Ухвала
від 12.11.2012 по справі 2а-12682/12/0170/12
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ

2а-12682/12/0170/12 ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД АВТОНОМНОЇ РЕСПУБЛІКИ КРИМ вул. Севастопольська, 43, м. Сімферополь, Автономна Республіка Крим, Україна, 95013 УХВАЛА про залишення позовної заяви без руху 12 листопада 2012 р.Справа №2а-12682/12/0170/12 Суддя Окружного адміністративного суду Автономної Республіки Крим Котарева Г.М., перевіривши виконання вимог статей 104, 105, 106 КАС України за адміністративним позовом  Закритого акціонерного товариства «Майбел»       до  Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Кримського Територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку      про визнання протиправними та скасування постанов від 30.10.12р. №311-КР-1-Е, №312-КР-1-Е, №313-КР-1-Е, та розпорядження від 30.10.12р. №144-КР-1-Е, ВСТАНОВИВ: Закрите акціонерне товариство «Майбел» звернулось до суду з позовом до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку в особі Кримського Територіального управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку про визнання протиправними та скасування постанов від 30.10.12р. №311-КР-1-Е, №312-КР-1-Е, №313-КР-1-Е, та розпорядження від 30.10.12р. №144-КР-1-Е. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків у разі якщо позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених с. 106 КАС України. Згідно з частиною 1 статті 1 Закону України «Про судовий збір» судовий збір - збір, що справляється на всій території України за подання заяв, скарг до суду, а також за видачу судами документів і включається до складу судових витрат. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про судовий збір» передбачено, що судовий збір справляється у відповідному розмірі від мінімальної заробітної плати у місячному розмірі, встановленої законом на 1 січня календарного року, в якому відповідна заява або скарга подається до суду, - у відсотковому співвідношенні до ціни позову та у фіксованому розмірі. Відповідно до ч. 3 ст. 4 Закону України «Про судовий збір» за подання до суду адміністративного позову: - сума судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру –32,19грн. (0,03 розміру мінімальної заробітної плати). - сума судового збору за подання адміністративного позову майнового характеру –1 відсоток розміру майнових вимог, але не менше 107,3грн. та не більше 2146,00грн. (не менше 0,1 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 2 розмірів мінімальних заробітних плат). Позивачем до матеріалів адміністративного позову додана квитанція №1 від 07.11.12р. про сплату судового збору за подання адміністративного позову немайнового характеру в розмірі 34,00грн. Проте суд визначає, що у даному випадку адміністративний позов носить також характер майнового з урахуванням такого. Відповідно до пункту 1 частини другої статті 17 КАС України юрисдикція адміністративних судів поширюється на публічно-правові спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності. Окремі рішення, прийняті суб'єктом владних повноважень, можуть породжувати підстави для змін майнового стану фізичної чи юридичної особи. Зокрема, реалізація таких рішень може призводити до зменшення або збільшення майна особи. Відповідно оскарження такого рішення спрямоване на захист порушеного права у публічно-правових відносинах з метою збереження належного особі майна. Зі змісту рішення Європейського суду з прав людини від 14 жовтня 2010 року у справі «Щокін проти України» вбачається, що збільшення податковим органом зобов'язань особи з податку є втручанням до його майнових прав. Отже, за практикою Європейського суду з прав людини вимога про визнання протиправним рішення суб'єкта владних повноважень, яке впливає на склад майна позивача, у тому числі шляхом безпідставного стягнення податків, зборів, штрафних санкцій тощо, є майновою. З огляду на викладене адміністративними позовами майнового характеру є вимоги щодо протиправності рішень про визначення грошових зобов'язань платників податків, про зменшення суми бюджетного відшкодування з податку на додану вартість, про стягнення адміністративно-господарських та інших штрафних санкцій тощо. Таким чином, звернені до суду вимоги про скасування рішення відповідача - суб'єкта владних повноважень, безпосереднім наслідком яких є зміна складу майна позивача, є майновими. На зазначені обставини також звертає увагу Вищий адміністративний суд у листі від 18.01.12р. № 165/11/13-12. Позовна заява не відповідає вимогам статті 106 КАС України, а саме: - у порушення частини 3 статті 106 КАС України до позовної заяви додається документ про сплату судового збору, крім випадків, коли його не належить сплачувати. Враховуючи вищевикладене, приймаючи до уваги, що у позовній заяві, у тому числі, заявлені майнові вимоги, судовий збір повинен бути доплачений за ставками, встановленими для позовних заяв майнового характеру, а саме у розмірі 1% від суми, зазначеної у податковому повідомленні-рішенні, що є предметом оскарження, але не менш 107,30грн., та не більше 2146,00грн. Загальна сума грошового зобов'язання за оскаржуваними постановами про накладення санкцій від 30.10.12р. №311-КР-1-Е, №312-КР-1-Е, №313-КР-1-Е становить 51000,00грн., а отже судовий збір в частині звернення до суду з вимогою про скасування постанов від 30.10.12р. №311-КР-1-Е, №312-КР-1-Е, №313-КР-1-Е, повинен становити 2146,00грн. Крім того суд вважає за необхідне роз'яснити, що за наявності обставин для звільнення позивача від сплати судового збору, передбачених статті 5 Закону України «Про судовий збір», позивач не позбавлений права звернутись до суду із відповідним клопотанням.   Крім того, позивач має право звернутися до суду з заявою про зменшення, розстрочку або звільнення від судових витрат, в порядку статті 88 КАС України та у відповідності до вимог пункту 5 частини 1 статті 106 КАС України. Згідно до положень ст. 108 КАС України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків   Керуючись ч. 3 ст. 106, ст. 108 КАС України, суд УХВАЛИВ: 1. Залишити позовну заяву без руху. 2. У строк до 26.11.12 усунути вказані недоліки , а саме: додати до адміністративного позову платіжні документи про доплату до встановленого розміру судового збору за подання до суду адміністративного позову майнового характеру на належні реквізити: рахунок 31210206784002, одержувач: Держаний бюджет міста Сімферополя, 22030001, ЄДРПОУ 38040558, МФО 824026, банк одержувача: ГУ ДКСУ в АР Крим, призначення платежу: «Код 35174235, судовий збір, пункт 3.1», сума 2144,19грн.   3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи  2а-12682/12/0170/12  та зазначенням прізвища судді, який прийняв ухвалу про залишення позовної заяви без руху. У разі невиконання цієї ухвали позовна заява буде вважатися неподаною та повернута. Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі якщо ухвалу було постановлено в письмовому провадженні або згідно з частиною третьою статті 160 цього Кодексу, або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження. Апеляційна скарга подається до Севастопольського апеляційного адміністративного суду через Окружний адміністративний суд Автономної республіки Крим протягом 5 днів з дня її проголошення.   У разі розгляду справи у порядку письмового  провадження або без виклику особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом 5 днів з дня отримання. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Севастопольського апеляційного адміністративного суду. Суддя                                                                       Котарева Г.М.  

СудОкружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим
Дата ухвалення рішення12.11.2012
Оприлюднено04.12.2012
Номер документу27754707
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-12682/12/0170/12

Ухвала від 20.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 16.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 26.07.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Мороз В.Ф.

Ухвала від 02.07.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Ухвала від 18.04.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Мунтян Ольга Іванівна

Постанова від 21.03.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 21.02.2013

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

Ухвала від 19.02.2013

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Горбатюк С.А.

Ухвала від 21.01.2013

Адміністративне

Севастопольський апеляційний адміністративний суд

Цикуренко Антон Сергійович

Ухвала від 12.11.2012

Адміністративне

Окружний адміністративний суд Автономної Республіки Крим

Котарева Г.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні