cpg1251
УКРАЇНА
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
УХВАЛА
27.09.12р. Справа № 24/5005/2994/2012
Суддя господарського суду Дніпропетровської області Калиниченко Л.М.
при секретарі судового засідання Невмержицькій Т.М.
за участю представників сторін:
від кредитора: Ткаченко І.С., дов. № 02/2012 від 02.04.12р., ТОВ "Техноторгбуд"
Немченко К.І., дов. № 16324/10/10-051 від 24.07.12р., Лівобережна МДПІ
від боржника: Ткаченко І.С., дов. № 02/2012 від 02.04.12р., ліквідатор
розглянувши справу
за заявою Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГБУД", м.Дніпропетровськ
про визнання банкрутом
ВСТАНОВИВ:
За заявою кредитора ухвалою від 30.03.11р. господарським судом Дніпропетровської області порушена справа про визнання боржника Товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа будівельних компаній БУНАКОВА", 49000, м.Дніпропетровськ, Індустріальний район, пр.Миру, будинок 13, квартира 78 (ЄДРПОУ 34884622) банкрутом.
Постановою господарського суду Дніпропетровської області від 12.04.12р. боржника визнано банкрутом, відкрита ліквідаційна процедура у справі, ліквідатором у справі призначено ініціюючого кредитора.
Відповідно до ст.4-1 Господарського процесуального кодексу України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".
22.08.12р. на затвердження до господарського суду Дніпропетровської області надійшов звіт про проведену роботу з додатками та ліквідаційний баланс ліквідатора
Відповідно до вимог ч.ч.1, 5 ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" У разі, якщо громадянин-підприємець - боржник або керівні органи боржника - юридичної особи відсутні за її місцезнаходженням, або у разі ненадання боржником протягом року до органів державної податкової служби згідно із законодавством податкових декларацій, документів бухгалтерської звітності, а також за наявності інших ознак, що свідчать про відсутність підприємницької діяльності боржника, заява про порушення справи про банкрутство відсутнього боржника може бути подана кредитором незалежно від розміру його вимог до боржника та строку виконання зобов'язань. Ліквідатор письмово повідомляє про визнання господарським судом відсутнього боржника банкрутом усіх відомих йому кредиторів відсутнього боржника, які в місячний строк з дня одержання повідомлення можуть направити ліквідатору заяви з вимогами до банкрута.
Отже, законодавством передбачено особливу процедуру встановлення всіх відомих ліквідатору кредиторів зі ст.52 Закону, яка є спеціальною по відношенню до загальних процедур банкрутства. До таких потенційних кредиторів належать органи податкової служби, фонди соціального страхування та їх повідомлення ліквідатором здійснюється шляхом надіслання письмових повідомлень таким кредиторам.
21.04.12р. в газеті "Урядовий кур'єр" № 73 опубліковано оголошення про відкриття ліквідаційної процедури.
В результаті ліквідаційної процедури ліквідатором встановлена та підтверджена кредиторська заборгованість:
- Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГБУД", м.Дніпропетровськ на суму 80 619,28грн.
Згідно довідок Індустріального відділу державної виконавчої служби Дніпропетровського міського управління юстиції, м.Дніпропетровськ № 8753 від 20.04.12р., Комунального підприємства "Дніпропетровське міжміське бюро технічної інвентаризації" Дніпропетровської обласної ради, м.Дніпропетровськ № 6088 від 04.05.12р., Інспекції Державного технічного нагляду, м.Дніпропетровськ № 1089-02-13 від 25.04.12р., Відділу ДАІ РЕР з обслуговування м.Дніпропетровськ та Солонянського району № 1, м.Дніпропетровськ № 14/1РЕР-2061 від 20.04.12р., Державного підприємства "Центр державного земельного кадастру" ДРФ, м.Дніпропетровськ № Ц/5323-14 від 11.05.12р., Дніпропетровського РУ АТ "УкрСиббанк", м.Дніпропетровськ № 48-2-463/218 від 25.04.12р., Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС від 11.05.12р., за боржником нерухомого майна, автотранспортних засобів, сільськогосподарської техніки, земельних ділянок не зареєстровано, виконавчі провадження відсутні, розрахункові рахунки закриті.
На запити ліквідатора отримані відповіді Лівобережного районного центру зайнятості м.Дніпропетровська, Управління Пенсійного фонду України в Індустріальному районі м.Дніпропетровська, Відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в м.Дніпропетровську, Індустріальної районної виконавчої дирекції Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, м.Дніпропетровськ, Лівобережної міжрайонної державної податкової інспекції м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС, про відсутність заборгованості банкрута.
Відсутність заставленого майна банкрута підтверджується витягами з Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна станом на 18.04.12р. та Державного реєстру обтяжень рухомого майна станом на 18.04.12р.
Представник Лівобережної МДПІ заперечує щодо затвердження звіту та ліквідаційної балансу, з-за відсутністю проведеної нею документальної перевірки.
Ліквідатор заперечує проти заперечень Лівобережної МДПІ.
Щодо можливості проведення податкової перевірки банкрута, то ліквідатором було направлено повідомлення на юридичну адресу банкрута з роз'ясненням прав та обов'язків директора банкрута при введенні процедури ліквідації та з вимогою надати печатку та статутні документи підприємства. Через відсутність органів управління банкрута за їх місцезнаходженням матеріальні та інші цінності, бухгалтерська та інша документація, печатки та штампи банкрута, передані ліквідатору не були.
Як вбачається з матеріалів справи, постанова господарського суду від 12.04.12р. була отримана Лівобережною міжрайонною державною податковою інспекцією м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС - 18.04.12р., в якій господарський суд зобов'язав ліквідатору надати дані про рахунки, відкриті банкрутом, наявність податкового боргу та розгляду питання щодо проведення позапланової перевірки своєчасності, достовірності, повноти нарахування та сплати податків та зборів (обов'язкових платежів), матеріали за результатами перевірки просив направити для долучення до справи про банкрутство.
Згідно до п.п.78.1.2, 78.1.11 ст.78 Податкового кодексу України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин:
- платником податків не подано в установлений законом строк податкову декларацію або розрахунки, якщо їх подання передбачено законом;
- отримано постанову суду (ухвалу суду) про призначення перевірки або постанову органу дізнання, слідчого, прокурора, винесену ними відповідно до закону у кримінальних справах, що перебувають у їх провадженні.
Відповідно до п.78.1.7 статті 78 Податкового кодексу України документальна позапланова виїзна перевірка здійснюється у разі порушення провадження у справі про визнання банкрутом платника податків.
Про проведення документальної позапланової перевірки керівник органу державної податкової служби приймає рішення, яке оформлюється наказом (п.78.4 ст.78 Податкового кодексу України.
Згідно з п.78.6 ст.78 Податкового кодексу України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.
Пунктом 82.2 статті 82 Податкового кодексу України регламентовано, що тривалість перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу (крім перевірок, що проводяться за наявності обставин, визначених у підпункті 78.1.8 пункту 78.1 статті 78 цього Кодексу, тривалість яких встановлена у статті 200 цього Кодексу), не повинна перевищувати 15 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -5 робочих днів, інших платників податків -10 робочих днів.
Продовження строків проведення перевірок, визначених у статті 78 цього Кодексу, можливе за рішенням керівника органу державної податкової служби не більш як на 10 робочих днів для великих платників податків, щодо суб'єктів малого підприємництва -не більш як на 2 робочих дні, інших платників податків -не більш як на 5 робочих днів.
На час винесення ухвали (27.09.2012року) Лівобережною міжрайонною державною податковою інспекцією м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано як доказів видачі наказу керівника податкового органу про проведення документальної позапланової перевірки, так і результати проведення такої перевірки (п.п.78.1.7, 78.4 Податкового кодексу України).
Враховуючи викладене, Лівобережною міжрайонною державною податковою інспекцією м.Дніпропетровська Дніпропетровської області ДПС не надано жодних результатів проведення виїзної перевірки, передбаченої ст.78 Податкового кодексу України (яку зобов'язана була провести ДПІ у разі неподання боржником податкової декларації, порушення відносно останнього справи про банкрутство та винесення судом постанови про проведення позапланової перевірки) в межах строків, визначених ст.82 Податкового кодексу України.
Ст.16 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" передбачено, що з метою забезпечення органів державної влади та учасників цивільного обороту достовірною інформацією про юридичних осіб та фізичних осіб (підприємців) створюється ЄДР, який містить відомості щодо місцезнаходження юридичної особи, дати та номеру записів про внесення змін до нього, дати видачі або зміни свідоцтва про державну реєстрацію, дані про установчі документи, дати та № записів про внесення змін до них, про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, тощо.
Відповідно до вимог ст.17 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", який набув чинності з 01.07.04р., в ЄДР містяться відомості про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, про відсутність підтвердження відомостей про юридичну особу, а також відомості про зарезервовані найменування юридичних осіб.
Відповідно до вимог ч.ч.1, 3 ст.18 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР були внесені до нього, то такі відомості вважаються достовірними і можуть бути використані в спорі з третьою особою, доки до них не внесено відповідних змін. Якщо відомості, які підлягають внесенню до ЄДР, не були до нього внесені, вони не можуть бути використані в спорі з третьою особою. Вказаний Закон, також, визначає порядок внесення до ЄДР записів про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням, які здійснюються державним реєстратором (п.7 ст.19 вищевказаного Закону).
Згідно з ч.8 ст.19 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", до ЄДР внесено запис про відсутність юридичної особи за її місцезнаходженням.
В підтвердження відсутності керівних органів боржника-юридичної особи за місцезнаходженням кредитором поданий витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців серії АЖ № 858456 станом на 14.03.12р.
У зв'язку з чим виявити майно, провести інвентаризацію активів боржника, витребувати бухгалтерську документацію у посадових осіб, неможливо та не дозволяє здійснити дії з розшуку дебіторів та зі стягнення дебіторської заборгованості.
Виходячи з вимог ч.2 ст.34 Господарського процесуального кодексу України та Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", суд вважає, що ліквідатор надав суду достатньо доказів про відсутність боржника за адресою місцезнаходження, повно відобразив обставини справи, додав відповідні документи до звіту.
Наданий реєстр вимог кредиторів, який підтверджує визнані грошові вимоги ліквідатором у справі.
Майна, грошових коштів та інших активів, що належить банкруту, не виявлено. У зв'язку з тим, що активів банкрута не виявлено, задоволення вимог кредиторів не відбувалось.
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вимоги не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", якщо за результатами ліквідаційного балансу після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи-банкрута.
Розглянувши звіт ліквідатора, ліквідаційний баланс, заслухавши у судовому засіданні представника кредитора, ліквідатора, суд знаходить достатньо підстав щодо затвердження ліквідаційного балансу та ліквідації юридичної особи-банкрута.
За результатами ліквідаційного балансу у банкрута відсутнє майно, тому слід прийняти рішення про ліквідацію юридичної особи банкрута.
Згідно п.6 ст.40 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" провадження у справі про банкрутство підлягає припиненню, якщо затверджено звіт ліквідатора у порядку, передбаченому ст.32 цього Закону.
Керуючись ст.86 ГПК України, ст.ст.22-32, п.6 ст.40, ст.52 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд
УХВАЛИВ:
Затвердити ліквідаційний баланс та звіт ліквідатора Товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа будівельних компаній БУНАКОВА", м.Дніпропетровськ.
Ліквідувати юридичну особу Товариство з обмеженою відповідальністю "Мережа будівельних компаній БУНАКОВА", 49000, м.Дніпропетровськ, Індустріальний район, пр.Миру, будинок 13, квартира 78 (ЄДРПОУ 34884622)
Згідно п.6 ст.31 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" вважати погашеними вимоги:
- Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГБУД", м.Дніпропетровськ на суму 80 619,28грн.
Припинити повноваження ліквідатора у справі № 24/5005/2994/2012 про банкрутство Товариства з обмеженою відповідальністю "Мережа будівельних компаній БУНАКОВА", м.Дніпропетровськ ініціюючого кредитора - Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОТОРГБУД", м.Дніпропетровськ (49074, м.Дніпропетровськ, вул.Байкальська, буд.13, кв.70, ЄДРПОУ 36839571).
Провадження у справі припинити.
Згідно п.2 ст.32 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" копію цієї ухвали направити органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, а також власнику (органу, уповноваженому управляти майном), органам державної податкової служби за місцезнаходженням банкрута.
Суддя Л.М. Калиниченко
Суд | Господарський суд Дніпропетровської області |
Дата ухвалення рішення | 27.09.2012 |
Оприлюднено | 02.10.2012 |
Номер документу | 26211872 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Вечірко Ігор Олександрович
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Вечірко Ігор Олександрович
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Господарський суд Дніпропетровської області
Калиниченко Людмила Михайлівна
Господарське
Дніпропетровський апеляційний господарський суд
Науменко Іван Мефодійович
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні