районі м.Львова про відсутність ТзОВ «Еталон-Стимул»за місцезнаходженням форми №18-ОПП №247 від 21.02.2012 року.

В судовому засіданні представник позивача пояснив, що вважає повідомлення ДПІ у Сихівському районі м.Львова про відсутність за місцезнаходженням форми №18-ОПП №247 від 21.02.2012 року рішенням суб»єкта владних повноважень, тому його скасування належить розглядати порядку адміністративного судочинства.

Представник відповідача, вважає, що оскаржуване позивачем повідомлення не може бути предметом оскарження, оскільки не породжує для нього жодних правових наслідків.

Суд, заслухавши думку сторін, вивчивши матеріали справи, дійшов висновку, що провадження у справі в частині позовних вимог щодо скасування повідомлення ДПІ у Сихівському районі м.Львова про відсутність ТзОВ «Еталон-Стимул»за місцезнаходженням форми №18-ОПП №247 від 21.02.2012 року слід закрити, мотивуючи це наступним.

Згідно частини другої статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України юрисдикція адміністративних судів поширюється на всі публічно-правові спори, крім спорів, для яких законом встановлено інший порядок судового вирішення.

Відповідно до пункту 1 статті 3 Кодексу адміністративного судочинства України справа адміністративної юрисдикції (далі - адміністративна справа)- переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб»єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб»єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.

Оскаржуване позивачем повідомлення не є рішенням суб»єкта владних повноважень в розумінні пункту 1 частини першої статті 17 Кодексу адміністративного судочинства України, не спричиняє виникнення будь-яких прав та обов'язків, а отже, не породжує правовідносин, що можуть бути предметом спору.

Відповідно до пункту 1 частини першої статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України, суд закриває провадження у справі якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.

Відповідно до частини другої статті 157 Кодексу адміністративного судочинства України, якщо провадження у справі закривається з підстави встановленої пунктом 1 частини першої цієї статті, суд повинен роз»яснити позивачеві до юрисдикції якого суду віднесено розгляд таких справ.

Однак, з урахуванням положень пункту 1 статті 3 та частини 2 статті 4 Кодексу адміністративного судочинства України, суд вважає, що обраний позивачем спосіб захисту права не відповідає його змісту та не підлягає розгляду як в порядку адміністративного судочинства, так і будь якого іншого виду судочинства.

Керуючись ст.157, 160, 165, 167, Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

у х в а л и в :

Закрити провадження в частині позовних вимог про скасування повідомлення ДПІ про відсутність позивача за місцезнаходженням №18-ОПП №247 від 21.02.2012 року.

Ухвала суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо таку скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала не набрала законної сили.

Апеляційна скарга на ухвалу подається протягом п'яти днів з дня її отримання повного тексту до Львівського апеляційного адміністративного суду через Львівський окружний адміністративний суд. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Львівського апеляційного адміністративного суду.

Повний текст ухвали виготовлено 15.08.2012 року.

Суддя Кухар Н.А.

СудЛьвівський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення14.08.2012
Оприлюднено21.08.2012
Номер документу25659550
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-4205/12/1370

Ухвала від 11.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 14.11.2012

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Маринчак Н.Є.

Ухвала від 19.10.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Савицька Н.В.

Постанова від 14.08.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 14.08.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 07.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 07.06.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 18.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

Ухвала від 17.05.2012

Адміністративне

Львівський окружний адміністративний суд

Кухар Наталія Андріївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні